Bij ons is het meer andersom, Alexa slaapt al sinds 2 mnd door bij ons en ik ben bang dat het daardoor zou gaan stoppen ofzo...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Linda2205 het volgende:
Takkie, Lotte is toen ze 4 maanden was naar dr eigen kamertje gegaan. Toen ging het pas echt goed met slapen en toen heb ik het gewoon een keertje geprobeerd. Binnen een week sliep ze toen ook door
Kan je in NL eigenlijk met een kinderwagen in de bus?
yep geen probleem al helemaal niet bij die lage bussen, alleen in sommige plaatsen heb je ze nog van vroeger rijden met een trapje dan gaat t wat lastigerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Linda2205 het volgende:
Kan je in NL eigenlijk met een kinderwagen in de bus?
Ja, dat heb ik ook weleens gehoord. Maar dat gaat toch helemaal niet als je met de wandelwagenbak zit enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep geen probleem al helemaal niet bij die lage bussen, alleen in sommige plaatsen heb je ze nog van vroeger rijden met een trapje dan gaat t wat lastiger
hier in utrecht is wel t beleid dat als t druk ik dat hij ingeklapt moet worden
in maastricht moest dat ook, maar als ik met Isa op pad was, nooit last van gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook weleens gehoord. Maar dat gaat toch helemaal niet als je met de wandelwagenbak zit enzo
En takkembah, dat gaat heus wel goed! Probeer het anders gewoon een keertje een nachtje als je goed uitgerust bent? Hier heb ik eerst een bepaald ritme gedaan in de co-sleeper, toen ze daar aan gewend was datzelfde ritme in haar bedje (pyjama aan, drinken, slapen) en dat ging vanaf dag 1 goed. Ook de voeding bleef op dezelfde tijd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:55 schreef Takkembah het volgende:
Lijnloos dat komt echt goed. Ikzelf vind werken (3 dgn) nu leuk, maar voel me ook altijd weer raar op zo'n werkdag: fles erin, Alexa weg, werken, fles erin, Alexa slapen. Aan de andere kant vind ik mijn werk super en geniet ik extra super mega veel van de 2 dgn dat ik lkkr kan aanklooien met dr...
Iig heel veel succes morgen, en natuurlijk heel veel plezier
Dat hoort er een beetje bij. Koppie groeit door en dan gaat het strak zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:
vergeet ik helemaal te jompelen voor direkus' mooie ronde koppie!![]()
be, komt de schuurplek door de helm? wat stom!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef Kimbell het volgende:
Trotse tante TVP!
Krijgt ie dan steeds een nieuw helmpje of kunnen ze 'm gewoon verstellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hoort er een beetje bij. Koppie groeit door en dan gaat het strak zitten.
Nee, ze schuren/vijlen hem steeds een beetje uit. Ze kunnen aan de verkleuring van huidsmeer in dat ding (don't askquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Krijgt ie dan steeds een nieuw helmpje of kunnen ze 'm gewoon verstellen?
Hier is het andersom, shirtjes en rompertjes 62/68 gaan nog net, maar broekjes en complete pakjes moeten echt 68, ik krijg zijn pakjes niet eens meer dicht. Op de foto heeft hij ook maat 68 aan, het truitje heb ik een keer omgeslagen bij de mouwen maar het broekje zit maar net goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Men Tan, wat groeit Elyas goed zeg! Je haalde me qua buik al snel in in de zwangerschap, nu haalt jouw binkie Lars straks nog in qua formaat!
Lars draagt nl broekjes maat 62 en shirtjes 68.
Mja, is ook hoor. Hij wil wel maar dat wakker worden hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA wíl wel 's nachts, maar wordt serieus heel moeilijk wakker. En dan inderdaad wat Serpente omschrijft
Ik ben dan al 10x wakker.
Aggos wat sneu nou...quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef Sorbootje het volgende:
Hier nog geen verbetering. Koorts is niet weg en Isabeau is heel zielig
Ojaquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
free, post anders nog een keer die foto van rood aangelopen krijsende baby leander met slapende tara ernaast.
Kun je het niet vast zetten zodat de schommelfunctie weg is zal ik maar zeggen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef mama_papa het volgende:
Beessie-Jen: Beterschap!
Happyme28: Wat een lief beertje heb jij
Tan: Nog zo'n lief beertje
Sorboortje: Isabeautje nog ziekZielig!!!!
Wij hebben een schommelwiegje voor Tessa, maar elke keer word ze huilend wakker omdat het wiegje schuin staat en Tessa tegen een kant aan ligtHeel zielig! Maar ik heb geen idee hoe ik dat goed krijg? Heb vannacht maar weer een voedingskussen erin gedaan zodat ze geen kant op kan, maar ik wil dat ze gewoon in het wiegje kan liggen. Iemand een idee???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het wiegje, je ziet het niet maar dan heb je misschien een idee, er zitten touwen aan die naar een haak toe gaan, dus vast zetten gaat echt niet
Edit: bij deze zie je het wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |