Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf wel aardig en behulpzaam tegen onze nieuwe users.
Waarom zijn het platen die al lang op YouTube staan en die geen hitpotentie hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef krioro het volgende:
Smaken verschillen, niemand hoeft verplicht alles te luisteren. Reacties over wat wel en niet gepost mag worden zijn weg.
Nog een editquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom zijn het platen die al lang op YouTube staan en die geen hitpotentie hebben?
Teletubbies zeggen: "Nog een keer!"quote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kunnen jullie ff de twee 'bevestigingen' stukjes uit de wiki over de 'bevestigingen' uit de OP van het Lowlandstopic plakken?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #30
Nee, mag ook wel bijgewerkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef Da_Ripper het volgende:
OP van #31 weer ok?
Ah, natuurlijk mag dat, ik heb hem net al veranderd voor ik hier keek.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef Piles het volgende:
Arctic Monkeys #40 - Wachten op nieuw materiaal en tournees
Mag de apostrof uit de TT
Zeg dat nou niet, ik dacht dat je supersnel wasquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk mag dat, ik heb hem net al veranderd voor ik hier keek.
En daar bedoelt hij natuurlijk mee:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
ze moeten die artiesten lijst eens beter bijhouden
Het grote Depeche Mode topic #5
We proberen dit inderdaad allemaal handmatig bij te houden wat dus ook niet altijd lukt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef Desunoto het volgende:
Suggestie naar aanleiding van dit topic: Depeche Mode.
Waarin deze user dit postte:
[..]
En daar bedoelt 'ie natuurlijk mee:
Overzicht Bands & Artiesten
En ik denk dat die gelijk heeft. Het is natuurlijk onmogelijk om bij elke artiest het nieuwste topic te hebben omdat het handmatig bijgehouden moet worden, maar is het misschien een idee om er een sticky topic onder/boven te zetten "vervolgtopic gemaakt? post hier" o.i.d. Waar users als ze deel 22 van artiest x openen even moeten posten zodat de modjes het over kunnen nemen in het overzicht? Dan wordt het wat beter bijgehouden denk ik.
Daarnaast lijkt de nieuwe zoekmachine te werken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
We proberen dit inderdaad allemaal handmatig bij te houden wat dus ook niet altijd lukt.
Om er een aparte sticky voor te openen is ook niet echt nodig aangezien men gewoon in het Overzicht-topic kan posten waar na aanpassing die desbetreffende post gedelete wordt.
Depeche Mode #5 inmiddels toegevoegd
ik zie nog niksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt de nieuwe zoekmachine te werken.
Iedere drie uur een update van alle Fok!topics, gesorteerd op laatste reactie. Hierdoor verliest de lijst natuurlijk een deel van zijn waarde.
http://zoeken.fok.nl
alleen voor abonnementhoudersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt de nieuwe zoekmachine te werken.
Iedere drie uur een update van alle Fok!topics, gesorteerd op laatste reactie. Hierdoor verliest de lijst natuurlijk een deel van zijn waarde.
http://zoeken.fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |