quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je er weer helemaal weemoedig van wordt?![]()
Al sinds zondag...quote:
Ow, ik wil je bubble niet lek steken. ik vond het drie keer niks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik denk zelfs: als ik nou nog eens een keer zwanger zou zijn, zou ik het misschien wel leuk vinden en er van kunnen genietenMaar zelfs als dat niet zo zou zijn, het was toch een bijzondere tijd en ik zou het zeker wel over willen doen
Ronny zei net: "alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:53 schreef innepin het volgende:
Ik ga straks lekker minimeeten met Linda en Lotte
Nou ja, ik dus ook, geen lcihamelijke klachten, maar zorgelijk en depressief maar zelfs dan...terugkijkend heb ik dat er zelfs voor over en was het toch bijzonder!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow, ik wil je bubble niet lek steken. ik vond het drie keer niks.Die verrekte hormonen, ik word daar zo labiel en zorgelijk als wat van. apen beren bekkenklachten. En móe.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Weemoedig werd ik toen ik net op zoek was naar een kapsel-fot van mijzelf en toen foto's van een van mijn pasgeboren kuikens zag. Met zo'n vuistjeoh.
En de kraamweek. Het is dat je de hormonen en onderbroken nachten er ook bij hebt, maar mén wat vind ik zo'n eerste week met zo'n krummel heerlijk.![]()
Nog even een reactie op een post in het vorige topic. Mijn ouders passen op en vinden het best druk af en toe. Nog eentje erbij, zou het nog wat drukker maken.. Ook als we zaterdags met zn allen bij mn ouders zijn, is het met 4 kleinkinderen waarvan een paar erg druk soms wel druk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn ouders maken echt geen punt van hoeveel kinderen ieder van hun kids krijgen,
Ja, ik weet het. Sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Die foooooooooooooto! Rewimo wat dóe je!![]()
![]()
![]()
*rammelrammelrammellll
Wat een plaatje....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets?2 dagen oud en een lachje, ik ben nog steeds helemaal verliefd op deze foto
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van een vriendinnetje dat ze zwanger is
heul leuk natuurlijk en stiekum ben ik dan een klein beetje 'jaloers'
OMG... ik zit echt te veel in het wachtentopic, ik zag "klusfoto's" staan en m'n eerste reactie was "WTF, heb je daar foto's van?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was gisteren op zoek naar keukenfoto's voor hier en kwam de klusfoto's tegen van Sasha's kamertje. Ik krijg nu ik er aan denk weer kriebels in mijn buik. Damn wat was ik echt 'in verwachting' toen zeg! Zo bijzonder, alles nieuw, alles moest perfect, eindelijk het plaatje in mijn hoofd uitvoeren etc. etc.Zucht! Ik zou dat wel over en over en over kunnen doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:10 schreef Soneal het volgende:
[..]
OMG... ik zit echt te veel in het wachtentopic, ik zag "klusfoto's" staan en m'n eerste reactie was "WTF, heb je daar foto's van?"![]()
Kan ik hier eigenlijk ergens een contract voor tekenen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef oeke het volgende:
Een meisje Diaan! Met van die leuke krullen en zo'n fijn snoetje en blauwe jurkjes!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, deze
[ afbeelding ] Echt nét uit het ei. mijn middelste. En zo lag ie vast binnen ook, want ik voelde aldoor zijn knuistjes kriebelen.
Nha, dank je. Ik vind ze zelf ook erg leukquote:
Die is van de buuv hoor, da's niet de mijnequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef Kimpossible het volgende:
Rewimo! Dat wordt vast een prof-vechtsporter. Judo, boksen, karate, you name it!
Nee joh, Christan ligt lief te glimlachen. Da's mijnese, die K1 ter wereld kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef Kimpossible het volgende:
Rewimo! Dat wordt vast een prof-vechtsporter. Judo, boksen, karate, you name it!
Ik ga om half 3 m'n router stuk slaanuit zetten, want dit wordt niks met dat leren en f5'en en weet ik wat ik allemaal aan het doen ben. Dus.
Mijn oudste kwam als Superman, stak langs zijn hoofd een vuist naar buiten *scheur*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh, Christan ligt lief te glimlachen. Da's mijnese, die K1 ter wereld kwam.
oi!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mijn oudste kwam als Superman, stak langs zijn hoofd een vuist naar buiten *scheur*
ja weet ik, maar ik had je jongste ook al eens gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nha, dank je. Ik vind ze zelf ook erg leukmaar dit is eenendezelfde hè.
Hihihi... dat zat er al vroeg inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Estrys het volgende:
Echt die hele kleine baby'tjes. Ooit was die van ons ook zo lief en onschuldig. Dat ging er al snel af:
[ afbeelding ]
en nee dit is geen photoshop
Au!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef beefcake het volgende:
Mijn oudste kwam als Superman, stak langs zijn hoofd een vuist naar buiten *scheur*
Vast wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:29 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik had je jongste ook al eens gezienje oudste alleen nog niet, dus kommaar op
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:36 schreef beefcake het volgende:
Hee wat leuk buufMocht ie de fiets nog houden?
Kijk, hierboven, daar ligt ie met zijn knuistjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Soneal het volgende:
Nah, je moet het er nog wel uitwerken.... en zo'n 10-ponder van 55 cm lijkt me geen pretje
haha nee, maar of ze dat bij een 12 weken echo al kunnen voorspellenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Soneal het volgende:
Nah, je moet het er nog wel uitwerken.... en zo'n 10-ponder van 55 cm lijkt me geen pretje
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
''Je lag in een stuit,
daarom ziet mijn voorkant
er nu als de achterkant uit''
Ja, die is wel heel mooi, je boxertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk, hierboven, daar ligt ie met zijn knuistjes.En het is mij meegevallen hoor.
Ja! Net boodschapjes gedaan met Ko in de doek en die zat heerlijk te lachen en te sjansen. Ik zag dat hij er ook van genoot!quote:
Het zal eens niet he? Hoe komt dat nou?quote:
Het is wel zo, dat normaal gesproken de eerste 12 weken de groei bijna gelijk is... toch? Daarna kunnen ze ook niet meer zo precies vertellen hoever je bent. Dan beginnen de genen e.d. hun werk te doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
haha nee, maar of ze dat bij een 12 weken echo al kunnen voorspellen
Mn moeder heeft van alles gehad varierend van 4 tot 8.5 pond. Ze vond de 4-ponder verreweg het allerzwaarst. Ik hoop op een 6.5 ponder... Manlief en ikzelf waren klein bij de geboorte dus het mag wel ietsjes groter zijn. Hoef ook weer geen 8-ponder maar dat zit genetisch denk ik wel goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Soneal het volgende:
Daar kan ik je niet mee helpen Mefke, maar dit is wel een schaamteloze tvp, wij willen ook nog zo'n tentje aanschaffen. Is dit de eerste keer dat je 'm gebruikt? Ben ook wel benieuwd naar je ervaringenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, pak de gewone bus, dat gaat sneller. Een uur extra reistijd...dan kun je het gewoon lopen joh.
Effe vraagje, wij gaan op vakantie in een hotel, hebben daar een babybedje (en daar moet ik dan zelf bedlinnen voor meenemen, handig!) maar ik neem ook zo'n deryanbedje/tentje mee. Zou je daar een extra matrasje in moeten doen of red je dat ook wel met het luchtding wat er bij zit?
Ik las het.. Balen johquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef mefke79 het volgende:
Met mij gaat het prima, nog wat lichamelijke ongemakken dat wel. Ik zit dus schaamteloos te fokken op het werk. Na vandaag nog 8 dagen werken en dan is het klaar en over hier. Maar ben dus, heel saai, alleen maar overdrachten enzo aan het maken.
Ik vind het maar debiel dat je voor een kindje maar 10 kilo bagage mag meenemen (terwijl buggy + mc al 16 kilo is) en je dan ook nog bedlinnen moet gaan meeslepen. Dat wordt overgewicht betalen.
10 kg? is dat bij alle luchtvaartmaatschappijen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef mefke79 het volgende:
Met mij gaat het prima, nog wat lichamelijke ongemakken dat wel. Ik zit dus schaamteloos te fokken op het werk. Na vandaag nog 8 dagen werken en dan is het klaar en over hier. Maar ben dus, heel saai, alleen maar overdrachten enzo aan het maken.
Ik vind het maar debiel dat je voor een kindje maar 10 kilo bagage mag meenemen (terwijl buggy + mc al 16 kilo is) en je dan ook nog bedlinnen moet gaan meeslepen. Dat wordt overgewicht betalen.
Dat dat fysiek lukt...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Orea het volgende:
Oh en ik heb net, heel ongemerkt, een hele doos celebrations weg zitten werken....
Ik vind dat zo asociaal van NS he, dat aanrijding met persoon. Respectloos vind ik. Of het nou een ongeluk is of iemand die zo een eind aan zijn leven maakt, het is hoe dan ook verschrikkelijk. Voor die persoon, voor zijn familie etc. Ik heb er wel eens een NS-mevrouw op aangesproken. Die mevrouw meldde dat ze het doen om aan te geven dat NS geen schuld heeft aan het ongemak. Daar werd ik zo kwaad om.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Grrrrr:
Enschede-Hengelo
Dinsdag 2 Maart 15:58
Oorzaak Tussen Hengelo en Enschede rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
Reisadvies
![]()
Ja maar ik heb wel eens gezien toen ik wist dat het een aanrijding was maar andere niet hoe ze dan reageren naar de ns toe.. ik snap wel dat het niet fijn is dat je als medewerker helemaal de $%^#@ in bent gescholden omdat iemand voor de trein is gesprongen..Dat je dan om al die agressiviteit te voorkomen zoiets neer zet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo asociaal van NS he, dat aanrijding met persoon. Respectloos vind ik. Of het nou een ongeluk is of iemand die zo een eind aan zijn leven maakt, het is hoe dan ook verschrikkelijk. Voor die persoon, voor zijn familie etc. Ik heb er wel eens een NS-mevrouw op aangesproken. Die mevrouw meldde dat ze het doen om aan te geven dat NS geen schuld heeft aan het ongemak. Daar werd ik zo kwaad om.
Veel wel, want je betaald natuurlijk ook niet en volle ticketprijs voor stoel en bagage zeg maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
10 kg? is dat bij alle luchtvaartmaatschappijen?
Neem je de maxi cosi mee?
Ik geef ze eerlijk gezegd groot gelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo asociaal van NS he, dat aanrijding met persoon. Respectloos vind ik. Of het nou een ongeluk is of iemand die zo een eind aan zijn leven maakt, het is hoe dan ook verschrikkelijk. Voor die persoon, voor zijn familie etc. Ik heb er wel eens een NS-mevrouw op aangesproken. Die mevrouw meldde dat ze het doen om aan te geven dat NS geen schuld heeft aan het ongemak. Daar werd ik zo kwaad om.
ja, dat is ook wel weer zo. Maar het wordt opgeteld, neem ik aan; dus bijv 2x 20 kg en 1x 10 kg = 50 kg nag je meenemen als ouderpaar reizend met baby?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Veel wel, want je betaald natuurlijk ook niet en volle ticketprijs voor stoel en bagage zeg maar.
Buggy is wel fijn hoor. En die telt niet mee voor het gewicht. Je kindje mag erin mee tot aan de gate en als je uit het vliegtuig komt staan ze meestal ook alweer bij de gate klaar. Scheelt een hoop sjouwwerk (er passen heel veel tassen aan een buggyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef miss_sly het volgende:
ja, dat is ook wel weer zo. Maar het wordt opgeteld, neem ik aan; dus bijv 2x 20 kg en 1x 10 kg = 50 kg nag je meenemen als ouderpaar reizend met baby?
Ik zit sowieso nog te twijfelen of ik de buggy mee zal nemen; lijkt me niet echt nodig, eigenlijk...of misschien om te slapen ofzo?
Ja, het is naast je eigen bagage vlgs mij. Even navragen bij je eigen maatschappij voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel weer zo. Maar het wordt opgeteld, neem ik aan; dus bijv 2x 20 kg en 1x 10 kg = 50 kg nag je meenemen als ouderpaar reizend met baby?
Ik zit sowieso nog te twijfelen of ik de buggy mee zal nemen; lijkt me niet echt nodig, eigenlijk...of misschien om te slapen ofzo?
Wij hebben de Buzz altijd gewoon mee laten vliegen. Niks geen gezeur met een buggy. Mag niet mee in het vliegtuig, maar als je boft geven ze hem bij de gate al terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat had ook wel iets tactischer gekund zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef lily het volgende:
Mijn neefje is verongelukt (25 jaar geleden). Doodgereden.
Iedereen zat in de woonkamer bij mijn oom en tante een dag later en er waren twee agenten. Een van was aan het telefoneren over: "die jongen die ze geschept hadden".
Ik zat toen ook zo![]()
Maar goed; zo zeggen ze dat gewoon en het is hun werk (en helaas dagelijkse kost zowat)
Schiphol valt ook reuze mee hoor. Wij hebben nooit gezeur gehad met de Buzz. Je moet alleen af en toe een beetje zoeken waar hij weer uit komt rollen (een band ergens in een hoekje voor de vreemd formaat bagagequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef mefke79 het volgende:
O kim, dat valt me mee! Ik hoop dat het bij ons ook zo meevalt. We vliegen vanaf eindhoven, ik heb de hoop dat ze daar soepeler zijn dan op schiphol
Wij hebben een deryan en die gebruik(t)en we altijd alleen met het luchtmatrasje dat erbij zit. Mocht je dat te hard vinden dan kan je altijd onder de deryan (dan kan driekus er niet bij) een opgevouwen deken of handdoek neerleggen. We zijn vorig jaar met Linde naar Mallorca geweest (vanaf Schiphol met Transavia) en toen mochten we 10 kilo en buggy meenemen. Maar dat was echt goed te doen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, pak de gewone bus, dat gaat sneller. Een uur extra reistijd...dan kun je het gewoon lopen joh.
Effe vraagje, wij gaan op vakantie in een hotel, hebben daar een babybedje (en daar moet ik dan zelf bedlinnen voor meenemen, handig!) maar ik neem ook zo'n deryanbedje/tentje mee. Zou je daar een extra matrasje in moeten doen of red je dat ook wel met het luchtding wat er bij zit?
of je zet nu rtl5 opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Kimpossible het volgende:
KD, dit vraagt om een URL natuurlijk he...
....Of is dat heel erg ramptoerisme?
ik kijk...waar kijk ik naar...of naar wie ???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of je zet nu rtl5 opover 5 minuten begint take me out
*zet chips en bier weer in de kast*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:verdomme, weer een speciale aflevering
weer een blije dooie mus
morgen dan hopelijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
VANAVOND ALLEMAAL KIJKEN NAAR DE EDITIE VAN TAKE ME OUT!!! HET IS EEN SPECIALE AFLEVERING IK BEN ELKE DAG VANAF 3 MAART TE ZIEN
ah oke,duidelijk..morgen dus
en kijk nou
[ afbeelding ]
dat is zefrikkin hell
ze deelt mn achternaam ook nog*schaam*
Holy.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
VANAVOND ALLEMAAL KIJKEN NAAR DE EDITIE VAN TAKE ME OUT!!! HET IS EEN SPECIALE AFLEVERING IK BEN ELKE DAG VANAF 3 MAART TE ZIEN
ah oke,duidelijk..morgen dus
en kijk nou
[ afbeelding ]
dat is zefrikkin hell
ze deelt mn achternaam ook nog*schaam*
Het is wel een paraplubuggy natuurlijk, maar echt geen lichtgewicht. Er kan bv ook geen maxicosi op. Misschien anders eens kijken of een goedkope buggy (die van ons was 25 euro) voordeliger is dan extra onkosten voor teveel bagage?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, he, hoe kan dat nou? Ik heb van zowel Neckermann als Transavia begrepen dat wij het onderstel van de mura + mc moeten inchecken bij de koffers en dat ie daarom ook mee telt voor de bagage. Alleen hele lichte buggy's mogen mee naar het vliegtuig. En als je dan vraagt hoe dat werkt op Eindhoven (zonder slurf en gewoon wandelen naar het vliegtuig) dan blijft het antwoord dat je em moet inchecken.
En ja, waarom wel een bedje en geen lakens...schiet mij maar lek, geen idee. We gaan trouwens oefenen met het deryanbedje. We wilden eigenlijk alleen meenemen als een soort van box voor overdag, maar nu is het serieus een idee om em daarin te laten slapen.
Als je je tickets gaat halen bij de balie doen ze een lintje/stickers op je wagen, waar jij dan weer de andere helft van krijgt. Die neem je dan mee door de douane, en voor het daadwerkelijke boarden laat je hem achter en gooien ze hem in het laadruim van het vliegtuig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, he, hoe kan dat nou? Ik heb van zowel Neckermann als Transavia begrepen dat wij het onderstel van de mura + mc moeten inchecken bij de koffers en dat ie daarom ook mee telt voor de bagage. Alleen hele lichte buggy's mogen mee naar het vliegtuig. En als je dan vraagt hoe dat werkt op Eindhoven (zonder slurf en gewoon wandelen naar het vliegtuig) dan blijft het antwoord dat je em moet inchecken.
En ja, waarom wel een bedje en geen lakens...schiet mij maar lek, geen idee. We gaan trouwens oefenen met het deryanbedje. We wilden eigenlijk alleen meenemen als een soort van box voor overdag, maar nu is het serieus een idee om em daarin te laten slapen.
familiefoto, KD ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
vreselijk he..al is de rest niet veel beter
[ afbeelding ]
ik vind corina heel erg pijnlijkquote:
Hij staat ingeschreven ja, maar is eerst gevraagd voor een opdracht. En ja, Buum is ook zeer blond. Al is het best eens lullig voor de oppas uitgemaakt te worden...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig kun je altijd teruglezen, anders had ik die leuke foto's gemist. Debuurvrouw, wat zijn jouw kinderen hoogblond zeg! En wat leuk dat je kind meedeed aan een Batavuscampagne. Staat hij ergens ingeschreven of was het toeval? Sterre heeft ooit ook een fotoshoot gehad, voor een kalender, maar dat was via mijn zwager, die werkt in een gebouw waar ook een fotograaf zit, en die had Sterre getipt voor die opdracht.
2 paracetamol en voor na die tijd nog 2 paracetamol en een bonbonblok.quote:
Ja, nouja. Ik denk dat ik het wel aankijk. Als ik last krijg doe ik het daarna welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
2 paracetamol en voor na die tijd nog 2 paracetamol en een bonbonblok.![]()
chocola=nodig. ik vond mijzelf vet zielig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nouja. Ik denk dat ik het wel aankijk. Als ik last krijg doe ik het daarna wel.
Waaaaaaaaaaaaah! da's goed zeg!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik merk dat mijn leren jas niet meer op mijn kont blijft hangen. Hij zakt weer naar benee
.
Hebb je het boek ook gelezen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
hoi!
ik kijk the lovely bones
+ mooi, tot nu toe...
en zometeen hopelijk wel mn nichtje uitlachen @ take me out.
ze noemt zichzelf op hyves al (little miss sexy en Miss fine) (en dat is ze niet)
en ze heeft vroeger mn babypoes in t zwembadje gesmeten
Ja, idd. Sinds de vorige schok is er ruim 4kg af, dus eigenlijk mag ik nog niet klagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaah! da's goed zeg!!![]()
Ik zit ook weer in de centimeterperiode. maar het gaat echt maar langzaam. Maar het gáát tenminste!
Oh goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, idd. Sinds de vorige schok is er ruim 4kg af, dus eigenlijk mag ik nog niet klagen.
ja, ik snap. heel erg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Dat mocht ook wel. Mezelf 10kg misgerekend
.
Ik moet op een poduim Zumba doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik ook zoiets. Ik heb alleen geen deadline. Ja, de zomer ergens.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet op een poduim Zumba doen.22 mei. Dus.
![]()
Wat rijm je weer moooooooiiiiii!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef YPPY het volgende:
Een huis gekocht.
Ik ga een etui haken, jullie moeten jezelf dus maar zonder mij vermaken.
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen hoor...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanavond hete koffie over mijn hand heengekregen.
man wat doet dat zeer zeg
De Huup doet t nog!quote:
rustig aan doen hoor, zo`n ding heeft tijd nodig om te herstellen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
De Huup doet t nog!![]()
de heup tsja. Ik begin het nu een beetje te voelen weer, de medicijnen gaan weer uitwerken. Overdag heb ik er dankzij de medicijnen verder geen last van gelukkig. Maar doordat ik niets voel dankzij pijnstilling belast ik het ding eigenlijk wel teveel merk ik.
En ik wil zo graag gaan hardlopen weer, ik zag het zonnetje zo stralen buiten![]()
maar eerst maar es dit goed laten genezen...
Hoe is t met jouw haakhand?
Blegh wat vervelend zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
rustig aan doen hoor, zo`n ding heeft tijd nodig om te herstellen!
M`n haakhand zit er nogPijn was 2 dagen weg, toen heb ik echt maar 5 minuutjes gehaakt om iets af te maken en vandaag meteen weer pijn
Hier staat wel een mooi stukje http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=10635quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Linda2205 het volgende:
Ik had vanmiddag Willow en Innepin op bezoekBeetje jammer dat ik opeens zo beroerd werd, tis niet meer overgegaan ook
Fannie,voor je hand en Huups
voor je heup
En Kim en Buuf, vertel mij nou eens over dat superdieet...er mag namelijk best wat minder kilo Linda zijn
Klinkt goed. Maar wat eet jij dan bijvoorbeeld vandaag? Mag ook in PM, als het hier niet echt thuishoortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier staat wel een mooi stukje http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=10635
Verder gewoon het boek lenen/kopen en aan de slag gaan.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar wat eet jij dan bijvoorbeeld vandaag? Mag ook in PM, als het hier niet echt thuishoort
Ik ookquote:
Kan, maar je mag ook zelf iets bakken met sojameel en wijnsteengedoetje. Maar daar weet K_i_m meer over, die moet ik nog eens bakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef tessie het volgende:
Dat dieet klinkt wel een heel stuk beter vol te houden dan dat Atkinsdieet. Dat speciale brood, is dat dan ook van die atkinsbroodbakmix?
klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee of het BV geschikt is. Je kan speciaal brood bakken om te eten. ik eet een gekookt ei en een halve komkommer, uitgehold, gevuld met Huttenkäse of wat smeerpastei. (wel kijken dat je een type hebt met minder dan 5 gram per 100 koolhydraten) tussen de middag vaak een salade. of Soep in zak (ook hier: 5gram per 100 mg carbs) En dan 's avonds dus gewoon warm. Als het maar binnen een uur op is.En dan kan je ook taart eten, of chocola of lekkere toetjes
en toch af vallen.
Peper eroverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klinkt goed!![]()
dat huttekäse, die je dat kruiden? of zo in de komkommer?
@Mikoxx, meh, ik heb een ontsteking in mn heup, ik ben bang dat ik het forceer als ik ga wandelen/opbouwen of wat dan ook. Het was echt heel pijnlijk voor ik de medicijnen kreeg. Dus ik wacht liever tot het echt over is voor ik er straks langer aan vast zit
Da's door ervaring wijs zeg maar. soms val je niet af in kg, maar zit ineens wel je broek losser.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:11 schreef Linda2205 het volgende:
het klinkt zowaar lekkerEn wat is dat met kg en cm wat jullie steeds zeggen?
Heel fok oud aan het dieeten
Ik heb nooit tijd om te ontbijten, dus nu ook niet. Als ik niet hoef te werken maak ik roerei met ham en kaas. 's Middags heb ik tijdenlang mijn "gevulde doos"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar wat eet jij dan bijvoorbeeld vandaag? Mag ook in PM, als het hier niet echt thuishoort
oe! nais. Ik hou van peperquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Peper eroverAlles met peper. I love Peper.
Dat werd een soort van vierkante eierkoek. Niet te vre-tenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan, maar je mag ook zelf iets bakken met sojameel en wijnsteengedoetje. Maar daar weet K_i_m meer over, die moet ik nog eens bakken.
dat is hier vooral het probleem ja. en vooral HONGER na het avondeten...hoe krijg je het voor elkaar hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nooit tijd om te ontbijten, dus nu ook niet. Als ik niet hoef te werken maak ik roerei met ham en kaas. 's Middags heb ik tijdenlang mijn "gevulde doos". meegenomen naar mijn werk (sla, blikje tonijn, komkommer, augurk, pietsje wortel en tuinkruidendressing van de Calvé
. )
Tegenwoordig bak ik Atkins brood, waar ik 4 sneetjes van meeneem met pindakaas erop en een kwart komkommer. En dan 's avonds gewoon normaal, aardappels, rijst, pasta, friet. En een toetje
.
En als ik dan tussendoor niet snaai heb ik geen tussendoortrek en dat is echt wel fijn. Want op het laatst zat ik 5 minuten na het avondeten al te bedenken wat ik nou weer eens in mijn kanaal kon proppen.
Dit is zo herkenbaar voor mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:13 schreef k_i_m het volgende:
En als ik dan tussendoor niet snaai heb ik geen tussendoortrek en dat is echt wel fijn. Want op het laatst zat ik 5 minuten na het avondeten al te bedenken wat ik nou weer eens in mijn kanaal kon proppen.
Hier gaat het altijd in vlagen...3 weken goed en dan weer hopeloos de mist in. Maar toen ik keurig netjes gezond at, kwam ik aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:17 schreef tessie het volgende:
Ik heb eigenlijk juist nooit honger. Maar dan wel gewoon trek in chips ofzo, en dan neem ik dat maar
herkenbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hier gaat het altijd in vlagen...3 weken goed en dan weer hopeloos de mist in.
hier ook!quote:Maar toen ik keurig netjes gezond at, kwam ik aanJa, dat motiveert ook niet echt om chips te laten staan
![]()
en hier ookquote:10kilo er af zo ideaal zijn...maar eerst maar beginnen met 5
Weet je wat het leuke is? Je kan er zo heerlijk krea mee omgaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar voor mij.![]()
Ik heb vanavond al weer 5 stroopwafels op.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
[..]
hier ook!bastards!
[..]
en hier ook
Want je kan er voor kiezen om de carbs tussen de middag te doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is? Je kan er zo heerlijk krea mee omgaan. Wij hebben op het werk om de week op vrijdag kapsalon dag. En dat kan gewoon, geen man overboord. Dan eet ik 's avonds een sneetje Atkinsbrood of een eierpannekoek of een salade en dan heb ik me keurig aan de limiet gehouden.
Netjes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Acht kilo. De laatste tijd staat het weer stil. Maar dat komt wel weer.
geleidelijk is meestal wel beter toch? dan komt het er niet meteen weer aan als je ophoudt. Heeft meneer Heller daar nog een trucje voor, of moet je altijd zo blijven eten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Het gaat heel geleidelijk. Ik hou me er niet altijd even streng aan, dus ik val denk ik 1kg per week af. Maar ik heb pas recentelijk weer een weegschaal aangeschaft, geen idee waarmee ik begon. Ik denk dat ik zo op hetzelfde als buuf zit, misschien iets minder.
Het lijkt me niet eens zo heel erg onoverkomelijk om dit echt langere tijd vol te houden moet ik zeggen. Er zijn legio mensen die leven op fruit als ontbijt, salade tussen de middag en dan avondeten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, als je weer behoefte krijgt om te snaaien -en dan in extreme mate- dan moet je gewoon weer gaan opletten dat je dat weer onder controle krijgt. Dus in die zin is het wel blijvend. Maar het is maar net hoe je reageert op steeds iets meer koolhydraten. Als dat goed gaat lijkt het mij dat je er wel wat losser mee om kan gaan.
Want je hebt al gestemd? Of ben je nog geen 18?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Want je hebt al gestemd? Of ben je nog geen 18?
Oh nee wacht, bij jou is het pas later toch? De verkiezingen?
Ik ga geloof ik op een lokale partij stemmen heb ik vanmorgen bedacht!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik twijfel nog steeds op wie ik moet stemmen...
Bij de gemeentelijke stemwijzer kwam ik ook op een lokale, maar ik ben nog niet enthousiast.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik op een lokale partij stemmen heb ik vanmorgen bedacht!
Er is er bij ons eentje die niet zo raar radicaal is, maar vlgs mij wel echt goeie ideeen heeft.
Je mag overal in je gemeente nu stemmen hè? Hoeft niet persé bij één lokatie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Het lukte, het lukte
Senna netjes gekleed en gevoed en tevreden op het kdv en ik netjes gedoucht, gekleed en gevoed op tijd op mijn werk
Enige dat ik vergeten ben, is mijn stempas. Dus stemmen wordt 'em niet vandaag. Ik ga echt straks niet na mijn werk met kind en maxi coi op zoek naar de stemlokatie enzo. schaap is ook vergeten zijn machtiging te tekenen, dus geheel tegen onze gewoonte in, doen wij niet mee.
Mijn dietiste-vriendin zei dat je wel rekening moet houden met gewichtstoename door vocht. Elke gram koolhydraten neemt 3 gram vocht met zich mee. dus als je dan zwaarder wordt is dat puur vocht. Maar die snaaiaanvallen weg is echt een verademing zeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, als je weer behoefte krijgt om te snaaien -en dan in extreme mate- dan moet je gewoon weer gaan opletten dat je dat weer onder controle krijgt. Dus in die zin is het wel blijvend. Maar het is maar net hoe je reageert op steeds iets meer koolhydraten. Als dat goed gaat lijkt het mij dat je er wel wat losser mee om kan gaan.
Weet ik, maar dan had ik mijn stempas mee moeten nemen. Was ook mijn bedoeling, en dan hier op de hoek bij mijn werk gaan, maar dat gaat nu dus niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag overal in je gemeente nu stemmen hè? Hoeft niet persé bij één lokatie.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan had ik mijn stempas mee moeten nemen. Was ook mijn bedoeling, en dan hier op de hoek bij mijn werk gaan, maar dat gaat nu dus niet.
Nou ja, 9 juni de herkansing
Blame it on the Lishequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja, dat is waar....
Ik vind het maar lastig hoor om te beslissen op wie ik moet gaan stemmen.. nou ja, er zijn ergere dingen.
Enne buuv, je hebt me wel een beetje aangestoken... ik had om half 8 al een was in de machine en om kwart voor 8 een wasmand weggevouwen en opgeruimd. Nu alleen nog even strijken vandaag.
Is dat zo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Innie, je bént toch ook Trots op Nederland?
Ow dat is ergquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef innepin het volgende:
Ik weet ook nog niet op wie ik ga stemmen. Ik ben nogal linksig... maar toen ging ik de Stemwijzer van Utrecht doen (want Cborg city zat er niet bij) en de uitkomst was.... Trots op Nederland![]()
![]()
![]()
Identiteitscrisis
En het waren niet eens d-t fouten ofzo (die zouden mij toch niet opvallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Ik zou trouwens ook afhaken door spelfouten
Nou, ik heb altijd last van zulk soort verschijnselen dus ik weet eigenlijk niet of ik het heb gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oei Raissa! En dat is toch heel erg hartstikke besmettelijk?Verder iedereen oké?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de zon schijnt zo haaard, jammergenoeg is t nog wel koud. ik krijg zin om te picknickenen om te vissen en midgetgolf en strand en camping
rly. <-- mutsig
![]()
Ik denk dat het wel meevalt, omdat je niet heel snel afvalt. Dat mag toch? als je maar binnen de 10 % van je gewicht blijft ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef lily het volgende:
morguh
even nog over dat Heller dieet (er is 8 kilo teveel lily)
Kim; dat Atkinsbrood, heb je daar een broodbakmachine voor nodig? Of hoe bak je dat?
en ik zit inderdaad wel nog met borstvoeding dus ik zal wel moeten wachten tot ik daar mee stop waarschijnlijk
Bij Appie. In het zonaturaschap. (bij de mijne tenminste)quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef lily het volgende:
Ah, in de oven, dat is handig... (waar haal je die broodmix eigenlijk?)
o ik moest lachen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat was dus echt vreselijk zeg.. Ik ga dan zelf ook mee lopen doen..
Rennen is ook goed schijnt.quote:
Als ik na mijn kilokwijtstrijd nog steeds zo'n hangbuikzwijnpens heb wel ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Karin het volgende:
ja buikwandcorrectie debuurvrouw. Na 7 jaar eindelijk van die hangbuik af. En krijg het nog vergoed ook. Begin wel te zenuwen nu, 2 vrouwen gesproken die het wel erg pijnlijk vonden maar het resultaat is prachtig. Ga jij het ook laten doen?
Mila moest huilen omdat ze schrok van papaquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o ik moest lachen..
ik zie t al voor me, een kotsende milanese en dan jij zo kokkend erboven :den mila achterin die t geluid dan na gaat doen en giechelen ;')
Och jee...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Raissa het volgende:
Ik lees wat over dieten? Milanese is in 2 dagen tijd 3 kilo verloren, het norovirus waarschijnlijk.. Men, ik dacht eerst dat ie zich aanstelde, totdat ie moest overgeven in de auto (en natuurlijk niet op tijd om de weg af te gaan). Arm ding
Ik heb al een kleuterquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
neem een dreumes
ze kaapt alles voor mijn neus weg
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag overal in je gemeente nu stemmen hè? Hoeft niet persé bij één lokatie.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och jee...
Mijn collega had ook een bizarre vorm ervan. Die heeft zelfs een paar uur in de badkuip gelegen omdat er gewoon geen houden aan was en ze geen kracht had om iets met een emmer of toilet te doen.![]()
Ze zei dat ze net zulke krampen als weeen had, echt met puffen en al.
Was het maar waar. Ik kan nu weer gewoon alles eten en kreeg toen ik die galstenen nog had niet van een specifiek soort eten koliekaanvallen. Toen at ik dus ook gewoon maar allesquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Deepfreeze het volgende:
m@x, hebben die galstenen bij jou niet geholpen? Ik ben door die hele actie zeker 10 kilo kwijt..
Pas opeens weer broeken van voor mijn zwangerschap. En broeken die ik vorig jaar nieuw heb gekocht zijn nu slobdingen..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:20 schreef m@x het volgende:
Ik ben bang voor tweedehandsboeken (ivm aangekoekte snotjes tussen de bladzijdes enzo)
Volgens bol.com welquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze alleen maar tweedehands te krijgen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* maffemuts lag gewoon even helemaal dubbel na een rot-ochtend te hebben gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 03-03-2010 13:15:38 (gespoilerd voor hen die t niet willen lezen :) ) ]Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Mja, daar nam ik baby nummer 1 ook mee naartoe hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Pvoesss het volgende:
Activiteiten:
1e kind: Je neemt je baby mee naar babyzwemmen, babymassage en het babygymnastiek.
2e kind: Je neemt je baby mee naar babyzwemmen.
3e kind: Je neemt je baby mee naar de supermarkt en de stomerij.
![]()
![]()
Die was dan weer zo droog dat ik hard moest lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |