quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef error_404 het volgende:
Zo slecht, dat 'ie weer leuk is.
jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef error_404 het volgende:
Zo slecht, dat 'ie weer leuk is.
quote:
Die Sven Kramer grappen zijn al lang weer van de baan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef VliegVlieg het volgende:
HAHAHA! EN AL DIE SVEN KRAMER GRAPPEN ZIJN OOK KORT DOOR DE BOCHT!!
Geen idee, ik weet wel dat PVV stemmers niet links zullen stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Sven Kramer grappen zijn al lang weer van de baan!
Zei ik baan?
Gelukkig maar dat de stempotloden voor rechts en -linkshandigen zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat PVV stemmers niet links zullen stemmen.
En speciaal voor de PVV'ers zijn ze nu gemerkt met 'This side up'quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat de stempotloden voor rechts en -linkshandigen zijn
Als ze maar niet gaan likken aan de punt, of erger nog, de kont in hun mond stoppen. Voor je het weet heb je een ziektequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En speciaal voor de PVV'ers zijn ze nu gemerkt met 'This side up'
Oprecht nog wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Klonk het volgende:
zeldzaam een woordspeling van koning bagger die ik oprecht leuk vond
Dat heb ik met perzikken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:00 schreef misteriks het volgende:
Typische Tong bijdrage ; kan ze vaak wel pruimen
Hoe klinkt die ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef misteriks het volgende:
nu niet overdrijven he , je klinkt als 'n uitgeperste citroen nu
Schrodinger vraagt wanneer ie zijn kat terug krijgt ...quote:
ik hoef niet zo zeerquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef knnth het volgende:
ik wil in dit topic gepost hebben
Maar toch wel doen ?quote:
Het was sterker dan ik...doe echt mijn best om die baggertopics van jou te mijden...deze keer trapte ik er weer in.quote:
?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaan likken aan de punt, of erger nog, de kont in hun mond stoppen. Voor je het weet heb je een ziekte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |