oh check, dat staat toch wel wat strak nu..quote:
Whahahahahahaha, I wish.quote:
computers zijn stomquote:
Zolang Bumba maar niet zoekraakt tussen de kwabbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef Ticootje het volgende:
En een beetje kwab is niet erg hoor... Je man moet zich wel ergens aan vast kunnen houden terwijl je aan het paaldansen bent.
Wens ik je heel veel sterkte, tis geen makkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:39 schreef Karin het volgende:
Nee alleen mijn buik. Buikspieren weer op hun plek en mijn kwabje eraf (mag nu wel kwabje zeggen na die enorme kwab van daarboven, dan valt het nog mee)
Neuh daarvoor waren ze oorspronkelijk te grootquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef pinquit het volgende:
TF; of je wacht nog wat langer, totdat het zover is dat je draakjes er helemaal af kunnen?of bestaat dat niet?
Ojee.quote:
't Ging niet zo fijn? Ze hebben toch wel de doos eraf gehaald hè?quote:
Hè dat is allemaal niet fijn. Maar als het met een kijkoperatie kan, is het lichamelijk wel wat minder belastend. Zielig hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Fannie het volgende:
Ja tis best wel spannend nu hoe ze dat allemaal gaat ondergaan, ze krijgt waarschijnlijk een ruggeprik en dan een klein sneetje in de buik, via dat sneetje willen ze dan de cyste wegzuigen/weghalen![]()
Eerst wordt ze onderzocht door de aneastisist (hoe typ je dat in hemelsnaam, ik weet het niet meer), en hij bepaald of ze het wel aankan. Het mensje is zowiezo zwak dus ik weet het niet hoor....erg spannend allemaal.
Jij gaat ook lekker met je bronchitis he Rewimo?![]()
Beterschaps
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Ging niet zo fijn? Ze hebben toch wel de doos eraf gehaald hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij had r gelijk beet
'o vind je m te oud, ben je bang dat ie misschien kinderen wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat niet?quote:
die types melden zichzelf aanquote:
Oh aha, t gaat over een tv programma. Maar nee, kijk gtst nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef tessie het volgende:
Take me out, nu op rtl5 mikoxx
En dat neefje was trouwens wel leuk vond ik KD
dude, je kijkt niet eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef mikoxx het volgende:
nee, waar gaat t over? Heb iets gemist geloof ik
klopt, die is tenminste normaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef tessie het volgende:
Take me out, nu op rtl5 mikoxx
En dat neefje was trouwens wel leuk vond ik KD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
vreselijk programma idd
eddie vind ik sexy![]()
jammer dat ie hieraan meewerkt
Ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
nou dat was saai
maarre saboteren jullie je partner ook wel eens?
als in, hij doet lullig for no reason en dat je dan zijn telefoon, ipod ofzo verstopt. en de oven uitzet terwijl ie zn avondsnack maakt en zich terugtrekt in een andere kamer?![]()
?
ben benieuwd naar zijn wraakactiequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
nou dat was saai
maarre saboteren jullie je partner ook wel eens?
als in, hij doet lullig for no reason en dat je dan zijn telefoon, ipod ofzo verstopt. en de oven uitzet terwijl ie zn avondsnack maakt en zich terugtrekt in een andere kamer?![]()
?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja!Dan haal ik zijn telefoon van de oplader, zodat 'ie 's ochtends toch leeg is. Of ik schuif de kruimels die Anna in mijn bed heeft gegooid in het zijne. Maar da's alleen in extreme gevallen hoor!
Ik ben niet zo van het gillen, meer van de zoete wraak...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, je brengt me op ideeën!
Jajajajaja, dat doe ik ook!!!! OF ik leg 'm op zijn tijdschrift!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik gooi de natte handdoek die hij na het docuhen op mijn bedhelft laat liggen altijd op zijn kussen
haha ja datquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Jajajajaja, dat doe ik ook!!!! OF ik leg 'm op zijn tijdschrift!!!!!
Ik denk dat hij mijn dekbed dan buiten zou gooienquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef DJMO het volgende:
ik gooi zijn dekbed op de bank ... zegt hem genoeg .. volgende dag is ie ineens zorgzaam tot en met
Zoetjes? Gewoon een beetje zout erin. Een mespuntje maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
oh, ik dacht dat ik kinderachtig wasmaar ik word steeds creatiever,
4 zoetjes in zn koffie gooien als ie niet kijkt .. de kraan aanzetten als ie doucht..enzo
heb jij wel eens potgrond gegeten danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lust geen loempia's, tauge smaakt naar potgrond
en m@x, dat is te overduidelijk. Ik ben m aan t jennen, zonder dat ie mag weten dat ik dat doe
ik was de jongste thuisquote:
wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik kom net op tijd binnen zie ik! Kan ik mooi wat inspiratie opdoen voor straks.
HAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef Memmel het volgende:
Ahhhh.....heerlijk. Maar nooit allemaal op één dag. Dan valt het op.
Whahahaha!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef Memmel het volgende:
Of de deur naar de garage vanuit de woonkamer dicht doen terwijl ik weet dat hij met de hond door de garage naar binnenkomt en dan dus helemaal om moet lopen!
Of de zakjes voer van de hond uit de vriezer halen, maar niet uit de zakjes, zodat het 's ochtends allemaal bloederige drapprutjes in plastic zijn die hij dan in zijn goeie pak eruit moet frutten.
Ahhhh.....heerlijk. Maar nooit allemaal op één dag. Dan valt het op.
Wat ben ik eigenlijk een kutwijf als ik het zo lees.
Ik vroeg of hij het kind naar bed wilde doen straks, omdat ik graag even dubbelgevouwen in mijn bed zou willen blijven liggen. En nu zit ik al de hele dag (?) tegen hem te snauwen en heb ik niet naar mijn kind omgekeken. Oftewel, hij heeft ook eens een keer een dag dat ie wat moet doen. En daar kan ie niet tegen, want dan raakt ie overwerktquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan?
Enm@xHoe aardig van je dat je dat voor je houdt!
Ja, die lachen er om. Dat is zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik ben een schatje![]()
Weeën zijn vervelend, zeker als het je niets oplevert. Ik hoop dat je gezegend bent met een hoge pijngrens. Dan schijnt het namelijk niet zo erg te zijn
Oh hij is ook niet te beroerd om ff beet te pakken he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij het kind naar bed wilde doen straks, omdat ik graag even dubbelgevouwen in mijn bed zou willen blijven liggen. En nu zit ik al de hele dag (?) tegen hem te snauwen en heb ik niet naar mijn kind omgekeken. Oftewel, hij heeft ook eens een keer een dag dat ie wat moet doen. En daar kan ie niet tegen, want dan raakt ie overwerkt.
Dat heeft ie vast gedaan om je te jennen. Biecht maar op! Wat heb je op je kerfstok?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, die lachen er om. Dat is zo.![]()
ik moet hier even inspiratie opdoen. Mijn vent maakt op de 29e geld over elke maand. En raad eens welke maand er geen 29 dagen heeft én wie er met een stapel spullen bij de kassa stond vandaag?![]()
![]()
Ikke?! niks!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat heeft ie vast gedaan om je te jennen. Biecht maar op! Wat heb je op je kerfstok?
TF, wil jij het niet over ijs en chocola hebben. Dat zijn onderwerpen die ik probeer te vermijden
Nou bij mij wel hoor, ben daarna gewoon weer naar mijn werk gegaan. Geen centje last.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is het echt zo erg?
Ik dacht eig vrijdag even dat ding te laten zetten en daarna met Oscar naar de orthopeed te gaan... geen optie?
En dit is de post waarmee je al je geloofwaardigheid kwijtraakte.......quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ikke?! niks!ik ben haske liefenbraafenschattig.
![]()
Echt, ik heb een boek kopie van een boek uit 1952 en hou me aan al mijn huwelijkse lasten plichten
Ik weet niet of je een model-baarmoeder hebt he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is het echt zo erg?
Ik dacht eig vrijdag even dat ding te laten zetten en daarna met Oscar naar de orthopeed te gaan... geen optie?
Ik heb definitief besloten dat bij mij de hele zooi eruit mogen trekken. Binnenkort maar eens een afspraak met de huisarts makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is het echt zo erg?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef m@x het volgende:
[..]
En dit is de post waarmee je al je geloofwaardigheid kwijtraakte.......
Maar daardoor vinden we je niet minder lief hoorquote:
Ok, gelukkig, ik schrok al.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou bij mij wel hoor, ben daarna gewoon weer naar mijn werk gegaan. Geen centje last.
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar daardoor vinden we je niet minder lief hoor![]()
![]()
Is dat zo? Ik ging ervan uit dat ik de boel toch niet meer nodig ga hebben dus dan maar in de gft-bak ermee. Minste kans op toch nog een ongelukje op die manierquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, gelukkig, ik schrok al.
Ik ga hier maar gewoon voor.Heb vorige week niets gevoeld ook van uitstrijkje dus ik ga maar uit van het meest positieve dan.
k_i_m, wat rot joh, dat het zo naar is dan.
m@x, je kan evt. ook klemmetje doen he?
Zooi eruit rukken is best pittig toch?
euh, ik vond het in niets te vergelijken met een uitstrijkje. Daar voelde ik ook niks van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga hier maar gewoon voor.Heb vorige week niets gevoeld ook van uitstrijkje dus ik ga maar uit van het meest positieve dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt één dag voor pampus gelegen, en daarna nog twee dagen bluh. Maar dat was vanwege mijn niet-model baarmoeder.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Volgens mij maak je weinig kans. Ze doen al lastig over een sterilisatie, laat staan over een bm verwijdering.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ging ervan uit dat ik de boel toch niet meer nodig ga hebben dus dan maar in de gft-bak ermee. Minste kans op toch nog een ongelukje op die manier
Jammer. Ik was net al aan het uitrekenen hoeveel kilo het me zou gaan schelenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij maak je weinig kans. Ze doen al lastig over een sterilisatie, laat staan over een bm verwijdering.
ik doe er 5 in, maar dat vindtie lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
oh, ik dacht dat ik kinderachtig wasmaar ik word steeds creatiever,
4 zoetjes in zn koffie gooien als ie niet kijkt .. de kraan aanzetten als ie doucht..enzo
Ja, zoiets dacht ik ook idd. Dat is toch helemaal niet zo heel erg een pretje?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Als ze alles verwijderen, is toch ook geen pretje? Dan kom je in de overgang toch??
Dan zou ik voor een been gaan geloof ik. Dat scheelt meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Jammer. Ik was net al aan het uitrekenen hoeveel kilo het me zou gaan schelen
Eierstokken laten ze wel zitten, en dus kom je niet in de overgang. Maar het is een hele zware operatie (tenminste, dat was het wel vroeger, weet niet of daar ook vooruitgang in zit)quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Als ze alles verwijderen, is toch ook geen pretje? Dan kom je in de overgang toch??
Ik voel ook niks van een uitstrijkje. En dit keer voelde ik ook niks, tot het punt kwam dat ze de inbrenghuls erin stak en daarna nog een keer dat ze het spiraaltje eruit duwde. En toen voelde het net als het "ik word NU ongesteld" moment. Daarna ben ik nog fluitend van de bank afgesprongen en heb ik nog auto gereden en nog flessen met cola mee naar boven gesjouwd. Toen ik eenmaal ging zitten deed het ook meer pijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook idd. Dat is toch helemaal niet zo heel erg een pretje?
En krijg jij niet hetzelfde gezeur ook als Yppy m@x... ze zijn er niet zo happig op om drastisch te doen bij jonge vrouwen...
Okay... volgens mij is het best een zware operatie...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eierstokken laten ze wel zitten, en dus kom je niet in de overgang. Maar het is een hele zware operatie (tenminste, dat was het wel vroeger, weet niet of daar ook vooruitgang in zit)
Nou, zou ik de staatsloterij winnen dan staat dat hoog op mijn lijstje! Niets raars aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een been gaan geloof ik. Dat scheelt meer.ik vertelde m'n zus dat ik een buikwandcorrectie wil. Vond ze raar. en ik mocht ook niet zeggen dat ik lijk op een kruizing tussen een zebra en een hangbuikzwijn.
Nee, zij weet natuurlijk ook niet dat ik Bridget Jones onderbroeken draag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef sjak het volgende:
[..]
Nou, zou ik de staatsloterij winnen dan staat dat hoog op mijn lijstje! Niets raars aan.
Eén been is geen been. Dan maar allebei eraf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een been gaan geloof ik. Dat scheelt meer.ik vertelde m'n zus dat ik een buikwandcorrectie wil. Vond ze raar. en ik mocht ook niet zeggen dat ik lijk op een kruizing tussen een zebra en een hangbuikzwijn.
Nee hoor, dat heb ik dus laten doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, dan is essure wrsch wel een goeie optie.
Dan klemmen ze je eileiders af. Is een stuk minder ingrijpend dan een echte sterilisatie.
ET heeft het laten doen.
Oh nou ja, veertje, klemmetje, een pot nat, iig wel heel veilig en minder heftig dan baarmoeder-verwijdering toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik dus laten doen.Ze doen veertje in je eileiders en dan is dan na 3 maanden dichtgegroeid. Geen wonden, geen hechtingen, niks.
Ik ga ook voor Essure.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, dan is essure wrsch wel een goeie optie.
Dan klemmen ze je eileiders af. Is een stuk minder ingrijpend dan een echte sterilisatie.
ET heeft het laten doen.
Heb ik idd over gelezen maar ik ben dan zo'n achterdochtige die zich af gaat vragen of er toch niet iets fout kan gaan waardoor de boel dus niet dichtgroeit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik dus laten doen.Ze doen veertje in je eileiders en dan is dan na 3 maanden dichtgegroeid. Geen wonden, geen hechtingen, niks.
Nee hoor, zo'n klemmetje komt van 'buiten' op je eileiders. Dat is dus snijden. Een veertje kan vanaf binnen, dus niet snijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nou ja, veertje, klemmetje, een pot nat, iig wel heel veilig en minder heftig dan baarmoeder-verwijdering toch?
Tot nu toe is er niemand zwanger mee geworden. Na drie maanden is er een rontgenfoto gemaakt, de arts kon zien dat ze op de goede plek zaten, hij heeft ook een echo gemaakt om nog eens te kijken of ze goed zaten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb ik idd over gelezen maar ik ben dan zo'n achterdochtige die zich af gaat vragen of er toch niet iets fout kan gaan waardoor de boel dus niet dichtgroeit.
Met essure dus nog niemand.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en 3 op de duizend vrouwen wordt alsnog zwanger na een sterilisatie
en mn ma was er 1 van
dan sta je wel even te kijkenal heeft de sterilisatie wel 10 jaar lang zn werk gedaan..maar dan nog..
Zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n klemmetje komt van 'buiten' op je eileiders. Dat is dus snijden. Een veertje kan vanaf binnen, dus niet snijden.
Haha, maar ik heb altijd zoveel gelukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker douchen!
Sorry, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg!
Don't mess with me he! Of ik doe de volgende keer 10 zoetjes in je thee bij een haakmet!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk!Ik zal je volgend jaar wel al je Valentijnskaartjes doorsturen.
![]()
Iedereen heeft nu mijn adres, dus ik verwacht postzakken vol!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk!Ik zal je volgend jaar wel al je Valentijnskaartjes doorsturen.
![]()
Mijn mams was erg snel thuis na de verwijdering... Volgens mij zelfs dezelfde dag nog..quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:05 schreef m@x het volgende:
Mensen, neem het toch allemaal niet zo serieus. Hebben jullie nooit van overdrijving om je punt kracht bij te zetten gehoord. Pffff![]()
Overigens is bij mijn moeder de baarmoeder verwijderd en die heeft daar heus niet 3 weken voor in het ziekenhuis gelegen. En die medische weerstand tegen sterilisatie vind ik getuigen van een heel vervelend soort bemoeizucht.
Nou dat zeg inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:05 schreef m@x het volgende:
Mensen, neem het toch allemaal niet zo serieus. Hebben jullie nooit van overdrijving om je punt kracht bij te zetten gehoord. Pffff![]()
Overigens is bij mijn moeder de baarmoeder verwijderd en die heeft daar heus niet 3 weken voor in het ziekenhuis gelegen. En die medische weerstand tegen sterilisatie vind ik getuigen van een heel vervelend soort bemoeizucht.
dat is mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn mams was erg snel thuis na de verwijdering... Volgens mij zelfs dezelfde dag nog..
That's 30 jaar christelijke bemoeipolitiek for ya. Mensen zouden eens hun eigen keuze maken he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou dat zeg inderdaadik begrijp écht niet waarom daar zo idioot moeilijk over wordt gedaan
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is mooi
de mijne heeft lang in het ziekenhuis gelegen omdat ze een fout gemaakt hadden tijdens de operatie en ze niet meer op haar ene been kon staan.
Das niet alleen met dit hoor... De betutteling...quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
That's 30 jaar christelijke bemoeipolitiek for ya. Mensen zouden eens hun eigen keuze maken he?
ja stel je voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
That's 30 jaar christelijke bemoeipolitiek for ya. Mensen zouden eens hun eigen keuze maken he?
nee dat hadden ze in die tijd nog niet volgens mij.quote:
Daarom dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:52 schreef Kimpossible het volgende:
Goedemurgen!
Ik ben nog moe.. Leuk zo'n partijtje nachtbraken.. Waarom studeer ik ook alweer?
Ik zag het. Ga je m straks beantwoordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
vicks ik had je een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel... er is een baan vrij bij mij op het werk.
Ik pleit voor eigen verantwoordelijkheid, ook bij jonge mensen. Als je overgaat tot sterilisatie en daar later spijt van krijgt dan is dat wat mij betreft heel jammer, maar dan heb je gewoon pech gehad. Als mijn arts bij mij moeilijk gaat doen dan heeft hij een probleemquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Moeilijk doen over steriliseren is natuurlijk niet alleen betutteling. Het is een beetje afhankelijk van over welke leeftijd het gaat, maar de ervaring heeft natuurlijk allang geleerd dat er door heel veel jonge mensen gezegd wordt dat zo nooit, nee werkelijk nooit, een kind willen, om een paar jaar later volledig van gedachten te veranderen. En dat mag, maar dan is zoiets definitiefs als steriliseren niet goed.
Wel vind ik dat ze er soms te moeilijk over doen, en dat vind ik dan weer niet goed genoeg. Maar volgens mij heeft het weinig met christelijke betutteling te maken.
Oh eitje dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:57 schreef Kimpossible het volgende:
Hehe, tico, nachtbraken was júist ivm een tentamen personeelsmanagement en arbeidsrecht. Deeltentamen, uhuh, 552 blz. En morgen op m'n 'vrije' dag een hoorcollege van 3 uur. Blugh.![]()
Maar goed. De stof is interessant en makkelijk het boek alleen zo ontiegelijk saai.
Komt goed
eigenverantwoordelijkheid is prima, ben ik groot voorstander vsan, maar sommige dingen zijn voor de meeste mensen niet te overzien. en als je het wel toelaat, krijgen we straks hoge medische kosten ivm het grootscheeps ongedaan maken van sterilisaties en bijkomende zaken. en het is niet dat je zonder die sterilisatie wel een kind moet krijgen, er zijn andere manieren om het te voorkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik pleit voor eigen verantwoordelijkheid, ook bij jonge mensen. Als je overgaat tot sterilisatie en daar later spijt van krijgt dan is dat wat mij betreft heel jammer, maar dan heb je gewoon pech gehad. Als mijn arts bij mij moeilijk gaat doen dan heeft hij een probleem
M'n samenvatting zit nu op 129 bladzijde, dat is wel mooi geskipt dacht ik zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh eitje dus![]()
De tentames die gingen over 3 boeken tegelijk met maar 5 tentamenvragen.... Dat waren die lastige... 55 bladzijden zijn in notime weg, studieboeken vertellen 6x hetzelfde met 10 verschillende voorbeelden. Kwestie van skippen...
Maar toch niet voor iedereen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:18 schreef miss_sly het volgende:
ik vind dat geen betutteling, als gewoon in de praktijk gebleken is dat het zo werkt.
Dat was bijna letterlijk wat ik typte, alleen zonder specifiek voorbeeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar toch niet voor iedereen...
Als je al 3 kinderen hebt en je bent nog geen 30 en je weet echt zeker dat je echt geen kinderen meer wilt... Dan nog doen ze moeilijk...
Das ook zo. Ik vind gewoon dat je die keuze moet kunnen maken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dat is wrsch een kwestie van 1 lijn trekken. Waarom is een vrouw met 3 kinderen er zekerder van dan een vrouw zonder kinderen of met 1 kind die echt-echt-echt niet (meer) wil.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Soneal het volgende:
Mannen krijgen over het algemeen nogal eens spijt, maar dan kan het vrij simpel ongedaan gemaakt worden, bij vrouwen is dat lastiger, hoewel ik denk dat vrouwen ook minder snel spijt krijgen.
Ze hebben immers ook veel minder tijd om spijt te hebben door de beperktere duur van de vruchtbaarheid.
Ja als je dat als referentiepunt neemt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef Soneal het volgende:
Er is simpel en simpel, bij vrouwen is het iig lastiger dan bij mannen
Mij wilde ze niet gelijk steriliseren tijdens de geplande KS omdat ze dat dus gewoon niet doen "want er zou eens wat met het kind zijn"..quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Moeilijk doen over steriliseren is natuurlijk niet alleen betutteling. Het is een beetje afhankelijk van over welke leeftijd het gaat, maar de ervaring heeft natuurlijk allang geleerd dat er door heel veel jonge mensen gezegd wordt dat zo nooit, nee werkelijk nooit, een kind willen, om een paar jaar later volledig van gedachten te veranderen.
Ja, dat was idd mijn referentiepunt in die post.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja als je dat als referentiepunt neemt...
Ja, ik moet maar eens gaan struinen (moet ik de stad in en daar heb ik nooit zin inquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:24 schreef tessie het volgende:
Misschien hebben ze het bij De Tuinen Lily? Daar hebben ze ook een aantal van die atkins producten.
Dat vind ik dus ook. Ik denk dat dat oorspronkelijk ook de intentie was maar dat het is doorgeslagen naar een soort van ontmoedigingsbeleid waar ik dus op mijn beurt fervent op tegen ben. Ik zou er gezien mijn leeftijd toch nog wel een kind of 2 uit kunnen persen. Ik wil dat alleen niet (ook niet als tweede legquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Je mag er toch van uitgaan dat iemand niet zomaar kiest voor sterilisatie en echt wel beseft dat het definitief is. Al vind ik dus wel dat een arts er voor moet zorgen dat hij zeker weet dat jij dat ook weet.
oh jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef tessie het volgende:
Dan bel je gewoon even om te vragen of ze het hebben, of anders kunnen bestellen. Ga je in elk geval niet voor niets
AH bezorgt niet bij ons (helaas) maar ik vind het wel online. We hebben ook nog een grote reformwinkel in de stad trouwens...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef Kimpossible het volgende:
Lily, misschien heeft ah.nl het wel! Doe je gewoon een keer geen boodschappen en laat je het lekker makkelijk bezorgen, als dat kan in jouw woonplaats en anders misschien via een andere online webshop?
Ja, als ik dat wist, had ik ze waarschijnlijk niet (meer)... Het is begonnen na antibioticagebruik ivm een forse blaasontsteking, wat leidde tot een schimmelinfectie.. Toen moest ik 3 van die eieren er in douwen en sindsdien eigenlijk niets dan ellende..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Serieus, hoe kom je aan vaginale kloven?
Ach schimmel dus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wist, had ik ze waarschijnlijk niet (meer)... Het is begonnen na antibioticagebruik ivm een forse blaasontsteking, wat leidde tot een schimmelinfectie.. Toen moest ik 3 van die eieren er in douwen en sindsdien eigenlijk niets dan ellende..
Paddenstoelen groeien beter in een vochtige omgeving.quote:
het is toch pas een vierling als ze allemaal tegelijk in één buik gezeten hebben?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou eens, wat een wonderlijk, maar mooi verhaal
Ze zijn allemaal tegelijk verwekt, daarom zullen ze het zo wel "brengen"quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
het is toch pas een vierling als ze allemaal tegelijk in één buik gezeten hebben?
tenminste, zo zie ik het dan
ik zie een drielling en een eenling.
Er is een taxatierapport nodig om een hypotheek te krijgen. De taxateur kwam in opdracht van de kopersquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:23 schreef innepin het volgende:
Wat moet er dan getaxeerd worden Estrys? Je hebt toch al je huis verkocht en nieuw huis gekocht?![]()
* innepin snapt niets van huizen verkopen en dergelijke
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Memmel het volgende:
En als je dan een taxatierapport hebt gemaakt van je verkochte huisje, vindt de hypotheekverstrekker van de kopende partij dat zij zelfstandig ook nog een taxatierapport moeten laten maken, en dan staat ineens dezelfde persoon als die in jouw opdracht dat rapport heeft gemaakt wéér bij je in de woonkamer. Met haar als lachende derde want zij ving 200 euro voor 2 seconden werk. En alleen een datum vervangen op het rapport.
![]()
Kan er nog boos om worden.
Nee, maar je hebt het tenminste zelf wel doorquote:
OMG.... Nog even en er ligt bij Brugman keukens een lijst klaar van goedgekeurde keukensquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Toen wij ons huis lieten taxeren voor de verbouwing kwam er een dame in een slecht zittend confectiemantelpak die vertelde dat grijze tegels écht niet kon, dat we beter voor terra of geel konden gaan want dat had zij ook.![]()
Het was dat het nodig was, anders had ik het mens zo de deur uit gestuurd.Niks dan commentaar en aanmerkingen op de verbouwing. Terwijl ze daar was voor taxeren. Euh, ik heb al een moeder, en die is erg genoeg.
Nou dam weet je het. Geen hoogglans rood.quote:
nee alleen dat het strak moet zijn en witquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dam weet je het. Geen hoogglans rood.![]()
Ben je er al helemaal uit?
Nou ja, dat is al iets natuurlijk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
nee alleen dat het strak moet zijn en wit
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaaaaaaa ik heb volgende week een sollicitatiegesprek
Waar?? bij mij op het werk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaaaaaaa ik heb volgende week een sollicitatiegesprek
Nee. Daar was het echt de wo, do en vr en ik ben ma, di en do beschikbaar.quote:
Nou in elk geval succes volgende weekquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee. Daar was het echt de wo, do en vr en ik ben ma, di en do beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |