abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78695448
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik had heel erg zin om recalcitrant te doen, maar er was geen aanleiding.
Dat is spijtig. Het is 1 van de behoeftes die eigenlijk direct bevredigd moet worden. Als het even kan zou men dan ook een aanleiding moeten creëren; daar zou iedereen uiteindelijk het meest bij gebaat zijn.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78696054
Ik heb niet gestemd. Maar ik ga wel 4 jaar lang klagen straks . Gewoon, omdat het kan.
pi_78697313
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Bij dit soort mongolen woon ik

[ afbeelding ]
....omg is dat echt?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78697327
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb niet gestemd. Maar ik ga wel 4 jaar lang klagen straks . Gewoon, omdat het kan.
Als je niet stemt mag je ook niet klagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 20:10:19 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_78697413
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....omg is dat echt?!
Ja hoor, die staan door heel de Haarlemmermeer aangeplakt.
Dat is van die man die een bordeel langs de A15 wilde zetten, Rinus Beusenberg.
pi_78697485
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hoor, die staan door heel de Haarlemmermeer aangeplakt.
Dat is van die man die een bordeel langs de A15 wilde zetten, Rinus Beusenberg.
...dus alle hoerenlopers gaan nu op hem stemmen? O jee, mijn vriendin zegt altijd dat alle mannen hoerenlopers zijn
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:11:18 #107
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78697486
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hier ook op die manier, blijft heerlijk achterhaald natuurlijk dat het digitaal niet te regelen valt, ik woon dan ook nog eens in een dusdanig geweldige gemeente dat de partijen niet eens allemaal een internetpagina hebben.
Ook nog eens mogen stemmen met het rode potlood, dat ik dat nog eens mee mocht maken.

Ben trouwens voor de VVD gegaan, doen het hier al tijden prima en hadden ook nu weer een goed programma.
Oeh, ik ook

VVD had voor mijn stad naar mijn mening het beste programma, en ook het meest overzichtelijke programma.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_78697526
Seyst,nu . Een lokale partij dus, zich bevindende aan de rechterkant van het politieke spectrum.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_78697561
quote:

[..]

_!!

Welk artikel?
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:12:55 #110
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78697595
VVD, wegens gebrek aan PVV
I am not impressed by your performance
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:13:44 #111
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_78697652
quote:

[..]

fout, als je niet hebt gestemd dan heb je een vrijbrief om te klagen op ELKE partij.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:15:09 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_78697730
D66
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78697785
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

fout, als je niet hebt gestemd dan heb je een vrijbrief om te klagen op ELKE partij.
Oeh! Ik verheug me er nu al op
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 20:16:51 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_78697846
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...dus alle hoerenlopers gaan nu op hem stemmen? O jee, mijn vriendin zegt altijd dat alle mannen hoerenlopers zijn

Ben in ieder geval reuze benieuwd hoeveel stemmen hij krijgt .
pi_78697854
het op een lokale partij gestemd.
Niet omdat ik op een lokale partij wil stemmen maar weiger vvd of cda te stemmen.
Andere landelijke partijen doen niet mee
pi_78697905
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Peter het volgende:
FOK! stemt wel flink verschillend als de peilingen.. vooralsnog
En met nog drie kwartier tot de sluiting van de stembureaus is dat nog steeds zo. Met name het CDA zou bijna van de kaart worden geveegd als alleen de stemmen van de FOK!kers mee zouden tellen. En twee Nederlandse gemeenten zijn wel érg goed vertegenwoordigd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:18:04 #118
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78697933
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef paul280 het volgende:
het op een lokale partij gestemd.
Niet omdat ik op een lokale partij wil stemmen maar weiger vvd of cda te stemmen.
Andere landelijke partijen doen niet mee
In welk gehucht woon jij?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_78698164
gemeente Alphen chaam.
Let op alphen bij Tilburg niet aan de rijn.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:22:16 #120
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78698223
Gemeente Amsterdam: D66
Stadsdeel Zuidoost ook D66
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2010 @ 20:23:42 #121
230491 Zith
pls tip
pi_78698298
zozo, 11% op PVV, die maar in 2 gemeenten mee doet
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_78698877
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Zith het volgende:
zozo, 11% op PVV, die maar in 2 gemeenten mee doet
Met tezamen zo'n 650.000 inwoners, goed voor vier procent van de Nederlandse bevolking.
pi_78699335
.
pi_78702222
Doe TS een plezier . D66
pi_78714112
VVD, jammer dat ik niet op PVV kon stemmen
Noot noot.
pi_78714772
vvd wegens gebrek aan d66. d66 zit hier samen in een partij met gl en pvda, lekker logische combinatie...
pi_78715103
PvdA. Grote winnaar hier is trouwens de Fryske Nasjonale Partij en geloof niet dat ik daar heel veel moeite mee heb...
pi_78715987
CDA van 33 naar 29%
PvdA van 21 naar 13%
Lokaal van 21 naar 22%
CU van 17 naar 19%
VVD van 9 naar 10
GL van 0 naar 7

Ik snap echt niet dat de Christenunie gestegen is. Die hadden namelijk helemaal geen punten of doelstellingen. Alleen een wazig praatje wat het ongeveer moet worden, maar verder niks. Eigenlijk niks dat je kan zeggen: Dat is gehaald, en hierin hebben jullie gefaald. Ik kan er echt niet bij.

Ik heb de lokale partij gestemd.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_78716082
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
CDA van 33 naar 29%
PvdA van 21 naar 13%
Lokaal van 21 naar 22%
CU van 17 naar 19%
VVD van 9 naar 10
GL van 0 naar 7

Ik snap echt niet dat de Christenunie gestegen is. Die hadden namelijk helemaal geen punten of doelstellingen. Alleen een wazig praatje wat het ongeveer moet worden, maar verder niks. Eigenlijk niks dat je kan zeggen: Dat is gehaald, en hierin hebben jullie gefaald. Ik kan er echt niet bij.
Die tactiek werkt voor o.a. de CU veel beter dan wanneer ze zich echt bemoeien met zaken en zich ook noemenswaardig in een debat mengen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:40:37 #130
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_78716131
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
CDA van 33 naar 29%
PvdA van 21 naar 13%
Lokaal van 21 naar 22%
CU van 17 naar 19%
VVD van 9 naar 10
GL van 0 naar 7

regeringspartij die niets word verweten ... is vaker zo he.
CDA heeft niet veel verloren gelukkig.
Groenlinks is jammer.. die communisten moeten we verbannen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_78716265
Ik mag niet stemmen in Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78716278
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:47 schreef El_Matador het volgende:
Ik mag niet stemmen in Nederland.
Ik wel, maar ik heb me verslapen.
pi_78717439
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
GVD
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  donderdag 4 maart 2010 @ 07:51:19 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78717527
GL.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_78718638
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Lotusss het volgende:

[..]

VVD had voor mijn stad naar mijn mening het beste programma, en ook het meest overzichtelijke programma.
Same here.
Get it and Bet it
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:00:56 #136
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_78720014
D66
pi_78724473
D66, die heeft het beste voor met de gemeente.

9 juni PVV, net zoals iedereen die ik ken. Owja, we zijn geen laag opgeleide mongolen, tokkies of uitkeringstrekkers.
pi_78724542
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik heb me verslapen.
Je hebt 13 uur en 5 minuten lang liggen slapen?
Time is the school in which we learn,
Time is the fire in which we burn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:00:09 #139
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78724717
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Kim87 het volgende:
D66, die heeft het beste voor met de gemeente.

9 juni PVV, net zoals iedereen die ik ken. Owja, we zijn geen laag opgeleide mongolen, tokkies of uitkeringstrekkers.
Waarom stem je dan op de PVV? Omdat een hoofddoekjesverbod de criminaliteit op zal lossen? Als je geen laag opgeleide mongool of tokkie bent, gedraag je dan ook niet zo.
pi_78725212
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Pool het volgende:

[..]

Waarom stem je dan op de PVV? Omdat een hoofddoekjesverbod de criminaliteit op zal lossen? Als je geen laag opgeleide mongool of tokkie bent, gedraag je dan ook niet zo.
Ik ben het niet met elk standpunt eens, maar wel met intergratie en veiligheid.

Vorig jaar stonden we samen op het balkon een sigaret te roken, het was mooi weer en we waren een beetje aan het dollen. Komt er een moslimaatje aan fietsen, ineens uit het niets zei ze 'wat lach je? stomme k*nker nederlander' (ging om een moslimaaatje van, ik denk nog geen 11 jaar oud). We stonden alle twee stomverbaasd te kijken.

Paar maandjes geleden; ik fiets terug van school, fiets er een buitenlander achter me aan. Ik moest rechtsaf, en toen ik afsloeg hoorde ik ineens 'hmm hoertje, lekker kontje' Dacht ik ook, WTF?!! Ik reageerde meteen en zei 'hmm, lekker turkje, lekkere snor'.. Komt die buitenlander achter me aan. Ik stap van mijn fiets af en kijk hem aan. Ik zei 'kzou het maar niet doen, krijg je spijt van'. Hij keek me raar aan en fietste weg.

En enkele dagen gelden: we komen terug van het sporten, rijden bij ons de straat in. Staan er een aantal buitenlanders te voetballen (midden op straat). Ik kom er rustig aanrijden. Op het moment dat wij hun willen passeren, maakt er 1 een schop beweging (naar de auto). Ik remde direct, stapte de auto uit, en vroeg; 'je wilde tegen mijn auto schoppen? doe het is, wees een vent, doe dan!' (ik zei dat met een blik; als je dat doet, lig je een seconde later met je hoofd tegen de stoeprand aan) "nee nee.. sorrie mevrouw was niet bedoeling, het was grapje.' Stapte weer in de auto, parkeer en we stapte uit. En dan een grote bek; kuthoer! vieze kaaskop! etc.

Mijn oma is al een aantal keer van haar geld/tas bestolen, in de supermarkt, en zelfs in haar eigen huis! Kijk 'voor de gein' eens een keer naar Opsporing verzocht, eens in de zoveel tijd komt er een nederlander in voor, voor de rest alleen maar: donker getint, marrokaans accent, negeroide man etc. etc.

Buitenlanders (op fransen,belgen,duitsers etc. etc. na) weg met dat volk. Enne mensen die zeggen nergens last van te hebben: ga is naar buiten, ga 's avonds is geld pinnen bij een winkelcentrum vol buitenlandse hangjeugd, of fiets langs hangjeugd, zeker als vrouw krijg je een kansloze opmerking naar je hoofd gegooit.

Voor de mensen die denken dat ik dit verzin; Ik ben 1,88 lang, 81 kilo en zit al jaren op een vechtsport. Buitenlanders die mij even denken te intimideren hebben het mis, laat maar komen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:16:15 #141
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_78725415
Op een lokale partij
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:22:24 #142
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_78725672
En hoe je het nu went of keert, hetgeen wat Kim87 omschrijft..daar lopen veel burgers tegenaan, en dat willen ze graag verandert zien. Dat wil de PVV ook.. dus het is niet wonderlijk dat ze veel stemmen krijgen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_78725837
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Pumatje het volgende:
En hoe je het nu went of keert, hetgeen wat Kim87 omschrijft..daar lopen veel burgers tegenaan, en dat willen ze graag verandert zien. Dat wil de PVV ook.. dus het is niet wonderlijk dat ze veel stemmen krijgen.
Precies. ik wil dat mijn oma zonder angst boodschapjes kan doen, en dat ik 's avonds normaal geld kan pinnen zonder eerst rond te moeten kijken of er geen buitenlandse tuig in de buurt is.
pi_78726094
Als die mensen die schrikken als iemand op de PVV stemt Get a life
Noot noot.
pi_78726625
D'66, maar landelijk zal dat de keuze waarschijnlijk niet worden.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:50:05 #146
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78726714
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:28:32 #147
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_78728166
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Vorig jaar stonden we samen op het balkon een sigaret te roken, het was mooi weer en we waren een beetje aan het dollen. Komt er een moslimaatje aan fietsen, ineens uit het niets zei ze 'wat lach je? stomme k*nker nederlander' (ging om een moslimaaatje van, ik denk nog geen 11 jaar oud). We stonden alle twee stomverbaasd te kijken.

Paar maandjes geleden; ik fiets terug van school, fiets er een buitenlander achter me aan. Ik moest rechtsaf, en toen ik afsloeg hoorde ik ineens 'hmm hoertje, lekker kontje' Dacht ik ook, WTF?!! Ik reageerde meteen en zei 'hmm, lekker turkje, lekkere snor'.. Komt die buitenlander achter me aan. Ik stap van mijn fiets af en kijk hem aan. Ik zei 'kzou het maar niet doen, krijg je spijt van'. Hij keek me raar aan en fietste weg.

En enkele dagen gelden: we komen terug van het sporten, rijden bij ons de straat in. Staan er een aantal buitenlanders te voetballen (midden op straat). Ik kom er rustig aanrijden. Op het moment dat wij hun willen passeren, maakt er 1 een schop beweging (naar de auto). Ik remde direct, stapte de auto uit, en vroeg; 'je wilde tegen mijn auto schoppen? doe het is, wees een vent, doe dan!' (ik zei dat met een blik; als je dat doet, lig je een seconde later met je hoofd tegen de stoeprand aan) "nee nee.. sorrie mevrouw was niet bedoeling, het was grapje.' Stapte weer in de auto, parkeer en we stapte uit. En dan een grote bek; kuthoer! vieze kaaskop! etc.

Mijn oma is al een aantal keer van haar geld/tas bestolen, in de supermarkt, en zelfs in haar eigen huis! Kijk 'voor de gein' eens een keer naar Opsporing verzocht, eens in de zoveel tijd komt er een nederlander in voor, voor de rest alleen maar: donker getint, marrokaans accent, negeroide man etc. etc.

Buitenlanders (op fransen,belgen,duitsers etc. etc. na) weg met dat volk. Enne mensen die zeggen nergens last van te hebben: ga is naar buiten, ga 's avonds is geld pinnen bij een winkelcentrum vol buitenlandse hangjeugd, of fiets langs hangjeugd, zeker als vrouw krijg je een kansloze opmerking naar je hoofd gegooit.

Voor de mensen die denken dat ik dit verzin; Ik ben 1,88 lang, 81 kilo en zit al jaren op een vechtsport. Buitenlanders die mij even denken te intimideren hebben het mis, laat maar komen.
En er zijn geen Nederlanders die omaatjes van tassen beroven? Of meisjes lastig vallen met ranzige opmerkingen? Of een ruitje ingooien? Moet zeggen dat ik (als Nederlandse 19-jarige meid) vaker last heb van Nederlandse klojo's.
En voor degenen die zeggen: 'ja, lees de krant maar en kijk eens misdaadprogramma's' dat is dus precies waar het fout gaat. Als een Marokkaanse jongen een omaatje berooft, staat dat de volgende dag met grote letters in de krant, met de nadruk op dat het een Marokaanse jongen was. Als het een Nederlandse jongen was dan staat het ergens onderaan de pagina dat het een jongen uit Amsterdam was. En iedereen maar roepen dat het vooral 'de buitenlanders' zijn. Natuurlijk zijn er meer allochtone jongeren die ongein uithalen als je daar op gaat letten ja.
Vooral iedereen maar over één kam scheren, dat is wat we moeten doen in Nederland! Alle ...... zijn....
Helemaal mooi als we iemand in het kabinet krijgen die zo denkt, want alle Marokkanen zijn hetzelfde, net als dat alle Nederlanders hetzelfde zijn...
En als je dan zo'n wauwel hebt over 'buitenlanders' dan ook alle Duiters, Fransen, Engelsen, Polen etc.weg.

Stel dat Wilders 'aan de macht' komt en zijn plan om 'alle buitenlanders' eruit te schoppen, hoe gaat hij dat dan doen? Wie gaat eruit en wie mag dan blijven? Stel dat alle 'buitenlanders' die een overtreding begaan eruit moeten en je hebt een vader van een gezin met 4 kids. Moeder is thuisblijfmoeder en zorgt voor de kinderen, pa is kostwinner. Pa wordt het land uitgezet, hoe denk je dat het dan met zo'n gezin gaat? Mams geen inkomsten, kids zonder pa. Mams komt misschien niet aan werk, moet uitkering trekken, misschien wel verhuizen, kids lopen trauma's op. 'Ja, dan moet het hele gezin maar mee' is vast het antwoord. En dan de kinderen die gewoon in Nederland geboren zijn? Die hier op school zitten, hun vriendjes hebben en hier opgegroeid zijn? Die moeten dan ook mee omdat pa iets gedaan heeft, dat is lekker eerlijk. Wilders gaat straks zeker per gezin/persoon bepalen of hij/zij hier wel mag blijven. Sure.
Hij roept een helemaal maar hoe wil hij dat in godsnaam waar gaan maken, buiten het feit dat hij toch niet voldoende steun gaat krijgen van de kamer om zijn plannen uit te voeren. Ondoordachte plannen die nergens op gebaseerd zijn, behalve op angst. Angst voor andere culturen en geloven. Trek de Bijbel maar eens open. Als je wil kun je die ook zo interpreteren dat alle Christenen vreselijke mensen zijn en een bedreiging voor het land. Hou toch op....
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:38:53 #148
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78728592

Vooral een anti-PvdA stem die Leers in Maastricht eruit wipte... PvdA blijkt nu in Maastricht bijna gehalveerd te zijn . En CDA is weer de grootste partij.
Bij Tweede Kamer-verkiezingen neig ik meer naar VVD.
pi_78728699
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:28 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

En er zijn geen Nederlanders die omaatjes van tassen beroven? Of meisjes lastig vallen met ranzige opmerkingen? Of een ruitje ingooien? Moet zeggen dat ik (als Nederlandse 19-jarige meid) vaker last heb van Nederlandse klojo's.
En voor degenen die zeggen: 'ja, lees de krant maar en kijk eens misdaadprogramma's' dat is dus precies waar het fout gaat. Als een Marokkaanse jongen een omaatje berooft, staat dat de volgende dag met grote letters in de krant, met de nadruk op dat het een Marokaanse jongen was. Als het een Nederlandse jongen was dan staat het ergens onderaan de pagina dat het een jongen uit Amsterdam was. En iedereen maar roepen dat het vooral 'de buitenlanders' zijn. Natuurlijk zijn er meer allochtone jongeren die ongein uithalen als je daar op gaat letten ja.
Vooral iedereen maar over één kam scheren, dat is wat we moeten doen in Nederland! Alle ...... zijn....
Helemaal mooi als we iemand in het kabinet krijgen die zo denkt, want alle Marokkanen zijn hetzelfde, net als dat alle Nederlanders hetzelfde zijn...
En als je dan zo'n wauwel hebt over 'buitenlanders' dan ook alle Duiters, Fransen, Engelsen, Polen etc.weg.

Stel dat Wilders 'aan de macht' komt en zijn plan om 'alle buitenlanders' eruit te schoppen, hoe gaat hij dat dan doen? Wie gaat eruit en wie mag dan blijven? Stel dat alle 'buitenlanders' die een overtreding begaan eruit moeten en je hebt een vader van een gezin met 4 kids. Moeder is thuisblijfmoeder en zorgt voor de kinderen, pa is kostwinner. Pa wordt het land uitgezet, hoe denk je dat het dan met zo'n gezin gaat? Mams geen inkomsten, kids zonder pa. Mams komt misschien niet aan werk, moet uitkering trekken, misschien wel verhuizen, kids lopen trauma's op. 'Ja, dan moet het hele gezin maar mee' is vast het antwoord. En dan de kinderen die gewoon in Nederland geboren zijn? Die hier op school zitten, hun vriendjes hebben en hier opgegroeid zijn? Die moeten dan ook mee omdat pa iets gedaan heeft, dat is lekker eerlijk. Wilders gaat straks zeker per gezin/persoon bepalen of hij/zij hier wel mag blijven. Sure.
Hij roept een helemaal maar hoe wil hij dat in godsnaam waar gaan maken, buiten het feit dat hij toch niet voldoende steun gaat krijgen van de kamer om zijn plannen uit te voeren. Ondoordachte plannen die nergens op gebaseerd zijn, behalve op angst. Angst voor andere culturen en geloven. Trek de Bijbel maar eens open. Als je wil kun je die ook zo interpreteren dat alle Christenen vreselijke mensen zijn en een bedreiging voor het land. Hou toch op....
Het voorbeeldje dat je noemt met de krant lijkt me niet echt realistisch, gezien het feit dat 'de pers' over het algemeen behoorlijk links is.

Waar lees je dat ik buitenlanders als een bedreiging zie? Ik heb het over de relschoppers, de mensen die hier al 30 jaar wonen en alleen maar 'hoi' en 'doei'' kunnen zeggen, mannen die hier komen uit islamitische landen, een 'baan' zoeken en vervolgens de hele familie laten overkomen + een uitekering aanvragen voor de kinderen die in Iran zitten. Dat is gewoon achterlijk.

Ik weet niet waar je woont, maar mijn verhaal komt uit Enschede en daar is nog niet eens zoveel overlast als ik de tv aan zet, waar hele wijken elkaar te lijf gaan.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:26:49 #150
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78730393
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef Kim87 het volgende:

[..]

=terecht verhaal over bestaande problemen=

Maar dan ben je het dus niet zozeer met hun standpunten eens, maar alleen met hun probleemanalyse. En daar ligt juist het verkeerde van de PVV. De PVV doet alsof de problemen op te lossen zijn door een hoofddoekjesverbod en commando's op straat. En de PVV doet alsof je de miljardencrisis en hoge belastingen kunt oplossen door wat subsidies van een paar duizend euro per jaar te schrappen.

Ik snap dat jij je aangesproken voelt door iemand die in 5 minuten de woorden 'straatterroristen', 'islamisering', 'linkse hobby's', 'linkse kerk' en 'Partij van de Arabieren' laat vallen. Dat je dat als een probleem ziet, daar kan ik mee in komen. Maar op welke punten vind jij nu echt dat Wilders een goed idee heeft om die problemen op te lossen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')