uhm ja en dat is anders want......?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Via internet gekochte tickets he...
Dat laatste wist ik niet.. dan had ik best een kaartje kunnen kopen voor me vriendin...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm ja en dat is anders want......?
Als de verkoper zijn hardcopy tickets nog niet geregistreerd heeft, staan ze nog niet op naam, dat kan de koper dan mooi doen
Etickets staan al wel op naam, maar dat kun je met een mailtje naar servicedesk@pptickets.be laten veranderen (de verkoper dan he?)....
Werkelijk waar teveel om op te noemen, maar degenen die ik absoluut MOET zien:quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef Tommy-Tea het volgende:
Naar welke act kijken jullie het meeste uit (: ?
Ik zelf, naar the bloody beetroots, pendulum, prodigy en van limp bizkit weet ik niet precies wat ik moet verwachten.
Ha, ze zitten blijkbaar nog aan het schema te schaven, want nu overlappen ze niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef StormWarning het volgende:
Zo uit m'n hoofd kijk ik het meest uit naar Fuck Buttons, Mark Lanegan (staan helaas dubbel) en Holy Fuck.
spacen als in wat..quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef StormWarning het volgende:
Zijn er hier trouwens ook nog spacers die van plan van zijn te gaan? Welke dag denken jullie dat daar qua muziek en andere omstandigheden het meest geschikt voor is en wanneer zal je de meeste lotgenoten tegenkomen?
Xtc.quote:
Ha, dat had ik dan weer niet verwacht van onze zuiderburen. Met honden ook? En werd iedere auto uitgepluist?quote:had trouwens op weg naar rockwerchter op 5km afstand van Haacht drugscontrole, dus wees voorzichtig
Nou, daar zou ik niet zomaar van uit gaan. Heb zo al dingen opgevangen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Xtc.Trippen voegt immers niet zo heel veel toe en blowen doen we toch de hele dag door wel.
![]()
[..]
Ha, dat had ik dan weer niet verwacht van onze zuiderburen. Met honden ook? En werd iedere auto uitgepluist?
Maargoed, ik ben toch met de trein en pendelbus, lijkt me stug dat ze die aan gaan houden en iedereen doorzoeken.
In tegenstelling tot wat op het PP-forum (waar Xa1pt naar linkt) wordt beweerd, is dat dus niet mogelijk. Tenminste, dat vertelden ze mij zojuist.. maar ik heb de afgelopen twee jaar niet meegemaakt dat er op ID gecontroleerd werd, dus het zal niet echt een probleem zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Monco10 het volgende:
weet iemand of e tickets die op naam staan van een ander een probleem zijn als je ze overkoopt?
Ik begreep dat je ze kon omzetten?
Het is echter wel een goede check om te kijken of je niet word opgelicht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef StormWarning het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat op het PP-forum (waar Xa1pt naar linkt) wordt beweerd, is dat dus niet mogelijk. Tenminste, dat vertelden ze mij zojuist.. maar ik heb de afgelopen twee jaar niet meegemaakt dat er op ID gecontroleerd werd, dus het zal niet echt een probleem zijn.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Yep heb ze, pukkelpop gaat de naam omzetten.
Thanks
Huh, deden ze dat gewoon toen je naar de servicedesk mailde? Tegen mij zeiden ze dat dat helemaal niet kon (verkoop er ééntje door aan een vriend)!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Yep heb ze, pukkelpop gaat de naam omzetten.
Thanks
Misschien scheelt het dat die van jou op naam van een organisatie staat? Of was die gewoon ook op jouw naam geboekt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Huh, deden ze dat gewoon toen je naar de servicedesk mailde? Tegen mij zeiden ze dat dat helemaal niet kon (verkoop er ééntje door aan een vriend)!
Nee, dat was gewoon m'n eigen kaartje die ik zelf had gekocht en nu dus aan iemand doorverkoop. De perskaart hou ik zelf, want ik denk dat ze daarbij sowieso om legitimatie gaan vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat die van jou op naam van een organisatie staat? Of was die gewoon ook op jouw naam geboekt?
Ik heb ze op verschillende naam laten zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:32 schreef Christiaan het volgende:
Vraagje: mensen die meerdere tickets hebben gekocht, hebben jullie de tickets op naam van koper of allemaal op losse namen van mensen die gaan?
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef Christiaan het volgende:
Waarschijnlijk komtDaan
. Die meldde in een interview dat hij zou komen in ieder geval. Briljant artiest.
Als je naar een Belgisch festival gaat moet je je ook een beetje verdiepen in Belgische muziek. Stuk voor stuk beter dan Nederlandse muziek.quote:
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen, kijk naar dEUS. Overgewaardeerde bagger dat het is. Maar Daan is inderdaad wel heel tof. Housewifequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Als je naar een Belgisch festival gaat moet je je ook een beetje verdiepen in Belgische muziek. Stuk voor stuk beter dan Nederlandse muziek.
België heeft echt enkele topartiesten. Daan is heel goed, Ghinzu is fenomenaal, The Van Jets en Mintzkov zijn ook erg OK. Stiekem hoop ik dat Ghinzu trouwens ook gewoon komt. Niet dat de line up nog veel beter kan, maar dan wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:27 schreef defamai het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen, kijk naar dEUS. Overgewaardeerde bagger dat het is. Maar Daan is inderdaad wel heel tof. Housewife
Ja, en wat denk je van The Black Box Revelation.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
België heeft echt enkele topartiesten. Daan is heel goed, Ghinzu is fenomenaal, The Van Jets en Mintzkov zijn ook erg OK. Stiekem hoop ik dat Ghinzu trouwens ook gewoon komt. Niet dat de line up nog veel beter kan, maar dan wel.
Hebben wij even mazzelquote:Dates that have to be CANCELLED:
August 1st Osheaga Music & Arts Festival, Montreal Canada
August 7th Summersonic Osaka Japan
August 8th Summersonic Tokyo Japan
August 12th Cream at Amnesia Ibiza
August 13th Cocorico Riccione Italy
August 14th Papaya Summer Festival Croatia
August 15th Sziget Festival Budapest Hungary
August 17th Cavo Paradiso Mykonos Greece
August 18th Opium Mar Barcelona Spain
Jezus christus mijn hart sprong over toen ik je post half zag. Godverdomme zeg. Wat hebben wij geluk. Shitttttttt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef Peauper het volgende:
Deadmau5 is knokkie gegaan tijdens een feestje, heel naar enzo, maarja toen las ik gecancelde datums in de post en toen begon het toch even te kriebelen.
[..]
Hebben wij even mazzel
Ja snap ik, maar het is echt kek. Als je weinig tijd hebt: Housewife, Icon en The Player checken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:31 schreef Darkestrah het volgende:
Buh, ik ben wel fan te noemen van Selah Sue, maar iemand met de naam Daan deed mij meer denken aan het niveau 'Jannes', 'Frans Duijts', of een andere zanger die al dan niet met 'Gewoon ...' begint.
Ik zal het zo even luisteren.
Wat een grapjassen daar bij Pukkelpop, stuur ik ze eerst een mail om te vragen of deze service inderdaad klopt, krijg ik dat even later ook bevestigd. Neem ik de kaart dus over en stuurt de originele koper een mail naar hen om de boel om te zetten krijgt hij en ik terug dat deze service niet mogelijk is....quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Etickets staan al wel op naam, maar dat kun je met een mailtje naar servicedesk@pptickets.be laten veranderen (de verkoper dan he?)....
QFT.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
België heeft echt enkele topartiesten. Daan is heel goed, Ghinzu is fenomenaal, The Van Jets en Mintzkov zijn ook erg OK. Stiekem hoop ik dat Ghinzu trouwens ook gewoon komt. Niet dat de line up nog veel beter kan, maar dan wel.
Dus toch niet.. eikels.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:47 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat een grapjassen daar bij Pukkelpop, stuur ik ze eerst een mail om te vragen of deze service inderdaad klopt, krijg ik dat even later ook bevestigd. Neem ik de kaart dus over en stuurt de originele koper een mail naar hen om de boel om te zetten krijgt hij en ik terug dat deze service niet mogelijk is....
Nou ja, die mailwisseling dan ook maar even printen dan als ik naar PP ga.
Niet dus.. een vriend die mijn kaartje overneemt kreeg dan weer deze reactie:quote:
Dat laatste argument klopt van geen kant, want juist als je een ticket overzet op je eigen naam (en de originele dus ongeldig wordt gemaakt) kan je er pas echt zeker van zijn dat hij niet 10x wordt uitgeprint en doorverkocht..quote:Elk e-festivalticket staat op naam. Identiteitscontrole aan de inkomkassa is mogelijk.
Zeer veel hard-tickets zijn tevens geregistreerd op naam, ook hier is identiteitscontrole aan de in de inkomkassa mogelijk.
Ook kunnen e-tickets meerdere keren worden doorgemaild of worden uitgeprint. Degene die zich als eerste aanbiedt aan de ingang heeft toegang tot het evenement. Ons advies is dan ook om u niet te laten vangen door het aanbod dat nu wordt geboden op het internet.
Vanaf nu kunnen overtollige Pukkelpoptickets enkel nog aan de ingang omruilkassa worden doorverkocht.
Precies, want nu lijkt het erop dat ik mijn eticket niet hoef om te laten zetten want ik ben sowieso de eerste aan de ingang, afgezien van het feit dat mijn kennis hem niet nog een keer zal aanbieden. Alleen bij legitimatie check wordt het misschien wat lastiger.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Niet dus.. een vriend die mijn kaartje overneemt kreeg dan weer deze reactie:
[..]
Dat laatste argument klopt van geen kant, want juist als je een ticket overzet op je eigen naam (en de originele dus ongeldig wordt gemaakt) kan je er pas echt zeker van zijn dat hij niet 10x wordt uitgeprint en doorverkocht..
Nou, ik vind dat als ze het mij bevestigen op mail dat dat voldoende garantie biedt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:08 schreef StormWarning het volgende:
Waar/wanneer hebben ze die service dan gegarandeerd eigenlijk?
Ja, het eerste station is volgens mij Essen (als je via Roosendaal gaat tenminste), maar ik heb zelf per ongeluk Antwerpen ingevuld omdat ik op de NS-planner zocht en dat het eerste station is waar hij over de grens daadwerkelijk stopt. Volgens mij maakt het allemaal niet zo gek veel uit, de conducteurs zijn over het algemeen wel relaxed en ik verwacht niet dat ze daar heel moeilijk over doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:43 schreef SietseB het volgende:
Hoe is het eigenlijk het makkelijkste reizen naar pukkelpop als je de trein gebruikt?
Want je moet voor je e-trein ticket een beginstation invullen... ik snap er geen hout van.
weet je al of je meegaat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef defamai het volgende:
Hehe, ik woon in Hilversum, ik denk er even over na, maar ik kan ook van uit mijn ouders, die op een kwartiertje van Antwerpen wonen...
Nee, vanaf Essen is het gratis, want dat is het eerste Belgische station waar je langskomt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:40 schreef Darkestrah het volgende:
Wij gaan zo snel mogelijk België binnen, bij Antwerpen in dit geval. Vanuit daar dus gratis.
jup(^.^) was makkelijker voor onsquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:57 schreef -Sum- het volgende:
zag dat Sietse zich al had aangemeld op Facebook?dan maar met de trein van zwolle naar hilversum?
![]()
Op een of andere manier geloof ik dat niet....quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:37 schreef stavast het volgende:
[..]
had trouwens op weg naar rockwerchter op 5km afstand van Haacht drugscontrole, dus wees voorzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |