spacen als in wat..quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef StormWarning het volgende:
Zijn er hier trouwens ook nog spacers die van plan van zijn te gaan? Welke dag denken jullie dat daar qua muziek en andere omstandigheden het meest geschikt voor is en wanneer zal je de meeste lotgenoten tegenkomen?
Xtc.quote:
Ha, dat had ik dan weer niet verwacht van onze zuiderburen. Met honden ook? En werd iedere auto uitgepluist?quote:had trouwens op weg naar rockwerchter op 5km afstand van Haacht drugscontrole, dus wees voorzichtig
Nou, daar zou ik niet zomaar van uit gaan. Heb zo al dingen opgevangen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Xtc.Trippen voegt immers niet zo heel veel toe en blowen doen we toch de hele dag door wel.
![]()
[..]
Ha, dat had ik dan weer niet verwacht van onze zuiderburen. Met honden ook? En werd iedere auto uitgepluist?
Maargoed, ik ben toch met de trein en pendelbus, lijkt me stug dat ze die aan gaan houden en iedereen doorzoeken.
In tegenstelling tot wat op het PP-forum (waar Xa1pt naar linkt) wordt beweerd, is dat dus niet mogelijk. Tenminste, dat vertelden ze mij zojuist.. maar ik heb de afgelopen twee jaar niet meegemaakt dat er op ID gecontroleerd werd, dus het zal niet echt een probleem zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Monco10 het volgende:
weet iemand of e tickets die op naam staan van een ander een probleem zijn als je ze overkoopt?
Ik begreep dat je ze kon omzetten?
Het is echter wel een goede check om te kijken of je niet word opgelicht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef StormWarning het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat op het PP-forum (waar Xa1pt naar linkt) wordt beweerd, is dat dus niet mogelijk. Tenminste, dat vertelden ze mij zojuist.. maar ik heb de afgelopen twee jaar niet meegemaakt dat er op ID gecontroleerd werd, dus het zal niet echt een probleem zijn.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Yep heb ze, pukkelpop gaat de naam omzetten.
Thanks
Huh, deden ze dat gewoon toen je naar de servicedesk mailde? Tegen mij zeiden ze dat dat helemaal niet kon (verkoop er ééntje door aan een vriend)!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Yep heb ze, pukkelpop gaat de naam omzetten.
Thanks
Misschien scheelt het dat die van jou op naam van een organisatie staat? Of was die gewoon ook op jouw naam geboekt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Huh, deden ze dat gewoon toen je naar de servicedesk mailde? Tegen mij zeiden ze dat dat helemaal niet kon (verkoop er ééntje door aan een vriend)!
Nee, dat was gewoon m'n eigen kaartje die ik zelf had gekocht en nu dus aan iemand doorverkoop. De perskaart hou ik zelf, want ik denk dat ze daarbij sowieso om legitimatie gaan vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat die van jou op naam van een organisatie staat? Of was die gewoon ook op jouw naam geboekt?
Ik heb ze op verschillende naam laten zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:32 schreef Christiaan het volgende:
Vraagje: mensen die meerdere tickets hebben gekocht, hebben jullie de tickets op naam van koper of allemaal op losse namen van mensen die gaan?
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:54 schreef Christiaan het volgende:
Waarschijnlijk komtDaan
. Die meldde in een interview dat hij zou komen in ieder geval. Briljant artiest.
Als je naar een Belgisch festival gaat moet je je ook een beetje verdiepen in Belgische muziek. Stuk voor stuk beter dan Nederlandse muziek.quote:
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen, kijk naar dEUS. Overgewaardeerde bagger dat het is. Maar Daan is inderdaad wel heel tof. Housewifequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Als je naar een Belgisch festival gaat moet je je ook een beetje verdiepen in Belgische muziek. Stuk voor stuk beter dan Nederlandse muziek.
België heeft echt enkele topartiesten. Daan is heel goed, Ghinzu is fenomenaal, The Van Jets en Mintzkov zijn ook erg OK. Stiekem hoop ik dat Ghinzu trouwens ook gewoon komt. Niet dat de line up nog veel beter kan, maar dan wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:27 schreef defamai het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen, kijk naar dEUS. Overgewaardeerde bagger dat het is. Maar Daan is inderdaad wel heel tof. Housewife
Ja, en wat denk je van The Black Box Revelation.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
België heeft echt enkele topartiesten. Daan is heel goed, Ghinzu is fenomenaal, The Van Jets en Mintzkov zijn ook erg OK. Stiekem hoop ik dat Ghinzu trouwens ook gewoon komt. Niet dat de line up nog veel beter kan, maar dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |