mooie ava.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:28 schreef Klopkoek het volgende:
Over de inburgering:
Heel lang heeft de VVD het zelfs tegengehouden. Het zou alleen maar lastig zijn als gastarbeiders de taal zouden leren.
Later toen het werd ingevoerd kreeg je de discussie of de werkgevers dat zouden moeten gaan betalen. VVD vond van niet. Zij zeiden 'laat de overheid de kosten op zich nemen'. Zo geschiedde.
Nog later kwamen de Polen. Er werd geen enkel initiatief genomen om hen de taal te laten leren. Te kostbaar en niet nodig.
En nu zegt Rutte: migranten moeten het zelf gaan betalen.
Verdeel en heers partij
nu inhoudelijk?quote:
nee, je hebt gelijk.quote:
We heten niet allemaal Agnes Kant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze blijft netjes in het debat, scherp, heeft een eigen verhaal dat niet altijd voldoet aan wat we "populistisch geleuter" noemen, geen schuim in de mondhoeken, etc...
eens, en laat ze zelf bepalen waar ze over willen praten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:32 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil gewoon eens een Buitenhofachtig debat. Rustig, minder sensationistisch, geen publiek, meer spreektijd en meer gericht op inhoud. Neem er maar 2 uur de tijd voor ofzo, huppakee.
verbaast me.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Klopkoek het volgende:
Morgen even PVV stemmen. In juni op ChristenUnie denk ik.
Dat jij nog liever op de PVV stemt dan blanco vind ik echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Klopkoek het volgende:
Met pijn in het hart maar de strijd gaat tussen VVD, D66 en de PVV. Dan stem ik PVV. Die komen niet aan de gehandicapten.
Of.... moet ik thuis blijven... want als er ooit eens verschrikkelijke dingen gaan gebeuren.... dat ga ik mezelf nooit vergeven.
Is deze post serieus?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Klopkoek het volgende:
Met pijn in het hart maar de strijd gaat tussen VVD, D66 en de PVV. Dan stem ik PVV. Die komen niet aan de gehandicapten.
Of.... moet ik thuis blijven... want als er ooit eens verschrikkelijke dingen gaan gebeuren.... dat ga ik mezelf nooit vergeven.
Ik begrijp werkelijk niet waarom dat niet gebeurt. Desnoods via een internetstream als het teveel geld kost voor tv. En dan even geen snelle jongens als Jeroen Pauw of Matthijs van Nieuwkerk als moderator.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:32 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil gewoon eens een Buitenhofachtig debat. Rustig, minder sensationistisch, geen publiek, meer spreektijd en meer gericht op inhoud. Neem er maar 2 uur de tijd voor ofzo, huppakee.
Gewoon Clairy.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:37 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom dat niet gebeurt. Desnoods via een internetstream als het teveel geld kost voor tv. En dan even geen snelle jongens als Jeroen Pauw of Matthijs van Nieuwkerk als moderator.
Mee eens, ben sowieso al niet een fan van de SP, maar Marijnissen was een goeie, slimme vent. Zo is Halsema ook een prima en slimme vrouw, ook al heb ik niets met GroenLinks. Maar Kant... oeh wat is die slecht zeg (wat ook te zien is in de peilingen; wij zijn niet de enigen die dit constateren), en ze wordt maar niet sterk, maar schreeuwt alleen maar wat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kant was dramatisch , vraag mij af wat Marijnisen (schrijf je dat zo?) denkt als hij zit te kijken naar die Kant
Een stem op de PVV is het meest strategisch in dit geval. Het zijn alledrie schijtpartijen op lokaal niveau... ik kan dan wel heel principieel op de CU, PvdA of SP gaan stemmen maar die komen toch niet in het college.quote:
en Ferry. Clairy en Ferry. Het klinkt ook nog.quote:
Tactisch stemmen is wel zo ongelooflijk opportunistisch, heb je dan helemaal geen idealen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een stem op de PVV is het meest strategisch in dit geval. Het zijn alledrie schijtpartijen op lokaal niveau... ik kan dan wel heel principieel op de CU, PvdA of SP gaan stemmen maar die komen toch niet in het college.
En hoezo dan CU in juni?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een stem op de PVV is het meest strategisch in dit geval. Het zijn alledrie schijtpartijen op lokaal niveau... ik kan dan wel heel principieel op de CU, PvdA of SP gaan stemmen maar die komen toch niet in het college.
Ze is te aanwezig en brengt haar standpunten schreeuwerig aan de man, maar dat lijkt me beter dan zo'n van Geel die alleen iets zegt als het hem nadrukkelijk gevraagd wordt. Die man is hier gewoon niet zo goed in, terwijl Balkenende toch telkens weer goed scoort met zijn campagne.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kant was dramatisch , vraag mij af wat Marijnisen (schrijf je dat zo?) denkt als hij zit te kijken naar die Kant
Sowieso zijn debatten op de TeeVee zinloos. Het gaat zelden om inhoud. Men kan maar wat roepen en het wordt een 'welles-nietes'-debat waar niemand wat wijzer van wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:32 schreef koningdavid het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |