Dank jequote:
Hoe moet ik hem uploaden dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel pannekoek. Je hebt toch een camera
Vanavond op je computer. Zou niet weten of je het met jouw toestel ook mobiel kan doenquote:
Aankoppelen op pc, naar tinypic.com gaan ofzo.quote:
Ja dat is stom!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Vanavond op je computer. Zou niet weten of je het met jouw toestel ook mobiel kan doen
Net alsof we bezig zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok. Deal!
Zie ons even goed polderen hier in de stage-sc.
Sad but true.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwheh, ja stel je voor dat we écht bezig zouden zjin hè.
Wat een grap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet weer waarom ik het hier zo gezellig vind![]()
elkaar een beetje afzeiken, m'n stagebegeleider dingen dingen laten doen en achter z'n kont aanzitten als er iets niet gebeurd
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij moet promotie gehad hebben.
Gast is wel een paar kilootjes aangekomenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKER LICHAAM MANDY!
Staat ie daar onder de douche met z'n AJAX tattoo
Jaaaaaaaa wij nederlanders zijn goed in wisselenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef PieterBas het volgende:
Tijdens het EK 2004 werd hij door Advocaat gewisseld voor Marc Overmars..
Dat was ook de enige juist wissel van Advocaat
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa wij nederlanders zijn goed in wisselen. Als dat nou eens een olympische sport was.
Waarop?quote:
Geen idee.quote:
Lekker handig dan..quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
En de stemwijzer heb ik niets aan.
Wij kunnen je niet helpen want ook de visie en standpunten van de landelijke partijen verschillen per gemeente <troost.gif>.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
En de stemwijzer heb ik niets aan.
Ik, denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wij kunnen je niet helpen want ook de visie en standpunten van de landelijke partijen verschillen per gemeente <troost.gif>.
Wie stemt er hier eigenlijk nu en voor de 2e kamer 't zelfde?
Ik. Denk ik tenminste.. Zal voor de landelijke verkiezing wel een paar stemwijzers doen en dan zie ik wel weer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wij kunnen je niet helpen want ook de visie en standpunten van de landelijke partijen verschillen per gemeente <troost.gif>.
Wie stemt er hier eigenlijk nu en voor de 2e kamer 't zelfde?
quote:
Kwil mejou onder de doesquote:
*boks*quote:
Je bent mijn vriendjequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook nu aan het farmvillen....
waar gaat het heen![]()
Koeien kruisen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent mijn vriendje
Wil je ook mijn buurman worden?
Een Fries als buurman.. dat kan handig zijn.. met al hun nuchtere spreukenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent mijn vriendje
Wil je ook mijn buurman worden?
Zo is dat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Fries als buurman.. dat kan handig zijn.. met al hun nuchtere spreuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |