abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 14:14:21 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78590085
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde.
Zin in te werken maar geen zin om Leah "achter te laten".

Wanneer begin je weer?
Volgende week maandag. Maar moet deze week thuis al weer wat doen, lessen voorbereiden enzo.

Moeilijk is het hè.
pi_78590143
pfff, snel!!!

de tijd vliegt voorbij..man..wij waren toch pas nog zwanger, hey
  maandag 1 maart 2010 @ 14:16:59 #203
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78590200
Ja, wij waren pas nog zwanger, en wij hebben nog hele kleine babymensjes die ons heel hard nodig hebben .

Anyways, ik ga er vandoor. Dat is dan wel weer heerlijk, ik heb zo'n zin om mijn twee moppies eens flink te knuffelen .
pi_78591212
Groof, wat gaat het snel he? Volgende week moet/mag je dus weer... Hoop dat R goed heeft kunnen wennen op het kdv en dat je zo je lieve mannetje weer vrolijk in je armen hebt.

Over beneden laten liggen snap ik het advies ten dele. Deels wat Troel zegt, vele indrukken en niet echte rust. Ik merkte dat Minke ook niet echt sliep als ze hier beneden lag, vaak maar hele korte slaapjes en dan ook niet echt veel. Ze is dan veel te druk met om zich heen kijken en alles volgen. Als ze nu naar haar eigen bedje gaat en in de slaapzak en alles (hele slaapritueel) dan weet ze ook dat het tijd is om te slapen. Dat wil neit altijd maar vaak gaat het goed en slaapt ze ook snel.
pi_78591407
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Stofzuigen is wat anders dan de tv vind ik persoonlijk. TV staat vaak langer aan dan dat je aan het stofzuigen bent en je hebt naast geluid ook de lichtflitsen. Hier probeer ik de tv overdag zo veel mogelijk uit te laten als Jochem beneden is, 's avonds staat hij wel aan (want nieuws en sesamstraat en dergelijke). Overdag heeft hij dan alleen leefgeluiden zeg maar. Dus de bel en de telefoon en een vals zingende mama en een spelende Ruben en af en toe een stofzuiger
Overdag staat de tv niet aan (tenzij boeiende dingen) maar de radio wel altijd. Ik kan zelf absoluut niet over stilte.

Rienk leg ik om en om (probeer ik zo vaak mogelijk) boven op bed en beneden te slapen. Zodat hij aan beide went. De radio staat niet hard, maar toch. Ik vind het zo een fijner idee

Momenteel ben ik net thuis van het versturen van post en was meneer erg jengelig. Nu herken ik dit sinds een week als 'overprikkeld' en heb ik hem boven in bed gedaan. Ging hij ineens vrolijk lachen en trappelen
Heb hem laten liggen en ik hoor hem nog steeds keuvelen. Mocht hij zo in slaap vallen is dat een mooi wonder en anders weet ik tenminste dat hij zn rust even heeft gehad
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78591591
Over de hele dag muziek (tv, dan wel radio) een vriendin van mij die conservatorium doet vertelde me gisteren dat ze in de les had gehad dat kinderen die altijd in muziek liggen zichzelf niet horen en daardoor later niet zingen, maar brommen en veel minder goed wijs kunnen houden

Maar hier staat sowieso weinig muziek aan.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:56:25 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78591932
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef freecell het volgende:
Over de hele dag muziek (tv, dan wel radio) een vriendin van mij die conservatorium doet vertelde me gisteren dat ze in de les had gehad dat kinderen die altijd in muziek liggen zichzelf niet horen en daardoor later niet zingen, maar brommen en veel minder goed wijs kunnen houden

Ik breek even in want dit vind ik heel interessant!

Je zou juist denken dat met veel muziek aan, je muzikale kindjes krijgt, maar dit klinkt ook wel heel logisch natuurlijk! Met andere muziek erbij aan kun je inderdaad niet goed je eigen stem oefenen...

Heeft het voor mij toch nog voordeel gehad dat mn moeder een hekel heeft aan de hele tijd muziek aan ik zal dr eens bedanken (ik leef voor zingen )
pi_78592020
Ja, dat kwam, ik had het over mijn zwager, die zingt maar 3 tonen oid en dan heel laag (en vals ).
Dus zij: ow, das een brommer. Dat krijg je ook met altijd muziek op

Mijn reactie was precies dezelfde als die van jou

Voor muzikaliteit was het w'el goed om te zingen voor en met je kind, af en toe muziek op te zetten en samen te dansen oid, of een instrument spelen en je kind laten kijken/meedoen.

Dat je het weet
  maandag 1 maart 2010 @ 15:01:21 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78592131
We zullen zien hoe mijn oppaskindje het gaat doen dan

Mama studeert klassiek zang, en papa is dirigent, genoeg muziek denk ik En natuurlijk ook wel de hoop dat het jochie zelf ook een beetje muzikaal blijkt te zijn

Ze zingen wel vaak heel mooi tweestemmig slaapliedjes voor m
  maandag 1 maart 2010 @ 15:05:46 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78592272
Ow ze was niet onaardig hoor! Ik heb haar ook gezegd dat ik dat nog lastig vind en dat hij pas 2 weken oud is. Voordat hij 18 is, slaapt hij vast niet meer beneden en bij zijn moeder
Zij vond bovenal dat ik moest luisteren naar mijn intuïtie/gevoel.
Btw wij hebben hier overdag (bijna) nooit de radio aan en de tv al helemaal niet.

Wij zijn net een stukje buiten gaan lopen met de draagdoek. Knorretje knort heerlijk verder, mama ging best goed. Wel wat winderig maar gelukkig was Harry heel goed verstopt
Fijn om weer even buiten te zijn geweest

En werken? Daar wil ik nog even niet aan denken
  maandag 1 maart 2010 @ 15:16:58 #211
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78592729
Lijnloos: Tessa krijgt inderdaad kv, vannacht heeft ze heel erg goed geslapen (had voor het slapen gaan 100 cc gegeven ipv 90 cc) en dat is haar blijkbaar goedbevallen Er staat op het kv pak dat ze om de 4 uur een voeding van 90 cc water + 3 schepjes moet krijgen, maar als ze zo af en toe eerder komt mag je toch best eerder geven?

Troel: Ik geef Tessa om de 4 uur een fles (staat op de verpakking), maar 3 uur mag dus ook??

Poppejans: Ik heb ook vanaf het begin af aan tv/radio/stofzuiger etc aan. Tessa slaapt lekker ook overal doorheen. Mijn schoonzus heeft inderdaad de bel uitgezet, nu worden haar jongens overal wakker van!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  maandag 1 maart 2010 @ 15:25:11 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_78593138
Ja, ook bij kunstvoeding mag je rustig op verzoek geven, maar eerder dan die drie uur zou ik niet gaan. Als ze niet voor die vier uur hoeft hoef je dus niet eerder te geven, maar als ze aangeeft dat ze eten wil en de drie uur is al voorbij, ga dan niet jezelf en haar kwellen door op die vier uur te wachten. Je kunt beter kijken naar de hoeveelheid die ze op een dag drinkt en zorgen dat ze daar niet te veel krijgt en voeden wanneer zij vraagt om voeding (en als ze maar halve flesjes drinkt, dan kan je uiteraard ook eerder dan die drie uur geven, die drie uur is min of meer op basis van een volle fles). En echt, ze is een maandje oud, het is heel normaal als ze nog niet doorslaapt, maar ga alsjeblieft niet haar meer eten geven om haar beter te laten slapen.

(Overgewicht is iets wat hier heel gevoelig ligt en op die leeftijd hebben ze echt nog niet meer nodig. Dan liever wat johannesbroodpitmeel erin zodat het langer in de maag blijft dan extra voeding, maar serieus: ik zou het gewoon bij de gewone voeding houden en desnoods wat slaap inleveren. Zeker op deze jonge leeftijd nog! )

NOOT: ik ben slechts ervaringsdeskundige natuurlijk, heb er niet voor gestudeerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78593258
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga mijn zoon zo ophalen van het kdv. Hij is gaan wennen. Ik dacht dat het bij een tweede makkelijker zou zijn. Maar niks hoor. Heb de hele nacht wakker gelegen met een knoop in mijn maag en ga hem nu een uurtje eerder halen dan afgesproken . Hij is nog maar zo'n klein moppie. En ik heb echt wel zin om weer te gaan werken, maar kon ik R maar gewoon lekker in de doek meenemen ofzo. Zou toch moeten kunnen, lesgeven met een baby op de buik .
aah maar hij IS ook gewoon nog heel erg klein ze zijn nog zo heerlijk klein en afhankelijk nu
Ik moet morgen weer beginnen met werken, raar hoor volgens mij stap ik er heel anders naar binnen. Weet niet of ik het goed kan uitleggen, maar denk dat het me allemaal net ietsje minder boeit/minder met me doet qua wat er speelt op het werk,omdat er thuis nu een kleintje is.
Mijn man werkt veel thuis, dus Wolf kan regelmatig thuis blijven, en verder past mijn moeder 6x in de maand op waarvan 1x dat Wolf daar blijft slapen.Mijn ouders vinden het helemaal geweldig en hebben ook een babykamer gemaakt enzo, dus heb er alle vertrouwen in.(al ga ik vast nog wel meerdere keren opbellen om te vragen hoe het gaat )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78593282
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef mama_papa het volgende:
...
Poppejans: Ik heb ook vanaf het begin af aan tv/radio/stofzuiger etc aan. Tessa slaapt lekker ook overal doorheen. Mijn schoonzus heeft inderdaad de bel uitgezet, nu worden haar jongens overal wakker van!
Op dag 2 vroeg de stagiaire (kraamhulp) of ze mocht stofzuigen op de slaapkamers en op de kamer waar R sliep. Ja hoor ga lekker je gang. Hoe 'meer' geluid hoe beter zeg maar. Echt ik heb zoiets van gewoon leven en praten dan is hij er zo aan gewend.

Ik heb ook verhalen gehoord dat ze 's-avonds de keukenkastjes in de caravan openzette omdat die piepten en anders de kinderen wakker zouden worden

N. slaap overal doorheen. Vorige keer op 5 meter afstand een brandweerman die een deur moest intrappen. Hele harde geluiden (heel de flat wakker) maar mevrouw hoorde niets en sliep rustig door

Heerlijk dus hopen dat R ook zo lekker slaapt.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 1 maart 2010 @ 15:30:02 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_78593301
Net even flink geschrokken: de opvang belde. Zou een van de kinderen ziek zijn? Nee, ze willen graag een gesprek om even door te spreken hoe het met Jochem gaat, dat is altijd na zoveel weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78593329
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef freecell het volgende:

Oh, zou dat echt zo zijn? Wat typisch!
Wolf moet nu al alle Efteling cds met zn vader beluisteren :
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78594259
Stofzuigen doe ik ook gewoon hoor. Maar vind af en toe een moment 'ff niks aan je kop' ook wel een fijn idee voor zo'n kleintje.

Dat zelf ik slaap vallen kon ik natuurlijk wel vergeten.. Meneer ging aan de schuif.
Ik had het al verwacht dus heb gefilmd. Ben aan het uploaden. Dus nog een poos geduld aub
pi_78594981
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Vlindur het volgende:
Stofzuigen doe ik ook gewoon hoor. Maar vind af en toe een moment 'ff niks aan je kop' ook wel een fijn idee voor zo'n kleintje.

Dat zelf ik slaap vallen kon ik natuurlijk wel vergeten.. Meneer ging aan de schuif.
Ik had het al verwacht dus heb gefilmd. Ben aan het uploaden. Dus nog een poos geduld aub
Edit:

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 01-03-2010 16:22:22 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 16:17:34 #219
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78595172
Troel: Ik heb alleen 10 cc meer water gegeven, dat is toch niet slecht? Ik snap wat je bedoeld en ik zou ook niet willen dat mijn kindje overgewicht gaat krijgen! Ik merkte dat als ik haar 90 cc gaf, ze heel moeilijk in slaap komt. Slapen vind ik niet eens zo erg, vind het fijn om wakker te worden door mn moppie. Kan ik weer even knuffelen met dr
pi_78595462
Ik lurk hier altijd mee, maar nu moet ik echt even reageren hoor..

Rienk Wat ben je móói!!
pi_78595590
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Chan het volgende:
Ik lurk hier altijd mee, maar nu moet ik echt even reageren hoor..

Rienk Wat ben je móói!!
!
Vinden wij ook
pi_78595615
Oh ja, Rienk heeft weer gepoept!
pi_78596604
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Edit:

Waarom heeft hij zo'n blauw ding aan ? Mag hij niet gewoon lekker zijn handjes bewegen of is hier een andere reden voor?
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 1 maart 2010 @ 16:50:28 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78596605
jeeeeuujj voor Rienk..

Evie heeft er weer een prikronde opzitten.. zielig hoor. Nu lekker bij mama op de arm bijkomen.en mopperen.... ik heb medelijden...

en trouwens wel goed gegroeit; nu 59 cm en 11 pond
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 1 maart 2010 @ 16:52:20 #225
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78596690
Voor Evie!!
pi_78596753
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Waarom heeft hij zo'n blauw ding aan ? Mag hij niet gewoon lekker zijn handjes bewegen of is hier een andere reden voor?
Rienk houdt zichzelf wakker door met zijn armen te zwaaien.
pi_78597153
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rienk houdt zichzelf wakker door met zijn armen te zwaaien.
valt hij niet gewoon vanzelf in slaap dan ? Ik bedoel hij mag toch wel even zwaaien en dan valt hij vanzelf in slaap. Kan me niet voorstellen dat hij 2 uur lang aan het zwaaien is ?
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 1 maart 2010 @ 17:04:16 #228
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78597248
Sc0rPi0n: Tessa zwaait ook altijd heel erg met dr handjes, slaat dr speentje steeds uit dr mondje. Ik baker haar ook af en toe in als ze niet meer te houden is. Dan slaapt ze stukken beter en word ze ook niet wakker doordat ze zichzelf slaat
pi_78597419
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

valt hij niet gewoon vanzelf in slaap dan ? Ik bedoel hij mag toch wel even zwaaien en dan valt hij vanzelf in slaap. Kan me niet voorstellen dat hij 2 uur lang aan het zwaaien is ?
Ik nodig je uit om een keer te komen kijken.
We proberen het wel hoor. Maar dan valt hij niet in slaap want vlak voor hij in slaap valt *tjop* de arm(en) in de lucht. En dat blijft zo doorgaan dat hij er helemaal gefrustreerd van is en onwijs boos en oververmoeid raakt. Ook uitpakken in zn slaap helpt niet.

En jee zeg. Denk je nou werkelijk dat ik mn kind voor de lol inpak?
pi_78597433
Minisproetje slaapt ook ingebakerd. Ze was vreslijk onrustig en ontspande zodra ze ingebakerd was. Nu ze geen koemelk meer krijgt bakeren we haar overdag niet meer in maar voor de nacht nog wel. Sommige kindjes vinden alle ruimte om zich heen gewoon nog wat veel en kunnen dan dus niet lekker slapen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78597504
De verpleegkundige van het consultatiebureau zei het heel mooi (vond ik). Je moet niet denken dat je haar inpakt/opsluit maar voor haar voelt het alsof er een paar warme armen om haar heen zijn waardoor ze zich veel veiliger voelt. Dus vlinder niet verontschuldigen hoor!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78597506
Ah ok ik had het nog nooit gezien bij baby's vandaar.

En nofi ik beschuldig niemand, ik vraag alleen waarom.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78597629
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:10 schreef sproet-je het volgende:
De verpleegkundige van het consultatiebureau zei het heel mooi (vond ik). Je moet niet denken dat je haar inpakt/opsluit maar voor haar voelt het alsof er een paar warme armen om haar heen zijn waardoor ze zich veel veiliger voelt. Dus vlinder niet verontschuldigen hoor!!
Ja, nou zeg. Voelde me zowaar aangevallen

Scorpion; Hij slaapt het liefst op zijn buik (nu bijvoorbeeld ook) en dan ligt hij wel 'los' maar op zn rug hebben de armen gewoon teveel vrijheid.
pi_78598011
Wat een scheetje is Rienk!!! Wat een lieve lach, de vrolijkerd!

Fijn dat de bakerdoek hem helpt met inslapen Vlindur. Hij waant zich weer veilig in de baarmoeder
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 1 maart 2010 @ 20:17:09 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_78606732
Rienk, wat ben je toch een schatje! En zelfs zonder armen aan de schuif, sterke vent!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 maart 2010 @ 20:22:18 #236
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78607007
Rienk wat ben je mooi En kanp at je zo nog je bedje doorgaat!

Linde kon zichzelf ook steeds weer wakker meppen hoor. Elke sliep ze net en dan *pats* en weer brullen... Op die amnier kwam ze nooit echt aan haar diepe slaap toe (en wij ook niet ) Inbakeren was echt de oplossing toen. Esmee slaapt trouwens vanaf een paar weken al niet meer ingebakerd en dat gaat wel goed. Niet schuldig voelen hoor Vlindur. Sommige kindjes hebben het gewoon nodig
  maandag 1 maart 2010 @ 20:25:04 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78607162
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef mama_papa het volgende:
Lijnloos: Tessa krijgt inderdaad kv, vannacht heeft ze heel erg goed geslapen (had voor het slapen gaan 100 cc gegeven ipv 90 cc) en dat is haar blijkbaar goedbevallen Er staat op het kv pak dat ze om de 4 uur een voeding van 90 cc water + 3 schepjes moet krijgen, maar als ze zo af en toe eerder komt mag je toch best eerder geven?

Troel: Ik geef Tessa om de 4 uur een fles (staat op de verpakking), maar 3 uur mag dus ook??

Hier een baby zonder schema. Wij gaven steeds gewoon een fles als ze erom vroeg en hielden dan op een blaadje bij wanneer ze hoeveel had gedronken. Na een dag of 2 kan je dan echt zien of ze gewoon vaak kleine beetjes drinkt of dat ze gewoon meer dan gemiddelde trek heeft. Nu is Esmee bijna 6 maanden ( ) en het gaat nog steeds prima zo.
pi_78608142
Oh Vlindur, wat een schattie!!!
"Rienk...Hai!" "uh" <3
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78608303
We hebben trouwens voedingsadvies gekregen voor Lars, ivm de bijvoeding.
Hij mag beginnen met groente, en dan wel bloemkool, boontjes en worteltjes.
Beginnen met een paar hapjes en dan langzaam opbouwen tot meer.
Advies was om sochtends een hapje te geven, zodat we overdag goed kunnen kijken hoe/of hij erop reageert. In geval van reactie op een groente dan niet weer geven, Lars weer tot rust laten komen, en dan na een paar dagen wat anders proberen.

Lars is er klaar voor, zat vandaag al mooi in de kinderstoel te oefenen, hij vond het prachtig!
Morgen is hij bij oma, en dus beginnen we woensdag voor het eerst met groente. Want dat eerste hapje wil ik natuurlijk graag zelf geven....spannend!
pi_78608507
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Edit:

Ohhh, Rienk! Wat is hij toch leuk.

Je hebt groot gelijk door je gevoel te volgen, Vlindur. Wij proberen Ivan nog wel eens zonder Puckababy te laten slapen en dat gaat gewoon niet lekker. Hij blijft dan maar zwaaien met z'n armen en zichzelf wakker houden. Uiteindelijk raakt hij er doodop van en kan hij niet meer in slaap vallen, stom genoeg. Met de Puckababy en een speentje valt hij nu zo makkelijk in slaap en is hij zo tevreden. Dat is nu eenmaal zijn "comfort zone". Ik vond het heel mooi wat m'n schoonmoeder zei: je moet hem nu die geborgenheid nog gunnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78608631
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

aah maar hij IS ook gewoon nog heel erg klein ze zijn nog zo heerlijk klein en afhankelijk nu
Ik moet morgen weer beginnen met werken, raar hoor volgens mij stap ik er heel anders naar binnen. Weet niet of ik het goed kan uitleggen, maar denk dat het me allemaal net ietsje minder boeit/minder met me doet qua wat er speelt op het werk,omdat er thuis nu een kleintje is.
Juist! Ik heb hetzelfde. Ik vind mijn werk fantastich en het bevalt heel goed om weer aan het werk te zijn, maar ik ben zoveel relaxter. Wat veel belangrijker is dan me drukmaken om dingen die misgaan op m'n werk is dat kleintje thuis dat me nodig heeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:13:57 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78609731
Karin wat fijn dat je advies hebt gekregen! Nog 1 dagje wachten en dan beginnen

Esmee heeft vandaag weer een groente/fruithapje gekregen: appel/wortel. Nou het was wel duidelijk wat ik wat haar betreft met dat hapje kon doen Gillen, huilen en uitspugen. En het waren maar 2 hapjes. Zelfs nadat ik haar er een hele fles melk achteraan had gegeven, kreeg ze het nog voor elkaar om een hapje wortel naar buiten te werken. Nou ja als ze 18 is eet ze vast wel vast voedsel toch?

Kinderen leren je heel goed relativeren. Soms denk ik nu wel eens:"Goh dat ik me daar vroeger druk om kon maken"...
  maandag 1 maart 2010 @ 21:22:12 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78610260
Zo mensen, ik ga morgen weer bijlezen hoor (dan is Stef @ het KDV ), maarehm... Hoi! Alles ok hier?

Sc0rp en M-P, welkom hier!

Rienk

Enneh, ja, druk dagje hier, Stef is nog steeds lekker regelig en we moesten vandaag echt even spullen ophalen (slot voor op de koelkast i.v.m. rovende kat e.d.) en Stef moest vandaag naar het CB. Daro was alles érg goed, hij ziet er prima uit, doet alle dingen die hij moet doen en de arts was tevreden. De prikjes waren weer lekker gillen (en mama weer lekker huilen ) maar ik heb hem goed kunnen troosten met de borst. Op één of andere rare koorts-aanval van daarstraks na (wederom gillen en helemaal opgloeien, nu weer 'gewone' temp) gaat het vanavond ook wel erg ok. Hij si wat huilerig, maar dat zou ik ook zijn na zo'n traumatische ervaring Hij is nu 7085 gr. en 64 cm. lang! Zijn gewichtscurve en lengtecurve (kunnen jullie deze zo ook zien?) gaan dus flink stijl omhoog! Ik ben trots op mijn mannetje Ohja, en hij heeft gisteren zijn voetjes ontdekt, hij heeft er een kwartier met open mond (incl. grote druiper kwijl ) naar zitten staren terwijl hij ze beurtelings bewoog Zijn ontwikkeling gaat zó hard nu! Bijna even hard als zijn maten

[ Bericht 6% gewijzigd door Incantrix op 02-03-2010 08:08:57 ]
3!
  maandag 1 maart 2010 @ 21:29:50 #244
95408 Incantrix
pi_78610792
Ow, en Amaranta, ik las vanochtend ergens dat jouw ventje ook constant door zijn luiers heenpiest, wij hebben dat met Stef ook heel vaak. Vaak heeft hij dan ook echt een enorm zware luier, dus ik denk dat onze kerels misschien gewoon erge zeikerds zijn? Piemel naar beneden e.d. werkt allemaal niet zo inderdaad. Wij doen nu meer inleggertjes in onze luiertjes, maar daar heb je met wegwerp niet zo veel aan. Ik weet het eigenlijk ook niet verder
3!
pi_78612768
Niet leuk! Vanmiddag een vrolijk meisje in d'r bedje gelegd en anderhalf uur later een ziek meisje ervoor terug gekregen. Ineens koorts (39,4) en jengelen. Nu ligt ze lekker te slapen, dat wel. Straks maak ik haar nog even wakker voor een voeding en hopelijk is de koorts dan wat gezakt Ze was zo zielig!
pi_78614003
Awhgoshie Isabeautje, hopelijk doet de slaap wonderen en is ze morgen weer beter!
Karin, wat leuk en spannend dat jullie met hapjes gaan beginnen!
Stiemie, komt vast goed
Icantrix, ik kan de curves niet zien. Wat ik dan doe ik ze opslaan en uploaden met Photobucket of Imageshack. Super dat Stef het zo goed doet, wat grappig van die voetjes he Niels heeft eerst op die manier zijn voetjes ontdekt en daarna pas zijn handjes haha.

Het is zo grappig om Niels zijn medicijnen te geven. Ik geef het sinds vorige week met een lepeltje en dan gaat dat snaveltje wagenwijd open en hapt hij met een big smile de Nexium op en werkt alles er vervolgens weer uit hihi. Een hele uitdaging dus om de 5 ml naar binnen te krijgen maar wel erg leuk Ik zal eens vragen of mijn Lief het wil filmen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 1 maart 2010 @ 22:51:40 #247
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78616127
Awh zieke meid bij sorbootje Beterschap kleine meid, inderdaad hopen dat de koorts dalijk gezakt is
pi_78616792
Rienk. Wat een vriendelijk kereltje.

Haha Stiem, optimist!

Grappig hè, dat relativeren? Ik heb dat ook heel sterk sinds Lente er is. Draaide hiervoor een groot deel van m’n leven om m’n werk (overwerken, thuis nog in gedachten bezig zijn, me erg veel aantrekken van het reilen en zeilen op ‘mijn’ toko), nu besteed ik ‘slechts’ acht uur per dag aan m’n werk. En heb ik eens een rotdag of een boze klant aan de lijn, dan denk ik heel gemakkelijk: ‘Ach, deze gaat dag toch wel voorbij; straks ben ik weer lekker bij m’n meisje’.

Fijn dat Stef is goedgekeurd, Trix. Leuk hè, dat snelle ontwikkelen ineens. Lente kan ook binnen een paar dagen opeens een heel ander kind zijn. Beterschap voor je ventje, ik hoop dat ie geen koorts meer krijgt en lekker slaapt vannacht.

Isabeautje ook al koorts. Dat dat zo snel gaat joh. Sterkte vannacht!

Ik heb N. vanmiddag uit z’n werk om rijstebloem gestuurd. Net toen ie thuis kwam, kwam ik erachter dat we nog een proefverpakking van Biobim hadden staan. Heb ‘r net dus een fles afgekolfde melk met Biobim rijstebloem gegeven. Ben benieuwd of ze nu doorslaapt.

Een goeie speen vinden hiervoor blijkt idd best lastig. De Difrax papspeen blijkt te klein, hier krijgt ze echt helemala niets uit, evenals de Avent 1-2-3-spenen. Deze krijgen nl steeds méér gaatjes ipv dat ze groter worden. Dus zelf maar met een naald in de weer geweest. En nu lijkt het precies goed.
pi_78621623
Jee, wat gaan jullie hard zeg!

Ik heb helaas echt weinig tijd om bij te lezen. Hannah is al een paar dagen erg onrustig en huilerig Erg frustrerend als je kindje blijft huilen en je hebt geen idee waarom. Helaas heeft ze wel veel last van krampjes (net als mamma ). Mag je een baby van 2 weken oud al Infacol geven?

Ze ligt nu net eindelijk te slapen, dus nu maar hopen dat ze een paar uurtjes zo blijft. Kan mamma ook even wat slaap pakken
pi_78622846
Sorbootje, hoe gaat het met Isabeau? Is ze al wat beter?

Octo, wat vervelend dat Hannah zo huilerig is. Infacol mag je volgens mij vanaf de geboorte geven, dat kan dus wel! En bij ons hielp het in het begin wel! Die krampjes zijn zoo zielig!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:02:04 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78623016
@Ssserpente: ik ben errrrg benieuwd hoe het met Lente is gegaan van8! Ik hoop dat ze wat beter heeft geslapen.

@Octo: Infacol mag volgens mij idd ook direct na de geboorte al. En erg vervelend als je kleintje zo huilerig en onrustig is en je je weinig aan kan doen.. zielig he?

@Trix: wat goed dat Stef zo flink groeit! En de prikjes zijn ook redelijk gegaan begrijp ik? Bij Evie ging het gisteren ook beter. Een maand geleden had ze veel meer last. Nu was ze ook wel huilerig en wat onrustig; maar bij lange na niet zo als toen.

Beterschap voor klein Isabeautje. Ik hoop dat je wat beter wakker bent geworden vanmorgen.

@karin; succes met het eerste groentehapje straks! wat worden ze dan ineens snel groot...

Met Evie gaat het dus, ondanks de prikjes, wel ok. Geslapen tot 6:15 uur. Wel wat eerder dan normaal, maar wel keurig na zessen. Jammer genoeg ben ik volgens mij ziek aan het worden. Heb een enorm dikke en pijnlijke keel; een pijnlijk hoofd vol watten en een algeheel vervelend gevoel.... Hoop dat het niet doorzet....
pi_78623234
Goedemorgen

Het gaat he-le-maal niet beter met Isabeau. Een paar keer extra gedronken vannacht en toen had ze het al benauwd tijdens het drinken, door haar verstopte neus. Ze hoest veel en vanmorgen 38,6. Op het aankleedkussen vervolgens even overgeven en toen was de pret compleet. Zó zielig! Ze huilde van ellende. Heb haar maar weer een zetpilletje gegeven. Dat hielp gisteravond goed.

Net werk en kdv maar afgebeld.

Zal zo bijlezen. Isabeau ligt maar weer lekker te slapen. Hopelijk knapt ze zo een beetje op door de zetpil.
pi_78623253
Mijn man: 'Dat krijg je ervan als je haar op zo'n fok-meet tussen allemaal van die lekkere knullen legt; een SOA-tje'
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:14:12 #254
95408 Incantrix
pi_78623472
Ocharme, Isabeau, wat sneu! Veel beterschap voor jou meissie! En ook een dikke voor je mams! (Moet stiekum wel lachen om je man hoor, haha, gek! )

Ssserpente, hoe is het Lente vergaan vannacht? Ik hoop zo dat je lekker hebt kunnen doorslapen!

Octo, oh nee, krampjes! Ik háát ze! Infacol mag meteen al inderdaad, hopelijk zal het Hannah helpen!

BJ, Evie is gisteren natuurlijk ook geweest! Fijn dat ze het nu beter doet als de vorige keer joh! Stef op zich ook wel, alleen was die koorts-aanval wel een beetje eng. Mijn ouders waren erbij en dat vond ik dan wel weer fijn, die passen met regelmaat op en die hebben hem nog nooit zo overstuur gezien. Wij wel (zelden, maar toch), maar nu weten mijn ouders tenminste dat hij dan niet doodgaat ofzo, zoals wij de eerste keer dat hij zo enorm ging gillen wel half dachten Geluk bij een ongeluk dus.. Daarna was hij overigens wel weer gewoon zijn oude zelfje, lekker lachen en doen, alleen was hij net als Evie wat huileriger als normaal. Nouja, dat mag ook wel he?

Twinkly, thnx voor te tip, ik wist niet zeker of die curves publiek zijn. Ik heb ze nu zelf gehost en mijn post aangepast. Ik zal ze strakjes nog wel even vol trots in het bv-topic posten, maar nu ga ik even Stef wat kleding aandoen en naar het KDV brengen. Kan ik vandaag fijn mijn belastingaangiften en maandelijkse administratie doen
3!
pi_78623731
Wow Stef wat wordt je grooooooooot Hij is net zo groot en zwaar als Niels joh!!
pi_78626685
Octo, infacol mag je idd vanaf de geboorte geven. Ik had alleen niet het idee dat het hier heel veel deed. Maar toch maar gebruikt. Sterkte!

BJ, ook ziek. ’t Is dat de incubatietijd vast langer is, anders zou ik nog bang zijn dat ik jullie heb aangestoken zaterdag. Ik ben echt al weeeeken verkouden. En moet volgende week toch naar de KNO-arts voor Lente d’r oortje, dus ga meteen ns vragen of het geen bijholteontsteking zou kunnen zijn. Beterschap BJ!

Isabeautje. Dit is d'r eerste keer écht ziek hè? Arme , kleine meid. Babyneusspray met zoutoplossing helpt hier wel wat. Sterkte voor jullie.

Wow Trix, wat wordt je vent groot zeg! Ik zag het ook al in het fototopic. Ik zou ‘m niet meer herkennen! Wat een knapperd, zeg!

Helaasch is Lente niet gevoelig voor rijstebloem… Ze had vannacht gewoon weer honger. Heb ‘r in eerste instantie alleen maar even geknuffeld om te kijken of ze niet alleen aandacht wilde, maar ze had echt honger en dronk twee borsten leeg. Heel veel had ze ook niet op hoor, gisteravond. Ik heb gekolfd en ‘r dat meteen gegeven. ’t Was maar 125 cc, maar meer krijg ik er echt niet uit ’s avonds. Ik weet dat kindjes er meer uitkrijgen dan een kolf, maar ik heb het idee dat er echt niet meer inzit ’s avonds.

Magoe, vanavond toch maar weer proberen. Eventueel met wat meer melk (uit de vriezer) of wat kv. We blijven stug volhouden.

Ik ben weer ongesteld trouwens. Da’s lang geleden! Lekker ook dat ze de eerste keer afraden om tampons te gebruiken. Ik waan me weer in m’n kraamtijd…
pi_78626904
En wat nou als je Lente een flkesje afgekolfd met rijstebloem geeft en daarna nog aanlegd? Dan krijgt ze toch nog een beetje extra binnen

en voor ongesteld zijn. Hier nog steeds niet gelukkig *afklopt*
Lotte!
Noah!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:51:17 #258
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_78627094
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:22 schreef octopussy het volgende:
Jee, wat gaan jullie hard zeg!

Ik heb helaas echt weinig tijd om bij te lezen. Hannah is al een paar dagen erg onrustig en huilerig Erg frustrerend als je kindje blijft huilen en je hebt geen idee waarom. Helaas heeft ze wel veel last van krampjes (net als mamma ). Mag je een baby van 2 weken oud al Infacol geven?

Ze ligt nu net eindelijk te slapen, dus nu maar hopen dat ze een paar uurtjes zo blijft. Kan mamma ook even wat slaap pakken
Infacol mag inderdaad meteen. Wij zijn er toevallig gisteren mee begonnen, omdat Lucas alleen maar lag te krijsen van de pijn. Wij waren radeloos, want we zaten al een paar nachten op met hem. Cinababy hielp niet. Nu Infacol en we hebben alledrie heerlijk geslapen. Lucas heeft nog wel kramp, maar slaap er doorheen. Hij ligt nog wel te kreunen in zijn bedje, maar niet meer in blinde paniek.
Ik zou het gewoon proberen......
Ons is ook ABC Dophilus aangeraden, maar dat kunnen we hier nergens krijgen en is stukken duurder.
pi_78627754
een SOAtje
Ach arme Isabeau, heel veel beterschap

Wooh Stef, jij groeit behoorlijk!

Evie ook al zo lekker gegroeid en gelukkig geen last van de prikjes

Dat is jammer zeg, dat Lente niet langer blijft slapen door de rijstebloem! Hmm tips heb ik eigenlijk ook niet

Vanmiddag eerste werkdag en meteen een slaapdienst, de eerste nacht dus zonder Wolf! Nou, komt vast helemaal goed maar echt zin heb ik niet
pi_78628341
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef Linda2205 het volgende:
En wat nou als je Lente een flkesje afgekolfd met rijstebloem geeft en daarna nog aanlegd? Dan krijgt ze toch nog een beetje extra binnen

en voor ongesteld zijn. Hier nog steeds niet gelukkig *afklopt*
Dat kan ik idd sowieso wel doen ja. Goeie tip, thanks!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:27:25 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78628631
ahh Poppejans; jij mag alweer aan de slag! best een beetje spannend denk ik? en direct een slaapdienst..
ik doe zolang als ik nog kolf geen nachtdiensten, volgens CAO hoeft dat dan ook niet...

Een dikke voor Isabeau en Sorboo; ik hoop dat de kleine meid zich snel wat beter gaat voelen...

@Ssserpente; jammer dat het niet heeft geholpen voor Lente. Misschien dat de bovenstaande tip voor de komende nacht wel meer effect heeft en ongesteld; dat heb ik idd nog niet gemist

Ik ga vanavond denk ik heeeeel vroeg naar bed; voel me ziek. Misschien dat het helpt om ff een beetje bij te tanken dan. ik zou vandaag van alles doen; maar dat gaat echt ff niet lukken...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:39:20 #262
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78629148
Teigetje is vandaag 1 maand oud en weegt 659 gram!

Een kus voor alle zieke kindjes, zieke mama's, iedereen die er 1 nodig heeft en voor iedereen die stiekempjes meeleest!
A grand adventure has begun.
pi_78629195
Keshet, hoera voor je kleintje
pi_78629331
Isabeau

En krampjes zijn inderdaad zo zielig! Hier ook krampjes, maar gelukkig alleen overdag, vaak rond een uurtje of 1. Maf hè? Dat baby's daar vaste tijden voor uitzoeken!

BJ: met een kind kan je niet meer ziek zijn hè? Ik zou willen zeggen dat dat vanzelf beter wordt, maar das niet zo iig niet binnen anderhalf jaar

Gistermiddag heeft manneke hier besloten dat eens per 3 uur drinken uit is en eens per 3,5 uur hip. Sindsdien keurig precies om de 3,5 uur
Leuk voor onze rust en voor ons ventje, maar minder voor m'n borsten
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:48:36 #265
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78629578
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 07:50 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man: 'Dat krijg je ervan als je haar op zo'n fok-meet tussen allemaal van die lekkere knullen legt; een SOA-tje'

Keshet gefeliciteerd met de vermaanddag van je Teigetje

Pff hier ook een gevalletjes zware verkoudheid/griep blegh en inderdaad zodra je kinderen hebt, is ziek zijn alleen iets voor de avonduren Leuk ook dat Linde sinds gisteren besloten heeftd at ze te groot is voor een middagdutje. Nou ja we gaan het straks gewoon weer proberen, misschien trapt ze er wel in

Esmee is vandaag ook niet echt slaperig. Ze heeft sinds vanmorgen 7 uur een uurtje geslapen en toen vond ze het wel weer genoeg. Zou ze nu al overgaan naar 2 slaapjes?
pi_78630445
voor alle verkouden en zieke kindjes en mama's! Bah meiden, das nie lekker.

Och isabeau zo ziek/zielig... hoop dat het zetpilletje helpt en dat je lekker kunt slapen. Sterkte sorbootje!

Bj, fijn dat evie dit keer minder last had van de prikjes, wel zo fijn ook voor jezelf, alleen jammer dat jij nou ziek begint te wordn.

Trix', wat tof dat Stef zo goed groeit, kleine grote beer! En fijn dat opa en oma graag oppassen en dat het zo goed gaat! Scheelt natuurlijk ook veel zorgen.

Sserpetne, jammer dat de rijstebloem nog weinig effect heeft, wellicht is het even wennen en gaat het ergens deze week alsnog goed!

Teigetje maandig! Gefeliciteerd keshet! En mooi aangekomen weer, fijn zo!

Hier laatste dagje vrij... Net weer naar de massage geweest, was lekker en nu door naar het kdv, voor het echie! Maar wel maar kort, want we gaan straks naar de hockey om de kinderen aan wie ik training gaf/geef Minke te laten zien en natuurlijk beschuitjes te eten! Moet haar dus op tijd weer ophalen...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:11:40 #267
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_78630555
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef Keshet het volgende:

Een kus voor alle zieke kindjes, zieke mama's, iedereen die er 1 nodig heeft en voor iedereen die stiekempjes meeleest!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:11:54 #268
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78630564
Teigetje is alweer een maand! Gefeliciteerd
pi_78630617
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Isabeau

En krampjes zijn inderdaad zo zielig! Hier ook krampjes, maar gelukkig alleen overdag, vaak rond een uurtje of 1. Maf hè? Dat baby's daar vaste tijden voor uitzoeken!

Wij hebben dat ook alleen smiddags en savonds krampjes en snachts flink door slapen

Vandaag zijn ze langs gekomen van het consultatiebureau. Robin zit bijna weer op haar geboortegewicht en we mogen per direct stoppen met BV en overstappen op de fles.

Nog beter uit de hielprik is niks uitgekomen
pi_78630648
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Wij hebben dat ook alleen smiddags en savonds krampjes en snachts flink door slapen

Vandaag zijn ze langs gekomen van het consultatiebureau. Robin zit bijna weer op haar geboortegewicht en we mogen per direct stoppen met BV en overstappen op de fles.

Nog beter uit de hielprik is niks uitgekomen
Dat lijkt me toch iets wat jullie beslissen en niet het CB?
Lotte!
Noah!
pi_78631066
quote:
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:45:58 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78631903
teigetje, gefeli met je vermaanddag! ik ben wel benieuwd naar de vooruitzichten, eigenlijk

mijn optimale krampjesmiddel is de Cosi-Bag. Lijnzaadpittenkruik, minuutje in de magnetron, op buikje, speentje erbij, je telt tot 10 en het kind is stil! Werkt zowel bij Eli als bij Aviva. Al hebben we hem bij Aviva vooralsnog niet heel veel nodig gehad. Vandaag dan weer wel, maar ach.

isabeautje zo ziek. wat sneu!

en voor evie die goed uit de prikjes is gekomen!

aviva's ogen worden echt groen! of bruin kheb een ogenfetish en zit dus de hele dag naar haar te staren in alle soorten licht, om te gluren wat haar ogen doen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78632203
Haha Wel mooi, groene ogen

Hier absoluut blauw Wij hebben beiden blauw en onze ouders ook. Maakt de kans op bruin wel heel klein

En pittenzak bij krampjes inderdaad. Werkt hier ook.
pi_78632263
De ogen van Isabeau verkleuren ook. Ze waren donkerblauw/grijs, maar er komt rond de pupil steeds meer bruin. Als het zo blijft vind ik het prachtig, maar ze zouden ook wel eens helemaal hazelnootbruin kunnen worden, zoals die van haar vader en zus en broer. Andere zus heeft groene ogen. Maar goed, die drie hebben een andere moeder, dus dat zegt niet zoveel.

Anyway, groen is mooi Davinia!
pi_78632421
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch iets wat jullie beslissen en niet het CB?
Ik zat ook al raar te kijken

En Teigetje al weer een maand!
pi_78632462
Ik heb helemaal niks meer in huis en ik begin behoorlijk trek te krijgen. Als Isabeau zo wakker is...zal ik haar dan goed inpakken en meenemen naar de supermarkt, of zouden jullie dat niet doen? Wat is wijsheid?
pi_78632545
Buitenlucht is altijd goed toch?
Ik zou het rustig doen hoor
pi_78632581
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb helemaal niks meer in huis en ik begin behoorlijk trek te krijgen. Als Isabeau zo wakker is...zal ik haar dan goed inpakken en meenemen naar de supermarkt, of zouden jullie dat niet doen? Wat is wijsheid?
Zelf eten is ook wel belangrijk he (als je je pm hebt gelezen snap je 'm)

Men zegt dat je kids met koorts best mee kan nemen naar buiten.
Hoe hoog is de koorts?
Ik weet nl niet of je haar juist wel of niet dik moet inpakken, want dan kan de warmte natuurlijk niet weg...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:02:51 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78632583
Zat ik zo met Fabi in de wachtkamer van de dokter. Das hier een kleine 500m verderop. Lekker comfi in de draagdoek, waarover ik overigens, onderweg werd aangesproken door 2 vrouwen die vonden dat hij het te koud had, hoor ik ineens..... ppfffrrrrfffttttttt, en toen....pfrrrrfffffgtttttt.
Dikke poepscheet dus en ik had alleen mezelf en fabi en mn sleutels bij me. Niet slim dus.

Gelukkig hoefde hij er niet uit voor het consult dus daarna snel naar huis en echt een flinke poepluier verschoont. Hij had al sinds vrijdag niet gepeopt dus dan weet je wel hoe laat het is.

Ik was overigens voor zn oortjes bij de ha. Er zit een schimmeltje achter en die veroorzaakt vieze pus.

Voor Teigetje

@ Cool, vond je vrouw de BV dan niet zo fijn? En idd wat Linda zegt. Je beslist nog altijd zel wat je doet.

@ Davinia, herkenbaar die ogenfetisch. Mooi zeg, als ze groen worden!

Beteschapjes voor Isabeutje.

Lijnloos moet jij morgen alweer werken? Was jij soms 6 wk van te voren gestopt dan? Ik herinner het me niet meeer sorry.
Ik ben blij dat ik voorlopgi niet hoef. IK kamp met zo'n enorm slaaptekort dat ik niet optimaal zou kunnen functioneren. En ik heb al een reputatie dat ik niet altjid even vriendelijk ben.... dus....

@freecell, ik mocht willen dat er hier meer dan 3 uur tussen zat soms. Vaak komt ie zelfs eerder. Vannacht weer drama. Pfff

En beterschap voor alle anderen.

Ik heb net de cerazette weer gehaald, dus als het goed word ik niet meer ongesteld.
Denk dat ik maandag pas ga beginnen. Dat is voor mij handiger. Al makt het helemaal niks uit bedenk ik me nu,omdat je deze pil toch doorslikt (letter en figuurlijk, geen stopweek dus).
pi_78632737
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef freecell het volgende:
Buitenlucht is altijd goed toch?
Ik zou het rustig doen hoor

Ja hoor. Buitenlucht is goed en zelf zal ze het ook wel lekker vinden
Beterschap met dr, maar dat had ik al gezegd
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:08:07 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78632794
quote:

Wat groeit ze goed!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:09:55 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78632875
Och wat sneu dat Isabeau zo ziek is! Beterschap!
pi_78633070
Keshet, wat goed zeg

Beterschap voor Isabeau
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net de cerazette weer gehaald, dus als het goed word ik niet meer ongesteld.
Denk dat ik maandag pas ga beginnen. Dat is voor mij handiger. Al makt het helemaal niks uit bedenk ik me nu,omdat je deze pil toch doorslikt (letter en figuurlijk, geen stopweek dus).
Ik slik hem nu een maand (totdat de sterilisatie doorgaat).
pi_78633116
Dank je!

Ze wordt nu net wakker. Zal eens kijken wat de thermometer zegt. (en dan toch maar even iets te eten halen, want als ik niet eet heb ik haar ook weinig te bieden...tiettechnisch)
pi_78633240
Fabi, goed moment om te poepen

Over draagdoek en te koud: ik heb Florian nu ook al regelmatig in de draagdoek ('oooo, wat een kleintje, wat lief, hoe ud is hij? Het is toch een jongetje hè?' Hoe lang kan een supermarktbezoek duren!) maar als ik lang met hem buiten loop koelt hij wel wat af hoor.
Gisteren stad in geweest en toen we thuis kwamen was hij 36,5 (maar nog wel erg gelukkig) En ik heb hem in een dikke doek en onder mijn jas.
Nou kan 36,5 geen kwaad en het was ook wel een beetje lang, dus wij gaan gewoon door met rondsjouwen, maar een baby die er gevoelig voor is kan wél te veel afkoelen. leander kon echt pas buiten in de doek toen hij wat ouder was.
pi_78633353
Co-ol ging het niet goed met bv dan? Fijn dat Robin al weer bijna op dr geboorte gewicht zit.

Voor alle zieke kindjes en mama's

Jamie heeft gister ook maar 4 flessen gehad, met als gevolg dat hij om 1uur wilde eten. Toen maar een kleine verdunde fles gegeven en hij sliep door tot dat ik hem uit zn bedje kwam halen. We gaan maar door met 4 flessen en dan de eventuele nachtfles steeds minder geven zodat die uiteindelijk komt te vervallen.
pi_78633384
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
(maar nog wel erg gelukkig)
en
pi_78633521
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

en
mja, als Leander afkoelde werd hij altijd heel zielig En hij kon dus echt 3 maanden zijn temp. niet goed vasthouden. Dus ik merk nu dat ik soms een beetje te veel op de temp. let bij Florian, terwijl dat nog nooit écht te laag is geweest..
pi_78633747
Meike had dat ook altijd heel erg, en nog steeds kan ze vanuit het niets ineens paarse lipjes hebben.

Maar je schreef het weer zo grappig
pi_78633867
Isabeau heeft maar één dag een mutsje gedragen. Den dat het misschien door al dat haar komt, maar ze koelde nooit echt af.

Nu is heeft ze overigens 36,6. Zetpilletje aan het werk zeg maar. Nog wel veel hoesten en niezen (in mijn gezicht). We'll see!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:06:11 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78635019
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef lily het volgende:
Keshet, wat goed zeg

Beterschap voor Isabeau
[..]

Ik slik hem nu een maand (totdat de sterilisatie doorgaat).
jij of je man?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:11:26 #292
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78635249
@Sorboo; fijn dat de temperatuur wel gedaald is; ik hoop dat je meisje zich ook snel wat beter voelt...

@Amaranjta; oei dat poepverhaal is idd niet echt prettig... je hebt je vast flink ongemakkelijk gevoeld denk ik?

@Keshet; jeeeeuj Teigetje groeit goed!!! en alweer een maand oud!

Over oogkleurtjes: Evie zal wel net als paps en mams blauw/grijze ogen houden en spierwit haar krijgen...
(uhhh ja mama is ook blond ja).

En Evie doet een middagdutje en ik ga zo, na het kolven, ook ff plat denk ik.....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:34:30 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78638671
Wij hebben een hoogbegaafd kind!
Want hij kan namelijk... klok kijken!!!

Vannacht heeft Harry precies 6 uur tussen de voedingen gelaten. Dus mama heeft lekker kunnen slapen. Ideaal zo'n kind.
En nu gaat mama hem nog even in de draagdoek knopen om zo nog een rondje te gaan wandelen.
pi_78638760
Het gejengel begon net alweer... en toen viel ze in slaap, zomaar... normaal moet ik haar daar echt voor in bed leggen (wat k nu alsnog gedaan heb natuurlijk)

Knap kind Asy!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:57:45 #295
95408 Incantrix
pi_78639715
Sorbootje, ik doe mee met de jengelclub hoor (of nouja, Stef eigenlijk ), na zijn prikjes is het allemaal nog niet ok.. Hij was vandaag bij het KDV en daar zeiden ze ook al dat hij anders was als anders. Hij gloeit nu ook helemaal op, dus als ik hem zo verschoon ga ik even tempen, ik verwacht wat koorts nu.
3!
pi_78642441
Hier is de koorts in elk geval weer helemaal terug (maw zetpilletje is uitgewerkt? ) 38,9. Ze gloeit helemaal.

Arm poppetje

En ook een kusje voor Stef. Niet van Isabeau, want straks krijg thij het SOA-tje ook
pi_78642539
Als ik het water niet te heet laat worden, zou ze een bad dan lekker vinden? Dat vind ik altijd heerlijk als ik me ziek voel, maar is dat wel verstandig met koorts? Voel me zo'n onzekere muts :S
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:09:29 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78642906
Vergat ik daarstraks nog helemaal even te jompelen voor Teigetje
Bij deze dus: wat goed!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:15:48 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78645330
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik het water niet te heet laat worden, zou ze een bad dan lekker vinden? Dat vind ik altijd heerlijk als ik me ziek voel, maar is dat wel verstandig met koorts? Voel me zo'n onzekere muts :S
Als de verwarming in haar kamertje en de badkamer gewoon aan staan dan kan het geen kwaad vlgs mij, maar ik zou wel uitkijken met die mooie lange haren van haar, die blijven langer nat dan die kale koppies zeg maar en dat kan koud zijn.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:04:22 #300
100412 mefke79
komt goed!
pi_78647125
Ehm, zal ik em dan maar dichtgooien? Weet je wat, ik doe het gewoon
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')