Kant doet het altijd dramatisch in mijn ogen. Die blik, die manier van praten, dat geschreeuw. De ondergang van de SP.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kant was dramatisch , vraag mij af wat Marijnisen (schrijf je dat zo?) denkt als hij zit te kijken naar die Kant
Maar de publieke omroepen zijn niet alleen voor de massamedia. Je gaat me ook niet vertellen dat wanneer die politica zo'n debat willen, geen enkel programma ze daar de ruimte voor geeft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:03 schreef waht het volgende:
[..]
Sowieso zijn debatten op de TeeVee zinloos. Het gaat zelden om inhoud. Men kan maar wat roepen en het wordt een 'welles-nietes'-debat waar niemand wat wijzer van wordt.
Het publiek moet inderdaad oprotten, des te minder reden voor de deelnemende politici om populistische praatjes te bezigen. Nog beter zou een formeel debat zijn via een medium als het internet. Daar heeft men de tijd om te reageren, de tijd om te onderzoeken, de tijd om alles goed te onderbouwen. We doen wel vaak lacherig over een forum als FOK! maar het is toch echt vele, vele malen beter dan een discussie in 'het echt'.
Maar goed, dan gaat het dus puur om inhoud en is het dus ongeschikt voor de massamedia.
En bovendien verandert er nooit iets als iedereen zo denkt. Het CDA dankt er keer op keer haar succes aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Tactisch stemmen is wel zo ongelooflijk opportunistisch, heb je dan helemaal geen idealen?
Hij staat toch wel in het middelpunt van de belangstelling en hij hoeft dat gebash op zijn persoon natuurlijk ook niet te pikken, al helemaal niet in een programma van een linkse omroep (zie ook publiek gisteren)quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:12 schreef dramatiek het volgende:
Wat een verademing. Heb het woord Islam niet 1000x gehoord gisteravond.
Wel weer een mooie zet van Wilders dat hij geweigerd heeft. Dacht eerst dat ze em gewoon niet uitgenodigd hadden.
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:23 schreef Misan het volgende:
[..]
Hij staat toch wel in het middelpunt van de belangstelling en hij hoeft dat gebash op zijn persoon natuurlijk ook niet te pikken, al helemaal niet in een programma van een linkse omroep (zie ook publiek gisteren)
Doordat Wilders er was, was het juist een leuk debat om naar te kijken denk ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
TuurlijkPraat het maar goed. Linkse omroep, links kartel. Hij was er gewoon niet, punt uit. Zoals zo vaak het afgelopen jaar. Moet hij vooral vaak doen. Dan valt het in ieder geval goed op wanneer hij weer ergens inhoudsloos staat te tetteren. Het was iig een erg groot contrast.
P&W waren erg kritisch, vooral naar Kant en Bos.
Daar ging het gisteren dus eindelijk niet over. Doordat Wilders er was leek het op een kleuterklas, op een voetbalwedstrijd. Denk dat het wel meer mensen wel op is gevallen., Er lopen ook weer wat zeteltjes weg, de lucht loopt eruit. Zoals je gisteren kon zien kan die lucht, wanneer je dan toch rechts bent, beter naar het VVD lopen. De PVV'er met verstand zou dat in ieder geval uiteindelijk zelf wel doen denk ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Doordat Wilders er was, was het juist een leuk debat om naar te kijken denk ikZonder een uur lang oeverloos gebash richting Wilders en dat het nergens anders meer over gaat dan over de persoon Wilders
maar Wilders was er juist nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:42 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Daar ging het gisteren dus eindelijk niet over. Doordat Wilders er was leek het op een kleuterklas, op een voetbalwedstrijd. Denk dat het wel meer mensen wel op is gevallen., Er lopen ook weer wat zeteltjes weg, de lucht loopt eruit. Zoals je gisteren kon zien kan die lucht, wanneer je dan toch rechts bent, beter naar het VVD lopen. De PVV'er met verstand zou dat in ieder geval uiteindelijk zelf wel doen denk ik.
Als ik oneliners wil horen dan ga ik wel naar Theo Maassen of Hans Teeuwen.
Nee precies, en daarom ging het ergens over. Er staat een punt tussen die twee zinnen. Volgende keer zal ik zeggen : Doordat Wilders er "in het vorige debat", "eerst" laatst etcquote:
ja dat bedoel ik ook, nu konden ze eindelijk inhoudelijk praten dan dat ze bijna allemaal weer over Wilders heen vallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Nee precies, en daarom ging het ergens over.
koffiequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef Misan het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook, nu konden ze eindelijk inhoudelijk praten dan dat ze bijna allemaal weer over Wilders heen vallen
Zoals D66 bedoel je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Tactisch stemmen is wel zo ongelooflijk opportunistisch, heb je dan helemaal geen idealen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Klopkoek het volgende:
Morgen even PVV stemmen. In juni op ChristenUnie denk ik.
Ach, jullie in Volendam doen dat ook. Daar zouden ze zich moeten schamenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]Ik moest het echt drie keer lezen om te geloven dat het waar is. Klopkoek die PVV gaat stemmen
Kant niet gehoord? Die heeft Wilders' aanwezigheid niet eens nodig om het er toch over te hebben, schuimbekkendquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef Misan het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook, nu konden ze eindelijk inhoudelijk praten dan dat ze bijna allemaal weer over Wilders heen vallen
Inderdaad. Ik ben het niet eens met de visies van de SP, maar Marijnissen was echt een goed politiek leider.quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:05 schreef waht het volgende:
[..]
Kant doet het altijd dramatisch in mijn ogen. Die blik, die manier van praten, dat geschreeuw. De ondergang van de SP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |