abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78666130
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:37 schreef Horloge het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk niet waarom dat niet gebeurt. Desnoods via een internetstream als het teveel geld kost voor tv. En dan even geen snelle jongens als Jeroen Pauw of Matthijs van Nieuwkerk als moderator.
Gewoon Clairy.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_78666149
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:22 schreef RedFever007 het volgende:
Kant was dramatisch , vraag mij af wat Marijnisen (schrijf je dat zo?) denkt als hij zit te kijken naar die Kant
Mee eens, ben sowieso al niet een fan van de SP, maar Marijnissen was een goeie, slimme vent. Zo is Halsema ook een prima en slimme vrouw, ook al heb ik niets met GroenLinks. Maar Kant... oeh wat is die slecht zeg (wat ook te zien is in de peilingen; wij zijn niet de enigen die dit constateren), en ze wordt maar niet sterk, maar schreeuwt alleen maar wat.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:39:49 #43
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78666150
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Is deze post serieus?
Een stem op de PVV is het meest strategisch in dit geval. Het zijn alledrie schijtpartijen op lokaal niveau... ik kan dan wel heel principieel op de CU, PvdA of SP gaan stemmen maar die komen toch niet in het college.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78666151
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Gewoon Clairy.
en Ferry. Clairy en Ferry. Het klinkt ook nog.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:43:34 #45
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78666208
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Een stem op de PVV is het meest strategisch in dit geval. Het zijn alledrie schijtpartijen op lokaal niveau... ik kan dan wel heel principieel op de CU, PvdA of SP gaan stemmen maar die komen toch niet in het college.
Tactisch stemmen is wel zo ongelooflijk opportunistisch, heb je dan helemaal geen idealen?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_78666222
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En hoezo dan CU in juni?
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:49:40 #47
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78666313
Klopkoek: is de achterliggende theorie dat je de Entfremdung moet bevorderen om op revolutie aan te sturen?
pi_78666349
quote:
Kant was dramatisch , vraag mij af wat Marijnisen (schrijf je dat zo?) denkt als hij zit te kijken naar die Kant
Ze is te aanwezig en brengt haar standpunten schreeuwerig aan de man, maar dat lijkt me beter dan zo'n van Geel die alleen iets zegt als het hem nadrukkelijk gevraagd wordt. Die man is hier gewoon niet zo goed in, terwijl Balkenende toch telkens weer goed scoort met zijn campagne.

Maar de gemeenteraad-campagnes zijn afgelopen, nu zal Balkenende de rest gaan doen.
pi_78666780
Halsema ijzersterk en zeker de beste. Rutte vond ik zwak. Van Geel ook, maar die had het veel te warm. Bos was gewoon prima en Kant had een goed begin, maar werd later minder. Pechtold viel me niet echt op vanavond.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78667432
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:32 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil gewoon eens een Buitenhofachtig debat. Rustig, minder sensationistisch, geen publiek, meer spreektijd en meer gericht op inhoud. Neem er maar 2 uur de tijd voor ofzo, huppakee.
Sowieso zijn debatten op de TeeVee zinloos. Het gaat zelden om inhoud. Men kan maar wat roepen en het wordt een 'welles-nietes'-debat waar niemand wat wijzer van wordt.

Het publiek moet inderdaad oprotten, des te minder reden voor de deelnemende politici om populistische praatjes te bezigen. Nog beter zou een formeel debat zijn via een medium als het internet. Daar heeft men de tijd om te reageren, de tijd om te onderzoeken, de tijd om alles goed te onderbouwen. We doen wel vaak lacherig over een forum als FOK! maar het is toch echt vele, vele malen beter dan een discussie in 'het echt'.

Maar goed, dan gaat het dus puur om inhoud en is het dus ongeschikt voor de massamedia.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78667459
quote:
Kant doet het altijd dramatisch in mijn ogen. Die blik, die manier van praten, dat geschreeuw. De ondergang van de SP.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78667691
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 02:03 schreef waht het volgende:

[..]

Sowieso zijn debatten op de TeeVee zinloos. Het gaat zelden om inhoud. Men kan maar wat roepen en het wordt een 'welles-nietes'-debat waar niemand wat wijzer van wordt.

Het publiek moet inderdaad oprotten, des te minder reden voor de deelnemende politici om populistische praatjes te bezigen. Nog beter zou een formeel debat zijn via een medium als het internet. Daar heeft men de tijd om te reageren, de tijd om te onderzoeken, de tijd om alles goed te onderbouwen. We doen wel vaak lacherig over een forum als FOK! maar het is toch echt vele, vele malen beter dan een discussie in 'het echt'.

Maar goed, dan gaat het dus puur om inhoud en is het dus ongeschikt voor de massamedia.
Maar de publieke omroepen zijn niet alleen voor de massamedia. Je gaat me ook niet vertellen dat wanneer die politica zo'n debat willen, geen enkel programma ze daar de ruimte voor geeft.
pi_78668139
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:43 schreef Iblis het volgende:

[..]

Tactisch stemmen is wel zo ongelooflijk opportunistisch, heb je dan helemaal geen idealen?
En bovendien verandert er nooit iets als iedereen zo denkt. Het CDA dankt er keer op keer haar succes aan.
pi_78668953
Wat een verademing. Heb het woord Islam niet 1000x gehoord gisteravond.
Wel weer een mooie zet van Wilders dat hij geweigerd heeft. Dacht eerst dat ze em gewoon niet uitgenodigd hadden.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78669064
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:12 schreef dramatiek het volgende:
Wat een verademing. Heb het woord Islam niet 1000x gehoord gisteravond.
Wel weer een mooie zet van Wilders dat hij geweigerd heeft. Dacht eerst dat ze em gewoon niet uitgenodigd hadden.
Hij staat toch wel in het middelpunt van de belangstelling en hij hoeft dat gebash op zijn persoon natuurlijk ook niet te pikken, al helemaal niet in een programma van een linkse omroep (zie ook publiek gisteren)
pi_78669123
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:23 schreef Misan het volgende:

[..]

Hij staat toch wel in het middelpunt van de belangstelling en hij hoeft dat gebash op zijn persoon natuurlijk ook niet te pikken, al helemaal niet in een programma van een linkse omroep (zie ook publiek gisteren)
Tuurlijk Praat het maar goed. Linkse omroep, links kartel. Hij was er gewoon niet, punt uit. Zoals zo vaak het afgelopen jaar. Moet hij vooral vaak doen. Dan valt het in ieder geval goed op wanneer hij weer ergens inhoudsloos staat te tetteren. Het was iig een erg groot contrast.
P&W waren erg kritisch, vooral naar Kant en Bos.
pi_78669234
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:29 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Tuurlijk Praat het maar goed. Linkse omroep, links kartel. Hij was er gewoon niet, punt uit. Zoals zo vaak het afgelopen jaar. Moet hij vooral vaak doen. Dan valt het in ieder geval goed op wanneer hij weer ergens inhoudsloos staat te tetteren. Het was iig een erg groot contrast.
P&W waren erg kritisch, vooral naar Kant en Bos.
Doordat Wilders er was, was het juist een leuk debat om naar te kijken denk ik Zonder een uur lang oeverloos gebash richting Wilders en dat het nergens anders meer over gaat dan over de persoon Wilders
pi_78669306
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:37 schreef Misan het volgende:

[..]

Doordat Wilders er was, was het juist een leuk debat om naar te kijken denk ik Zonder een uur lang oeverloos gebash richting Wilders en dat het nergens anders meer over gaat dan over de persoon Wilders
Daar ging het gisteren dus eindelijk niet over. Doordat Wilders er was leek het op een kleuterklas, op een voetbalwedstrijd. Denk dat het wel meer mensen wel op is gevallen., Er lopen ook weer wat zeteltjes weg, de lucht loopt eruit. Zoals je gisteren kon zien kan die lucht, wanneer je dan toch rechts bent, beter naar het VVD lopen. De PVV'er met verstand zou dat in ieder geval uiteindelijk zelf wel doen denk ik.

Als ik oneliners wil horen dan ga ik wel naar Theo Maassen of Hans Teeuwen.
pi_78669458
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:42 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Daar ging het gisteren dus eindelijk niet over. Doordat Wilders er was leek het op een kleuterklas, op een voetbalwedstrijd. Denk dat het wel meer mensen wel op is gevallen., Er lopen ook weer wat zeteltjes weg, de lucht loopt eruit. Zoals je gisteren kon zien kan die lucht, wanneer je dan toch rechts bent, beter naar het VVD lopen. De PVV'er met verstand zou dat in ieder geval uiteindelijk zelf wel doen denk ik.

Als ik oneliners wil horen dan ga ik wel naar Theo Maassen of Hans Teeuwen.
maar Wilders was er juist niet
pi_78669465
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Misan het volgende:
maar Wilders was er juist niet
Nee precies, en daarom ging het ergens over. Er staat een punt tussen die twee zinnen. Volgende keer zal ik zeggen : Doordat Wilders er "in het vorige debat", "eerst" laatst etc
pi_78669851
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Nee precies, en daarom ging het ergens over.
ja dat bedoel ik ook, nu konden ze eindelijk inhoudelijk praten dan dat ze bijna allemaal weer over Wilders heen vallen
pi_78670258
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef Misan het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik ook, nu konden ze eindelijk inhoudelijk praten dan dat ze bijna allemaal weer over Wilders heen vallen
koffie
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:36:16 #63
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78670707
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:43 schreef Iblis het volgende:

[..]

Zoals D66 bedoel je?

Ja, natuurlijk heb ik idealen maar ik maak gewoon een simpel rekensommetje. Ik zie dat de partijen van mijn voorkeur toch gemarginaliseerd gaan worden. Dan blijft een stem op een partij die het dichtst bij m'n eigenbelang zit over. Ik ben normaal gesproken niet zo van het pure eigenbelang maar in dit geval wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78670827
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Klopkoek het volgende:
Morgen even PVV stemmen. In juni op ChristenUnie denk ik.
Ik moest het echt drie keer lezen om te geloven dat het waar is. Klopkoek die PVV gaat stemmen
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:44:39 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78670966
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik moest het echt drie keer lezen om te geloven dat het waar is. Klopkoek die PVV gaat stemmen
Ach, jullie in Volendam doen dat ook. Daar zouden ze zich moeten schamen
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78671116
Ik vond het geen onaardig debat, misschien dat de verhitte sfeer (letterlijk) ertoe bijdroeg dat ze er even echt voor gingen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:03:46 #67
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78671592
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:06 schreef Misan het volgende:

[..]

Kant niet gehoord? Die heeft Wilders' aanwezigheid niet eens nodig om het er toch over te hebben, schuimbekkend
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:50:05 #68
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78673064
Ze hadden de airco zeker uitgezet omdat je dat ding anders constant via de tv hoort loeien? Hadden ze in de eigen P&W-studio in het begin ook last van kan ik me herinneren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 maart 2010 @ 13:44:58 #69
862 Arcee
Look closer
pi_78680367
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78680804
Heb 'm gisteren gemist en kijk de herhaling nu. Ik vind het wel grappig om te zien dat ze het allemaal zo warm hebben.
pi_78680898
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 02:05 schreef waht het volgende:

[..]

Kant doet het altijd dramatisch in mijn ogen. Die blik, die manier van praten, dat geschreeuw. De ondergang van de SP.
Inderdaad. Ik ben het niet eens met de visies van de SP, maar Marijnissen was echt een goed politiek leider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')