oh check, dat staat toch wel wat strak nu..quote:
Whahahahahahaha, I wish.quote:
computers zijn stomquote:
Zolang Bumba maar niet zoekraakt tussen de kwabbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef Ticootje het volgende:
En een beetje kwab is niet erg hoor... Je man moet zich wel ergens aan vast kunnen houden terwijl je aan het paaldansen bent.
Wens ik je heel veel sterkte, tis geen makkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 14:39 schreef Karin het volgende:
Nee alleen mijn buik. Buikspieren weer op hun plek en mijn kwabje eraf (mag nu wel kwabje zeggen na die enorme kwab van daarboven, dan valt het nog mee)
Neuh daarvoor waren ze oorspronkelijk te grootquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef pinquit het volgende:
TF; of je wacht nog wat langer, totdat het zover is dat je draakjes er helemaal af kunnen?of bestaat dat niet?
Ojee.quote:
't Ging niet zo fijn? Ze hebben toch wel de doos eraf gehaald hè?quote:
Hè dat is allemaal niet fijn. Maar als het met een kijkoperatie kan, is het lichamelijk wel wat minder belastend. Zielig hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Fannie het volgende:
Ja tis best wel spannend nu hoe ze dat allemaal gaat ondergaan, ze krijgt waarschijnlijk een ruggeprik en dan een klein sneetje in de buik, via dat sneetje willen ze dan de cyste wegzuigen/weghalen![]()
Eerst wordt ze onderzocht door de aneastisist (hoe typ je dat in hemelsnaam, ik weet het niet meer), en hij bepaald of ze het wel aankan. Het mensje is zowiezo zwak dus ik weet het niet hoor....erg spannend allemaal.
Jij gaat ook lekker met je bronchitis he Rewimo?![]()
Beterschaps
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Ging niet zo fijn? Ze hebben toch wel de doos eraf gehaald hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij had r gelijk beet
'o vind je m te oud, ben je bang dat ie misschien kinderen wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat niet?quote:
die types melden zichzelf aanquote:
Oh aha, t gaat over een tv programma. Maar nee, kijk gtst nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef tessie het volgende:
Take me out, nu op rtl5 mikoxx
En dat neefje was trouwens wel leuk vond ik KD
dude, je kijkt niet eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef mikoxx het volgende:
nee, waar gaat t over? Heb iets gemist geloof ik
klopt, die is tenminste normaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef tessie het volgende:
Take me out, nu op rtl5 mikoxx
En dat neefje was trouwens wel leuk vond ik KD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
vreselijk programma idd
eddie vind ik sexy![]()
jammer dat ie hieraan meewerkt
Ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
nou dat was saai
maarre saboteren jullie je partner ook wel eens?
als in, hij doet lullig for no reason en dat je dan zijn telefoon, ipod ofzo verstopt. en de oven uitzet terwijl ie zn avondsnack maakt en zich terugtrekt in een andere kamer?![]()
?
ben benieuwd naar zijn wraakactiequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
nou dat was saai
maarre saboteren jullie je partner ook wel eens?
als in, hij doet lullig for no reason en dat je dan zijn telefoon, ipod ofzo verstopt. en de oven uitzet terwijl ie zn avondsnack maakt en zich terugtrekt in een andere kamer?![]()
?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja!Dan haal ik zijn telefoon van de oplader, zodat 'ie 's ochtends toch leeg is. Of ik schuif de kruimels die Anna in mijn bed heeft gegooid in het zijne. Maar da's alleen in extreme gevallen hoor!
Ik ben niet zo van het gillen, meer van de zoete wraak...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, je brengt me op ideeën!
Jajajajaja, dat doe ik ook!!!! OF ik leg 'm op zijn tijdschrift!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik gooi de natte handdoek die hij na het docuhen op mijn bedhelft laat liggen altijd op zijn kussen
haha ja datquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Jajajajaja, dat doe ik ook!!!! OF ik leg 'm op zijn tijdschrift!!!!!
Ik denk dat hij mijn dekbed dan buiten zou gooienquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef DJMO het volgende:
ik gooi zijn dekbed op de bank ... zegt hem genoeg .. volgende dag is ie ineens zorgzaam tot en met
Zoetjes? Gewoon een beetje zout erin. Een mespuntje maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
oh, ik dacht dat ik kinderachtig wasmaar ik word steeds creatiever,
4 zoetjes in zn koffie gooien als ie niet kijkt .. de kraan aanzetten als ie doucht..enzo
heb jij wel eens potgrond gegeten danquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lust geen loempia's, tauge smaakt naar potgrond
en m@x, dat is te overduidelijk. Ik ben m aan t jennen, zonder dat ie mag weten dat ik dat doe
ik was de jongste thuisquote:
wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik kom net op tijd binnen zie ik! Kan ik mooi wat inspiratie opdoen voor straks.
HAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef Memmel het volgende:
Ahhhh.....heerlijk. Maar nooit allemaal op één dag. Dan valt het op.
Whahahaha!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef Memmel het volgende:
Of de deur naar de garage vanuit de woonkamer dicht doen terwijl ik weet dat hij met de hond door de garage naar binnenkomt en dan dus helemaal om moet lopen!
Of de zakjes voer van de hond uit de vriezer halen, maar niet uit de zakjes, zodat het 's ochtends allemaal bloederige drapprutjes in plastic zijn die hij dan in zijn goeie pak eruit moet frutten.
Ahhhh.....heerlijk. Maar nooit allemaal op één dag. Dan valt het op.
Wat ben ik eigenlijk een kutwijf als ik het zo lees.
Ik vroeg of hij het kind naar bed wilde doen straks, omdat ik graag even dubbelgevouwen in mijn bed zou willen blijven liggen. En nu zit ik al de hele dag (?) tegen hem te snauwen en heb ik niet naar mijn kind omgekeken. Oftewel, hij heeft ook eens een keer een dag dat ie wat moet doen. En daar kan ie niet tegen, want dan raakt ie overwerktquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
wat heeft hij gedaan?
Enm@xHoe aardig van je dat je dat voor je houdt!
Ja, die lachen er om. Dat is zo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik ben een schatje![]()
Weeën zijn vervelend, zeker als het je niets oplevert. Ik hoop dat je gezegend bent met een hoge pijngrens. Dan schijnt het namelijk niet zo erg te zijn
Oh hij is ook niet te beroerd om ff beet te pakken he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij het kind naar bed wilde doen straks, omdat ik graag even dubbelgevouwen in mijn bed zou willen blijven liggen. En nu zit ik al de hele dag (?) tegen hem te snauwen en heb ik niet naar mijn kind omgekeken. Oftewel, hij heeft ook eens een keer een dag dat ie wat moet doen. En daar kan ie niet tegen, want dan raakt ie overwerkt.
Dat heeft ie vast gedaan om je te jennen. Biecht maar op! Wat heb je op je kerfstok?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, die lachen er om. Dat is zo.![]()
ik moet hier even inspiratie opdoen. Mijn vent maakt op de 29e geld over elke maand. En raad eens welke maand er geen 29 dagen heeft én wie er met een stapel spullen bij de kassa stond vandaag?![]()
![]()
Ikke?! niks!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat heeft ie vast gedaan om je te jennen. Biecht maar op! Wat heb je op je kerfstok?
TF, wil jij het niet over ijs en chocola hebben. Dat zijn onderwerpen die ik probeer te vermijden
Nou bij mij wel hoor, ben daarna gewoon weer naar mijn werk gegaan. Geen centje last.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is het echt zo erg?
Ik dacht eig vrijdag even dat ding te laten zetten en daarna met Oscar naar de orthopeed te gaan... geen optie?
En dit is de post waarmee je al je geloofwaardigheid kwijtraakte.......quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ikke?! niks!ik ben haske liefenbraafenschattig.
![]()
Echt, ik heb een boek kopie van een boek uit 1952 en hou me aan al mijn huwelijkse lasten plichten
Ik weet niet of je een model-baarmoeder hebt he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is het echt zo erg?
Ik dacht eig vrijdag even dat ding te laten zetten en daarna met Oscar naar de orthopeed te gaan... geen optie?
Ik heb definitief besloten dat bij mij de hele zooi eruit mogen trekken. Binnenkort maar eens een afspraak met de huisarts makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is het echt zo erg?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef m@x het volgende:
[..]
En dit is de post waarmee je al je geloofwaardigheid kwijtraakte.......
Maar daardoor vinden we je niet minder lief hoorquote:
Ok, gelukkig, ik schrok al.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nou bij mij wel hoor, ben daarna gewoon weer naar mijn werk gegaan. Geen centje last.
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar daardoor vinden we je niet minder lief hoor![]()
![]()
Is dat zo? Ik ging ervan uit dat ik de boel toch niet meer nodig ga hebben dus dan maar in de gft-bak ermee. Minste kans op toch nog een ongelukje op die manierquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, gelukkig, ik schrok al.
Ik ga hier maar gewoon voor.Heb vorige week niets gevoeld ook van uitstrijkje dus ik ga maar uit van het meest positieve dan.
k_i_m, wat rot joh, dat het zo naar is dan.
m@x, je kan evt. ook klemmetje doen he?
Zooi eruit rukken is best pittig toch?
euh, ik vond het in niets te vergelijken met een uitstrijkje. Daar voelde ik ook niks van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, gelukkig, ik schrok al.
Ik ga hier maar gewoon voor.Heb vorige week niets gevoeld ook van uitstrijkje dus ik ga maar uit van het meest positieve dan.
k_i_m, wat rot joh, dat het zo naar is dan.
m@x, je kan evt. ook klemmetje doen he?
Zooi eruit rukken is best pittig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt één dag voor pampus gelegen, en daarna nog twee dagen bluh. Maar dat was vanwege mijn niet-model baarmoeder.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Volgens mij maak je weinig kans. Ze doen al lastig over een sterilisatie, laat staan over een bm verwijdering.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ging ervan uit dat ik de boel toch niet meer nodig ga hebben dus dan maar in de gft-bak ermee. Minste kans op toch nog een ongelukje op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |