Die vond ik ook apart, maar van de boom was volledig terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Palomar het volgende:
Wat een rare uitspraak. Net of iemand echt afstand kan doen van al zijn rechten.
Dat dus.quote:
Een week?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:58 schreef cptmarco het volgende:
maar ze mogen nooit meer zeuren...
da's wel weer goed...
hoe lang zou hij dat volhouden?
Nee, maar ik denk dat Mr. Visser geen zin had om over een half jaar dezelfde man over de eikenboom van de andere buren weer zeikend op de stoep te hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Palomar het volgende:
Wat een rare uitspraak. Net of iemand echt afstand kan doen van al zijn rechten.
Speaking of, deze keer barstte de vrouw van de aanklager niet in huilen uit onder het mom van: "Ik kan het gedoe niet meer aan."quote:
Nee inderdaad, ze werd er iig niet moe vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Speaking of, deze keer barstte de vrouw van de aanklager niet in huilen uit onder het mom van: "Ik kan het gedoe niet meer aan."
Dat is inderdaad het beste. Privacyprobleem opgelost en dakgootprobleem opgelost.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef geppie het volgende:
Ik zou serieus uit principe een nieuwe boom neerzetten, maar dan met de juiste afstand van de erfgrens af.
Ja, en dan een veel grotere laten planten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef geppie het volgende:
Ik zou serieus uit principe een nieuwe boom neerzetten, maar dan met de juiste afstand van de erfgrens af.
En direct een van 20 meter hoog die drie keer per jaar van blad wisseld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef geppie het volgende:
Daar hadden ze die leilinden al voor tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste. Privacyprobleem opgelost en dakgootprobleem opgelost.
Ja of die andere pipo gaat lekker op een flatje wonen, hij had toch geen zin in tuinieren zei hij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hadden ze die leilinden al voor tochEn wat is er zo erg aan een slaapkamerraam zien
Ga dan op de hei wonen, daar kun je wél doen wat je wil
Tot blijkt dat er een foutje is gemaakt met het bepalen van de erfgrens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef SigmundFreud het volgende:
Toch een beetje een anticlimax, maar Visser is en blijft rechter dus in dit geval kon hij weinig anders. Ik denk dat de redactie om die karikatuur van Boxtel toch een aflevering eromheen gebouwd hebben -- het contrast kon bijna niet groter ditmaal. Een nieuwe boom neerzetten of de boom verplaatsen precies op de toegestane grens zou een prachtige wraakactie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |