abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78681762
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:10 schreef Whiteguy het volgende:

Noem eens een betere clubloze speler die zin heeft om voor 8 wedstrijdjes te komen ? Prima voor de bank voor het geval Amrabat geblesseerd raakt.
Hij heeft al jaren geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld en dan heb ik het niet eens over goed spelen. Zoals je zelf al zegt krijgt Amrabat waarschijnlijk nu de kans maar als back-up kan je daar toch ook Bakkal ofzo laten spelen voor die paar wedstrijden?

Nu haal je midden in het seizoen een speler met overgewicht binnen die al jaren niet op hoogste niveau speelt. Kan je inderdaad beter niemand halen.

En hij ziet er zeer onsympathiek uit, ja.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:17:04 #77
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78681782
HAHAHAHAHAHAHA ANDY V/D MEYDE NAAR PSV HAHAHAHAHAHAHA

mijn God wat een wanbeleid daar in Eindhoven...
En Lazovic via de achterdeur naar Sint Petersburg... na alles wat Rutten voor hem heeft gedaan om hem weer aan het voetballen te krijgen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:21:54 #78
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78682028
Uit de categorie ander nieuws:
quote:
PSV wil luisteren naar aanbiedingen voor Dzsudzsák
03/03/2010 14:14

PSV staat niet onwelwillend tegenover een verkoop van Balász Dzsudzsák. Dat liet de clubleiding vorige week weten tijdens een onderhoud met de zaakwaarnemer van de 23-jarige Hongaarse linksbuiten.

De begeleider van Dzsudzsák was naar Eindhoven gekomen om te praten over een verbeterde aanbieding voor zijn cliënt, die nog tot medio 2013 vastligt bij PSV. Een salarisverhoging bleek op dit moment echter niet bespreekbaar voor de clubleiding.

'PSV wil wachten tot de zomer', aldus zaakwaarnemer Ferenc Fülöp tegen Voetbal International. 'Dan kan het twee kanten op: of we gaan alsnog praten over een nieuw contract, of ze verkopen Balasz aan een andere club. PSV is bereid om te luisteren als de goede prijs op tafel komt.'

'Welk bedrag ze dan bedoelen, weten we ook niet. We accepteren het standpunt van PSV. In ieder geval hebben we nu wat meer duidelijkheid', zegt Fülop. Over de intenties van de international houdt hij zich op de vlakte. 'Balasz is erg ambitieus, maar hij is ook gelukkig in Eindhoven. Hij hoeft niet per se weg. Maar als na dit seizoen een grotere club op zijn pad komt, is hij zeker geïnteresseerd.'

Overigens leek de enkelblessure van Dzsudzsák, die zich zondag moest laten vervangen tijdens het thuisduel met RKC Waalwijk (5-1), mee te vallen. 'Hij heeft wel wat pijn, maar denkt zelf dat hij komend weekeinde gewoon weer kan spelen voor PSV', aldus zijn zaakwaarnemer.
'de goede prijs' zal hier wel een aardig stuk hoger liggen dan bij lazovic.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:23:23 #79
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78682091
quote:
Danko Lazovic verlaat PSV en gaat naar Zenit
03 maart 2010 14:05
Danko Lazovic en Erik ten Hag.
Danko Lazovic (26) vertrekt bij PSV en tekent een contract bij de Russische topclub Zenit Sint-Petersburg, zo maakt de directie woensdag officieel bekend. De Serviër was bezig aan zijn derde seizoen in dienst van PSV. Tegelijkertijd heeft PSV met Andy van der Meyde (30) transfervrij een extra aanvaller aangetrokken.

“Lang beraad”
“Vorige week meldde Danko zich bij de trainer dat er een aanbieding lag uit Rusland”, aldus algemeen directeur Jan Reker. “Fred Rutten is daarvan geschrokken, waarna er een aantal behoorlijke gesprekken zijn geweest. Na lang beraad is besloten om Danko te laten gaan. Welke beslissing je ook neemt in deze, het is nooit een goede beslissing. We deden het ook niet van harte. Maar Danko had zaterdag aangegeven dat hij ‘mentaal niet klaar was’ om te spelen tegen RKC Waalwijk. We hebben direct gekeken naar de mogelijkheden en kwamen uit bij Andy van der Meyde. De trainer heeft vertrouwen in hem en hij krijgt de kans hier.” Lazovic speelde sinds de zomer van 2007 voor PSV, toen hij overkwam van Vitesse. Daarvoor speelde hij voor Partizan Belgrado, Feyenoord en Bayer Leverkusen. Dit seizoen tekende Lazovic voor vijf competitiedoelpunten in de Eredivisie.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:23:42 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78682109
De ondergang van Andy

Nog zie ik hem wegrijden van het parkeerterrein van de Amsterdam Arena. In de door zijn raam naar binnen geschoven microfoon sprak hij iets over jongensdromen en kansen die je niet kon laten liggen. Een stralend jochie op weg naar het grote Inter Milan. Drieëntwintig jaar was Andy van der Meyde toen. Twee sterke seizoenen bij Ajax en een wereldgoal tegen AS Roma hadden de brutale buitenspeler uit Arnhem een nieuw avontuur opgeleverd. De wereld aan de voeten van een gezonden godenzoon. De zeer magere zes jaren die daarop volgden bewezen andermaal dat het in de voetballerij - maar eigenlijk toch vooral in het hoofd van een profvoetballer- raar kan lopen.

De keuze voor Inter Milan was bepaald geen slimme. Zelf zag hij het ongetwijfeld anders, maar zó goed was Andy nou ook weer niet. Voor spelers uit zijn categorie is Inter Milan de club bij uitstek om je prille carrière zonder mededogen de vernieling in te helpen. Geen warme geduldige kweekvijver, waar je een aai over je bol krijgt als je in de eerste wedstrijd een beetje zenuwachtig bent. Bij Inter slijpen ze dan de messen al. Laat staan dat ze ook maar iets van je begrijpen, met je frivole gedribbel aan de zijlijn. Een positie waar de terreinbeheerder van San Siro voorheen alleen het gras kwam maaien voor de vorm. Inter Milan, de club die Dennis Bergkamp niet aan het voetballen kreeg. Wat moest je daar in godsnaam?

Andy slaagde niet in Milaan en vertrok na twee seizoenen naar Everton. Een mooie club, die aardig in de lift zit. Goede trainer ook. Maar juist in Liverpool ging in het definitief mis. In de vier seizoenen dat hij bij de The Toffees onder contract stond speelde hij nog geen vijfentwintig wedstrijden. Dirk Kuyt haalt datzelfde aantal in een paar maanden. Dan nu een rijtje dat Dirk niet heeft, maar Andy wel: een eigen dierentuin met onder meer zebra’s, paarden, fretten, ganzen en een kameel. Een tatoeage van zijn eigen bijnaam op zijn arm (El Cecchino, oftewel De Boogschutter, naar het vieren van zijn doelpunt tegen AS Roma). Minstens acht Rolexen, die overigens samen met hond Mac en twee sportwagens werden gestolen. En dan was er ook nog een ziekenhuisopname na een avond stappen, terwijl hij toch echt van de club in zijn bed hoorde te liggen. Andy stond vaker in de krant dan op het veld. Zo ligt de wereld aan je voeten en zo lachen ze je allemaal uit.

Voetballers met miljoenen op hun bankrekening zijn doorgaans niet de eersten die op medelijden van de goegemeente hoeven te rekenen. Toch blijft er aan de vergane glorie van voetballers altijd iets tragisch kleven. Iets zieligs zelfs. In het geval van Andy van Meyde al helemaal. Persoonlijk drama bleef hem de afgelopen jaren niet onbespaard. Zijn dochtertje werd ruim twee jaar geleden met zware complicaties geboren en lag sindsdien vrijwel aaneengesloten in het ziekenhuis. Het meisje kreeg vierentwintig uur per dag medische zorg. Een slopende tijd, waarvan Van der Meyde de oorzaak lange tijd geheim hield, om media-aandacht te voorkomen. Zelfs zijn trainer wist van niets. Geruchten over wilde nachten, depressies en alcoholverslaving staken door het opgestoken rookgordijn steeds meer de kop op. En ja, het was een loodzware tijd, en ja, hij dronk wel eens een biertje om zijn problemen te vergeten. Maar verslaafd was hij niet.

Die persoonlijke omstandigheden hebben grote invloed gehad op de stagnatie van een ooit zo veelbelovende carrière. Je kunt je überhaupt afvragen of je het een ietwat dommig straatjochie kwalijk kan nemen dat hij de weelde van een miljoenenbestaan niet aan kan. Van der Meyde heeft het, opgegroeid in een weinig florissante wijk in Arnhem, van huis uit nooit gekend. Plotselinge roem en rijkdom kan dan zomaar naar je hoofd stijgen. Totdat het in je schoenen zinkt omdat een heel Goodison Park zich hopeloos afvraagt wanneer die geniale topaankoop eens een fatsoenlijke wedstrijd gaat spelen. En dan was daar zijn zieke dochtertje, dat al het andere op de wereld - en dus ook voetbal - overbodig maakte. Niemand is van steen.

Met zijn dochtertje gaat het intussen stukken beter. Van der Meyde noemde zich kortgeleden in De Telegraaf dan ook een gelukkig man. Werkloos, maar gelukkig. Want bij Everton kan hij vertrekken. Teveel problemen en te vaak geblesseerd. Op het moment van schrijven is hij transfervrij op zoek naar een nieuwe club. Het zou wel eens Blackburn kunnen worden, las ik onlangs. Met zijn negenentwintig jaar is het nog niet te laat om te laten zien dat hij niet voor niets ooit achttien interlands heeft gespeeld. Maar misschien kan hij toch maar gewoon het beste terugkeren naar Nederland. Weg uit de hectiek. Terug naar Arnhem, waar hij nog gelukkig was zonder Ferrari’s en safariparken. En dan eens aanbellen bij Vitesse, de club waar het allemaal als jeugdspeler begon. Hallo, ik ben Andy en ik wil graag voetballen. Desnoods voor een salaris van niks. Geld is ook niet alles. Andy weet dat nu. Arnhem is een mooie stad. Ze hebben er zelfs een dierentuin. Met zebra’s en kamelen.
PieAir
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:26:34 #81
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78682237
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Whiteguy het volgende:

[..]
And posted; Lazovic vertrekt naar Rusland
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:27:35 #82
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78682288
Wat een trieste dag
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:28:28 #83
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78682325
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:27 schreef Zapper het volgende:
Wat een trieste dag
* Sj0rSz agrees that!
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:36:21 #84
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78682639

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78682682
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef fetss het volgende:
Waarom vindt iedereen het zon slecht idee?

Ik vind het een redelijk goede deal, van der meyde kost niks en voor lazovic krijg je nooit meer 5 miljoen..
op deze manier krijg je ook mooi de begroting rond..
Als je door dit grapje de titel verliest, gooi je een minstens 10 en misschien wel 20 miljoen euro door de plee. Lazovic kun je in de zomer ook nog wel voor 3 miljoen verkopen, dus door deze geweldige deal winnen we 2 miljoen euro, met een potentieel verlies van 20 miljoen euro op de koop toe genomen.

Met de aantekening dat Lazovic natuurlijk een verschikkelijke jankerd is omdat hij wat russische roebels voorgelegd kreeg en daarom al niet meer kon spelen PSV, omdat hij dat mentaal niet kon opbrengen. Wat een kutprof ben je dan (hoewel we dit al wisten natuurlijk).
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:39:32 #86
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78682759
Vergeet niet hoe Danko zelf is.
Hij speelde zaterdag al niet mee omdat hij zich niet meer mentaal kon opladen nu hij al die miljoenen van Sint Petersburg in zijn kop had.

"DIET IS MAIN DROOMKLOEB" my ass
PieAir
pi_78682815
Dag Danko

Welkom Jood
U MAD?
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:49:04 #88
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_78683128
Valt me nog mee dat ie niet gepost is....

"PSV haalt Van der Meyde als vervanger Lazovic"
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:49:47 #89
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78683167
voor de "breedte" is Andy een prima aankoop.
PieAir
pi_78683192
Ik sta er uiteraard sceptisch tegenover, maar we kunnen hier pas over oordelen na een aantal wedstrijden. Ook ik denk dat de transfer van Lazovic een buitenkansje was, wat je normaal gesproken eigenlijk moet benutten.

Of hiermee het kampioenschap in gevaar komt: dat zal toch echt de tijd ons moeten leren.
pi_78683208
Dus...
pi_78683258
Ik had stiekem nog de hoop dat De Telegraaf ons zat te dissen met het mAndy van der Meyde verhaal.. maar niet dus...

Maarja als je aan de andere kant ziet dat Lazovic niet in staat was te spelen zaterdag.. dan begin je haast weer aan vorig jaar te denken..

mAndy krijgt overigens nummer 8.. hij hoopt de harten van de supporters te winnen... gaat niet zomaar lukken denk ik.. misschien als hij de komende duels 4x scoort en ook nog eens 4 assists geeft(per duel dan wel te verstaan!!)...
pi_78683353
Kolere wat een vetklep.
U MAD?
  woensdag 3 maart 2010 @ 14:55:10 #94
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78683361
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Als je door dit grapje de titel verliest, gooi je een minstens 10 en misschien wel 20 miljoen euro door de plee. Lazovic kun je in de zomer ook nog wel voor 3 miljoen verkopen, dus door deze geweldige deal winnen we 2 miljoen euro, met een potentieel verlies van 20 miljoen euro op de koop toe genomen.

Met de aantekening dat Lazovic natuurlijk een verschikkelijke jankerd is omdat hij wat russische roebels voorgelegd kreeg en daarom al niet meer kon spelen PSV, omdat hij dat mentaal niet kon opbrengen. Wat een kutprof ben je dan (hoewel we dit al wisten natuurlijk).
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:39 schreef jpg97 het volgende:
Vergeet niet hoe Danko zelf is.
Hij speelde zaterdag al niet mee omdat hij zich niet meer mentaal kon opladen nu hij al die miljoenen van Sint Petersburg in zijn kop had.

"DIET IS MAIN DROOMKLOEB" my ass
Als psv hem niet had verkocht hadden ze misschien OOK de titel wel verspeeld. We hebben in het verleden gezien hoe vervelend Danko kan zijn als hij zijn zin niet krijgt. Dan kan je hem maar beter weg doen voordat hij de moeders en dochters van Rutten, Stevens, van Raaij en Reker neukt.

Dan liever de rust bewaren en met Amrabat gaan spelen.

Danko: bedankt voor de doelpunten en de assists, niemand gaat je hier missen
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:05:12 #95
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78683790
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Whiteguy het volgende:

niemand gaat je hier missen
Oh jawel hoor
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:07:39 #96
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_78683910
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

[..]

Als psv hem niet had verkocht hadden ze misschien OOK de titel wel verspeeld. We hebben in het verleden gezien hoe vervelend Danko kan zijn als hij zijn zin niet krijgt. Dan kan je hem maar beter weg doen voordat hij de moeders en dochters van Rutten, Stevens, van Raaij en Reker neukt.

Dan liever de rust bewaren en met Amrabat gaan spelen.

Danko: bedankt voor de doelpunten en de assists, niemand gaat je hier missen
Amrabat?
pi_78683968
Inderdaad: hij gaf blijkbaar aan mentaal niet klaar te zijn om tegen RKC te spelen (vanwege de interesse uit Rusland). Dat was wellicht een teken aan de wand. Aan een breuk-forcerende Lazovic heeft niemand iets.

+ het begrotingstekort is ineens teniet gedaan.
pi_78683979
Deze man gaat voor PSV spelen ;

U MAD?
pi_78684034
iemand een idee voor een spandoek??
pi_78684103
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef stef040 het volgende:
iemand een idee voor een spandoek??
Ik rem niet voor een Andy?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo