Das mooi klote Maan, geen chat en geen beeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Maanvis het volgende:
Geen beeld jammergenoeg.. helemaal zwart.
Naja, eigenlijk ben ik die chat daar een beetje zat geworden. Ik wil gewoon gezellig kunnen kletsen en alles kunnen zeggen zonder een risico meteen de modjes over me heen te krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das mooi klote Maan, geen chat en geen beeld.
B.t.w. Hidi heeft gezegd dat hij iets voor je kon betekenen v.w.b. de chat.
Heb een keer daar gezeten, hadden we een comp. met een virus hier, werd er afgegooid. Zal wel eens kijken of ik er weer op kan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk ben ik die chat daar een beetje zat geworden. Ik wil gewoon gezellig kunnen kletsen en alles kunnen zeggen zonder een risico meteen de modjes over me heen te krijgen.
Vandaar dat ik nu het kanaal #studiovlemmix op irc.fok.nl heb geregistreerd. Iedereen is welkom
Dit is toch echt te erg Scrut? Heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een TROS Muziekfeest op het Plein chat geworden. Het gebodene op de stream is alleen nog dramatischer dan dat
quote:8:24 Gijsvandam: afkraken is zo makkelijk maar men moet er maar gaan staan an beginnend artiest
Ook qua beeld klopt er vanavond weer geen fuck van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch echt te erg Scrut? Heb er gewoon geen woorden voor.
Er loopt ook echt hooguit 1/10 paard in die tent om er ook maar iets aan te doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook qua beeld klopt er vanavond weer geen fuck van.
Ik ben er weg van
Fijne avond Scrut. Ik wacht nog even op het telefoongesprek met DJ Plof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook qua beeld klopt er vanavond weer geen fuck van.
Ik ben er weg van
Ja ja, en bier zonder alcohol is als een BH zonder tietenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef beequeen het volgende:
Een kind zonder moeder is als een vaas zonder bloemen.
Wat moet een kijker met deze informatie? Maar beschouw dat maar als retorisch.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er loopt ook echt hooguit 1/10 paard in die tent om er ook maar iets aan te doen.
Skeleton crew!
je houd van die vergelijking hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, en bier zonder alcohol is als een BH zonder tieten
It's the almighty excuse.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet een kijker met deze informatie? Maar beschouw dat maar als retorisch.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Dementor het volgende:
Iedereen NAW gegevens klaar leggen, mocht Sly ons straks allemaal komen opzoeken.
je hebt er hard genoeg voor gewerktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat ik nu eindelijk eens genoemd word.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik verwacht wel dat Johan weer met het verhaal van de afwas en de tranen van Liesbeth op de proppen komt. Hij mag zich graag herhalen. Ik heb hem ook al ontelbare keren horen zeggen dat hij zo weer in bad gaat als hij naar een debat moest.quote:
wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Dottey het volgende:
ik hoor net dat wilma nlster morgen bij sv zal zijn....
niet op jaap's bank, maar boven...
quote:
lol, ah die en dr vriendinnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
geeeeeeeeeen idee
maar goed.. morgen volluk... zij en twee vriendinnen schijnbaar bij de bar.
ik probeer alvast in dfe NL sfeer te komen....quote:
yeah ik heb nl radio ook maar vast aangezet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik probeer alvast in dfe NL sfeer te komen....
zodat ik het gesprek met johan goed kan volgen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Dottey het volgende:
[..]nog een hele fles! (-1 glaasje)
SollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Johan heeft tonnen geinvesteerd, ook in Huissen en Weert. Waarom zoveel tegelijkertijd, gedoemd om te mislukken.
Idd. Ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ik vraag me dat ook af,waarom 3 projecten tegelijk?begin met 1 ding.
Ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Dementor het volgende:
Tonnen geïnvesteerd in huizen maar geen geld in een TBO II met goed verdienmodel willen steken.
Tuurlijk.
Pak je meer mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Je weet ook niet of die huizen van hem zijn of van de bank.Anders 1 afstoten. Want waarom zoveel huizen.
Dat was een afwimpel toontje..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:
Sly vraagt of Johan wekelijks op de radio wil komen.
Johan zegt overal voor open te staan, maar dat we morgen moeten afwachten.
Duidelijker kan niet.
Je stuurt er wel heel erg op aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef Marrije het volgende:
Morgen wil Johan een beslissing maken, ook voor zn gezondheid.
Nou, lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |