abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78657002
Zo, jullie zijn weer op dreef hoor!

Uhm, oh ja!
Mefke, wat goed van Driekus' zijn niet-meer-voorkeurshouding/afplatting!
Sorbootje, wat rot dat Isabeau toch weer zo'n koorts heeft, hoop dat het zetpilletje weer werkt en dat jullie de nacht lekker door kunnen komen!
Voor de andere zieke/zielige kindjes ook een dikke hoor!
Lars, al boven aan!!! grote vent...
En toen was ik het weer even kwijt... oh ja
Twinkly lekker met Niels aan de wandel/shop! Leuk is dat he? Ik ga tegenwoordig heel veel met de bus ook met Minke en ze vind het gelukkig altijd wel prima. Kijkt ook haar ogen uit naar alles wat er om haar heen gebeurd om vervolgens lekker te tukken.
@mannen... zucht! Die van mij wordt echt nooit wakker als Minke het op een huilen/krijsen zet 's nachts. Gelukkig komt dat bijna niet meer voor, maar daar heb ik me wel aan geirriteerd in het begin hoor. Dacht dat ik het dan mooi een beetje kon delen want we gaven toch kv, maar nee hoor. Aan de andere kant vond ik het ook wel weer beter/liever aangezien hij al redeiljk snel weer aan het werk was en dus ook vroeg op moest. Maar vanaf morgen gaat dat excuus niet meer op

Tja morgen... moet dus weer aan het werk. Nou heb ik weken geroepen dat ik het prima vind, had heeeel veel zin om weer aan de slag te gaan, en gelukkig gaat het op het kdv zuper met Minke, maar nu het morgen al is heb ik de hele dag al een knoop in mijn maag. Vind het in ene toch niet zo tof meer en zou het liefst lekker thuis zitten morgen met haar. Lekker aantuttelen... Maar goed, het is ook geen drama, ik moet mezelf ook niet zo opjutten, het komt allemaal goed
pi_78657100
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
hm, hij staat niet op de hema site
hahahaha ik las dit in de snelligheid en ik dacht dat het over de man van Ssserpente ging
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:52:27 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78657216
geweldig, die papaverhalen! ik ben ook zeer tevreden met PR op dat gebied. doet prima zijn deel. zit nu nog wat te werken met aviva in de doek, zodat ik kan koken en zij rustig is. prima toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:52:34 #54
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78657223
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Linda2205 het volgende:
Takkie, Lotte is toen ze 4 maanden was naar dr eigen kamertje gegaan. Toen ging het pas echt goed met slapen en toen heb ik het gewoon een keertje geprobeerd. Binnen een week sliep ze toen ook door

Kan je in NL eigenlijk met een kinderwagen in de bus?

Bij ons is het meer andersom, Alexa slaapt al sinds 2 mnd door bij ons en ik ben bang dat het daardoor zou gaan stoppen ofzo...

En volgens mij kun je gewoon met kinderwagens de bus in. Ik heb in mijn studententijd genoeg mama's de bus in geholpen... altijd van die situaties dat een mama met een lief vragend gezicht naar binnenbliekt en vervolgens iedereen elkaar dom gaat staan aankijken ...

BE, dat is inderdaad niet zo fijn...een schuurplek dat is wel even minder.

* Takkembah gaat ook J&J shirts checken,....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:55:15 #55
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78657384
Lijnloos dat komt echt goed. Ikzelf vind werken (3 dgn) nu leuk, maar voel me ook altijd weer raar op zo'n werkdag: fles erin, Alexa weg, werken, fles erin, Alexa slapen. Aan de andere kant vind ik mijn werk super en geniet ik extra super mega veel van de 2 dgn dat ik lkkr kan aanklooien met dr...

Iig heel veel succes morgen , en natuurlijk heel veel plezier
Alexa en Seth zijn lief
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 maart 2010 @ 22:00:23 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78657705
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Linda2205 het volgende:
Kan je in NL eigenlijk met een kinderwagen in de bus?
yep geen probleem al helemaal niet bij die lage bussen, alleen in sommige plaatsen heb je ze nog van vroeger rijden met een trapje dan gaat t wat lastiger

hier in utrecht is wel t beleid dat als t druk ik dat hij ingeklapt moet worden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:02:40 #57
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78657861
vergeet ik helemaal te jompelen voor direkus' mooie ronde koppie!

be, komt de schuurplek door de helm? wat stom!
pi_78657930
dubbel
Lotte!
Noah!
pi_78657971
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

yep geen probleem al helemaal niet bij die lage bussen, alleen in sommige plaatsen heb je ze nog van vroeger rijden met een trapje dan gaat t wat lastiger

hier in utrecht is wel t beleid dat als t druk ik dat hij ingeklapt moet worden
Ja, dat heb ik ook weleens gehoord. Maar dat gaat toch helemaal niet als je met de wandelwagenbak zit enzo

En takkembah, dat gaat heus wel goed! Probeer het anders gewoon een keertje een nachtje als je goed uitgerust bent? Hier heb ik eerst een bepaald ritme gedaan in de co-sleeper, toen ze daar aan gewend was datzelfde ritme in haar bedje (pyjama aan, drinken, slapen) en dat ging vanaf dag 1 goed. Ook de voeding bleef op dezelfde tijd
Lotte!
Noah!
pi_78658011
Trotse tante TVP!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 maart 2010 @ 22:05:09 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78658052
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook weleens gehoord. Maar dat gaat toch helemaal niet als je met de wandelwagenbak zit enzo

En takkembah, dat gaat heus wel goed! Probeer het anders gewoon een keertje een nachtje als je goed uitgerust bent? Hier heb ik eerst een bepaald ritme gedaan in de co-sleeper, toen ze daar aan gewend was datzelfde ritme in haar bedje (pyjama aan, drinken, slapen) en dat ging vanaf dag 1 goed. Ook de voeding bleef op dezelfde tijd
in maastricht moest dat ook, maar als ik met Isa op pad was, nooit last van gehad wel zelf een keer besloten om een bus later te nemen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_78658726
Ik heb nog nooit mijn wagen in hoeven klappen, gelukkig! Stond vandaag zelfs met nog 2 andere wagens in de bus, die verder ook niet echt leeg was. Ik moest vervolgens wel staan, omdat een andere mevrouw zonodig vond dat haar wagen ernaast moest en dat zij dan wel naast haar wagen moest staan... stom mens! Ok, ik moet niet zeuren, mijn wagen was leeg, maar toch! Merk ook dat best veel jonge kerels je vooral willen helpen met in of uitstappen... vind ik zo schattig
pi_78658756
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef Takkembah het volgende:
Lijnloos dat komt echt goed. Ikzelf vind werken (3 dgn) nu leuk, maar voel me ook altijd weer raar op zo'n werkdag: fles erin, Alexa weg, werken, fles erin, Alexa slapen. Aan de andere kant vind ik mijn werk super en geniet ik extra super mega veel van de 2 dgn dat ik lkkr kan aanklooien met dr...

Iig heel veel succes morgen , en natuurlijk heel veel plezier
Je bent lief!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:26:23 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78659549
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:
vergeet ik helemaal te jompelen voor direkus' mooie ronde koppie!

be, komt de schuurplek door de helm? wat stom!
Dat hoort er een beetje bij. Koppie groeit door en dan gaat het strak zitten.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:14:35 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78665432
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Kimbell het volgende:
Trotse tante TVP!
Niet van mijn kind

Ssserpente, zoiets dacht ik al. Hij kan de speen volgens mij prima hebben qua groei dus ik voorzie niet echt een probleem. Alleen jammer dat ie er zo aan loopt te frunniken continu. Deed zijn broer ook destijds, en dan gaan huilen als de speen wegvalt.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:35:08 #66
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78666051
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat hoort er een beetje bij. Koppie groeit door en dan gaat het strak zitten.
Krijgt ie dan steeds een nieuw helmpje of kunnen ze 'm gewoon verstellen?
pi_78667952
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het stiemie?
Ik denk dat het
eowarduss
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:13:23 #68
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78668541
niet bijgelezen; wel geintresseerd; maar te ziek... heb een cactus in mijn keel; een exploderend hoofd en amper geslapen....
kijken of ik zo nog even kan slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78668698
Beterschap Beessie!

@Keshet: hoe is het met jullie kleine tijger?
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:20:10 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78669015
Goedemorgen allemaal,

Wij komen ons hier ook melden. Daan is inmiddels 1 week oud en de eerste week is voorbij gevlogen. Alles gaat tot nu toe voorspoedig met ons. Mijn herstel gaat gestaag en ben al weer een stuk mobieler.

Daan doet het super (drinkt goed, slaapt goed en is lekker alert) en we genieten volop van de kraamtijd. We krijgen gelukkig nog tot en met vrijdag hulp van de kraam omdat ik nog niet zoveel kan lopen en tillen. Daan heeft inmiddels zijn hielprik gehad en hield zich heel stoer Hij wordt ook echt iedere dag actiever en je ziet 'm per dag veranderen.

Hier een paar foto's van onze Daan:

Mag hij ook in het lijstje? 24 februari 2010, Daan, zoon van happyme28 en Marky

Ik zal me hier eens even gaan inlezen, want meer dan gekeken voor Keshet updates of vluchtig wat meegelezen met nieuwe babietjes ben ik nog niet gekomen.
pi_78669101
Ach wat kijkt ie gelukzalig op de tweede foto Happy!
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:34:03 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78669185
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Krijgt ie dan steeds een nieuw helmpje of kunnen ze 'm gewoon verstellen?
Nee, ze schuren/vijlen hem steeds een beetje uit. Ze kunnen aan de verkleuring van huidsmeer in dat ding (don't ask ) zien waar hij strak komt te zitten zeg maar. Brr...
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:35:01 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78669203
Jullie staan erbij Happy!
pi_78669305
Happy, gefeliciteerd met je prachtige mannetje! Wat een heerlijk koppie!

Ik ben vandaag nog maar ene dagje thuis bij Isabeau. Weet nog niet wat haar temperatuur is, maar ze maakte toen ze wakker werd nog geen fitte indruk. Ze jammerde en haar ademhaling klinkt als een oude dieseltrein. Ik heb haar temp. niet opgenomen, omdat ik haar niet te wakker wilde maken. Heb haar na het drinken meteen teruggelegd in bed.

Gisteravond werd ze rond 22.00u wakker en wilde gewoon niet meer slapen. Haar zetpil werkte overduidelijk, want ze zat te lachen op schoot en zodra ik of mijn man haar teruglegde in bed begon ze te huilen. Dit heeft ze volgehouden tot 1.00u. Toen legde ik haar weer in bed, ze begon wéér te huilen en net toen ik opstond met het idee 'dan slaap ik vannacht maar niet, ik ga wel met haar beneden zitten' toen was ineens stil en heeft ze geslapen tot 7 uur. En nu slaapt ze nog. Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat.
pi_78670332
Happy gefeliciteerd met jullie mooie Daan Wat lacht hij schattig, die wangetjes
BJ beterschap Waarom eet je dan ook een cactus op joh
Fijn dat de zetpil werkte en Isabeau toch nog een lange ruk slaap heeft gehad Sorbootje, hopelijk is ze straks weer de oude
Wat fijn dat Driekus geen helmpje hoeft Mefke!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:47:00 #76
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78671045
Oh happy!! Ik kan mij nog heel goed herinneren dat je nét zwanger was, met zorgen en al... en kijk nu dan, wat een schoonheid! Gefeliciteerd met je prachtige zoon!

Ik ben hier zelf een paar dagen amper geweest, even een weekje minder internet en lekker met de kindjes bezig in huis... maar nu is alles weer naar school
Ik zie alleen 68 berichten in mijn inbox Maar eens even gaan lezen zo.

BJ beterschap... wij hebben het net gehad, zit nog met restantjes. Elyas is de enige die niet ziek is geweest, ws. beschermd via mij.

Ik heb geen tijd om alles terug te lezen, maar BE moet je nu ook nog een paar keer een nieuw helmpje laten afmeten of is dit exemplaar verstelbaar of zo?

Mefke, fijn dat jij de dans ontspringt vwb helm voor Driekus!

Hier gaat alles goed, Elyas is een beer, en nu ook alweer uit 62 gegroeid

Hier maar even een fotootje snel:
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:48:40 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78671097
68?

Ze stellen deze steeds bij Tan, ze vijlen dan de punten die strak zitten wat uit.
pi_78671374
Men Tan, wat groeit Elyas goed zeg! Je haalde me qua buik al snel in in de zwangerschap, nu haalt jouw binkie Lars straks nog in qua formaat!
Lars draagt nl broekjes maat 62 en shirtjes 68.

Happy, fijn dat je er bent! Wat een mooie Daan hebben jullie zeg!
Ik las al iets over helemaal niet huilen met de hielprik, wat een kanjer zeg!

Balen BE, dat de helm nu toch voor wat hobbels op de weg zorgt! Hopelijk kunnen ze het goed bijwerken zodat Oscar hem weer goed kan dragen.

Isabeau nog steeds ziekjes....arm meisje!
Fijn dat ze nog wel goed wil drinken.....
Beterschap!

En ook beterschap voor Beessie, met dr cactuskeeltje.
Hoe is het met Evie? Heeft ze nog erg last gehad van dr prikjes?

Oeh ik heb net een bloemkoolsmurrie bereid voor Lars, hij ligt nu nog te slapen, maar straks mag hij voor het eerst groente eten. Ik hou het fototoestel in de aanslag!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78671443
Hier nog geen verbetering. Koorts is niet weg en Isabeau is heel zielig
pi_78671494
Awh Isabeau zo zielig

Spannend Karin!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:02:06 #81
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78671534
Sorbo gewoon lekker thuisblijven voor je meisje Hopelijk herstelt ze vandaag een beetje

Happy wat is Daan moooooooooooooooooooooooi
* Takkembah krijgt spontaan rammelende eierstokken!!!!!

Elyas wat een grote jongen ben je al! En wat een schitterend pakje (H&M ofnie ik heb het shirt met roze broek van Lexieflexie)

BJ beterschap!
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:06:02 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78671656
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Men Tan, wat groeit Elyas goed zeg! Je haalde me qua buik al snel in in de zwangerschap, nu haalt jouw binkie Lars straks nog in qua formaat!
Lars draagt nl broekjes maat 62 en shirtjes 68.

Hier is het andersom, shirtjes en rompertjes 62/68 gaan nog net, maar broekjes en complete pakjes moeten echt 68, ik krijg zijn pakjes niet eens meer dicht. Op de foto heeft hij ook maat 68 aan, het truitje heb ik een keer omgeslagen bij de mouwen maar het broekje zit maar net goed.
Hij is verder niet dik of zo, hij heeft alleen een dikke vette onderkin Zie je op de foto niet echt goed, maar het is echt een kwabbie, had Jessai ook trouwens.

@BE, dat valt dan nog mee!

Isabeau beterschap!

en takkembah, pak is idd van de h&m

[ Bericht 2% gewijzigd door Tan op 03-03-2010 10:12:06 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:35:16 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78672589
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef freecell het volgende:

[..]

TARA wíl wel 's nachts, maar wordt serieus heel moeilijk wakker. En dan inderdaad wat Serpente omschrijft
Ik ben dan al 10x wakker.
Mja, is ook hoor. Hij wil wel maar dat wakker worden hè?
Mijn man slaapt gewoon echt overal doorheen. Zelfs door een krijsende Harry.
En toen Harry nog bijvoeding moest na elke bv had ik ook altijd moeite om hem wakker te krijgen. Ik moest ook steeds weer zeggen wat hij moest doen. Hij had er gewoon geen benul van!
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:42:13 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78672819
Sorbo, beterschap voor kleine Isabeau!

Lijnloos, een beetje laat maar ik wil je toch nog succes wensen voor vandaag!
pi_78672962
Ach Isabeau nog steeds zo ziek, beterschap hoor

Elyas, kleine beer wel een hele leuke kleine beer Leuk kussen waar hij op ligt, en hij heeft mijn ''lievelingsbroekje voor Wolf'' aan
Bij Wolf lubberen mt 62 broekjes soms nog van zn billen (en dan vind ik truitjes mt 62 wel weer krap, die draagt hij nu ook in 68)

Eerste werkdag,slaapdienst is hartstikke goed gegaan, nu lekker een week vrij, heerlijk alleen maar knuffelen met Wolf.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:51:16 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78673106
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef Sorbootje het volgende:
Hier nog geen verbetering. Koorts is niet weg en Isabeau is heel zielig
Aggos wat sneu nou... Drinkt ze nog wel goed?
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:56:52 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78673305
free, post anders nog een keer die foto van rood aangelopen krijsende baby leander met slapende tara ernaast.

wat sneu, isabeau zoziekjes!

be, krijg je dan regelmatige controles om te checken of het nog goed zit? het is ook zoiets om iedere keer schuurplekken af te wachten...
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:05:35 #88
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78673670
Beessie-Jen: Beterschap!

Happyme28: Wat een lief beertje heb jij

Tan: Nog zo'n lief beertje

Sorboortje: Isabeautje nog ziek Zielig!!!!

Wij hebben een schommelwiegje voor Tessa, maar elke keer word ze huilend wakker omdat het wiegje schuin staat en Tessa tegen een kant aan ligt Heel zielig! Maar ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg? Heb vannacht maar weer een voedingskussen erin gedaan zodat ze geen kant op kan, maar ik wil dat ze gewoon in het wiegje kan liggen. Iemand een idee???

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_78673980
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
free, post anders nog een keer die foto van rood aangelopen krijsende baby leander met slapende tara ernaast.
Oja ik ga ff zoeken!

Arme Isabeau...
pi_78674078
Een hele dikke knuffel voor alle zieke kindjes en mama's.

Om in te haken op het papa verhaal, ik heb er ook zo'n eentje. Als er s nachts iets moet gebeuren, dan doet hij dat wel. Maar dan hoor ik hem door de babyfoon kletsen. En er hoeft maar iets te gebeuren waar hij niet oprekend (een spugende jamie of zo) dan roept hij gelijk mij. Terwijl ik het altijd alleen oplos.... kan me daar zo aan irriteren. En alles gaat zo traag, dan ik 10 keer sneller ben als ik het zelf doe
pi_78674150
Check
Leander en papa!
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:29:02 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78674669
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef mama_papa het volgende:
Beessie-Jen: Beterschap!

Happyme28: Wat een lief beertje heb jij

Tan: Nog zo'n lief beertje

Sorboortje: Isabeautje nog ziek Zielig!!!!

Wij hebben een schommelwiegje voor Tessa, maar elke keer word ze huilend wakker omdat het wiegje schuin staat en Tessa tegen een kant aan ligt Heel zielig! Maar ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg? Heb vannacht maar weer een voedingskussen erin gedaan zodat ze geen kant op kan, maar ik wil dat ze gewoon in het wiegje kan liggen. Iemand een idee???

Kun je het niet vast zetten zodat de schommelfunctie weg is zal ik maar zeggen?
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:30:16 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78674727
Zo, maar eens begonnen met het lezen van dit topic. Wat gebeurd er veel in de leventjes van die jonge mensjes toch. Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Mefke, wat fijn dat Driekus waarschijnlijk geen afplatting (meer) heeft!! Daan heeft trouwens ook al heel duidelijk een voorkeurshouding, dus dat moeten we goed in de gaten houden.

Mijn man is trouwens ook direct in het diepe gegooid aangezien ik nog niet zo heel mobiel ben (en al helemaal niet was) dus hij zorgt voor zowel mij als de kleine (met hulp natuurlijk van de kraam) maar nachtelijke luiers en helpen met aanleggen etc. doet hij zonder morren en als de beste *trots is* (hopenlijk blijft het zo als ik straks opgeknapt ben )

Sorbootje, agossie wat naar voor Isabeau. Hopenlijk knapt ze snel op Inderdaad fijn dat ze wel gewoon goed drinkt.

Twinkly, wat stoer met de bus naar de stad. Ik heb daar ook al over zitten denken. Heb mijn auto verkocht omdat ik 'm gewoon te weinig gebruikte. Kan op de fiets naar het werk enzo, maar wil straks wel met die kleine de hort op. Denk dat ik me er maar gewoon overheen moet zetten. En zo te lezen is het dus prima te doen al zal het hier wel met kinderwagen zijn, maar dat moet ook kunnen vind ik.

BE, hou vast aan het feit dat jullie verbetering zien. Je weet waar je het voor doet en gelukkig lijkt Oscar het goed te trekken (al is twijfel natuurlijk heel begrijpelijk en die schuurplek gewoon ).

Lijnloos, ik hoop dat het werken meeviel vandaag. Ik heb nu ook dezelfde instelling als jij... tuurlijk gaan we straks gewoon weer werken, het hoort erbij en op het KDV heeft Daan het vast ook goed..... maar stiekem vrees ik nu al voor die dag....gelukkig duurt het nog wel effe voor mij. Ik hoop dat het vandaag gewoon goed is gegaan met Minke op het KDV.

Tan, wat groeit Elyas als kool maar dat pakje is echt

Oh, dat bijlezen duurt langer dan ik dacht en mijn man wil zo lekker in bad enzo en mama heeft honger. Dus later de rest bijlezen!
pi_78674898
Ja BE, gelukkig drinkt ze heel goed en is ze ook alert. Maak me dus niet echt zorgen, maar vervelend is het wel.

En die foto
pi_78675311
LOL die foto Freecell, hoe is dat mogelijk!!

Eet smakelijk Happy!! Wat lief dat je nu al helemaal op iedereen reageert

Fijn dat Isabeau iig nog wel goed drinkt Sorbootje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78675891
Ohjee, alweer anderhalf topic gemist! Ik zal gauw bijlezen

We hebben een wat roerig einde van vorige week gehad, Ella was deze keer van de prik _veel_ zieker dan vorige keer (toen was t met veel slapen en 2 uurtjes 38 graden wel weer over). Deze keer was 't 2 dagen drama, arm ding
Daarna was H (man-lief) druk, en op maandag kwam mijn mama (goedbedoeld, ongetwijfeld) commentaar op alles geven

Ik begin dus net aan een beetje bijkomen en ritme terugvinden

Nu dus eerst dat bijlezen tot later!
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:04:13 #97
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78676044
Asyniur: Nee dat kan niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het wiegje, je ziet het niet maar dan heb je misschien een idee, er zitten touwen aan die naar een haak toe gaan, dus vast zetten gaat echt niet

Edit: bij deze zie je het wel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78676345
Gosh arme Ella, hopelijk komen jullie snel weer in een ritme.

Mama_papa kun je het wiegje niet op de grond zetten? Of stort het dan in? En anders misschien Tessa een tijdje, in plaats van in de wieg, in de kinderwagenbak laten slapen?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:12:40 #99
100412 mefke79
komt goed!
pi_78676349
M_P, dan zou ik de touwen controleren, waarschijnlijk is er eentje net ietsje korter dan de andere en dan gaat het fout. Tenminste, dat hadden wij hier met onze wieg die dezelfe constructie kent. En anders inderdaad een rolletje van een handoek om haar heen leggen. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:22:41 #100
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_78676707
Twinkly: Dan stort hij ii in We hebben haar de eerste 2,5 weken in de kinderwagenbak laten slapen, maar ik vind t zo'n leuk wiegje en t is ook zo zonde als we m niet gebruiken

Mefke79: Hmm dat ga ik inderdaad zo maar eens even bekijken! Handdoek als rolletje, wat slim!

Bedankt iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')