abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78660374

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
e97073: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
SolidasRock: De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet.
Cue_: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg.

De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
  • Flodder450
  • Nick-Gizmo
  • Kn0x voor het verkloten van de OP in de wiki

In memoriam:
    SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
    AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
    larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
    Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

DE OP IS HIER TE VINDEN
    De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.
  • pi_78660436
    pi_78660438
    Laatste post

Jammer dat je geen housewarming meer doet, gezellig spelletjes doen

Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
    pi_78660460
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:39:34 #5
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78660510
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
    Laatste post

Jammer dat je geen housewarming meer doet, gezellig spelletjes doen

[ afbeelding ]
    geen spelletjes doen waar je moe van word.
    pi_78660607
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Is dat een hint dat wij het weer over games moeten gaan hebben in het GAM SC topic?
    pi_78660608

of was dit je feestje Ed?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:41:09 #8
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_78660623
    quote:

[..]

Stel je voor
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_78660655
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Is dat een hint dat wij het weer over games moeten gaan hebben in het GAM SC topic?
    Twister is een game/spelletje

Mits goed uitgevoerd een GOTY
    pi_78660673
    quote:

[..]

Dat wordt een lange droogte dan...
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:42:17 #11
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78660693
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee, meer een tip om geen twister te spelen met twee leuke jongedames.
    pi_78660715
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Twister is een game/spelletje

Mits goed uitgevoerd een GOTY
    Nu draaf je door.
    pi_78660719
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef koei het volgende:

[..]

of een ijzeren conditie hebben
    pi_78660765
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nu draaf je door.
    ik zie allemaal beelden voor me.... geloof me GOTY
    pi_78660776
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
    [ afbeelding ]

Striptwister?

Ik heb wel ooit eens verticaal twister gedaan. Dat is pas lastig!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:43:56 #16
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78660809
    quote:

[..]

Als je na een paar potjes twister ook nog eens van bil gaat, ga je morgen vast weer zeiken dat je pijn hebt.
    pi_78660822
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:43 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ik zie allemaal beelden voor me.... geloof me GOTY
    pi_78661001
    MAAR MAIN GA JIJ MORGEN OOK DAN BC2 HALEN
    pi_78661006
    quote:

[..]

pi_78661110
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

check de moves op 1.25
    pi_78661147
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
    MAAR MAIN GA JIJ MORGEN OOK DAN BC2 HALEN
    donderdag
    pi_78661218
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

donderdag
    Niet gaan huilen als dan mijn medipacks op zijn
    pi_78661288
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Niet gaan huilen als dan mijn medipacks op zijn
    waar haal jij hem morgen dan?

Moet morgen en donderdag naar Zaltbommel en ben niet voor 18.00 thuis , daarom donderdag bij de MM.

Wanneer ik in doodsangst GIL om een medic of een appelsap REKEN IK OP JE
      dinsdag 2 maart 2010 @ 22:54:57 #24
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78661484
    Ik hoop dat die lamme dakhaas van een postbode dat ding door de bus flikkert, ben namelijk op school....
    's avonds een reus, 'smorgens een kneus
    Xbox: kneusteun
    PSN: kneusteun
    Steam:kneusteun
    pi_78661485
    Wat housewarming? En waarom niet meer? Wat mis ik?!

Bruce Willis en Gorillaz = epic win!
    DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
    pi_78661486
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:51 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

waar haal jij hem morgen dan?

Moet morgen en donderdag naar Zaltbommel en ben niet voor 18.00 thuis , daarom donderdag bij de MM
    Dat is minder.

Als ik me morgen wat beter voel dan ga ik even in de stad kijken.
    pi_78661527
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Nebo het volgende:
    Wat housewarming? En waarom niet meer? Wat mis ik?!

Bruce Willis en Gorillaz = epic win!
    Hele toffe clip. Die animaties
    pi_78661576
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat is minder.

Als ik me morgen wat beter voel dan ga ik even in de stad kijken.
    Beterschap, misschien laat ik mijn vriendin nog even kijken want je weet Edje dat ik graag mee asskick
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_78661858
    Ik zie Twister-plaatjes! Mag ik even melden dat ik de ware Twister-king ben? Iedereen binnen de slowchat die mijn uitdaagt gaat als eerste neer!
    pi_78661888
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Beterschap, misschien laat ik mijn vriendin nog even kijken want je weet Edje dat ik graag mee asskick
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:01:58 #31
    182714 RitseB
    pi_78661951
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Nebo het volgende:
    Ik zie Twister-plaatjes! Mag ik even melden dat ik de ware Twister-king ben? Iedereen binnen de slowchat die mijn uitdaagt gaat als eerste neer!
    Homo
    pi_78662148
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef RitseB het volgende:

[..]

Homo
    Niks homo, op het laatste feestje was ik alleen met meisjes aan het Twisteren! Wacht....
    pi_78662201
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef Nebo het volgende:

[..]

Niks homo, op het laatste feestje was ik alleen met meisjes aan het Twisteren! Wacht....
    pi_78662234
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Nebo het volgende:
    dat zegt mijn vriendin ook altijd
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:06:54 #35
    182714 RitseB
    pi_78662269
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef Misan het volgende:

[..]

pi_78662299
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

pi_78662326
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

dinsdag 2 maart 2010 @ 23:09:55 #38
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78662433
    Nebo, the little boy who couldn't
    pi_78662442
    Ik word hier trouwens na een lange afwezigheid na twee posts alweer uitgemaakt voor homo, dat is slechts één post minder snel dan AQ
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:11:23 #40
    182714 RitseB
    pi_78662515
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef Nebo het volgende:
    Ik word hier trouwens na een lange afwezigheid na twee posts alweer uitgemaakt voor homo, dat is slechts één post minder snel dan AQ
    Jou post was ongeveer zo homo als geen hostie krijgen van de pastoor
    pi_78662556
    quote:
    Ik moest hardop lachen
    pi_78662580
    quote:
    pi_78662622
    quote:
    trap 'm uit de crew

SPOILER
    pi_78662672
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jou post was ongeveer zo homo als geen hostie krijgen van de pastoor
    Chuck Norris is ook een meester in Twister. Dat is het nadeel als je overal goed in bent.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:14:29 #45
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:14:34 #46
    182714 RitseB
    pi_78662691
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Nebo het volgende:

[..]

Chuck Norris is ook een meester in Twister. Dat is het nadeel als je overal goed in bent.
    Oja
    pi_78662730
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef Misan het volgende:

[..]

trap 'm uit de crew

[ afbeelding ]
    SPOILER
    Hebben die mensen serieus een cameraatje aan de zijkant van hun hoofd voor close capturing?
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:16:33 #48
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78662785
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hebben die mensen serieus een cameraatje aan de zijkant van hun hooft voor close capturing?
    hooft
    pi_78662805
    pi_78662960
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef Misan het volgende:
    [ afbeelding ]
    OMGGGG

Doe nou niet!!!!, je weet wie hier nu weer op af komt
    pi_78662965
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

hooft
    Dat is mijn ergste typfout in like forever
    pi_78663147
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dat is mijn ergste typfout in like forever
    typefout
    pi_78663220
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:24:06 #54
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78663224
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef Misan het volgende:

[..]

typefout
    Dat is meer iets wat slechte regisseurs doen.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:28:57 #55
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_78663479
    TVP
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
    pi_78663715
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is meer iets wat slechte regisseurs doen.
    Bullshit, iedereen maakt typfouten.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:38:57 #57
    187674 Sigmund666
    pi_78663981
    Idd. Typo's en sommige mensen roepen dan dadt ze an de diezlekxie szijn!
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:41:23 #58
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78664086
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:38 schreef Sigmund666 het volgende:
    Idd. Typo's en sommige mensen roepen dan dadt ze an de diezlekxie szijn!
    excuusposter
    pi_78664394
    Joran spreekt
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_78664869
    Hahaha! Zie je dat moment van joran en ze interview, zie je rechtsboven allemaal kogelgaten verschijnen !

Csi reclame
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_78665132
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Bullshit, iedereen maakt typfouten.
    en dat klop, ik maak ze Konti nu.
    xboxlive: dnova79
    Psn: dnova79
    als god komt, kreunt hy dan (6)
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
    pi_78665492
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Hahaha! Zie je dat moment van joran en ze interview, zie je rechtsboven allemaal kogelgaten verschijnen !

Csi reclame
    pi_78665611
    Tijd om te gaan slapen! Kan amper me ogen ophouden !

Night iedereen!
      woensdag 3 maart 2010 @ 00:25:33 #64
    187674 Sigmund666
    pi_78665795
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

Csi reclame
    ZIJN interview
    Mensen serieus nemen met 'ze interview'
    pi_78665838
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 00:25 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

ZIJN interview
    ja dat is weer is wat anders
    pi_78665886
    En nu tot de orde van de dag, hoe is het met de ps3 ( want word ziek van me buur die op me xbox wil spellen).
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
    pi_78666516
    die moet weer werken als t goed is relatief natuurlijk
    pi_78666585
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 00:29 schreef badboynova het volgende:
    En nu tot de orde van de dag, hoe is het met de ps3 ( want word ziek van me buur die op me xbox wil spellen).
    Serieus gast, leer eens Nederlands
    pi_78666742
    Bingo gespeeld in de Kult vanavond
    De Feestindoneest heeft glijmiddel gewonnen
    pi_78666790
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef lkb9000 het volgende:
    Bingo gespeeld in de Kult vanavond
    De Feestindoneest heeft glijmiddel gewonnen
    Ik weet niet precies wat ik er van moet denken dat jij blij bent omdat een andere man glijmiddel heeft gewonnen...
    pi_78666831
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 01:20 schreef koei het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat ik er van moet denken dat jij blij bent omdat een andere man glijmiddel heeft gewonnen...

Breaking Bad al gekeken?
    pi_78666894
    pi_78666923
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 01:23 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Breaking Bad al gekeken?
    Nee, nog niet. Mijn internetverbinding was aan het stotteren, dus hij is net pas binnen. Ga er wel zo aan beginnen! Eerst nog even moed verzamelen om de kattenbak te verschonen en mn afval buiten te zetten.
    pi_78666954
    pi_78667961
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
    [ afbeelding ]

Hahhahahh Een grote ezel
    eowarduss
    pi_78668704
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 00:25 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

ZIJN interview
    als jij gewoon op je eigen let, dan hoef je je eigen niet meer druk te maken over een ander!

En morguh natuurlijk!
    pi_78668743
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef Misan het volgende:
    [ afbeelding ]
    waarom zoek je dit soort dingen Bas, ik zit te ontbijten
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_78668769
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 01:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Serieus gast, leer eens Nederlands
    Beest

laat me gewoon lekker een suri wezen,ga poepen swa
    pi_78669126
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 01:20 schreef koei het volgende:

[..]

Hij is gewoon blij omdat er wat gewonnen is?
      woensdag 3 maart 2010 @ 08:36:59 #81
    187674 Sigmund666
    pi_78669228
    pi_78669303
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Edwinuss het volgende:
    [ afbeelding ]
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      woensdag 3 maart 2010 @ 08:56:42 #83
    270524 Flodder450
    99% slechtheid, 1% plankton
    pi_78669604
    activision en infinity ward liggen met elkaar overhoop
      woensdag 3 maart 2010 @ 08:58:53 #84
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78669647
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:00:01 #85
    187674 Sigmund666
    pi_78669683
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef Flodder450 het volgende:
    Oud nieuws
    /Care
    pi_78669720
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht toen ik het zag

Op 4chan meteen gevraagd of ze er meer van hadden, maar zonder succes.
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:02:17 #87
    187674 Sigmund666
    pi_78669748
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:01 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

SAUCE!!! MOAR!!!! NAO!!!!
    pi_78669765
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef Flodder450 het volgende:
    Nee hoor, Activision heeft de twee head honcho's van IW ontslagen wegens ongehoorzaamheid en contractbreuk en slepen beiden voor de rechter. Modern Warfare is nu ondergebracht bij Treyarch en Sledgehammer Games.
    Ze liggen dus niet met elkaar overhoop, Activision heeft gewoon weer laten zien wat een kutpublisher het eigenlijk is.
    pi_78669773
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:01 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

suicidegirls.com
    pi_78669780
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

SAUCE!!! MOAR!!!! NAO!!!!
    Dan heb je ook van die newbs die lopen te trollen dat het een lelijk wijf is.
    pi_78669796
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

suicidegirls.com
    Is deze chick van suicidegirls? Ik heb daar nog nooit gezien.

woensdag 3 maart 2010 @ 09:05:08 #92
    187674 Sigmund666
    pi_78669824
    Het is volgens mij gewoon Foamy cossplay

woensdag 3 maart 2010 @ 09:25:35 #94
    187674 Sigmund666
    pi_78670371
    BAD COMPANY 2 LIGT VOOR ME KLAAR!11111111111111 HALEN HALEN HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!111
    pi_78670495
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Sigmund666 het volgende:
    BAD COMPANY 2 LIGT VOOR ME KLAAR!11111111111111 HALEN HALEN HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!111
    Waar?
    pi_78670503

HANDUG
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:30:26 #97
    187674 Sigmund666
    pi_78670522
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waar?
    Bart Smit Maastricht.
    pi_78670567
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Bart Smit Maastricht.
    Dan ga ik straks ook even bij de Bart Smit in Leeuwarden kijken.
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:32:36 #99
    187674 Sigmund666
    pi_78670598
    Idd. Maar ik heb al geleerd dat als een game op 5 mei uitkomt, de game 4 mei al in de winkels ligt.
    pi_78670622
    Ik ga hem vandaag ook even ophalen! Ow en ik mag de 16e af gaan rijden, dus vanaf dan maakt deze jongen de grote wegen onveilig zonder irritante kerel naast hem (tenzij mijn broer meerijdt)
    pi_78670656
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:33 schreef Nebo het volgende:
    Ik ga hem vandaag ook even ophalen! Ow en ik mag de 16e af gaan rijden, dus vanaf dan maakt deze jongen de grote wegen onveilig zonder irritante kerel naast hem (tenzij mijn broer meerijdt)
    Goed om te horen Nebo! Jij hebt zo veel mzzl dat je niet in het Gooi af hoeft te rijden
    pi_78670686
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:33 schreef Nebo het volgende:
    Gefeliciteerd
    pi_78670703
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Sigmund666 het volgende:
    pi_78670713
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ik moest weer hardop lachen
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:36:36 #105
    187674 Sigmund666
    pi_78670720
    pi_78670722
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ziet er bizar uit, waaruit komt dat gifje?
    pi_78670778
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:36 schreef Misan het volgende:

[..]

bewerkte scene uit jesus camp:

woensdag 3 maart 2010 @ 09:38:42 #108
    187674 Sigmund666
    pi_78670780
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:36 schreef Misan het volgende:

[..]

Volgens mij uit Jesus Camp. Met een photoshop van zo'n leider met Raptor Jesus hoofd
    pi_78670831
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:38 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Volgens mij uit Jesus Camp. Met een photoshop van zo'n leider met Raptor Jesus hoofd
    Ja klopt, ik heb het even snel opgezocht.

Downloading.
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:43:43 #110
    187674 Sigmund666
    pi_78670934
    Ik ga niet eens de moeite nemen. Het is een godverdommens schandaal dat dit soort mensen op deze aarde rondlopen. Je gaat kinderen, die nog van toeten noch blazen weten als het om geloof gaat, niet op deze manier intimideren en brainwashen?!? (want dat is het gewoon!)

Die kinderen gaan écht geloven dat als je je anders gedraagt dan de letter van de kerk je homoseksueel, fout en ongelovig bent
    Laat een kind een kind zijn en geen geloofswapen.
    pi_78670987
    Brainwashen is het inderdaad, daarom is het nog wel interessant.

Er was iemand bij Bimbo's en Burka's die daar een mooie oplossing voor had, geen idee meer precies wat het was.
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:46:30 #112
    187674 Sigmund666
    pi_78671029
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Edwinuss het volgende:
    Brainwashen is het inderdaad, daarom is het nog wel interessant.

Er was iemand bij Bimbo's en Burka's die daar een mooie oplossing voor had, geen idee meer precies wat het was.
    Waterboarding
    (Zoals ze dat in de Middeleeuwen met een stoel deden)
      woensdag 3 maart 2010 @ 09:56:52 #113
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78671377
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waterboarding
    (Zoals ze dat in de Middeleeuwen met een stoel deden)
    Zoals ze dat in de jaren 2000-2010 deden in Irak
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      woensdag 3 maart 2010 @ 10:05:10 #114
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78671634
    indoctrinatie Veel mooier en sociaal geaccepteerder dan "Brainwashing"
    pi_78671785
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 10:05 schreef Poit het volgende:
    indoctrinatie Veel mooier en sociaal geaccepteerder dan "Brainwashing"
    Hier toch een gevalletje patatoes, patatoes...
    pi_78671884
    Hmm bad company 2! Straks maar even kijken dan!
    pi_78672106
    Ik zie dat jij naar Wimbledon gaat Morthill!
    pi_78672237
    Gaaf ja
      woensdag 3 maart 2010 @ 10:27:16 #119
    182714 RitseB
    pi_78672322
    Naise, bij de vrouwen of mannen
      woensdag 3 maart 2010 @ 10:32:15 #120
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78672482
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 10:10 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hier toch een gevalletje patatoes, patatoes...
    Duidelijk niet, Indoctrinatie is veel subtieler.
    pi_78672513
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 10:27 schreef RitseB het volgende:
    Naise, bij de vrouwen of mannen
    Beide natuurlijk, die spelen niet op gescheiden banen of zo . Heb kaarten voor Centre Court op vrijdag 25 juni, dus 3e ronde van mannen en vrouwen.
      woensdag 3 maart 2010 @ 10:34:27 #122
    182714 RitseB
    pi_78672558
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 10:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Beide natuurlijk, die spelen niet op gescheiden banen of zo . Heb kaarten voor Centre Court op vrijdag 25 juni, dus 3e ronde van mannen en vrouwen.
    Naise, en hoe staat het met de streakplannen ?
    pi_78672826
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 09:38 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Vanavond even van het net plukken
      woensdag 3 maart 2010 @ 10:48:40 #124
    187674 Sigmund666
    pi_78673020

PRAISE THE RAPTOR! PRAISE HIM!!!!!
    pi_78673560

woensdag 3 maart 2010 @ 11:05:50 #126
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78673686
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Sharpdressedman het volgende:

[ afbeelding ]
    Skoften Picdump
    pi_78673916
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Skoften Picdump
    er zaten weer veel goede bij maar dan kan ik alles hier wel plaatsen.
      woensdag 3 maart 2010 @ 11:12:54 #128
    187674 Sigmund666
    pi_78673973
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Hmm bad company 2! Straks maar even kijken dan!
    Ik ga hem nu halen en even mijn stem uitbrengen. Wel grappig dat Wilders hier mee doet voor Trots op Nederland
    pi_78674344
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik ga hem nu halen en even mijn stem uitbrengen. Wel grappig dat Wilders hier mee doet voor Trots op Nederland
    Denk dat ik MW2 helemaal niet meer aanraak dan !
    pi_78674649
    BC2 BINNNNNNEEEUUUUHHH
    pi_78674773
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
    BC2 BINNNNNNEEEUUUUHHH
    pi_78674794
    Bah 2000 nummers handmatig invoeren .
    pi_78674811
    en in het kader van "omdat het kan":

pi_78674825
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef badboynova het volgende:
    Bah 2000 nummers handmatig invoeren .
    Waar?
    pi_78674897
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:33 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waar?
    op de zaak, achter een 15" scherm
    pi_78675337
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 10:34 schreef RitseB het volgende:

[..]

Naise, en hoe staat het met de streakplannen ?
    Mijn vader is al plannen aan het maken
      woensdag 3 maart 2010 @ 11:47:11 #137
    182714 RitseB
    pi_78675374
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mijn vader is al plannen aan het maken
    Alvast een rede om tennissen te kijken
    pi_78675420
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:47 schreef RitseB het volgende:

[..]

Alvast een rede om tennissen te kijken
    Ik zie de krantenkoppen al voor me

"D66-lijsttrekker verstoort wedstrijd Wimbledon"
    pi_78676188
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
    BC2 BINNNNNNEEEUUUUHHH
    en nu gaan werken! Hop!
    pi_78676302
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en nu gaan werken! Hop!
    Ik wacht nog even, heb nu niet zoveel zin eigenlijk
      woensdag 3 maart 2010 @ 12:27:53 #141
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78676868
    Lekker stukkie wandelen in het zonnetje denk
    Laat de zomer maar komen BITCHES!!!!
      woensdag 3 maart 2010 @ 12:50:08 #142
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78677788
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef Poit het volgende:
    Lekker stukkie wandelen in het zonnetje denk
    Laat de zomer maar komen BITCHES!!!!
    Jammer genoeg wordt ons kantoor omringd door grote gebouwen. Geen zon hier dus
    pi_78678379
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik zie de krantenkoppen al voor me

"D66-lijsttrekker verstoort wedstrijd Wimbledon"
    "D66-lijsttrekker blijkt gebleekte anus te hebben"
    pi_78678400
    "Zoon D66-lijsttrekker reageert geschokt"
    pi_78678768
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[ afbeelding ]
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78678857
    Broodje kip kerrie smaakte goed in de zon.
      woensdag 3 maart 2010 @ 13:12:48 #147
    187674 Sigmund666
    pi_78678871
    Ik heb BF:BC2

(met een AK-47SU en VIP lidmaatschap om gratis maps te benedenladen)

[ Bericht 5% gewijzigd door Sigmund666 op 03-03-2010 13:27:17 ]
      woensdag 3 maart 2010 @ 13:29:15 #148
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78679623
    Zoo, weer terug.. Wat een heerlijk weer!!
    En de kroeg in ons bedrijfspand is ook bijna af
    pi_78680374
    Een kroeg op het werk
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78680503
      woensdag 3 maart 2010 @ 13:49:49 #151
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78680602
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
    Een kroeg op het werk
    Heel, maar dan ook echt HEEL gevaarlijk.. Ook nog eens met OV naar het werk dus geen reden om je in te houden.. In hetzelfde pand, direct naast de kroeg een restaurant dus kan nog lekker snacken ook!
    pi_78680647
    Sig, heb ik je op live?
    pi_78681404

woensdag 3 maart 2010 @ 14:09:47 #154
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78681453
    Wat een kick beest!!
      woensdag 3 maart 2010 @ 14:11:45 #155
    187674 Sigmund666
    pi_78681540
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 13:50 schreef Edwinuss het volgende:
    Sig, heb ik je op live?
    Nee.
    Vrijdag heb ik pas weer geld om 3 maanden Gold te nemen
    pi_78681699
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
    Wat een kick beest!!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Saitis_barbipes

HIGH FIVE!!!!!!!!!!!!!!1!!!1!!!!!!!
      woensdag 3 maart 2010 @ 14:17:26 #157
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78681801
    quote:
    When the male spots a female, he raises these. As he approaches her, from time to time he audibly vibrates the legs. A receptive female will then collapse on her legs and turn her abdomen upward.
    Geniaal!!
    pi_78682119
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 13:12 schreef Sigmund666 het volgende:
    Ik heb BF:BC2

(met een AK-47SU en VIP lidmaatschap om gratis maps te benedenladen)

[ afbeelding ]
    hmm eens kijken wat die extra kost ! Me mic is iig vol, dus dat mag geen probleem zijn! Jammer dat squad maar uit 4 mag bestaan!
      woensdag 3 maart 2010 @ 14:25:20 #159
    187674 Sigmund666
    pi_78682183
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

hmm eens kijken wat die extra kost ! Me mic is iig vol, dus dat mag geen probleem zijn! Jammer dat squad maar uit 4 mag bestaan!
    Dat is juist übervet. 4x4 multiplayer. Hij kost pre-order niet meer dan de gewone versie
    pi_78683392
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Geniaal!!
    ook mooi:
    quote:
    The species name is derived from Latin, and means "bearded foot".
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:03:01 #161
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78683698
    Nog mensen die BC2 op de PS-3 spielen?
    pi_78684001
    Mijn stem is nog steeds weg Heb ik gisteren speciaal vanaf 20:00 uur geen woord meer gezegd, is het vandaag alleen maar erger geworden
    pi_78684042
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:09 schreef koei het volgende:
    Mijn stem is nog steeds weg Heb ik gisteren speciaal vanaf 20:00 uur geen woord meer gezegd, is het vandaag alleen maar erger geworden
    pi_78684097
    Zoek een goeie puddingbuks, want dan ben je snel van je problemen af .
    pi_78684098
    quote:
    HOE MOET DAT NU MET STEMMEN VANDAAG?
    pi_78684238
    quote:
    Naar Gouda scheuren, Poit liev aankijken, dan wil hij je keeltje vast wel smeren met mannenpap.
    pi_78684290
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef badboynova het volgende:
    Zoek een goeie puddingbuks, want dan ben je snel van je problemen af .
    Zo, jij weet er best veel vanaf.
    pi_78684305
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zo, jij weet er best veel vanaf.
    Heb al veel mensen geholpen.
    pi_78684323
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:16 schreef badboynova het volgende:

[..]

Heb al veel mensen geholpen.
    Mensen jouw ook.
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:20:54 #170
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78684498
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Naar Gouda scheuren, Poit liev aankijken, dan wil hij je keeltje vast wel smeren met mannenpap.
    pi_78684533
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:16 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mensen jouw ook.
    Ik word enkel geholpen, om de druk van de ketel te halen van me lichaam.
    pi_78684552
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nee, dat is helaas een fabeltje, in de wereld gebracht door mannen die niet aan hun trekken komen
    pi_78684586
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:22 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, dat is helaas een fabeltje, in de wereld gebracht door mannen die niet aan hun trekken komen
    Je heb gewoon te slikken wat de mannen hier zeggen
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:23:14 #174
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78684592
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:22 schreef koei het volgende:

[..]

Maar proberen kan geen kwaad hoor
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:24:17 #175
    187674 Sigmund666
    pi_78684632
    quote:
    Goeie zware borrel of gorgelen met zout water
    pi_78684927
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:23 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar proberen kan geen kwaad hoor
    dat koei zo op 'r knietjes met open mond voor je gaat zitten of wat?
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:38:23 #177
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78685227
    hier geen gemeenteraadsverkiezingen, de provincie/regering heeft hier de gemeenteraadsverkiezingen uitgesteld van een op hand zijnde fusie(waar Bussum het trouwens van links tot rechts en gesteund met twee referenda niet mee wilt instemmen).
    pi_78685445
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    hier geen gemeenteraadsverkiezingen, de provincie/regering heeft hier de gemeenteraadsverkiezingen uitgesteld van een op hand zijnde fusie(waar Bussum het trouwens van links tot rechts en gesteund met twee referenda niet mee wilt instemmen).
    Wat wil men samenvoegen dan?
    pi_78685483
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:42 schreef Misan het volgende:

[..]

KOEI EN POIT
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:45:12 #180
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78685544
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:42 schreef Misan het volgende:

[..]

Bussum, Muiden, Naarden en Weesp
    pi_78685572
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Bussum, Muiden, Naarden en Weesp
    Bussum en Naarden kan ik inkomen, die andere twee wil je er eigenlijk niet bij hebben
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:47:05 #183
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78685642
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Misan het volgende:

[..]

Bussum en Naarden kan ik inkomen, die andere twee wil je er eigenlijk niet bij hebben
    oh de gemeenteraad is het ook wel eens in een fusie met naarden(evt aangevuld met de Hilversumse Meent, maar daar ligt hilversum op dwars wat een logisch standpunt is vanuit hun situatie gezien), maar muiden en weesp willen ze er idd niet bij hebben, ik ook niet overigens.
      woensdag 3 maart 2010 @ 16:14:33 #184
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78687156
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:31 schreef Misan het volgende:

[..]

dat koei zo op 'r knietjes met open mond voor je gaat zitten of wat?
    Kan nooit kwaad dacht ik zo
    pi_78687289
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Kan nooit kwaad dacht ik zo
      woensdag 3 maart 2010 @ 16:19:41 #186
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78687371
    quote:
    `

Meldt zich.
    pi_78687460
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

KOEI D'R KEEL EN POIT Z'N YOGHURT
    fixed.

for accuracy.
    pi_78687653
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Kn0x het volgende:

[..]

`

Meldt zich.
    Meer mensen? Dan is het wellicht leuk om even een GAM SC subleague aan te maken
      woensdag 3 maart 2010 @ 16:29:25 #189
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78687897
    Nee, ik doe niet mee. Mag niet naar F1 kijken van de dokter..:N
    pi_78688053
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[ afbeelding ]
    Ah ja, kon het maar
    pi_78688360
    quote:
    F1, dat is toch die ontzettend spannende sport waarbij een stel volwassen kerels 65 keer exact hetzelfde rondje rijden?

Stelletje idioten, gewoon bij de start stil blijven staan en met die pitspoezen op stap gaan, lijkt me een stuk betere tijdsbesteding dan in een te klein botsautootje rond karren.
    pi_78688514
    De f1 manager Zullen we een pooltje maken hoe lang het deze keer duurt voordat hij stuk is?

En Poit bedankt dat je me graag wil helpen, maar voorlopig geef ik toch de voorkeur aan wat minder praten.

Hebben jullie allemaal al gestemd? Ik moet nog even uitzoeken waar ik heen kan om te stemmen.
      woensdag 3 maart 2010 @ 16:49:39 #193
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78688864
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef koei het volgende:
    De f1 manager Zullen we een pooltje maken hoe lang het deze keer duurt voordat hij stuk is?

En Poit bedankt dat je me graag wil helpen, maar voorlopig geef ik toch de voorkeur aan wat minder praten.

Hebben jullie allemaal al gestemd? Ik moet nog even uitzoeken waar ik heen kan om te stemmen.

Je hoeft ook niet te praten als je langs komt Double the effort
    pi_78688904
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:15:38 #195
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78690077
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 16:50 schreef Tain het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_78690618
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef Poit het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet te praten als je langs komt Double the effort
    pi_78690718
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 14:25 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat is juist übervet. 4x4 multiplayer. Hij kost pre-order niet meer dan de gewone versie
    Heb geen pre-order gedaan, omdat bij de meeste stond dat ie dan een week later kwam!

En doet ook mee aan de F1 manager, al zal die snel kapot zijn
      woensdag 3 maart 2010 @ 17:43:12 #198
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78691140
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef koei het volgende:

[..]

pi_78691316
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef koei het volgende:

Staat op je stempas
    pi_78691954
    Zo BF BC2 ook maar gekocht! Bart smit had hem al, en top1toys nog niet! Zeg tegen die vent, dan laat maar, haal hem wel bij bart smit

meteen bellen of ie verkocht mocht worden ! Kreeg er nog een cd bij, dus die kan meteen naar me ma toe !
    pi_78693125
    Jeuj! Toy soldiers !
    pi_78694153
    pi_78694170
    Zo ik ben nu ook verhuist, alles staat nu op zijn plaats alleen de kleine dingen nog uitpakken.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:28:32 #204
    187674 Sigmund666
    pi_78698595
    Als je een home cinema set op je 360 hebt aangesloten en je hebt BF:BC2. DOEN!
    Dat geluid klinkt zo enorm goed en vet
    pi_78698623
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Misan het volgende:

[..]

Staat op je stempas
    Ja, daar stond 1 bureau op, maar niet wat voor mij handig was op weg terug van scouting. Maar ik fietste toevallig langs het stadsdeelkantoor dus het is gelukt! Ik heb op deze meneer gestemd:

Puur omdat hij de beste naam had overigens, ik stem sowieso nooit op de lijsttrekker.
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:47:11 #206
    182714 RitseB
    pi_78699674
    Ik heb op een of andere knakker gestemd die mijn moeder kende
      woensdag 3 maart 2010 @ 20:48:38 #207
    187674 Sigmund666
    pi_78699776
    Ik vink van mijn keuzepartij altijd de naam aan die het leukst klinkt

(als ik TON had gestemd was dat dus Wilders geworden )
    pi_78700714
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
    Ik vink van mijn keuzepartij altijd de naam aan die het leukst klinkt

(als ik TON had gestemd was dat dus Wilders geworden )
    Vreemd dat dat uberhaupt kan want Wilders stond hier in Den Haag bij de PVV als lijstduwer. Het lijkt me dat je niet in twee steden verkiesbaar zou mogen zijn en dan ook nog eens voor twee verschillende partijen...
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:08:30 #209
    187674 Sigmund666
    pi_78700997
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:03 schreef koei het volgende:

[..]

Vreemd dat dat uberhaupt kan want Wilders stond hier in Den Haag bij de PVV als lijstduwer. Het lijkt me dat je niet in twee steden verkiesbaar zou mogen zijn en dan ook nog eens voor twee verschillende partijen...
    Nee Koei, het is dan ook niet dé Wilders die iedereen kent

(het is Patrick Wilders om precies te zijn )
    pi_78701757
    Ah Die zal door zijn achternaam wel een hoop stemmen halen denk ik
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:21:48 #211
    182714 RitseB
    pi_78701803
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef koei het volgende:
    Ah Die zal door zijn achternaam wel een hoop stemmen halen denk ik
    Hansworst ?
    pi_78701891
    quote:
    Niek says (21:18):
    ED
    als kid cudi hier komt
    gaan WIJ DAAR HEEN !
    Die stomme ed reageerd maar niet
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:31:12 #213
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78702414
    Spionage tvp.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_78702462
    Heavy Rain besteld
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:32:46 #215
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78702518
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Tain het volgende:
    Heavy Rain besteld
    Een wijze keus
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_78702753
    Voor 36 pond kon ik hem ook niet laten liggen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78703320
    Heavy Rain is echt zo'n spel dat ik niet voor full price zou kopen. Meerdere keren doorspelen doe je niet zo snel (hooguit twee keer) omdat het allemaal om het verhaal draait. Een prima budget of leentitel dus volgens mij!
      woensdag 3 maart 2010 @ 21:48:57 #218
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_78703707
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef koei het volgende:
    Heavy Rain is echt zo'n spel dat ik niet voor full price zou kopen. Meerdere keren doorspelen doe je niet zo snel (hooguit twee keer) omdat het allemaal om het verhaal draait. Een prima budget of leentitel dus volgens mij!
    Ik gun David Cage zijn tweede gouden jacuzzi wel
    pi_78705239
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Tain het volgende:
    Heavy Rain besteld
    pi_78708172
    BC2

pi_78708697
    Een gat van 37 minuten tussen de twee reacties boven mij? Is iedereen BC2 aan het spelen? Ik ga nu de nieuwe Lost kijken
    pi_78708972
    Tja, ik heb nog steeds last van mijn keel dus mag niet zoveel zeggen

En ik ben druk bezig met het globaal uitstippelen van de zomerkamproute
    pi_78709001
    Ik ben stiekem heel veel met Koei aan het spelen
    pi_78709337
    En dat terwijl ik niet eens BC2 heb!1!!
    pi_78709396
    DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT
    pi_78710852
      donderdag 4 maart 2010 @ 00:01:01 #227
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_78713116
    Hege Bokko
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      donderdag 4 maart 2010 @ 00:05:56 #228
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_78713351
    K3 moet gewoon geneukt worden. Klaar.
    - james 'jimmy' dean
      donderdag 4 maart 2010 @ 00:16:39 #229
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_78713793
    /nudge

:/
    - james 'jimmy' dean
    pi_78713914
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Nebo het volgende:
    Een gat van 37 minuten tussen de twee reacties boven mij? Is iedereen BC2 aan het spelen? Ik ga nu de nieuwe Lost kijken
    GVD! Ik wist dat ik nog iets moest doen !
    pi_78714538
    Damn wat is Heavy Rain vet zeg, niet normaal!
    pi_78715078
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 00:36 schreef lkb9000 het volgende:
    Damn wat is Heavy Rain vet zeg, niet normaal!
    !! Ja ga er dit weekend ook weer eens tijd voor maken!

Nu maar eens slapen ! Night night!
    pi_78715371
    De PVV is de op een na grootste partij in Den Haag geworden Ik ben heel erg benieuwd wat we daarvan gaan merken... Maar goed, met een beetje geluk ben ik hier binnen vier jaar toch weg

Kan een gemeenteraad eigenlijk ook vallen, net zoals een kabinet?
      donderdag 4 maart 2010 @ 02:08:55 #234
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_78716514
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 01:04 schreef koei het volgende:
    De PVV is de op een na grootste partij in Den Haag geworden Ik ben heel erg benieuwd wat we daarvan gaan merken... Maar goed, met een beetje geluk ben ik hier binnen vier jaar toch weg

Kan een gemeenteraad eigenlijk ook vallen, net zoals een kabinet?
    ik zou zo snel mogenlijk verhuizen, straks voeren ze nog een beleid in waarmee alleen allochtonen uit den haag mogen verhuizen.
    pi_78717405
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg benieuwd ben wat de PVV voor elkaar gaat boksen in Almere en Den Haag Ze kunnen die religieuze tekenen in publieke functies niet snel genoeg verbieden
    pi_78717425
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 02:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ik zou zo snel mogenlijk verhuizen, straks voeren ze nog een beleid in waarmee alleen allochtonen uit den haag mogen verhuizen.
    Ja, want een gemeenteraad kan zomaar de grondwet aan z'n laars lappen
    pi_78717639
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 07:31 schreef Misan het volgende:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg benieuwd ben wat de PVV voor elkaar gaat boksen in Almere en Den Haag Ze kunnen die religieuze tekenen in publieke functies niet snel genoeg verbieden
    Ook erg benieuwd idd! Maar goed, mijn stem is naar een lokale partij gegaan
    pi_78717830
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

GVD! Ik wist dat ik nog iets moest doen !
    Hij is echt heel erg tof deze week
      donderdag 4 maart 2010 @ 08:25:04 #239
    182714 RitseB
    pi_78717882
    Wish me luck, heb om half 10 praktijkexamen voor rijden
    pi_78717959
    succes party pooper
    pi_78718158
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 08:21 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hij is echt heel erg tof deze week
    dat zeiden ze vorige week ook !
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 08:25 schreef RitseB het volgende:
    Succes!
    pi_78718202
    quote:
    Succes!
    pi_78718236
    5 nachtjes nog!!

pi_78718280
    quote:
    Succes!
      donderdag 4 maart 2010 @ 08:51:02 #245
    187674 Sigmund666
    pi_78718323
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
    BC2

Idd. Hoewel de game er grafisch tov BC 1 ENORM op vooruit is gegaan, zijn ze lijkt me een meer serieuze weg ingeslagen. Ze hebben tot nu toe ook gekeken naar bijv. COD. Wordt je geraakt, dan 'bloed' je en dat is het. In BC1 werd je nog gerespawned en al.
    pi_78718328
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 08:45 schreef Fipotje het volgende:
    5 nachtjes nog!!

[ afbeelding ]
    12 nachtjes nog!!!

Zeus! Your son has returned! I bring the destruction of Olympus!
    pi_78718410
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 08:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Idd. Hoewel de game er grafisch tov BC 1 ENORM op vooruit is gegaan, zijn ze lijkt me een meer serieuze weg ingeslagen. Ze hebben tot nu toe ook gekeken naar bijv. COD. Wordt je geraakt, dan 'bloed' je en dat is het. In BC1 werd je nog gerespawned en al.
    Het is grafisch enorm vooruit gegaan, ik heb sommige maps echt mijn mond open gestaan,

MW2 killer fo sho.
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:00:52 #248
    187674 Sigmund666
    pi_78718494
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 08:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het is grafisch enorm vooruit gegaan, ik heb sommige maps echt mijn mond open gestaan,

MW2 killer fo sho.
    Idd. Omdat ik nog met Lego Batman ( ) bezig ben heb ik gisteren het eerste level gespeeld. WOW. De gezichtsuitdrukkingen waren bijna fotorealistisch (ik kan, nee, wil me niet voorstellen hoe het er uitziet op PC met DX 11)
    pi_78718672
    Op mijn vrije dag vroeg wakker want ik moet naar mijn stage voor een gesprek.
    pi_78718683
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:00 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Idd. Omdat ik nog met Lego Batman ( ) bezig ben heb ik gisteren het eerste level gespeeld. WOW. De gezichtsuitdrukkingen waren bijna fotorealistisch (ik kan, nee, wil me niet voorstellen hoe het er uitziet op PC met DX 11)

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78718730
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:00 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

LEGO Batman
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:24:11 #252
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78718960
    quote:
    5 nachtjes nog!!

[ afbeelding ]
    *want!*
    pi_78719079
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:24 schreef Kn0x het volgende:

[..]

*want!* need

fixed.
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:39:32 #254
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_78719344
    Ben benieuwd of je bij bartje smit de echte collectors edition krijgt...
    Is namelijk aanbieding collectors edition vor de prijs van normale versie.

Maar dat is bij battlefield ook beetje aparte actie geweest....
    's avonds een reus, 'smorgens een kneus
    Xbox: kneusteun
    PSN: kneusteun
    Steam:kneusteun
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:45:42 #255
    187674 Sigmund666
    pi_78719538
    quote:
    Idd. Het ziet er zelfs 'Crysis'-achtig uit.
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:55:32 #256
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78719827
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

12 nachtjes nog!!!

[ afbeelding ]

Zeus! Your son has returned! I bring the destruction of Olympus!
    pi_78719904
    wat een mongolen bij de PvdA
    Bos: "We zijn helemaal terug."
    Kiezer: "Ja, lever maar ff 639 zetels in."

donderdag 4 maart 2010 @ 10:04:26 #258
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78720115
    hi
    pi_78720133
    Vanaf nu gaan de topics weer in versnelling 6.
      donderdag 4 maart 2010 @ 10:09:15 #260
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78720253
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Cue_ het volgende:
    hi
    pi_78720281
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Cue_ het volgende:
    hi
      donderdag 4 maart 2010 @ 10:10:55 #262
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78720301
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Poit het volgende:

[..]

schat

alles goed?
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      donderdag 4 maart 2010 @ 10:11:01 #263
    187674 Sigmund666
    pi_78720305
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
    wat een mongolen bij de PvdA
    Bos: "We zijn helemaal terug."
    Kiezer: "Ja, lever maar ff 639 zetels in."

Dat is voorzichtig optimisme
    Verder: Bos en de zijnen verdienen niet anders. De PVDA is een partijtje elitaire kleine rijkeluiskindjes geworden die problemen niet zien en niet willen leren van in het verleden gemaakte fouten.

"Meneer Bos, u bent de verliezer in een groot aantal steden."

"Ja, maar in die probleemwijken zie je wel dat de PVDA 0.2% stijgt!"
    Absoluut overdreven positivisme ten top
    pi_78720321
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Wel toevallig dat de live versie van Clocks van Coldplay net opkwam en het publiek PRECIES op dezelfde maat klapte.

Niet toevallig, eerder eng.
    pi_78720352
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:11 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat is voorzichtig optimisme
    Verder: Bos en de zijnen verdienen niet anders. De PVDA is een partijtje elitaire kleine rijkeluiskindjes geworden die problemen niet zien en niet willen leren van in het verleden gemaakte fouten.

"Meneer Bos, u bent de verliezer in een groot aantal steden."

"Ja, maar in die probleemwijken zie je wel dat de PVDA 0.2% stijgt!"
    Absoluut overdreven positivisme ten top
    Je moet het zelf ook een keer inzien dat je een flapdrol bent.
    pi_78720503
    En voor de mensen uit Almere: fatsoensrakker en toonbeeld van alles wat goed is volgens de VARA Dolf Janssen wenst jullie dood. Dat je het ff weet.

Bloedlink, die rechtse mensen...
      donderdag 4 maart 2010 @ 10:18:32 #267
    187674 Sigmund666
    pi_78720546
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:12 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je moet het zelf ook een keer inzien dat je een flapdrol bent.
    Idd. Ik ben zelf vrij links ingesteld, maar ben het totaal niet eens met de huidige koers van al deze partijen. Ze staan vast in de bagger, en dat doen ze al eeuwen. De PVV kan dan wel een nieuw geluid zijn, er is dus geen enkele partij die staat te springen om samenwerking met Geert. En ja, dan kan het een hele aardige kerel zijn met heel veel mooie ideeën, maar de toon die hij aanslaat is een toon die niemand bevalt.
    (Het wordt dezelfde situatie zoals in België met het Vlaams Blok. Almere blijft het PVV-bolwerk, zoals het Blok dat in Antwerpen is)
    pi_78721378
    quote:
    5 nachtjes nog!!

[ afbeelding ]
    Day 1!

Btw Ed, bedankt voor de invite!
    pi_78721413
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Day 1!

Btw Ed, bedankt voor de invite!
    Mijn internet lag er na een tijdje uit! Anders had ik wel een invite gestuurd lieverd.
    pi_78721672
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:09 schreef CraniuM het volgende:
    Op mijn vrije dag vroeg wakker want ik moet naar mijn stage voor een gesprek.
    Zo weer terug, Pff ik ga elke dag gesloopt thuis komen

Hopen dat morgen/overmorgen BBC2 op mijn deurmatje valt.
    pi_78721738
    Mn n900 ligt bij de belcompany
    pi_78721829
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef lkb9000 het volgende:
    Dan moet je em snel ophalen want anders haal ik em zo op en dan zeg ik dat ik lenny b ben en dan dan geloven ze mij wel want ja wie wil er nu ruzie met een man van twee meter bij twee meter precies dat dacht ik niemand.

pi_78721898
    pi_78722138
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:07:29 #275
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78722308
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dan moet je em snel ophalen want anders haal ik em zo op en dan zeg ik dat ik lenny b ben en dan dan geloven ze mij wel want ja wie wil er nu ruzie met een man van twee meter bij twee meter precies dat dacht ik niemand.

[ afbeelding ]
    Ik neem gewoon SD mee om jou uit de weg te ruimen en zeg dat ik LB ben.. Doe zelfs een tunnel in m'n oor!!
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:07:36 #276
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78722316
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:03 schreef Edwinuss het volgende:
    [ afbeelding ]
    .

I lolled.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:09:13 #277
    187674 Sigmund666
    pi_78722372
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef Lyzio het volgende:
    Hege Bokko
    Hege

Scandinavische vrouwen=
    pi_78722401
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik neem gewoon SD mee om jou uit de weg te ruimen en zeg dat ik LB ben.. Doe zelfs een tunnel in m'n oor!!
    Neem jij SD maar lekker mee, veel plezier met het reizen.

Jullie gaan je met z'n 2en vast vermaken in de trein.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:15:35 #279
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78722640
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Hege

[ afbeelding ]

Scandinavische vrouwen=
    Die foto is wel schattig maar de voor de rest heeft ze echte een enorm scheve kutkop:
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:16:53 #280
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78722685
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Neem jij SD maar lekker mee, veel plezier met het reizen.

Jullie gaan je met z'n 2en vast vermaken in de trein. [ afbeelding ]
    Ik mag altijd bij hem op schoot
    pi_78722808
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik mag altijd bij hem op schoot
    pi_78722820
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mijn internet lag er na een tijdje uit! Anders had ik wel een invite gestuurd lieverd.
    Weet ik toch schoonheid!
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef lkb9000 het volgende:
    opschieten! Kan ik hem ook eens gaan halen!
    pi_78722959
    YOUNG MONEY CASH MONEY PLAYBOY
    pi_78722970
    YUH HERD MEH
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:24:46 #285
    187674 Sigmund666
    pi_78723007
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Die foto is wel schattig maar de voor de rest heeft ze echte een enorm scheve kutkop:
    [ afbeelding ]
    Nee, jij bent lekker
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:25:32 #286
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78723043
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:24 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee, jij bent lekker
    Best wel ja
    pi_78723065
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:15 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ze mist iets in d'r mond
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78723066
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Best wel ja
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:26:59 #289
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78723122
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Ze mist iets in d'r mond
    Een enorme penis!!
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

It's funny because it's true!
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:27:36 #290
    182714 RitseB
    pi_78723147
    Gezakt
    pi_78723175
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:28:30 #292
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78723199
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef RitseB het volgende:
    Gezakt
    JONGUH!!
    Waarom dan? Je noemde je auto KITT?
    pi_78723230
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Een enorme penis!!
    [..]

Ongetwijfeld
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:29:33 #294
    187674 Sigmund666
    pi_78723244
    quote:
    Gezakt
    Jonguh wat kut! Ze hadden zeker een verdekte mongol opgesteld om opeens het zebrapad over te klauteren!
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:29:35 #295
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78723250
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Ze mist iets in d'r mond
    De e-penis van Poit?
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:29:42 #296
    182714 RitseB
    pi_78723257
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:28 schreef Poit het volgende:

[..]

JONGUH!!
    Waarom dan? Je noemde je auto KITT?
    Neuj, dat was heel het probleem.

Alles wat normaal goed ging ging nu slecht, ik wilde 2 x weg rijden in z'n vrij en had bijna een auto aangereden
    pi_78723263
    quote:
    Gezakt
    RitseB toch.

Als je was geslaagd dan zou ik toch mijn housewarming geven, maar nu heb je het ECHT ECHT ECHT voor iedereen verpest.

donderdag 4 maart 2010 @ 11:29:55 #298
    111656 Poit
    12-08-12
    pi_78723278
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ongetwijfeld
      donderdag 4 maart 2010 @ 11:30:05 #299
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_78723290
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Een enorme penis!!
    [..]

lol. Ik had mijn post gemaakt zonder deze te zien
    pi_78723294
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 11:29 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    pi_78723302
    SLOTJE
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')