'Algemeen bekend' m'n reet. Daar is geen enkel bewijs voor. En nee, een of andere kutmoslim die zegt het Westen te haten is géén bewijs.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat de Islam het nou niet zo heeft met ongelovigen/homo's/overspeligen/Joden/anderdenkenden/afvalligen/etc.
En het christendom en het jodendom houden ook niet zo van ongelovigen/homo's/overspeligen/anderdenkenden/afvalligen/etc.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat de Islam het nou niet zo heeft met ongelovigen/homo's/overspeligen/Joden/anderdenkenden/afvalligen/etc.
De gemiddelde mens heeft het niet zo op (on)gelovigen/homo's/overspeligen/Joden/anderdenkenden.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
is dat ook de islam die normale moslims belijden?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee,quote:Op zondag 7 maart 2010 15:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
is dat ook de islam die normale moslims belijden?
Weer CU en het CDA met het PVDA? kunnen we niet op zn minst een van de twee inruilen voor GroenLinks of iets. Die partij lijkt me zeker eindelijk s capabel om te regeren. Volgens mij is er sowieso een opkomst van de Groenen in Europa de laatste tijd dus het zou wel een logische stap zijn.quote:Kabinet: Pvda, CDA, D66, CU = 80 zetels; Bos premier, Eurlings Vice-premier.
Hoezo? Men laat zich daar niet leiden door de waan van de dag. 3 maanden voor de verkiezingen je lijsttrekker lozen is nog nooit een succes geworden. En niet beginnen over Kant, die is "zelf" opgestapt, al geloof ik daar weinig van.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:23 schreef petertje2 het volgende:
Als ik de peiling zo zie dan zou het me niet verbazen als Balkenende volgende week om deze tijd geen lijsttrekker meer is.
Er is een dunne lijn tussen 'je niet laten leiden door de waan van de dag' en 'gigantische faal niet willen erkennen'. En het CDA zijn imho nu wel heel erg dicht tegen die lijn aan.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:27 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hoezo? Men laat zich daar niet leiden door de waan van de dag. 3 maanden voor de verkiezingen je lijsttrekker lozen is nog nooit een succes geworden. En niet beginnen over Kant, die is "zelf" opgestapt, al geloof ik daar weinig van.
In de 8 jaar dat JPB partijleider is heeft hij de touwtjes zelf strak in handen dunkt me, het lijkt me een baasje hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:46 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Er is een dunne lijn tussen 'je niet laten leiden door de waan van de dag' en 'gigantische faal niet willen erkennen'. En het CDA zijn imho nu wel heel erg dicht tegen die lijn aan.
Balkenende heeft als regisseur de boel nu drie keer uit de hand laten lopen: eerst met de LPF, toen met Rita Verdonk en nu met de PvdA. Dan moet je je als partij gaan afvragen of hij wel de juiste man voor die positie is.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:27 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hoezo? Men laat zich daar niet leiden door de waan van de dag. 3 maanden voor de verkiezingen je lijsttrekker lozen is nog nooit een succes geworden. En niet beginnen over Kant, die is "zelf" opgestapt, al geloof ik daar weinig van.
Hij is goed in het winnen van verkiezingen ja, maar daar houd het ook bij op. Als je 3x een kabinet laat vallen doordat je de touwtjes niet in handen hebt (en ja dat ligt ook aan hem, als minister president is hij degene die moet zorgen dat er een eenzijdig kabinetsbeleid komt dus is het ook aan zijnn gebrek aan regie te wijten als dat er niet is) dan doe je toch wel iets fout als je hem voor de 4e keer tot lijsttrekker en premierkandidaat benoemd.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
In de 8 jaar dat JPB partijleider is heeft hij de touwtjes zelf strak in handen dunkt me, het lijkt me een baasje hoor.
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Balkenende heeft als regisseur de boel nu drie keer uit de hand laten lopen: eerst met de LPF, toen met Rita Verdonk en nu met de PvdA. Dan moet je je als partij gaan afvragen of hij wel de juiste man voor die positie is.
Maar ik geloof ook niet dat PVV gaat regeren, of überhaupt de kans krijgt. Al is dat wel de beste oplossing om zo snel mogelijk van ze af te zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:32 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik geloof er niets van dat PvdA en CDA met elkaar gaan regeren.
Mwoch... als daarmee Balkenende weer aan de macht komt...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar ik geloof ook niet dat PVV gaat regeren, of überhaupt de kans krijgt.
Ik vind het realistischer dan CDA-PvdA.quote:En een Paars III met GroenLinks en VVD lijkt me niet realistisch.
Ja, maar dat gebeurt nog niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik denk dat CDA-PvdA realistischer is dan CDA-PVV. Maar dan moeten er wel wat mensen aan de top van CDA en PvdA hun biezen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |