Nu zeuren over politieke krantjes en flyers door de bus. Ten eerste lijken veel van deze krantjes veel op huis-aan-huis bladen dus zou wat mij betreft gewoon onder de 'Ja' vallen. En ten tweede zou ik iemand die zijn idee voor een goede samenleving wil verspreiden niet willen vergelijken met commerciële bedrijven die reclame nodig hebben om hun producten kwijt te raken.
En wat mij betreft mag al dat campagnemateriaal ook rustig door Nee-Nee bussen trouwens. Je hebt verdomme het voorrecht om in een democratisch land te leven, kom dan af en toe ook eens met die luie reet van je stoel af en toon eens een beetje interesse in je land en de maatschappij om je heen. Alleen de naam van het systeem is geen garantie dat je in een vrij land blijft leven, dat kost ook een beetje inzet.
Klacht: Ongeïnteresseerde mensen die klagen over mensen die zich wel inzetten voor een betere samenleving.
Sub-klacht: Moet vanavond stemmen tellen.
Anti-Klacht: Democratie
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.