quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
Whaaa, zit je naar P&W te kijken staat Kant weer te schreeuwen.
Wat slecht, wat een dom stuk vreten is dat! Zo, morgen stemmen.
Neequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Was opvouwen, opruimen en nieuwe ophangen, vaatwassert ingepakt en nu wat drinken en dan douchen en
Pauw is ook half belicht. Heel raarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat hebben ze voor vaag licht bij P&W, iedereen is knalrozePauw spant de kroon
Ze gaat voor een KS las ik netquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Macka66 het volgende:
Nog geen bevalnieuws van Ymme. Zo, dat was de update. Welterusten!
Wie is Ymme?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Macka66 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Macka66 het volgende:
Toen ik bij de gyn. werkte was er ook eentje die dacht dat als de inleiding om 7 uur 's ochtends begon, ze 's middags thuis wel kraambezoek kon ontvangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze ook er wel even vanuit ging dat het inleiden in 4 uur klaar was, god wat moest ik lachen Zondag
Whahahaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik bij de gyn. werkte was er ook eentje die dacht dat als de inleiding om 7 uur 's ochtends begon, ze 's middags thuis wel kraambezoek kon ontvangen.
Ze is 3 dagen bezig geweest![]()
En dat was notabene een verpleegkundige van de gyn. afdeling
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh god, ik ben in de hel beland, een kruising tussen ESF, F&F en OUD.
Adem in. Adem uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh god, ik ben in de hel beland, een kruising tussen ESF, F&F en OUD.
quote:
Jij leest Z&Gquote:
Oepsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jij leest Z&G![]()
Dat doe ik niet eens en ik ben nog wel OUDer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was het voor jou net zo lekker als voor mij?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jij leest Z&G![]()
Dat doe ik niet eens en ik ben nog wel OUDer.
Ik zie dat als een volmondig ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop toch met schuldgevoelens richting de "paddestoel"
Nu haat ze jou ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop toch met schuldgevoelens richting de "paddestoel"
Ik oordeel niet, vraag het alleen maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Net als allerlei andere heel belangrijke dingen vanavond.
Ja twee handen op een dikke buik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aandoenlijk.
Niet vals.
Vraag maar aan Pisces!
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandoenlijk is wel iets dat je zegt tegen bv een lelijke baby he?
Neh, dat noemen we gewoon een lelijke baby.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandoenlijk is wel iets dat je zegt tegen bv een lelijke baby he?
Wij moeten het woordje uniek toch eens een op een bespreken. Dit gaat mij achtervolgen.quote:
Jij boft, jij bent van alles bij elkaarquote:
Weltrusten, lekker slapen en dan kan je morgen je excuses aan mij aanbieden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je hebt ook aandoenlijk en mooi
Poef, ik ben veel te laat in m'n mandje![]()
![]()
Trusten voor allen![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij moeten het woordje uniek toch eens een op een bespreken. Dit gaat mij achtervolgen.
(als ik boven Agnes Kant uit kan komen GGGGGvvvvDDDD)
Ik heb zojuist met al mijn vrienden gebeld om te overleggen of dat wat ik zei wel door de beugel kon. Maar hij was in gesprek.quote:
Jij bent irl gewoon vrienden met Agnes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist met al mijn vrienden gebeld om te overleggen of dat wat ik zei wel door de beugel kon. Maar hij was in gesprek.
Raar, wie is er nu om kwart voor twaalf in gesprek?
Verdomme, nu droom ik dus over die schreeuwlelijk. (op zoek gaat naar jouw foto)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Agnes is echt negatieve reclame voor d'r partij, dat ze dat zelf nou niet doorhebben
Het zou echt heel jammer zijn als ik die post uit moest leggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent irl gewoon vrienden met Agnes?
Je zag je enige vriend bij het maken van die foto vanavond, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zou echt heel jammer zijn als ik die post uit moest leggen.
Die rechter dan vooral he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, nu droom ik dus over die schreeuwlelijk. (op zoek gaat naar jouw foto)
Moet nog even kijken wanneer ik kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombolaaaaa![]()
Wanneer komen jullie![]()
Ik heb te heet gedouched, m'n hartje slaat op hol.
Ik denk dat een half wijntje wel helpt
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wanneer ik kan
ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!
Misschien mag je wel meedoenquote:
Zegge... hoeveel kijkgeld vroeg je ook al weer? 1 KoS???quote:
En foto's en verslagen maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien mag je wel meedoen
Cat en ik gaan door Nederland poesjes/hondjes kijken!!!!![]()
Bij dat soort afkortingen moet je even een sterretje zetten en eronder dan een uitleg voor Dirkh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zegge... hoeveel kijkgeld vroeg je ook al weer? 1 KoS???
Per beestquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zegge... hoeveel kijkgeld vroeg je ook al weer? 1 KoS???
Je mag mee heurquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En foto's en verslagen maken?
Bij wie gaan jullie allemaal langs?
Ergens in april op een vrijdagavond + slaapie doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
En wanneer gaat dit festijn plaatsvinden dan?
Maar dan vindt Erik weer dat ik alle meets afloop
Foto's sowiesoquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En foto's en verslagen maken?
Bij wie gaan jullie allemaal langs?
quote:
Ik ben mijn piekenbuis al aan het leeghalen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat soort afkortingen moet je even een sterretje zetten en eronder dan een uitleg voor Dirkh.
Anders trekt ie het echt niet meer binnenkort.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben mijn piekenbuis al aan het leeghalen.wiev'n kiek'n
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben mijn piekenbuis al aan het leeghalen.wiev'n kiek'n
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:49 schreef JJH het volgende:
Dat topic waarin ik gister getvp'ed had was ook gewoon alweer vol.
Mogguh trouwens.
Hoezo dat?quote:
Nou ik moet stemmen vandaag, ik gá ook stemmen, maar ik heb géén idee waarop. Zal wel weer lekker voorspelbaar PvdA of SP worden.quote:
Oh zo, ik ben ook lekker wakkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou ik moet stemmen vandaag, ik gá ook stemmen, maar ik heb géén idee waarop. Zal wel weer lekker voorspelbaar PvdA of SP worden.
Heb ik er al zoveel van gedaan, net nog ééntje. VVD op één en daarachter 4 partijen met dezelfde percentages en van links naar rechts.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik ben ook lekker wakker
Stemwijzer / kieskompas?
Is er geen lokale partij die je aanspreekt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik er al zoveel van gedaan, net nog ééntje. VVD op één en daarachter 4 partijen met dezelfde percentages en van links naar rechts.
Ik blader zo nog ff door hun program heen, en misschien ga ik dan wel voor de VVD.
Nee, niet echt eigenlijk. Normaal ben ik er altijd wel voorstander van om lokaal te stemmen. En toen ik nog in Meppel woonde heb ik dat ook gedaan. Maar hier in Zwolle..... Neh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is er geen lokale partij die je aanspreekt?
Ik heb voor het eerst in al die jaren dat ik tot het laatst twijfel. Ook straks wederom nog alles doorkijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik er al zoveel van gedaan, net nog ééntje. VVD op één en daarachter 4 partijen met dezelfde percentages en van links naar rechts.
Ik blader zo nog ff door hun program heen, en misschien ga ik dan wel voor de VVD.
Die had ik gepost.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Deze vind ik nog het handigst: www.stomwijzer.nl
Die zag ik gister in de FF SC voorbij komen
Goodmorning sunshine!quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Macka66 het volgende:
Goedemorgen!
Voor de Ymme watchers: het was lang en zwaar, maar ze heeft dan toch haar zoon gekregen
Zwangerschap en geboorte deel 633
Een pareltje is het.quote:
quote:
Haha nee daar waag ik me niet aan, was vroeger de enige die abn sprak en heb dus weinig van dialect meegekregen,quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe waren de kerels vanochtend?En krijgen we nu om de paar posts dialect ala Ml-etje?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha nee daar waag ik me niet aan, was vroeger de enige die abn sprak en heb dus weinig van dialect meegekregen,
Nou de monteur die meereed hoorde het ook en gaat er wat aan doen.
Was zeer joviaal dus
Oh dat van die biggen wist ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou buuten en biggen knorren is voor zover ik weet niet ABN
En goeie monteurs![]()
Heej beeb!quote:
Ik PvdAquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens de stomwijzer moet ik CDA stemmen. Mooi niet dus.
Da's altijd prettig als een monteur hoort wat je bedoelt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha nee daar waag ik me niet aan, was vroeger de enige die abn sprak en heb dus weinig van dialect meegekregen,
Nou de monteur die meereed hoorde het ook en gaat er wat aan doen.
Was zeer joviaal dus
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat van die biggen wist ik niet![]()
Buuten en hoage boamen vangen veul wiind is ook best wel dialect
Maar verder kom ik niet hoor
Rrrrrrrrrquote:
Die standaard dingen haal ik altijd door elkaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan "heul veul"Al kan ik wel Gronings en Fries bedenk ik me nu
(en de cliché dingen zoals Haags, Amsterdams, Rotterdams, Brabants, Limburgs). Maar dan het spreken en niet schrijven eik
Eindhoven de Gekstuuuuuuh!quote:
Dat zeggen echt alleen mensen die niet uit Eindhoven komenquote:
Dat is toch brabant?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeggen echt alleen mensen die niet uit Eindhoven komen!
Hear, hear!quote:
Ja, maar ik heb nog geen Eindhovenaar ontmoet die "EINDHOVUH DE GEKSTUH!!!" riepquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Even luisteren
Als je nog nooit iemand voor ze muil hep geschopt, zallie nooit een echte rotterdammert worden!
Nee, ik las verkeerd, ik las dat mensen uit Eindhovuh dat roepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hear, hear!
[..]
Ja, maar ik heb nog geen Eindhovenaar ontmoet die "EINDHOVUH DE GEKSTUH!!!" riep.
Hehe, ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik heb nog geen Eindhovenaar ontmoet die "EINDHOVUH DE GEKSTUH!!!" riep.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Even luisteren
Als je nog nooit iemand voor ze muil hep geschopt, zallie nooit een echte rotterdammert worden!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Ml-etje het volgende:Ga eens lekker naar buiten vd zon genieten
Echt welquote:
Laawe mekaar vooral nie onder banken legge te zitte!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potten bestaan niet, potten zijn om op te schijten
Maf taaltje, mijn moeder heeft jaren in Hellevoet gewoond, en als zij en haar zus bij elkaar zetten gaat het zo over in plat Rotterdams.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Laawe mekaar vooral nie onder banken legge te zitte!
quote:
Whehe, dat is echt zo geinig als mensen zelf niet uit die hoek komen en er dan bij zittenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maf taaltje, mijn moeder heeft jaren in Hellevoet gewoond, en als zij en haar zus bij elkaar zetten gaat het zo over in plat Rotterdams.en die natte "T" ook, herkenbaar.
Mogguh. Ja lekker aan het werk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey gozerrttttAan het werk?
![]()
Is het nog gelukt met je werk?
Zie m'n editquote:
Ik snap het wel, maar meepraten gaat niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat is echt zo geinig als mensen zelf niet uit die hoek komen en er dan bij zitten!
Ja ging goed, gisteravond nog getest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie m'n editMoest je wekker zijn
Ik heb zo'n slaaptekort
Ik heb net geleerd dat wie niet dood is, is een homo.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar meepraten gaat niet.
Zet mij trouwens niet tussen een stel Amsterdammers. Dat duurt een dag of twee voordat ik het kwijt ben.
Dat komt omdat het Rijnlands, waar ik dus mee opgegroeid ben, veel meer op het Amsterdams dan Rotterdams lijkt.
Alsof homozijn zou betekenen dat je niet meer van iemand kan houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat wie niet dood is, is een homo.
In Rotterdam.
Dus. Je komt op mij nog vrij levendig overtttt. Ergo. Homo.
Maar ik hou wel van je
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ging goed, gisteravond nog getest.
Hoe komt je slaaptekort?
Aamu
Oh. Ik hoopte dat je me ging laten bewijzen dat het niet zo was. Maar je gaat wel erg makkelijk overstag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat wie niet dood is, is een homo.
In Rotterdam.
Dus. Je komt op mij nog vrij levendig overtttt. Ergo. Homo.
Maar ik hou wel van je
Ja das meestal de reden van slaaptekort Aamu, maar waarom ging je er dan zo laat in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te laat in bed, te vroeg eruit...
Amish
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das meestal de reden van slaaptekort Aamu, maar waarom ging je er dan zo laat in?
Oh dat vind ik echt zo lelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Over dialecten gesproken; TwentsOok zo vreselijk
Ben ik ook machtig, dat wel
quote:
quote:
Nog nadat ik weg was foto's? Iedereen ging toch pitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Amish, het was hier zo gezellig, allemaal fluffende foto's die voorbij kwamen, gewoon spontaan, écht je had er bij moeten zijn, Dirk op de pot, Greys full montey
Naailes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goodbye, was jij dat van die naailes vandaag?
Zag je ook onze flufjes?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
Zit heerlijk in de zonKan alleen amper wat lezen, het is dat die smileys me de weg wezen naar het tekstvak
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Naailes?Hier wordt niet genaaid heurrrr
Heerlijk taaltje inderdaad.quote:
Twents is een verhaal apart, en dan vooral het Almeloooooooosquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Over dialecten gesproken; TwentsOok zo vreselijk
Ben ik ook machtig, dat wel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog nadat ik weg was foto's? Iedereen ging toch pitten.
Dat had je wel ff mogen zeggen dan Aamu...
Dat was meer een 'Sjonge, begrijp me dan gewoon meteen, pipo. Maar ik hou wel van je. Ondanks alles.".quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof homozijn zou betekenen dat je niet meer van iemand kan houden!!!!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Amish, het was hier zo gezellig, allemaal fluffende foto's die voorbij kwamen, gewoon spontaan, écht je had er bij moeten zijn, Dirk op de pot, Greys full montey
Maar de hamvraag is: hou je wel van MIJ!?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was meer een 'Sjonge, begrijp me dan gewoon meteen, pipo. Maar ik hou wel van je. Ondanks alles.".
Dat had weinig met homo te maken.
Maar het is wel een homo!
Ja je begon over de woonkamer, Agnesquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hoe lul ik me hier nou weer uit. Dan kan ik maar beter echt ene nfoto van mij op de pot plaatsen, dan hebben we dat tenminste recht gezet.
Ik fly on the wings of love!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: hou je wel van MIJ!?
Nou, neequote:Op woensdag 3 maart 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
What's with the amish en aamu?
Goodbye, goeiemoggel! Alweer beter?
Pisces29 heet Aamuquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Goodbye, goeiemoggel! Alweer beter?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:52 schreef Greys het volgende:
Homo's hebben toch alleen maar sex met elkaar en is er toch geen sprake van houden van?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof homozijn zou betekenen dat je niet meer van iemand kan houden!!!!
Dan kan ik met een gerust hart naar collegequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pisces29 heet Aamu![]()
Waar ze dat Amish vandaan haalt is me een wonder
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Homo's hebben toch alleen maar sex met elkaar en is er toch geen sprake van houden van?
Of gaan homo's nu ook al doen alsof ze van iemand kunnen houden.
Blijft er dan ook niets meer over voor de hetero's ?
Ik ga zondag naar een kerk de homodienst verstoren.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
Wolk voor de zon, ik heb naailes vanavond
Goodbye! Hoe is het??
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: hou je wel van MIJ!?
quote:
quote:
Dat soort mensen rellen het meest op the internetzquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger dan GGGGristen!
Hij was echt eng hè.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
F*ck, nou kan ik helemaal niet meer bellen![]()
![]()
Ah ja, nu snap ik het!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat in de wacht aan de telefoon, heb de verbinding moeten verbreken![]()
![]()
Hihi kom je me een lift geven dan? Lopend doe ik er toch wel even overquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdikkie, beetje in het zonnetje lezen terwijl je moet stemmen![]()
![]()
Dus jij was het, en ik maar zoeken al die dagen
Wie die Amish? die mogen helemaal geen internet. Net als GGGGristenen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort mensen rellen het meest op the internetz
Hier. Neem een roze hosti. Ouwe josti!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Homo's hebben toch alleen maar sex met elkaar en is er toch geen sprake van houden van?
Of gaan homo's nu ook al doen alsof ze van iemand kunnen houden.
Blijft er dan ook niets meer over voor de hetero's ?
Ik ga zondag naar een kerk de homodienst verstoren.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, nu snap ik het!
![]()
![]()
Geeft niet. Inside jokes FTW!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie die Amish? die mogen helemaal geen internet. Net als GGGGristenen.
Oh die moet ik dan ook eens bekijken (zonder zon dan welquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik je foto zag met korte haartjes in je FB ben ik om!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij mag ook geen internet nee, komt echt niets nuttigs uit die jongen.
Zeg, gaat het een beetje? Ik heb ook gevoel/quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
F*ck, nou kan ik helemaal niet meer bellen![]()
![]()
Daar kan ze ook niks aan doen dat ze zo genoemd is door haar oudersquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pisces29 heet Aamu![]()
Waar ze dat Amish vandaan haalt is me een wonder
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er ook niets meer van snapt.
Nee, ik ben de draad volledig kwijt.quote:
Oh, dat had ik wel gelezen hoor. Snap alleen nog steeds de hele woordenwisseling nietquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er ook niets meer van snapt.
Ik dénk het wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben de draad volledig kwijt.
Maar da's misschien maar het beste ook in dit geval
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
ik moet ook opletten hoor!
Maar Ll is geen Amish en Pisces schijnt Amuu te zijn, ik snap alleen nog niet waarom Ll dan geen internet mag. Ofzo.
Meisjes plagen zoentjes vragen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
ik moet ook opletten hoor!
Maar Ll is geen Amish en Pisces schijnt Amuu te zijn, ik snap alleen nog niet waarom Ll dan geen internet mag. Ofzo.
O ja, dat was het!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij begint over Ggggggristen en nu snap je niet meer waarom die mensen geen internet hebben?![]()
Selectief lezen ftw
I think so too!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ben de draad volledig kwijt.
Maar da's misschien maar het beste ook in dit geval
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat had ik wel gelezen hoor. Snap alleen nog steeds de hele woordenwisseling niet
Het is nog geen half twaalf!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik had het ook gelezen hoor.
Maar Loveless zei het. En die is nou niet bepaald letterlijk te nemen () en op zijn woord te geloven soms.
ik ga geen zoentjes aan Ll vragen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Meisjes plagen zoentjes vragen.
Loveless.
Hormonen.
You do the math
Noem eens iets wat je niet snapt danquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik wel al jullie geheimpjes snap over meets en mannen
Ik bek alleen met jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless.
Hormonen.
You do the math
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Noem eens iets wat je niet snapt dan![]()
Ik ben vrij duidelijk in het algemeen
Homo!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bek alleen met jou![]()
Niet met Aamu
Daar was ik ook niet bij hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou heb je even?Ik lees dagelijks verhaaltjes van beschrijvingen en situaties waar je niks van snapt als je er niet bij bent geweest
Cocktaildrankjes en collega's, etc
Maar dat snap ik ook niet. Dat is nog weer één of ander kliekje buiten het F&F kliekje om.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou heb je even?Ik lees dagelijks verhaaltjes van beschrijvingen en situaties waar je niks van snapt als je er niet bij bent geweest
Daar mag je over vragen wat je wilt hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En NOOIT krijgen he!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
You do the math
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar mag je over vragen wat je wilt hoor
Je mag zelfs de foto's zien als je wilt. Die staan gewoon op een openbare site namelijk
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar mag je over vragen wat je wilt hoor
Je mag zelfs de foto's zien als je wilt. Die staan gewoon op een openbare site namelijk
Er is in Rotterdam een zakelijke vrijdagmiddagborrel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook niet. Dat is nog weer één of ander kliekje buiten het F&F kliekje om.
Iets met 50m bij elkaar vandaan werken ofzo.
Huh wie zijn dat dan? Wie niet iig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook niet. Dat is nog weer één of ander kliekje buiten het F&F kliekje om.
Iets met 50m bij elkaar vandaan werken ofzo.
Dat betekent toch niet dat er helemaal niet meer gebekt gaat worden?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja jij was ziek toen ik wilde bekken
Volgende keer pmen we iedereenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is in Rotterdam een zakelijke vrijdagmiddagborrel.
Daar komen mensen van veel Rotterdamse (e.o.) bedrijven. Zowel ik als Ml-etje werken in Rotterdam e.o.
En toen zij postte dat ze vrijdag naar een feestje ging en de dresscode noemde, herkende ik het als die borrel waar ik ook heen zou gaan. Dus zijn we elkaar daar tegengekomen!![]()
En dat is elke maand, die borrel, dus zullen we elkaar daar wel vaker zien.
Dat is nog eens grappig om elkaar tegen te komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is in Rotterdam een zakelijke vrijdagmiddagborrel.
Daar komen mensen van veel Rotterdamse (e.o.) bedrijven. Zowel ik als Ml-etje werken in Rotterdam e.o.
En toen zij postte dat ze vrijdag naar een feestje ging en de dresscode noemde, herkende ik het als die borrel waar ik ook heen zou gaan. Dus zijn we elkaar daar tegengekomen!![]()
En dat is elke maand, die borrel, dus zullen we elkaar daar wel vaker zien.
Ik zit ook op mijn werk, lees hier en daar een post. Is niet te volgen, hoeft ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit is te ingewikkeld voor ff snel onder werktijd![]()
Ik doelde wel op jullie, want dat was wat ik ervan tot dan toe van begrepen had. Dat was voor Greys d'r uitgebreide uitleg.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgende keer pmen we iedereendan snappen ze het allemaal
Wat doe je de 13equote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat er helemaal niet meer gebekt gaat worden?
quote:
Nee nog nooit op een F&F meet, maar wel heel kort (paar minuutjes) toen ik wat spullen voor de Asielactie bij het werk van Ml-etje ging ophalen. Dus we hadden elkaar heel kort ooit gezien en toch moesten we allebei even goed kijken wie nou wie was op die borrelquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog eens grappig om elkaar tegen te komenEn gezellig
![]()
Jullie hadden elkaar niet eerder op een (F&F)meet gezien?
Goedzo Aamuquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben niet zo moeilijk, ik lees wel meer dat ik niet begrijp, geen puntIk fluf dan gewoon tussendoor
Da's een zaterdag!quote:
Ze haat mij.quote:
Als je iets wilt weten (srsly) gewoon vragen he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben niet zo moeilijk, ik lees wel meer dat ik niet begrijp, geen puntIk fluf dan gewoon tussendoor
understatement wat mij betreftquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog nooit op een F&F meet, maar wel heel kort (paar minuutjes) toen ik wat spullen voor de Asielactie bij het werk van Ml-etje ging ophalen. Dus we hadden elkaar heel kort ooit gezien en toch moesten we allebei even goed kijken wie nou wie was op die borrel
Dat was toch de 12equote:Op woensdag 3 maart 2010 11:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's een zaterdag!![]()
Dan ben ik misschien een nachtje weg, maar dat weet ik nog niet zeker.
FlashForwardquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:19 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een leuke serie om te kijken? Het liefst eentje die niet al in seizoen 5 zit ofzo
Oh dat doe ik ook wel vaker hoor, over die borrel vroeg ik ook wat het was en waar en wiequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je iets wilt weten (srsly) gewoon vragen he.
Soms zijn gesprekken leuker om te volgen als je er iets van begrijpt.
Soms ook niet
Nee, de 12e kon ik wel maar de 13e op de 14e ga ik misschien een hotelletje pakken. Even regelen als vriendlief weer thuis isquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
understatement wat mij betreftik zag heul iemand anders voor Greys aan
FlashForward is vrij nieuw toch? Ik denk dat ik dat even ga proberenquote:
Ah okay.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, de 12e kon ik wel maar de 13e op de 14e ga ik misschien een hotelletje pakken. Even regelen als vriendlief weer thuis is
Flufferen moet je wel serieus aanpakken Pis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg er weer helemaal niks vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
GB en Ll, wanneer komen de agenda's voor 2011 uit? Ongeveer?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flufferen moet je wel serieus aanpakken Pis.
`quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
3e kwartaal toch vaak. Schoolagenda's over een paar weken al, is een Penny agenda niet voor jou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ow pisces, wat Greys zegt..gewoon vragen!
Ik wil Pisces, ze haspelen over het plannen van een date en dat lukt niet in 2010 zo te zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True, alleen is het fluffen op de pot nog een beetje onwennig voor me.
Uniek, dat wel.
Wat is er de 19e dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan a.s. vrijdag.
En de 19e NIET nee
En jij ook niet, volgens mij.
Ik kan a.s. vrijdag nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan a.s. vrijdag.
En de 19e NIET nee
En jij ook niet, volgens mij.
Ik word gedizkriemieneeeeerdquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Want die Rotterdammertsssss-vrijdagmiddagborrel is weer de 19e.
[ afbeelding ]
*Stilletjes in een hoekje gaat zitten, enggg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Want die Rotterdammertsssss-vrijdagmiddagborrel is weer de 19e.
[ afbeelding ]
Ik kan al vaak zat, heurrrquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Nou regelen jullie het maar, ik hoor het wel wanneer het wordt
dan ga je meequote:
Is die borrel 23+?quote:
Ga jij daar ook heen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja die borrel. Ik wist dat er wat was![]()
Geen verplichting hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja die borrel. Ik wist dat er wat was![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Neeee ik vind het leuk. Ik moet alleen écht wat meer dingen in m'n agenda gaan zetten, want het word een rotzooitje anders as you see.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen verplichting hoor.
Maar ik kan dan in elk geval niet.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
*aai*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys! Doe jij je SATC jurkje aan? Ik doequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dan moet Ll onder de rokken mee naar binnen worden gesmokkeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |