Ik gooi het even in de groep.quote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef krioro het volgende:
Massive Music Quiz #6: Waar goldaccounts komen en gaan.
Eh, zou dit niet beter in MUZ passen? Het is juist een spel over muziek, voor muziekliefhebbers, MUZ-users. Hier loopt het misschien beter, en eigenlijk zie ik ook niet in wat het überhaupt in ONZ doet.
We proberen het voorlopig even in MUZ.quote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef krioro het volgende:
Massive Music Quiz #6: Waar goldaccounts komen en gaan.
Eh, zou dit niet beter in MUZ passen? Het is juist een spel over muziek, voor muziekliefhebbers, MUZ-users. Hier loopt het misschien beter, en eigenlijk zie ik ook niet in wat het überhaupt in ONZ doet.
Beter.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:18 schreef belsen het volgende:
[..]
We proberen het voorlopig even in MUZ.
quote:Op zondag 11 april 2010 03:56 schreef Salvad0R het volgende:
HET STINKT HIER EEN BEETJE
HA HA HA
STERF
Is geregeld.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef donroyco het volgende:
Mag Help, ik zoek...#284 sticky? Dank je wel
Die is er al een tijdje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
Is er alweer een topic voor de zomerhit van 2010, of moet die nog niet komen
vielen dankquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje.
Zomerhit 2010
Ik had hem al aangepast n.a.v. een topicreport.quote:Op zondag 18 april 2010 09:52 schreef Trashcanman het volgende:
Euj, zou de titel van Stoner Central #24: Shrinebuilder NIET op Roadburn!! een andere naam mogen hebben wegens het niet waar zijn van de TT?
Mijn suggestie: "Shrinebuilder vast op een vliegveld!"
Bvd
Ah ok, dank.quote:Op zondag 18 april 2010 11:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast n.a.v. een topicreport.
Ja, hij is dubbel. Goed doorverwezen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Grobbel het volgende:
Lijkt me overbodig.
Mumford and sons (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |