abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:02:04 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78623016
@Ssserpente: ik ben errrrg benieuwd hoe het met Lente is gegaan van8! Ik hoop dat ze wat beter heeft geslapen.

@Octo: Infacol mag volgens mij idd ook direct na de geboorte al. En erg vervelend als je kleintje zo huilerig en onrustig is en je je weinig aan kan doen.. zielig he?

@Trix: wat goed dat Stef zo flink groeit! En de prikjes zijn ook redelijk gegaan begrijp ik? Bij Evie ging het gisteren ook beter. Een maand geleden had ze veel meer last. Nu was ze ook wel huilerig en wat onrustig; maar bij lange na niet zo als toen.

Beterschap voor klein Isabeautje. Ik hoop dat je wat beter wakker bent geworden vanmorgen.

@karin; succes met het eerste groentehapje straks! wat worden ze dan ineens snel groot...

Met Evie gaat het dus, ondanks de prikjes, wel ok. Geslapen tot 6:15 uur. Wel wat eerder dan normaal, maar wel keurig na zessen. Jammer genoeg ben ik volgens mij ziek aan het worden. Heb een enorm dikke en pijnlijke keel; een pijnlijk hoofd vol watten en een algeheel vervelend gevoel.... Hoop dat het niet doorzet....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78623234
Goedemorgen

Het gaat he-le-maal niet beter met Isabeau. Een paar keer extra gedronken vannacht en toen had ze het al benauwd tijdens het drinken, door haar verstopte neus. Ze hoest veel en vanmorgen 38,6. Op het aankleedkussen vervolgens even overgeven en toen was de pret compleet. Zó zielig! Ze huilde van ellende. Heb haar maar weer een zetpilletje gegeven. Dat hielp gisteravond goed.

Net werk en kdv maar afgebeld.

Zal zo bijlezen. Isabeau ligt maar weer lekker te slapen. Hopelijk knapt ze zo een beetje op door de zetpil.
pi_78623253
Mijn man: 'Dat krijg je ervan als je haar op zo'n fok-meet tussen allemaal van die lekkere knullen legt; een SOA-tje'
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:14:12 #254
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78623472
Ocharme, Isabeau, wat sneu! Veel beterschap voor jou meissie! En ook een dikke voor je mams! (Moet stiekum wel lachen om je man hoor, haha, gek! )

Ssserpente, hoe is het Lente vergaan vannacht? Ik hoop zo dat je lekker hebt kunnen doorslapen!

Octo, oh nee, krampjes! Ik háát ze! Infacol mag meteen al inderdaad, hopelijk zal het Hannah helpen!

BJ, Evie is gisteren natuurlijk ook geweest! Fijn dat ze het nu beter doet als de vorige keer joh! Stef op zich ook wel, alleen was die koorts-aanval wel een beetje eng. Mijn ouders waren erbij en dat vond ik dan wel weer fijn, die passen met regelmaat op en die hebben hem nog nooit zo overstuur gezien. Wij wel (zelden, maar toch), maar nu weten mijn ouders tenminste dat hij dan niet doodgaat ofzo, zoals wij de eerste keer dat hij zo enorm ging gillen wel half dachten Geluk bij een ongeluk dus.. Daarna was hij overigens wel weer gewoon zijn oude zelfje, lekker lachen en doen, alleen was hij net als Evie wat huileriger als normaal. Nouja, dat mag ook wel he?

Twinkly, thnx voor te tip, ik wist niet zeker of die curves publiek zijn. Ik heb ze nu zelf gehost en mijn post aangepast. Ik zal ze strakjes nog wel even vol trots in het bv-topic posten, maar nu ga ik even Stef wat kleding aandoen en naar het KDV brengen. Kan ik vandaag fijn mijn belastingaangiften en maandelijkse administratie doen
3!
pi_78623731
Wow Stef wat wordt je grooooooooot Hij is net zo groot en zwaar als Niels joh!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78626685
Octo, infacol mag je idd vanaf de geboorte geven. Ik had alleen niet het idee dat het hier heel veel deed. Maar toch maar gebruikt. Sterkte!

BJ, ook ziek. ’t Is dat de incubatietijd vast langer is, anders zou ik nog bang zijn dat ik jullie heb aangestoken zaterdag. Ik ben echt al weeeeken verkouden. En moet volgende week toch naar de KNO-arts voor Lente d’r oortje, dus ga meteen ns vragen of het geen bijholteontsteking zou kunnen zijn. Beterschap BJ!

Isabeautje. Dit is d'r eerste keer écht ziek hè? Arme , kleine meid. Babyneusspray met zoutoplossing helpt hier wel wat. Sterkte voor jullie.

Wow Trix, wat wordt je vent groot zeg! Ik zag het ook al in het fototopic. Ik zou ‘m niet meer herkennen! Wat een knapperd, zeg!

Helaasch is Lente niet gevoelig voor rijstebloem… Ze had vannacht gewoon weer honger. Heb ‘r in eerste instantie alleen maar even geknuffeld om te kijken of ze niet alleen aandacht wilde, maar ze had echt honger en dronk twee borsten leeg. Heel veel had ze ook niet op hoor, gisteravond. Ik heb gekolfd en ‘r dat meteen gegeven. ’t Was maar 125 cc, maar meer krijg ik er echt niet uit ’s avonds. Ik weet dat kindjes er meer uitkrijgen dan een kolf, maar ik heb het idee dat er echt niet meer inzit ’s avonds.

Magoe, vanavond toch maar weer proberen. Eventueel met wat meer melk (uit de vriezer) of wat kv. We blijven stug volhouden.

Ik ben weer ongesteld trouwens. Da’s lang geleden! Lekker ook dat ze de eerste keer afraden om tampons te gebruiken. Ik waan me weer in m’n kraamtijd…
pi_78626904
En wat nou als je Lente een flkesje afgekolfd met rijstebloem geeft en daarna nog aanlegd? Dan krijgt ze toch nog een beetje extra binnen

en voor ongesteld zijn. Hier nog steeds niet gelukkig *afklopt*
Lotte!
Noah!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:51:17 #258
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_78627094
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:22 schreef octopussy het volgende:
Jee, wat gaan jullie hard zeg!

Ik heb helaas echt weinig tijd om bij te lezen. Hannah is al een paar dagen erg onrustig en huilerig Erg frustrerend als je kindje blijft huilen en je hebt geen idee waarom. Helaas heeft ze wel veel last van krampjes (net als mamma ). Mag je een baby van 2 weken oud al Infacol geven?

Ze ligt nu net eindelijk te slapen, dus nu maar hopen dat ze een paar uurtjes zo blijft. Kan mamma ook even wat slaap pakken
Infacol mag inderdaad meteen. Wij zijn er toevallig gisteren mee begonnen, omdat Lucas alleen maar lag te krijsen van de pijn. Wij waren radeloos, want we zaten al een paar nachten op met hem. Cinababy hielp niet. Nu Infacol en we hebben alledrie heerlijk geslapen. Lucas heeft nog wel kramp, maar slaap er doorheen. Hij ligt nog wel te kreunen in zijn bedje, maar niet meer in blinde paniek.
Ik zou het gewoon proberen......
Ons is ook ABC Dophilus aangeraden, maar dat kunnen we hier nergens krijgen en is stukken duurder.
pi_78627754
een SOAtje
Ach arme Isabeau, heel veel beterschap

Wooh Stef, jij groeit behoorlijk!

Evie ook al zo lekker gegroeid en gelukkig geen last van de prikjes

Dat is jammer zeg, dat Lente niet langer blijft slapen door de rijstebloem! Hmm tips heb ik eigenlijk ook niet

Vanmiddag eerste werkdag en meteen een slaapdienst, de eerste nacht dus zonder Wolf! Nou, komt vast helemaal goed maar echt zin heb ik niet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78628341
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef Linda2205 het volgende:
En wat nou als je Lente een flkesje afgekolfd met rijstebloem geeft en daarna nog aanlegd? Dan krijgt ze toch nog een beetje extra binnen

en voor ongesteld zijn. Hier nog steeds niet gelukkig *afklopt*
Dat kan ik idd sowieso wel doen ja. Goeie tip, thanks!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:27:25 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78628631
ahh Poppejans; jij mag alweer aan de slag! best een beetje spannend denk ik? en direct een slaapdienst..
ik doe zolang als ik nog kolf geen nachtdiensten, volgens CAO hoeft dat dan ook niet...

Een dikke voor Isabeau en Sorboo; ik hoop dat de kleine meid zich snel wat beter gaat voelen...

@Ssserpente; jammer dat het niet heeft geholpen voor Lente. Misschien dat de bovenstaande tip voor de komende nacht wel meer effect heeft en ongesteld; dat heb ik idd nog niet gemist

Ik ga vanavond denk ik heeeeel vroeg naar bed; voel me ziek. Misschien dat het helpt om ff een beetje bij te tanken dan. ik zou vandaag van alles doen; maar dat gaat echt ff niet lukken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:39:20 #262
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78629148
Teigetje is vandaag 1 maand oud en weegt 659 gram!

Een kus voor alle zieke kindjes, zieke mama's, iedereen die er 1 nodig heeft en voor iedereen die stiekempjes meeleest!
A grand adventure has begun.
pi_78629195
Keshet, hoera voor je kleintje
pi_78629331
Isabeau

En krampjes zijn inderdaad zo zielig! Hier ook krampjes, maar gelukkig alleen overdag, vaak rond een uurtje of 1. Maf hè? Dat baby's daar vaste tijden voor uitzoeken!

BJ: met een kind kan je niet meer ziek zijn hè? Ik zou willen zeggen dat dat vanzelf beter wordt, maar das niet zo iig niet binnen anderhalf jaar

Gistermiddag heeft manneke hier besloten dat eens per 3 uur drinken uit is en eens per 3,5 uur hip. Sindsdien keurig precies om de 3,5 uur
Leuk voor onze rust en voor ons ventje, maar minder voor m'n borsten
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:48:36 #265
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78629578
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 07:50 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn man: 'Dat krijg je ervan als je haar op zo'n fok-meet tussen allemaal van die lekkere knullen legt; een SOA-tje'

Keshet gefeliciteerd met de vermaanddag van je Teigetje

Pff hier ook een gevalletjes zware verkoudheid/griep blegh en inderdaad zodra je kinderen hebt, is ziek zijn alleen iets voor de avonduren Leuk ook dat Linde sinds gisteren besloten heeftd at ze te groot is voor een middagdutje. Nou ja we gaan het straks gewoon weer proberen, misschien trapt ze er wel in

Esmee is vandaag ook niet echt slaperig. Ze heeft sinds vanmorgen 7 uur een uurtje geslapen en toen vond ze het wel weer genoeg. Zou ze nu al overgaan naar 2 slaapjes?
pi_78630445
voor alle verkouden en zieke kindjes en mama's! Bah meiden, das nie lekker.

Och isabeau zo ziek/zielig... hoop dat het zetpilletje helpt en dat je lekker kunt slapen. Sterkte sorbootje!

Bj, fijn dat evie dit keer minder last had van de prikjes, wel zo fijn ook voor jezelf, alleen jammer dat jij nou ziek begint te wordn.

Trix', wat tof dat Stef zo goed groeit, kleine grote beer! En fijn dat opa en oma graag oppassen en dat het zo goed gaat! Scheelt natuurlijk ook veel zorgen.

Sserpetne, jammer dat de rijstebloem nog weinig effect heeft, wellicht is het even wennen en gaat het ergens deze week alsnog goed!

Teigetje maandig! Gefeliciteerd keshet! En mooi aangekomen weer, fijn zo!

Hier laatste dagje vrij... Net weer naar de massage geweest, was lekker en nu door naar het kdv, voor het echie! Maar wel maar kort, want we gaan straks naar de hockey om de kinderen aan wie ik training gaf/geef Minke te laten zien en natuurlijk beschuitjes te eten! Moet haar dus op tijd weer ophalen...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:11:40 #267
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_78630555
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef Keshet het volgende:

Een kus voor alle zieke kindjes, zieke mama's, iedereen die er 1 nodig heeft en voor iedereen die stiekempjes meeleest!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:11:54 #268
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78630564
Teigetje is alweer een maand! Gefeliciteerd
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78630617
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
Isabeau

En krampjes zijn inderdaad zo zielig! Hier ook krampjes, maar gelukkig alleen overdag, vaak rond een uurtje of 1. Maf hè? Dat baby's daar vaste tijden voor uitzoeken!

Wij hebben dat ook alleen smiddags en savonds krampjes en snachts flink door slapen

Vandaag zijn ze langs gekomen van het consultatiebureau. Robin zit bijna weer op haar geboortegewicht en we mogen per direct stoppen met BV en overstappen op de fles.

Nog beter uit de hielprik is niks uitgekomen
pi_78630648
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Wij hebben dat ook alleen smiddags en savonds krampjes en snachts flink door slapen

Vandaag zijn ze langs gekomen van het consultatiebureau. Robin zit bijna weer op haar geboortegewicht en we mogen per direct stoppen met BV en overstappen op de fles.

Nog beter uit de hielprik is niks uitgekomen
Dat lijkt me toch iets wat jullie beslissen en niet het CB?
Lotte!
Noah!
pi_78631066
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef Keshet het volgende:
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:45:58 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78631903
teigetje, gefeli met je vermaanddag! ik ben wel benieuwd naar de vooruitzichten, eigenlijk

mijn optimale krampjesmiddel is de Cosi-Bag. Lijnzaadpittenkruik, minuutje in de magnetron, op buikje, speentje erbij, je telt tot 10 en het kind is stil! Werkt zowel bij Eli als bij Aviva. Al hebben we hem bij Aviva vooralsnog niet heel veel nodig gehad. Vandaag dan weer wel, maar ach.

isabeautje zo ziek. wat sneu!

en voor evie die goed uit de prikjes is gekomen!

aviva's ogen worden echt groen! of bruin kheb een ogenfetish en zit dus de hele dag naar haar te staren in alle soorten licht, om te gluren wat haar ogen doen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78632203
Haha Wel mooi, groene ogen

Hier absoluut blauw Wij hebben beiden blauw en onze ouders ook. Maakt de kans op bruin wel heel klein

En pittenzak bij krampjes inderdaad. Werkt hier ook.
pi_78632263
De ogen van Isabeau verkleuren ook. Ze waren donkerblauw/grijs, maar er komt rond de pupil steeds meer bruin. Als het zo blijft vind ik het prachtig, maar ze zouden ook wel eens helemaal hazelnootbruin kunnen worden, zoals die van haar vader en zus en broer. Andere zus heeft groene ogen. Maar goed, die drie hebben een andere moeder, dus dat zegt niet zoveel.

Anyway, groen is mooi Davinia!
pi_78632421
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch iets wat jullie beslissen en niet het CB?
Ik zat ook al raar te kijken

En Teigetje al weer een maand!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')