Wil je mn slippie zien?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Lekker in je mond genomen die warme vleesstaaf?
Ja, Duits praten!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, Duits praten!
Zal wel een grapje van alleen hier uit de buurt zijn
Wordt hier altijd gezegd als er iemand aan komt lopen en je net in gesprek bentBeetje lastig uit te leggen zo
quote:
Raar volk hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel iets van bij jullie zijn inderdaad.
Je zei tongenquote:
Ik geef het gelijk toequote:
Nee op de PVV ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet eens op stemmen.
Wie ben ik dan om dat te gaan ontkennen.quote:
Ik denk niet dat iemand het zal missenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet eens op stemmen.
L.no!quote:
Omdat het de meest onzinnige partij is die er bestaat?quote:
Ja hoorquote:
Dat niet inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef DjRex89 het volgende:
Hier kun je niet eens op de PvdA/GL/D66 stemmen
Ja dan krijg je van die partijen die zowel PvdA als GL op hun poster hebben staan. Dus een beetje vanalles watquote:
Jup, voel me wat beter.quote:
quote:
Dat dus. Verder ken ik niemand die daar gaat stemmen of uberhaupt erover praatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat het de meest onzinnige partij is die er bestaat?
Ziek dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, voel me wat beter.![]()
[..]
![]()
Lekker geschoren?
Het is noodzaak. Ik doe het niet voor mijn plezier.quote:
Dat niet alleen, maar ze draven helemaal door over de meest onzinnige dingenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus. Verder ken ik niemand die daar gaat stemmen of uberhaupt erover praat
Jup.quote:
Inderdaad. Met dingen zoals de economische crisis voegen ze ook geen waarde toe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ze draven helemaal door over de meest onzinnige dingenDaarnaast kunnen ze het over niks anders hebben dan dieren, ook als het gaat over hele andere onderwerpen
Miloe!quote:
Jij bent ook vaak ziekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.![]()
[..]
Inderdaad. Met dingen zoals de economische crisis voegen ze ook geen waarde toe.
Dat je dat durft te zeggen over milouquote:
Klopt.. de laatste tijd vooral. Nu heb ik problemen met werk en school daardoor weer. Mja, daar wil ik liever niet over praten.quote:
Wil je er misschien niet over praten anders?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt.. de laatste tijd vooral. Nu heb ik problemen met werk en school daardoor weer. Mja, daar wil ik liever niet over praten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je er misschien niet over praten anders?
Waar blijft je verhaal over niet strakke meiden van 17 jaar?quote:
?..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat je dat durft te zeggen over milou
Ja iddquote:
Cultuurbarbaarquote:
Ja, ik zeg "miloe!" en jij zegt "heks" dus ik dacht dat je jezelf aan het uitschelden wasquote:
Dat gaat over minderjarigen. Daar mogen we het heul niet over hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar blijft je verhaal over niet strakke meiden van 17 jaar?
Daar zal vast wel iets voor geregeld worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd
Wel leuk voor Stefan GP.. Al rijdt het volgens mij wel lastig zonder banden
Onze grote vriend Bernie heeft anders uitspraken gedaan dat ie het niet zag zitten om Stefan GP een plaatsje te geven.. Maar nu USF1 definitief de stekker eruit heeft getrokken denk ik niet dat ie het kan maken om die plek leeg te laten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zal vast wel iets voor geregeld worden neem ik aan.
quote:
Blijf maar smoesjes verzinnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat over minderjarigen. Daar mogen we het heul niet over hebben.
Daarom denk ik dat er vast wel iets verzonnen gaat worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Onze grote vriend Bernie heeft anders uitspraken gedaan dat ie het niet zag zitten om Stefan GP een plaatsje te geven.. Maar nu USF1 definitief de stekker eruit heeft getrokken denk ik niet dat ie het kan maken om die plek leeg te laten..
Mensen die op 29 februari geboren zijn?quote:
Haiquote:
Heldquote:
Waar ga jij op stemmen dan?quote:
Verdammt!quote:
Ik ook, ik ben alleen totaal niet op de hoogte van alle ontwikkelingenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg nu al helemaal zin in het niewe seizoen.
Ik heb een abonnement op Formule1.nl. Maar totaal geen tijd om het blad te lezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben alleen totaal niet op de hoogte van alle ontwikkelingenGewoon de eerste voorbeschouwing goed volgen
Stuur ze dan ff door naar mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement op Formule1.nl. Maar totaal geen tijd om het blad te lezen.![]()
quote:
Is een beetje ver wegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Kom maar halen. Wil ze zelf namelijk ook nog een keer lezen.![]()
Ga sowieso de preview kopen.
Ik ga mijn paspoort maar eens zoeken...quote:
Reksquote:
gevonden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga mijn paspoort maar eens zoeken...
De Friese Nationale Partij?quote:
Juistquote:
Ik denk dat ik na een dag werken even langs mijn basisschool fiets om daar in het wijkcentrum te stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
Wel handig, want het stembureau zit in de kantine van de sporthal en ik moet morgen toch trainen
quote:
Omdat?quote:
Gelukkig ben je een manquote:
Fuuu!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als het gevoerde beleid je niet aanstaat.
Het is 1 bak ellende.quote:
Het enige lichtpuntje is dan misschien dat je zelf ook inziet dat niet stemmen dan ook nogal kansloos is..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is 1 bak ellende.Ik weet dat je er niet erg aan helpt door niet te stemmen, maargoed.
Ik stem dagelijksquote:
Daar ben ik me inderdaad van bewust.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het enige lichtpuntje is dan misschien dat je zelf ook inziet dat niet stemmen dan ook nogal kansloos is..
Ik vind stemmen een vrijheid. En dus moet je het niet verplicht stellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind stemmen ook een plicht. Ze zouden net zo als in België het stemmen moeten verplichten..
Door te stemmen kun je tenminste nog iets inbrengen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar ben ik me inderdaad van bewust.
Mja politiek, kan niet met en niet zonder.
Nja, ik check het altijd even voor ik beginquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, want mij floyd weigert out of tune te goan.
Neequote:
Ben ik niet met je eens.. Dan stemmen mensen maar blanco..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind stemmen een vrijheid. En dus moet je het niet verplicht stellen.
Kun je L.no niet omtoveren van groupie naar roadie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee
Zo'n grote rockstar ben ik nog [met de nadruk op nog] niet.
Mocht je groot worden ga ik je roadie worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee
Zo'n grote rockstar ben ik nog [met de nadruk op nog] niet.
Misschien een dubbele functie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je L.no niet omtoveren van groupie naar roadie?
Maar dan schiet je er effectief nog geen hol mee op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.. Dan stemmen mensen maar blanco..
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef jna het volgende:
Als mn vader zo'n tuner op z'n gitaar heeft bij een optreden zijn er altijd van die mensen die vragen "wat is dattttt"
Zegt ie altijd: dat is mn navigator. dan weet ik wanneer ik naar welk akkoord moet.
Die bekken af en toe dan
Statistisch gezien denk ik wel, want niet alle mensen die niet gaan stemmen zullen blanco stemmen. Het is ook een vorm van laksheid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan schiet je er effectief nog geen hol mee op.
Dat heeft evenveel nut als niet stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.. Dan stemmen mensen maar blanco..
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft evenveel nut als niet stemmen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef jna het volgende:
Als mn vader zo'n tuner op z'n gitaar heeft bij een optreden zijn er altijd van die mensen die vragen "wat is dattttt"
Zegt ie altijd: dat is mn navigator. dan weet ik wanneer ik naar welk akkoord moet.
Die bekken af en toe dan
Maar het ging er even om dat mensen die niet stemmen dan als ze moeten stemmen blaco stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Statistisch gezien denk ik wel, want niet alle mensen die niet gaan stemmen zullen blanco stemmen. Het is ook een vorm van laksheid.
Hehe, don't quit your dayjob yetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mocht je groot worden ga ik je roadie worden.![]()
Gear.
Dat is idealer jaquote:
Maarja, zoveel gear gebruik ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mocht je groot worden ga ik je roadie worden.![]()
Gear.
Lekker slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben alweer 14 minuten te laat.![]()
![]()
Weltrusten allemaal![]()
Weltruste!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben alweer 14 minuten te laat.![]()
![]()
Weltrusten allemaal![]()
Eentje die zowel je gitaar stemt als je fluit bespeeldquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eentje die zowel je gitaar stemt als je fluit bespeeld
Mannenquote:
Dan geef je wel aan dat je er betrokken bij bent. Dat is iets anders en niet stemmen, dan geef je 't signaal af dat het je geen ruk interesseert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan schiet je er effectief nog geen hol mee op.
Oké Geert.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan geef je wel aan dat je er betrokken bij bent. Dat is iets anders en niet stemmen, dan geef je 't signaal af dat het je geen ruk interesseert.
quote:
Eigenlijk wel. Morgen voor 7 uur eruit om zo vroeg mogelijk bij 't rdw aan te sluiten voor de keuring.quote:
Succes morgen manquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Morgen voor 7 uur eruit om zo vroeg mogelijk bij 't rdw aan te sluiten voor de keuring.
Net ff een professionele kentekenplaat op een stuk karton gestift en op de motor gefixt.
Verslavend.quote:
Maar dan voel ik me de hele dag zo lui, en schuldigquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:11 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon laat gaan slapen en lang uitslapen. Perfecte combinatie
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja thnx. Nu hopen dat ze niet al te moeilijk doen
.
Trusten kerels.
klinkt wel heel dubieusquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:03 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen volk!
Was een latertje. Gisteren ff wat gaan drinken met een ex-fokster..
Dat weet jij wel. Hebben we het uitgebreid over gehad..quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
klinkt wel heel dubieusEn wie mag dat dan wel zijn?
Goedemorgen btw
Holla @ yo boy!quote:
oh diequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat weet jij wel. Hebben we het uitgebreid over gehad..
Doorsturen naar de OPTA... ongewenste (reclame)berichten zijn strafbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef L.no het volgende:
Whehe, wtf is dit. Ik krijg zelfs smsjes van spammers die willen dat ik op hun stem vandaag.
Ik ga gewoon niet op hem stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doorsturen naar de OPTA... ongewenste (reclame)berichten zijn strafbaar
Holla!quote:
Ja, ben best heppie.. Jij?quote:
Wilde nacht gehad?quote:
Goedenmorgen bootquote:
Goeiemorgenquote:
Jaquote:
Hooiquote:
Je kan ook virtueel boer zijn. er is nu zo een computerspelletje vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Kan geen echte boerderij betalen... dan maar zo
Wonen op een boerderij lijkt me zuks tof.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Kan geen echte boerderij betalen... dan maar zo
Ik kan je wel een haan lenen voor het landelijke gevoel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wonen op een boerderij lijkt me zuks tof.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan je wel een haan lenen voor het landelijke gevoel?
Jij ook goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen.
En goedemorgen broekpaling en PB.
Gewoon een van de belangrijkste personen in je leven vergeten.. Beetje jammerquote:
quote:
Zis iz I, LeClercquote:
Wholla Botaquote:
Hoe dat zo?quote:
whotz the fok?quote:
quote:
Aangeredenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
AangeredenArmen/benen liggen open en een scheur in de schedel, maar volgens mij valt het relatief mee
Er kon iig nog eenvanaf
Is ze er op vooruit gegaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Echt relax klinkt het iig nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
AangeredenArmen/benen liggen open en een scheur in de schedel, maar volgens mij valt het relatief mee
Er kon iig nog eenvanaf
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is ze er op vooruit gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vaag want als je hier in Brabant 'aangereden' bent verwacht iedereen dat je er snel zal zijn
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Tja, zijn ook net buitenlandersquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel vaag want als je hier in Brabant 'aangereden' bent verwacht iedereen dat je er snel zal zijn
Gezellig hequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is ze er op vooruit gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Holy smokes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Er kon iig nog eenvanaf
Troost meisje.. jaaa troosten!quote:
quote:
bert en ernie verkrachten roodkapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bert en ernie verkrachten roodkapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bert en ernie verkrachten roodkapje
Erik-Jan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Henkquote:
wat?quote:
quote:
Nieuw vleesch?quote:
Who iz u?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef DjRex89 het volgende:
Bootmans komt uit zn grotterug van lunch
Blussen danquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nieuwe user. Misschien met hartslag zelfs
Ik maak em kapot!quote:
quote:Hi There ..i just joined this new site and have posted some more pics then the one in this email
i would love to chat with you and get to know you .. please visit my page and contact me there
Turns out we live 15miles apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Leer spaties gebruiken!
Lief dagboek...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
Maar godverdomme wat zit je lang bij dat rdw man..
Ik was er om 7.45.
Nummertje trekken.. ontiegelijk lang wachten.. mocht 'm om pas ~10.15 naar binnen rijden voor de keuring. Keuring stelde niks voor alleen hij heeft me wel een beetje gematst (reflectortje hier reflectortje daar die er niet waren etc).
Weer naar binnen, weer ander nummertje trekken. Weer fucking lang wachten. Dan krijg je 't keuringsrapport en moet je naar de belastingdienst. Nog een ander nummertje trekken dus. 45 minuten wachten, dan ben je aan de beurt en dan krijg je een stapel formulieren die je eerst moet invullen.
Na 't invullen van die dingen (kutwerk, ben blij dat ik een rekenmachine bij had) WEEEEEEEEER een nummertje trekken. WEEEER fucking lang wachten. Dan mag je die formulieren inleveren en wat doen ze? Dan gaan ze diezelfde formulieren zélf nog een keer invullen.
WAAROM VUL IK ZE DAN IN.
Mgoed, wéér wachten. En dan als ze die shit eindelijk zelf ingevuld hebben roepen ze dat 't goed is en mag je gaan.
Tyfus hey.
Maar 't is allemaal in orde en ik krijg in de loop van volgende week de papieren binnen. En een aanslag van de belastingdienst voor de bpm
.
7.30 hier vertrokken en ik was terug om 12.45. De keuring zelf duurde 5 minuten, wtf.
Enenenenenen?quote:
Mja mja. Hersenschudding, inwendige bloeding in m'n harses, en een keiiimooi verband op die hoofdwond die maar blíjft bloeden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mja mja. Hersenschudding, inwendige bloeding in m'n harses, en een keiiimooi verband op die hoofdwond die maar blíjft bloeden.Wat is er precies gebeurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mja mja. Hersenschudding, inwendige bloeding in m'n harses, en een keiiimooi verband op die hoofdwond die maar blíjft bloeden.Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd dan?Ik kwam op m'n fietsje van rechts op een drukke weg en toen werd ik geschept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan zeker een oude foto pakken en "zoek te verschillen" gaan doenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik kwam op m'n fietsje van rechts op een drukke weg en toen werd ik geschept.
Dus eerst schepte de auto jou, en nu zit jij op te scheppen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]en dan stuurt ze een mailtje in het Engels... en is ze zo blond.. dat ze in mijlen denkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die tieten![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Uhu, m'n fiets lag een paar meter verderop ofzo. En nu werd ik net gebeld; 'De schade aan m'n auto is minstens 3000 euro, en ik reed echt maar 10 km per uur!' Natuurlijk. En ohja, ik kwam dus van rechts.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ging dan nog best lomp hard of nie?![]()
Verder niks gebroken?
Ja, want dit is behoorlijk stoer. Duh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus eerst schepte de auto jou, en nu zit jij op te scheppen?
waarschijnlijk ook een deuk in zijn ego ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Uhu, m'n fiets lag een paar meter verderop ofzo. En nu werd ik net gebeld; 'De schade aan m'n auto is minstens 3000 euro, en ik reed echt maar 10 km per uur!' Natuurlijk. En ohja, ik kwam dus van rechts.![]()
Niks gebroken nee.Behalve dan een scheur in m'n schedel ofzo, maar dat is niet zo ernstig geloof ik.
Het was een vrouw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook een deuk in zijn ego ?
ok, haar ego danquote:
Wat een verrassingquote:
Wat zei je, uw auto is gemaakt van alumimimimium folie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Uhu, m'n fiets lag een paar meter verderop ofzo. En nu werd ik net gebeld; 'De schade aan m'n auto is minstens 3000 euro, en ik reed echt maar 10 km per uur!' Natuurlijk. En ohja, ik kwam dus van rechts.![]()
Niks gebroken nee.Behalve dan een scheur in m'n schedel ofzo, maar dat is niet zo ernstig geloof ik.
je hebt al gauw duizenden euro's schade aan je auto... zelfs bij 10km per uur...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zei je, uw auto is gemaakt van alumimimimium folie?
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur..quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur..
Nuff said..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
Over vrouwen en rijden gesproken..
Net bij het rdw een vrouw die haar camper met aanhanger liet keuren, moet ze achteruit die keuringshal weer uit.. gaat 100 keer fout en uiteindelijk heeft die keurmeester iets van: ok genoeg gelachen, ik doe 't wel ff.
Hij eruit gereden, buiten moet dat vrouwtje de rest zelf maar doen. Probeerde ze achteruit in te steken vol met die aanhanger tegen een lantaarnpaal.
Wat een doosquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
Over vrouwen en rijden gesproken..
Net bij het rdw een vrouw die haar camper met aanhanger liet keuren, moet ze achteruit die keuringshal weer uit.. gaat 100 keer fout en uiteindelijk heeft die keurmeester iets van: ok genoeg gelachen, ik doe 't wel ff.
Hij eruit gereden, buiten moet dat vrouwtje de rest zelf maar doen. Probeerde ze achteruit in te steken vol met die aanhanger tegen een lantaarnpaal.
Aanhangers hoeven geen apk te hebbenquote:
Mja idd, als je niet kan rijden neem dan je vent mee oidquote:
Stemmen..?quote:
Ja zo maar eens gaan doenquote:
Nou?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aanhangers hoeven geen apk te hebben. Het hele kreng was wel net goedgekeurd volgens mij want daarna kwam ze weer naar binnen en kreeg ze ook alle papieren etc.
Toen ze binnen kwam iedereen klappen. Was 't hoogtepunt tijdens het wachten
.
Gemeentebelang Westlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |