Spreek voor je eigen man.quote:
de jouwe niet toevallig?quote:
Oeh...herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:21 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn Mef, wat goed!Wanneer weet je het zeker dan? Heeft ie nou ook helemaal geen voorkeurshouding meer?
Ik vrees dat het weinig zin heeft om N. 'r de nachtvoeding te laten geven. Eer hij wakker is, opgestaan en het flesje heeft klaargemaakt, heb ik het al drie keer gedaan. En ben ik klaarwakker omdat ie z'n teen stoot tegen het bed, volle bak het grote licht aandoet en vraagt of ik voor de zekerheid even wil voelen of het flesje niet te warm is. Nee, dat gaat 'm nie worre nie. Ik erger me nu kapot.![]()
Vanavond meer gewoon weer proberen. Nu met rijstebloem van Bambix. Dat lijkt wat grover.![]()
Oh, we delen de zorg gewoon, hoor, maar we gaan geen van beiden graag uit bed 's nachts.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef freecell het volgende:
[..]
de jouwe niet toevallig?
ok, ok, 's nachts de mijne ook niet echtmaar 's morgens gaat hij er uit met Leander (aankleden, eten enz) terwijl ik nog ff een uurtje blijf liggen....
![]()
Precies! Wij doen het om de beurt en ik merk soms niet eens dat hij eruit geweest is voor een voedingquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Asyniur het volgende:
mefke, wat fijn!
Ow, dus mijn man is niet de enige die alleen de knuffeltjes opmaakt maar de rest aan zijn vrouw over laat?
Ik had hem zojuist even bij papa in de wipper gelegd zodat ik even kon douchen. Sta ik me af te drogen, komt hij met harry de badkamer op: hij heeft gespuugd in de wipper en nu?
Dus hij geeft mij harry (daar sta ik dan zonder onderbroek en mijn bh op half zeven), gaat wipper poetsen en komt terug met vies doekje, wil weer van de badkamer vertrekken. Ik zeg: uhm, ik zou me graag ook nog even aankleden. Hij: oja, maar je hebt hem vast
Ja duh![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Asyniur het volgende:
mefke, wat fijn!
Ow, dus mijn man is niet de enige die alleen de knuffeltjes opmaakt maar de rest aan zijn vrouw over laat?
Ik had hem zojuist even bij papa in de wipper gelegd zodat ik even kon douchen. Sta ik me af te drogen, komt hij met harry de badkamer op: hij heeft gespuugd in de wipper en nu?
Dus hij geeft mij harry (daar sta ik dan zonder onderbroek en mijn bh op half zeven), gaat wipper poetsen en komt terug met vies doekje, wil weer van de badkamer vertrekken. Ik zeg: uhm, ik zou me graag ook nog even aankleden. Hij: oja, maar je hebt hem vast
Ja duh![]()
Het zou me niks verbazenquote:
Het is 5 februariquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef mefke79 het volgende:
Op gefixt!
Rocka, hoe is het met jouw rocker?
Als je je zorgen maakt gewon even de HA bellen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef Sorbootje het volgende:
Hè... Isabeau jammert als een krolse kat.. daar lijkt het nog het meest op. 39,6 nu. Toch maar weer een zetpil gegeven. Arm meisje![]()
Dit gaat echt door merg en been zeg
nee zonder. De laatste had ze vanmorgen vroeg gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt gewon even de HA bellen hoor
39,6 met zetpil?
Ja, in de draagdoekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Takkembah het volgende:
Twinkly, wat dapper met de bus. Ik ben daar te schijt voor, heb je hem dan in de draagdoek? Wat fijn dat het zo gezellig was!
Als 'ie het maar lekker sabbelen vindt toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Eigenlijk is het best fijn om alleen voor een baby te zorgen (ook al is dat lichamelijk niet zo makkelijk voor me). Nooit gezeur en ik doe alles goed!![]()
Ik heb L vandaag zijn 2e speentje gekocht. De eerste was nog voor 1-2 maanden. Hij gebruikt pas sinds een paar weekjes de speen. Relaxed!!! Ik heb er nu 1 gekocht voor vanaf 6+ maanden. Zo erg kan dat toch niet zijn? Te groot is ie iig niet.
weekje ruilen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Rocka, volgens mij gaat het er om dat ie niet te lang is. Dan komt ie te ver achterin z'n mondje en dan kan ie stikken.
Met N. heb ik het heel erg getroffen hoor. Hij werkt vijf dagen (ik drie) en staat 's morgens om half zes op om met de hond te wandelen (ook als ik vrij ben), de konijnen, kippen en kat eten te geven en de vaatwasser uit te ruimen. En als het een beetje weer is (lees: droog en niet kouder dan 0 graden) fietst ie 25 km naar z'n werk. Om de week schrobt ie de badkamer, hij doet elke week alle boodschappen en kookt élke avond.
Oooh, wat erg als ik het zo lees.Verder is ie wel gewoon echt een man hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |