Nee, er is geen andere manier, we hebben dit allemaal moeten doen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef Shirley92 het volgende:
Is er geen andere manier zodat ik op een wat normalere manier word behandeld? Mijn klacht was dus dat ik een heel raar ontgroeningsproces moet ondergaan voordat ik geaccepteerd word. Heeft iedereen dit moeten doen?
Ja, iedereen op FOK.quote:Heeft iedereen dit moeten doen?
Ja, ook alle mannen hebben dat moeten doen.quote:En moeten mannen eerst hun penis laten zien voordat ze geaccepteerd worden?
Zie mijn vorige reactiequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen: Als iemand me antwoorden geeft op mijn vragen dat zal ik geen topics meer aanmaken, een foto van mijn borsten maken en verder normaal en aardig doen.
Wat is je msn?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen: Als iemand me antwoorden geeft op mijn vragen dat zal ik geen topics meer aanmaken, een foto van mijn borsten maken en verder normaal en aardig doen.
ben je zo vriendenloos dan kind. dat je een forum nodig hebt om een beetje contact met anderen te hebben, en daar zelfs je borsten voor wilt laten zien. schaam je, schaam je diep!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
hallo shirley graag fotos van je borstenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Shirley92 het volgende:
Ben die van jou kwijt geraakt kan je ze nog even opnieuw erop zetten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, er is geen andere manier, we hebben dit allemaal moeten doen!
Van jou? zo ja.. post je tieten.quote:
No shit sherlockquote:
quote:
Roflcopter. Raap me op!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef StewardessJe het volgende:
hoi shirley de manne zijn hier best aarduig hoor maar ze meoten niet zo om msn zeurn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |