Jups... gezien wat er gebeurd kan het best wel eens kruisbanden zijn...quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
Gaat daar nou pieters geblesseerd van het veld af bij jong oranje ?
Verstapte zich.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Zat aan de telefoon...
Bij het landen schiet zijn knie naar links.. niet echt prettig dus...quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Zat aan de telefoon...
Nou dan kunnen Ooijer/Marcellis/Vukovic hun schoenen ook weer uit het vet halen en oppoetsen voor wat extra minuutjes de rest van de competitie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij het landen schiet zijn knie naar links.. niet echt prettig dus...
quote:
Hij heeft slechts een half jaar getekend hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Als van der Meyde wedstrijdfit is en weer de vorm terugkrijgt uit zijn Ajax-periode dan is hij 3 klasses beter dan Helazovic
Als iemand dat eruit kan halen, dan is Rutten dat wel. Zul je zien dat we straks graag zien dat hij langer blijft.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Als van der Meyde wedstrijdfit is en weer de vorm terugkrijgt uit zijn Ajax-periode dan is hij 3 klasses beter dan Helazovic
Dan moet hij het wel heel goed doen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als iemand dat eruit kan halen, dan is Rutten dat wel. Zul je zien dat we straks graag zien dat hij langer blijft.
Daar zal het idd wel op uitdraaien, jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als iemand dat eruit kan halen, dan is Rutten dat wel. Zul je zien dat we straks graag zien dat hij langer blijft.
In 2 maanden tijd wordt ie een supervoetballer? Nahhhhquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
John van Burgerking was toch bij NEC ook 6 kilo in een week afgevallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd wordt ie een supervoetballer? Nahhhh
snap niet waarom ze nu niet over een nieuw contract willen praten! Verleng nu maar gewoon! Dan verdien je mooi meer als ie weg gaat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie ander nieuws:
[..]
'de goede prijs' zal hier wel een aardig stuk hoger liggen dan bij lazovic.
Nu verlengen = nu meer gaan betalen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
snap niet waarom ze nu niet over een nieuw contract willen praten! Verleng nu maar gewoon! Dan verdien je mooi meer als ie weg gaat!
Inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef fetss het volgende:
pieters waarschijnlijk zwaar geblesseerd:O, daar gaan onze verdedigers
quote:Erik Pieters van PSV is woensdag bij de interland van Jong Oranje in Doetinchem tegen Polen (3-2) mogelijk zwaar geblesseerd geraakt aan de knie. Volgens bondscoach Cor Pot waren de conclusies na de eerste diagnose niet positief.
Bron
Heb je opzich een punt! Maar ik zie het niet goed aflopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu verlengen = nu meer gaan betalen.
Hij heeft nog contract tot 2013, dus waarom overhaaste beslissingen nemen?
ach invallen tegen Ajax en de winnende maken is ook wel voldoende hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:52 schreef MMUFC het volgende:
Ik had stiekem nog de hoop dat De Telegraaf ons zat te dissen met het mAndy van der Meyde verhaal.. maar niet dus...
Maarja als je aan de andere kant ziet dat Lazovic niet in staat was te spelen zaterdag.. dan begin je haast weer aan vorig jaar te denken..
mAndy krijgt overigens nummer 8.. hij hoopt de harten van de supporters te winnen... gaat niet zomaar lukken denk ik.. misschien als hij de komende duels 4x scoort en ook nog eens 4 assists geeft(per duel dan wel te verstaan!!)...
Als ja, die gast heeft in 4 jaar tijd 20 wedstrijden gespeeld bij Evertonquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Droomclub! Geld, daar droomt lazovic over!
Uit een VI artikel van 2007!quote:PSV heb ik altijd mijn droomclub genoemd, daar wil ik niet na één of twee jaar weg. Daarnaast heb ik de ambitie om in aanmerking te komen voor een Nederlands paspoort.’
Lazovic was bezig aan zijn 3e seizoenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:36 schreef ganzenherder het volgende:
Uit een VI artikel van 2007!![]()
Partizan en Feyenoord waren ook al zijn droomclubs zeker. Hij droomt misschien een beetje teveel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |