Infacol mag inderdaad meteen. Wij zijn er toevallig gisteren mee begonnen, omdat Lucas alleen maar lag te krijsen van de pijn. Wij waren radeloos, want we zaten al een paar nachten op met hem. Cinababy hielp niet. Nu Infacol en we hebben alledrie heerlijk geslapen. Lucas heeft nog wel kramp, maar slaap er doorheen. Hij ligt nog wel te kreunen in zijn bedje, maar niet meer in blinde paniek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:22 schreef octopussy het volgende:
Jee, wat gaan jullie hard zeg!
Ik heb helaas echt weinig tijd om bij te lezen. Hannah is al een paar dagen erg onrustig en huilerigErg frustrerend als je kindje blijft huilen en je hebt geen idee waarom. Helaas heeft ze wel veel last van krampjes (net als mamma
). Mag je een baby van 2 weken oud al Infacol geven?
Ze ligt nu net eindelijk te slapen, dus nu maar hopen dat ze een paar uurtjes zo blijft. Kan mamma ook even wat slaap pakken
Dat kan ik idd sowieso wel doen ja. Goeie tip, thanks!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef Linda2205 het volgende:
En wat nou als je Lente een flkesje afgekolfd met rijstebloem geeft en daarna nog aanlegd? Dan krijgt ze toch nog een beetje extra binnen
envoor ongesteld zijn. Hier nog steeds niet gelukkig *afklopt*
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:50 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man: 'Dat krijg je ervan als je haar op zo'n fok-meet tussen allemaal van die lekkere knullen legt; een SOA-tje'
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is vandaag 1 maand oud en weegt 659 gram!![]()
Een kus voor alle zieke kindjes, zieke mama's, iedereen die er 1 nodig heeft en voor iedereen die stiekempjes meeleest!
Wij hebben dat ook alleen smiddags en savonds krampjes en snachts flink door slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Isabeau
En krampjes zijn inderdaad zo zielig! Hier ook krampjes, maar gelukkig alleen overdag, vaak rond een uurtje of 1. Maf hè? Dat baby's daar vaste tijden voor uitzoeken!
Dat lijkt me toch iets wat jullie beslissen en niet het CB?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook alleen smiddags en savonds krampjes en snachts flink door slapen![]()
Vandaag zijn ze langs gekomen van het consultatiebureau. Robin zit bijna weer op haar geboortegewichten we mogen per direct stoppen met BV en overstappen op de fles.
Nog beter uit de hielprik is niks uitgekomen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef Keshet het volgende:
Teigetje is vandaag 1 maand oud en weegt 659 gram!![]()
Ik zat ook al raar te kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch iets wat jullie beslissen en niet het CB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |