Ik heb een Nee-Nee-sticker en ik hoef die rotzooi niet. En ja, ik stem. Altijd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:18 schreef Ugjerke het volgende:
En wat mij betreft mag al dat campagnemateriaal ook rustig door Nee-Nee bussen trouwens. Je hebt verdomme het voorrecht om in een democratisch land te leven, kom dan af en toe ook eens met die luie reet van je stoel af en toon eens een beetje interesse in je land en de maatschappij om je heen. Alleen de naam van het systeem is geen garantie dat je in een vrij land blijft leven, dat kost ook een beetje inzet.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:27 schreef zovty het volgende:
Ik heb een NEE! NEE! NEEEEE!!! NEEEEEE!!!!!![]()
![]()
stikker.
Ik heb niet voor niets een Nee-Nee-sticker geplakt. Daar dienen ook schoften zich aan te houden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:27 schreef LennyCole het volgende:
Maar het is heel veel werken om 3 foldertjes weg te gooien
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:18 schreef Ugjerke het volgende:
En wat mij betreft mag al dat campagnemateriaal ook rustig door Nee-Nee bussen trouwens. Je hebt verdomme het voorrecht om in een democratisch land te leven, kom dan af en toe ook eens met die luie reet van je stoel af en toon eens een beetje interesse in je land en de maatschappij om je heen.
Ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:27 schreef LennyCole het volgende:
Wat voor ding ten top?quote:
Ik moet betalen voor mij afval. Dus folders in mijn brievenbus is diefstalquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:27 schreef LennyCole het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef Marvelous het volgende:
ik heb nee-nee, en heb nog steeds van die klote folders! rot op man!
Hippocratie - had dat iets met een stervend paard te maken dat je met rust moest laten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nieuwe vorm van democratie indien Wilders aan de macht komt.
Jep, en dan vertel ik ze netjes dat ik niet religieus ben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef Riffey4 het volgende:
En een foldertje is de enige manier om te weten waar je op moet stemmen?
Voorrecht om in een democratisch land te leven heeft niks te maken met ongevraagd rommel in iemands brievenbus gooien.
Ik begrijp dat jij ook netjes opendoet als een Jehova's Getuige aanbelt? Die zetten zich in hun ogen ook in voor een betere samenleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |