Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
Mensen die roepen dat Lazo nu verkcoht moet worden voor 5 miljoen snappen het niet vind ik:
1) de spoeling wordt wel erg dun zo na afvallen Reis en Nijland
2) Ik ben geen supporter van de bankrekening van PSV, maar van PSV zelf
3) Hij levert straks na het WK waar hij meedoet toch minimaal hetzelfde op, misschien meer
4) hij is voor meer aangekocht dan die 5
In ieder geval niet naar Rusland aangezien de transfermarkt nog maar open is tot 10 maart daar. En uit andere landen is er weinig tot geen interesse voor Lazovic.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
De huidige selectie is al niet zo breed, dan moet je niet een van je betere spelers gaan verkopen. Dat kan 2 maanden later ook nog wel.
Denk het ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Lazovic blijft gewoon lijkt me .... anders was het wel al rond
Zegt niets, kunnen lange onderhandelingen zijn...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Lazovic blijft gewoon lijkt me .... anders was het wel al rond
Tja aan de ene kant is het begrijpelijk(op financieel vlak) maar aan de andere kant onbegrijpelijk(sportief vlak)...quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:05 schreef Lemming22 het volgende:
Nou Lazo out, Van der Meyde in. Om te janken dit beleid. Nog één laatste drama-actie van Reker voordat hij de club voorgoed verlaat. Die gast denkt alleen aan de zwarte cijfers.
Dit meen je niet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:05 schreef Lemming22 het volgende:
Nou Lazo out, Van der Meyde in. Om te janken dit beleid. Nog één laatste drama-actie van Reker voordat hij de club voorgoed verlaat. Die gast denkt alleen aan de zwarte cijfers.
Een speler zonder contract en dus zonder club kan je niet hurenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ben geen fan van vd Meyde, maar wel een goede en logische oplossing dit.
Lazovic goed verkopen, vd Meyde voor de laatste 8 wedstrijdjes huren, en in de tussentijd op zoek gaan naar een fatsoenlijke vervanger. Als Andy maar wel na het eind van het seizoen weer weg is.
Als Lazovic gewoon z'n werk bleef doen en vervolgens dat ook op het WK doet, had er zeker wel meer voor PSV ingezeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef fetss het volgende:
Waarom vindt iedereen het zon slecht idee?
Ik vind het een redelijk goede deal, van der meyde kost niks en voor lazovic krijg je nooit meer 5 miljoen..
op deze manier krijg je ook mooi de begroting rond..
Op beide kanten ongebgrijpelijk, aangezien nu wel eens de miljoenen van de CL weer niet worden gehaald.quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Tja aan de ene kant is het begrijpelijk(op financieel vlak) maar aan de andere kant onbegrijpelijk(sportief vlak)...
Volgens mij was het bij Ajax toch geen afdankertje en speelde hij toen hij vertrok zijn beste voetbal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:58 schreef J.Herrer het volgende:
Een afdankertje van Ajax halen als opvolger van een Feyenoord afdankertje, geniaal
Hij trainde afgelopen week mee bij Ajax, maar zij wilden hem geen contract aanbieden en speelt nu bij PSV. = afdankertjequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij Ajax toch geen afdankertje en speelde hij toen hij vertrok zijn beste voetbal.
Bovendien afdankertje Lazovic heeft zijn geld wel opgebracht, zou Ajax nog wat van kunnen leren met hun Atouba, Wielaert en andere mislukelingen die ze voor miljoenen verlies moeten doorverkopen....
Vind je het gek dat Ajax hem geen contract wil aanbieden, met 40 duurbetaalde selectiespelersquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij trainde afgelopen week mee bij Ajax, maar zij wilden hem geen contract aanbieden en speelt nu bij PSV. = afdankertje
Alsof je blij moet zijn met 5 miljoenvolgens mij heeft hij nog meer gekost dan dat ie heeft opgeleverd
En Atouba is geen mislukkeling, sterker nog: als hij fit is dan is hij voor elke NLse club een meerwaarde
Verschil is alleen dat PSV 2(Danko niet meegerekend) flankspelers heeft en Ajax 5(Suarez(spits als Pantelic niet speelt), Kennedy, Rommedahl, Sulejmani, Emanuelson)quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij trainde afgelopen week mee bij Ajax, maar zij wilden hem geen contract aanbieden en speelt nu bij PSV. = afdankertje
Alsof je blij moet zijn met 5 miljoenvolgens mij heeft hij nog meer gekost dan dat ie heeft opgeleverd
En Atouba is geen mislukkeling, sterker nog: als hij fit is dan is hij voor elke NLse club een meerwaarde
Zoals ik al eerder zei, dat is een non-argument.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het beleid ronduit kut is te noemen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dus omdat hij bij een andere club traint maar geen contract krijgt is het een kut beleid?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het beleid ronduit kut is te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |