21:00 sly belt
Je bent live op de radio.. het is echt heel druk! Ik had het aangekondigd natuurlijk. Ik heb veel vragen.
Johan: Ik heb altijd tijd. Ik zet de auto even aan de kant en ga er voor zitten.
Sly: ben je een beetje weer bijgekomen van alle stress enzo?
J: Het gaat momenteel niet goed. Ik ben bang dat ik te hoog gegrepen heb met SV Ik had echt verwacht mensen te vinden die 24 uur SV stream mee wilde maken. Ik heb er echt veel in gestopt. Met de schouders eronder moet zo iets van de grond kunnen komen. Er is zoveel vraag naar Real live. En ik dacht echt dat het gin lukken, maar dus zo ver nog niet.
S: ik heb echt respect dat je het nog steeds maar doet, En iedereen kan zeiken en zeiken, maar jij doet het wel!
J: uit de grond van mijn hart wilde ik dit met een heel aantal mensen op laten zetten. In het begin twijfelde iedereen een beetje met het water. Ik had het ook een beetje overdreven het was tot aan mijn enkels en niet tot aan mijn knieen. maar alles most echt ervangen worden. Maar wat ik voor ogen had. 24 uur streamen .... het kost de stream enzo... ja het was eigenlijk niet goed doordacht. ik werk vaak Ahoc. Als kip zonder kop niet echt. Ik heb altijd wel een visie, er is over nagedacht maar niet alles. Je gaat dan vaak op je bek..
S: valt politiek wel te combineren met SV?
J: het valt niet echt te combineren. Maar ik had SV ook opgezet met de gedachte dat ik SV kon overlaten aan goede mensen en dan doorzetten met de politiek. Landelijk en alles. Ik dacht echt dat het de combineren was.
Ik de politiek en de juiste mensen SV.
S: wat kan je tegen de mensen zeggen. Ga je door? Ga je stoppen binnen een paar weken? Wat is je doel
J: SV moet doorgaan! Alleen, niet onder mijn vleugels.
S: jij bent wel diegene die het financieert maar overlaat aan een ander?
J: Ja ik ben niet de juiste op die plaats. Ik heb het niet goed gedaan. Ik dacht het gaat echt lukken, maar het is net een soort drama serie.. het is bijna zelf een soap serie geworden.
vragen van de kijkers.
boerke: als er een inveesteerder zich zou melden zou hij dan onroerend goed als onderpand inzetten?
J: Nee dat is zakelijk niet mogelijk. Ivm investeringen enz. Alles is betaald. Er zit geen schuld op de spullen.
Roodkapje: waarom mensen een ban geven en een dag later roepen het is strenger geworden
J: prive werd het zo'n drama, voor mij en de medewerkers, dat ik opdracht heb gegeven. Dat alles wat prive gericht was op mensen.. te bannen. Dit is ENKEL van mij uit gekomen. Ik heb gezegd niet naar namen te kijken. Ik wilde de rust er in krijgen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+