Zo, jullie zijn weer op dreef hoor!

Uhm, oh ja!
Mefke, wat goed van Driekus' zijn niet-meer-voorkeurshouding/afplatting!

Sorbootje, wat rot dat Isabeau toch weer zo'n koorts heeft, hoop dat het zetpilletje weer werkt en dat jullie de nacht lekker door kunnen komen!

Voor de andere zieke/zielige kindjes ook een dikke

hoor!
Lars, al boven aan!!!

grote vent...
En toen was ik het weer even kwijt... oh ja
Twinkly lekker met Niels aan de wandel/shop! Leuk is dat he? Ik ga tegenwoordig heel veel met de bus ook met Minke en ze vind het gelukkig altijd wel prima. Kijkt ook haar ogen uit naar alles wat er om haar heen gebeurd om vervolgens lekker te tukken.
@mannen... zucht! Die van mij wordt echt nooit wakker als Minke het op een huilen/krijsen zet 's nachts. Gelukkig komt dat bijna niet meer voor, maar daar heb ik me wel aan geirriteerd in het begin hoor. Dacht dat ik het dan mooi een beetje kon delen want we gaven toch kv, maar nee hoor. Aan de andere kant vond ik het ook wel weer beter/liever aangezien hij al redeiljk snel weer aan het werk was en dus ook vroeg op moest. Maar vanaf morgen gaat dat excuus niet meer op
Tja morgen... moet dus weer aan het werk. Nou heb ik weken geroepen dat ik het prima vind, had heeeel veel zin om weer aan de slag te gaan, en gelukkig gaat het op het kdv zuper met Minke, maar nu het morgen al is heb ik de hele dag al een knoop in mijn maag. Vind het in ene toch niet zo tof meer en zou het liefst lekker thuis zitten morgen met haar. Lekker aantuttelen...

Maar goed, het is ook geen drama, ik moet mezelf ook niet zo opjutten, het komt allemaal goed