quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je er weer helemaal weemoedig van wordt?![]()
Al sinds zondag...quote:
Ow, ik wil je bubble niet lek steken. ik vond het drie keer niks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik denk zelfs: als ik nou nog eens een keer zwanger zou zijn, zou ik het misschien wel leuk vinden en er van kunnen genietenMaar zelfs als dat niet zo zou zijn, het was toch een bijzondere tijd en ik zou het zeker wel over willen doen
Ronny zei net: "alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:53 schreef innepin het volgende:
Ik ga straks lekker minimeeten met Linda en Lotte
Nou ja, ik dus ook, geen lcihamelijke klachten, maar zorgelijk en depressief maar zelfs dan...terugkijkend heb ik dat er zelfs voor over en was het toch bijzonder!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow, ik wil je bubble niet lek steken. ik vond het drie keer niks.Die verrekte hormonen, ik word daar zo labiel en zorgelijk als wat van. apen beren bekkenklachten. En móe.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Weemoedig werd ik toen ik net op zoek was naar een kapsel-fot van mijzelf en toen foto's van een van mijn pasgeboren kuikens zag. Met zo'n vuistjeoh.
En de kraamweek. Het is dat je de hormonen en onderbroken nachten er ook bij hebt, maar mén wat vind ik zo'n eerste week met zo'n krummel heerlijk.![]()
Nog even een reactie op een post in het vorige topic. Mijn ouders passen op en vinden het best druk af en toe. Nog eentje erbij, zou het nog wat drukker maken.. Ook als we zaterdags met zn allen bij mn ouders zijn, is het met 4 kleinkinderen waarvan een paar erg druk soms wel druk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn ouders maken echt geen punt van hoeveel kinderen ieder van hun kids krijgen,
Ja, ik weet het. Sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Die foooooooooooooto! Rewimo wat dóe je!![]()
![]()
![]()
*rammelrammelrammellll
Wat een plaatje....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets?2 dagen oud en een lachje, ik ben nog steeds helemaal verliefd op deze foto
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van een vriendinnetje dat ze zwanger is
heul leuk natuurlijk en stiekum ben ik dan een klein beetje 'jaloers'
OMG... ik zit echt te veel in het wachtentopic, ik zag "klusfoto's" staan en m'n eerste reactie was "WTF, heb je daar foto's van?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was gisteren op zoek naar keukenfoto's voor hier en kwam de klusfoto's tegen van Sasha's kamertje. Ik krijg nu ik er aan denk weer kriebels in mijn buik. Damn wat was ik echt 'in verwachting' toen zeg! Zo bijzonder, alles nieuw, alles moest perfect, eindelijk het plaatje in mijn hoofd uitvoeren etc. etc.Zucht! Ik zou dat wel over en over en over kunnen doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:10 schreef Soneal het volgende:
[..]
OMG... ik zit echt te veel in het wachtentopic, ik zag "klusfoto's" staan en m'n eerste reactie was "WTF, heb je daar foto's van?"![]()
Kan ik hier eigenlijk ergens een contract voor tekenen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:08 schreef oeke het volgende:
Een meisje Diaan! Met van die leuke krullen en zo'n fijn snoetje en blauwe jurkjes!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, deze
[ afbeelding ] Echt nét uit het ei. mijn middelste. En zo lag ie vast binnen ook, want ik voelde aldoor zijn knuistjes kriebelen.
Nha, dank je. Ik vind ze zelf ook erg leukquote:
Die is van de buuv hoor, da's niet de mijnequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef Kimpossible het volgende:
Rewimo! Dat wordt vast een prof-vechtsporter. Judo, boksen, karate, you name it!
Nee joh, Christan ligt lief te glimlachen. Da's mijnese, die K1 ter wereld kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef Kimpossible het volgende:
Rewimo! Dat wordt vast een prof-vechtsporter. Judo, boksen, karate, you name it!
Ik ga om half 3 m'n router stuk slaanuit zetten, want dit wordt niks met dat leren en f5'en en weet ik wat ik allemaal aan het doen ben. Dus.
Mijn oudste kwam als Superman, stak langs zijn hoofd een vuist naar buiten *scheur*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh, Christan ligt lief te glimlachen. Da's mijnese, die K1 ter wereld kwam.
oi!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mijn oudste kwam als Superman, stak langs zijn hoofd een vuist naar buiten *scheur*
ja weet ik, maar ik had je jongste ook al eens gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nha, dank je. Ik vind ze zelf ook erg leukmaar dit is eenendezelfde hè.
Hihihi... dat zat er al vroeg inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Estrys het volgende:
Echt die hele kleine baby'tjes. Ooit was die van ons ook zo lief en onschuldig. Dat ging er al snel af:
[ afbeelding ]
en nee dit is geen photoshop
Au!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef beefcake het volgende:
Mijn oudste kwam als Superman, stak langs zijn hoofd een vuist naar buiten *scheur*
Vast wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:29 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik had je jongste ook al eens gezienje oudste alleen nog niet, dus kommaar op
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:36 schreef beefcake het volgende:
Hee wat leuk buufMocht ie de fiets nog houden?
Kijk, hierboven, daar ligt ie met zijn knuistjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Soneal het volgende:
Nah, je moet het er nog wel uitwerken.... en zo'n 10-ponder van 55 cm lijkt me geen pretje
haha nee, maar of ze dat bij een 12 weken echo al kunnen voorspellenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Soneal het volgende:
Nah, je moet het er nog wel uitwerken.... en zo'n 10-ponder van 55 cm lijkt me geen pretje
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
''Je lag in een stuit,
daarom ziet mijn voorkant
er nu als de achterkant uit''
Ja, die is wel heel mooi, je boxertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk, hierboven, daar ligt ie met zijn knuistjes.En het is mij meegevallen hoor.
Ja! Net boodschapjes gedaan met Ko in de doek en die zat heerlijk te lachen en te sjansen. Ik zag dat hij er ook van genoot!quote:
Het zal eens niet he? Hoe komt dat nou?quote:
Het is wel zo, dat normaal gesproken de eerste 12 weken de groei bijna gelijk is... toch? Daarna kunnen ze ook niet meer zo precies vertellen hoever je bent. Dan beginnen de genen e.d. hun werk te doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
haha nee, maar of ze dat bij een 12 weken echo al kunnen voorspellen
Mn moeder heeft van alles gehad varierend van 4 tot 8.5 pond. Ze vond de 4-ponder verreweg het allerzwaarst. Ik hoop op een 6.5 ponder... Manlief en ikzelf waren klein bij de geboorte dus het mag wel ietsjes groter zijn. Hoef ook weer geen 8-ponder maar dat zit genetisch denk ik wel goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Soneal het volgende:
Daar kan ik je niet mee helpen Mefke, maar dit is wel een schaamteloze tvp, wij willen ook nog zo'n tentje aanschaffen. Is dit de eerste keer dat je 'm gebruikt? Ben ook wel benieuwd naar je ervaringenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, pak de gewone bus, dat gaat sneller. Een uur extra reistijd...dan kun je het gewoon lopen joh.
Effe vraagje, wij gaan op vakantie in een hotel, hebben daar een babybedje (en daar moet ik dan zelf bedlinnen voor meenemen, handig!) maar ik neem ook zo'n deryanbedje/tentje mee. Zou je daar een extra matrasje in moeten doen of red je dat ook wel met het luchtding wat er bij zit?
Ik las het.. Balen johquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef mefke79 het volgende:
Met mij gaat het prima, nog wat lichamelijke ongemakken dat wel. Ik zit dus schaamteloos te fokken op het werk. Na vandaag nog 8 dagen werken en dan is het klaar en over hier. Maar ben dus, heel saai, alleen maar overdrachten enzo aan het maken.
Ik vind het maar debiel dat je voor een kindje maar 10 kilo bagage mag meenemen (terwijl buggy + mc al 16 kilo is) en je dan ook nog bedlinnen moet gaan meeslepen. Dat wordt overgewicht betalen.
10 kg? is dat bij alle luchtvaartmaatschappijen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:39 schreef mefke79 het volgende:
Met mij gaat het prima, nog wat lichamelijke ongemakken dat wel. Ik zit dus schaamteloos te fokken op het werk. Na vandaag nog 8 dagen werken en dan is het klaar en over hier. Maar ben dus, heel saai, alleen maar overdrachten enzo aan het maken.
Ik vind het maar debiel dat je voor een kindje maar 10 kilo bagage mag meenemen (terwijl buggy + mc al 16 kilo is) en je dan ook nog bedlinnen moet gaan meeslepen. Dat wordt overgewicht betalen.
Dat dat fysiek lukt...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Orea het volgende:
Oh en ik heb net, heel ongemerkt, een hele doos celebrations weg zitten werken....
Ik vind dat zo asociaal van NS he, dat aanrijding met persoon. Respectloos vind ik. Of het nou een ongeluk is of iemand die zo een eind aan zijn leven maakt, het is hoe dan ook verschrikkelijk. Voor die persoon, voor zijn familie etc. Ik heb er wel eens een NS-mevrouw op aangesproken. Die mevrouw meldde dat ze het doen om aan te geven dat NS geen schuld heeft aan het ongemak. Daar werd ik zo kwaad om.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Grrrrr:
Enschede-Hengelo
Dinsdag 2 Maart 15:58
Oorzaak Tussen Hengelo en Enschede rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
Reisadvies
![]()
Ja maar ik heb wel eens gezien toen ik wist dat het een aanrijding was maar andere niet hoe ze dan reageren naar de ns toe.. ik snap wel dat het niet fijn is dat je als medewerker helemaal de $%^#@ in bent gescholden omdat iemand voor de trein is gesprongen..Dat je dan om al die agressiviteit te voorkomen zoiets neer zet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo asociaal van NS he, dat aanrijding met persoon. Respectloos vind ik. Of het nou een ongeluk is of iemand die zo een eind aan zijn leven maakt, het is hoe dan ook verschrikkelijk. Voor die persoon, voor zijn familie etc. Ik heb er wel eens een NS-mevrouw op aangesproken. Die mevrouw meldde dat ze het doen om aan te geven dat NS geen schuld heeft aan het ongemak. Daar werd ik zo kwaad om.
Veel wel, want je betaald natuurlijk ook niet en volle ticketprijs voor stoel en bagage zeg maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
10 kg? is dat bij alle luchtvaartmaatschappijen?
Neem je de maxi cosi mee?
Ik geef ze eerlijk gezegd groot gelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo asociaal van NS he, dat aanrijding met persoon. Respectloos vind ik. Of het nou een ongeluk is of iemand die zo een eind aan zijn leven maakt, het is hoe dan ook verschrikkelijk. Voor die persoon, voor zijn familie etc. Ik heb er wel eens een NS-mevrouw op aangesproken. Die mevrouw meldde dat ze het doen om aan te geven dat NS geen schuld heeft aan het ongemak. Daar werd ik zo kwaad om.
ja, dat is ook wel weer zo. Maar het wordt opgeteld, neem ik aan; dus bijv 2x 20 kg en 1x 10 kg = 50 kg nag je meenemen als ouderpaar reizend met baby?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Veel wel, want je betaald natuurlijk ook niet en volle ticketprijs voor stoel en bagage zeg maar.
Buggy is wel fijn hoor. En die telt niet mee voor het gewicht. Je kindje mag erin mee tot aan de gate en als je uit het vliegtuig komt staan ze meestal ook alweer bij de gate klaar. Scheelt een hoop sjouwwerk (er passen heel veel tassen aan een buggyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef miss_sly het volgende:
ja, dat is ook wel weer zo. Maar het wordt opgeteld, neem ik aan; dus bijv 2x 20 kg en 1x 10 kg = 50 kg nag je meenemen als ouderpaar reizend met baby?
Ik zit sowieso nog te twijfelen of ik de buggy mee zal nemen; lijkt me niet echt nodig, eigenlijk...of misschien om te slapen ofzo?
Ja, het is naast je eigen bagage vlgs mij. Even navragen bij je eigen maatschappij voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel weer zo. Maar het wordt opgeteld, neem ik aan; dus bijv 2x 20 kg en 1x 10 kg = 50 kg nag je meenemen als ouderpaar reizend met baby?
Ik zit sowieso nog te twijfelen of ik de buggy mee zal nemen; lijkt me niet echt nodig, eigenlijk...of misschien om te slapen ofzo?
Wij hebben de Buzz altijd gewoon mee laten vliegen. Niks geen gezeur met een buggy. Mag niet mee in het vliegtuig, maar als je boft geven ze hem bij de gate al terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat had ook wel iets tactischer gekund zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef lily het volgende:
Mijn neefje is verongelukt (25 jaar geleden). Doodgereden.
Iedereen zat in de woonkamer bij mijn oom en tante een dag later en er waren twee agenten. Een van was aan het telefoneren over: "die jongen die ze geschept hadden".
Ik zat toen ook zo![]()
Maar goed; zo zeggen ze dat gewoon en het is hun werk (en helaas dagelijkse kost zowat)
Schiphol valt ook reuze mee hoor. Wij hebben nooit gezeur gehad met de Buzz. Je moet alleen af en toe een beetje zoeken waar hij weer uit komt rollen (een band ergens in een hoekje voor de vreemd formaat bagagequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef mefke79 het volgende:
O kim, dat valt me mee! Ik hoop dat het bij ons ook zo meevalt. We vliegen vanaf eindhoven, ik heb de hoop dat ze daar soepeler zijn dan op schiphol
Wij hebben een deryan en die gebruik(t)en we altijd alleen met het luchtmatrasje dat erbij zit. Mocht je dat te hard vinden dan kan je altijd onder de deryan (dan kan driekus er niet bij) een opgevouwen deken of handdoek neerleggen. We zijn vorig jaar met Linde naar Mallorca geweest (vanaf Schiphol met Transavia) en toen mochten we 10 kilo en buggy meenemen. Maar dat was echt goed te doen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, pak de gewone bus, dat gaat sneller. Een uur extra reistijd...dan kun je het gewoon lopen joh.
Effe vraagje, wij gaan op vakantie in een hotel, hebben daar een babybedje (en daar moet ik dan zelf bedlinnen voor meenemen, handig!) maar ik neem ook zo'n deryanbedje/tentje mee. Zou je daar een extra matrasje in moeten doen of red je dat ook wel met het luchtding wat er bij zit?
of je zet nu rtl5 opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Kimpossible het volgende:
KD, dit vraagt om een URL natuurlijk he...
....Of is dat heel erg ramptoerisme?
ik kijk...waar kijk ik naar...of naar wie ???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of je zet nu rtl5 opover 5 minuten begint take me out
*zet chips en bier weer in de kast*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:verdomme, weer een speciale aflevering
weer een blije dooie mus
morgen dan hopelijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
VANAVOND ALLEMAAL KIJKEN NAAR DE EDITIE VAN TAKE ME OUT!!! HET IS EEN SPECIALE AFLEVERING IK BEN ELKE DAG VANAF 3 MAART TE ZIEN
ah oke,duidelijk..morgen dus
en kijk nou
[ afbeelding ]
dat is zefrikkin hell
ze deelt mn achternaam ook nog*schaam*
Holy.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Kleurdoos het volgende:
VANAVOND ALLEMAAL KIJKEN NAAR DE EDITIE VAN TAKE ME OUT!!! HET IS EEN SPECIALE AFLEVERING IK BEN ELKE DAG VANAF 3 MAART TE ZIEN
ah oke,duidelijk..morgen dus
en kijk nou
[ afbeelding ]
dat is zefrikkin hell
ze deelt mn achternaam ook nog*schaam*
Het is wel een paraplubuggy natuurlijk, maar echt geen lichtgewicht. Er kan bv ook geen maxicosi op. Misschien anders eens kijken of een goedkope buggy (die van ons was 25 euro) voordeliger is dan extra onkosten voor teveel bagage?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, he, hoe kan dat nou? Ik heb van zowel Neckermann als Transavia begrepen dat wij het onderstel van de mura + mc moeten inchecken bij de koffers en dat ie daarom ook mee telt voor de bagage. Alleen hele lichte buggy's mogen mee naar het vliegtuig. En als je dan vraagt hoe dat werkt op Eindhoven (zonder slurf en gewoon wandelen naar het vliegtuig) dan blijft het antwoord dat je em moet inchecken.
En ja, waarom wel een bedje en geen lakens...schiet mij maar lek, geen idee. We gaan trouwens oefenen met het deryanbedje. We wilden eigenlijk alleen meenemen als een soort van box voor overdag, maar nu is het serieus een idee om em daarin te laten slapen.
Als je je tickets gaat halen bij de balie doen ze een lintje/stickers op je wagen, waar jij dan weer de andere helft van krijgt. Die neem je dan mee door de douane, en voor het daadwerkelijke boarden laat je hem achter en gooien ze hem in het laadruim van het vliegtuig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, he, hoe kan dat nou? Ik heb van zowel Neckermann als Transavia begrepen dat wij het onderstel van de mura + mc moeten inchecken bij de koffers en dat ie daarom ook mee telt voor de bagage. Alleen hele lichte buggy's mogen mee naar het vliegtuig. En als je dan vraagt hoe dat werkt op Eindhoven (zonder slurf en gewoon wandelen naar het vliegtuig) dan blijft het antwoord dat je em moet inchecken.
En ja, waarom wel een bedje en geen lakens...schiet mij maar lek, geen idee. We gaan trouwens oefenen met het deryanbedje. We wilden eigenlijk alleen meenemen als een soort van box voor overdag, maar nu is het serieus een idee om em daarin te laten slapen.
familiefoto, KD ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
vreselijk he..al is de rest niet veel beter
[ afbeelding ]
ik vind corina heel erg pijnlijkquote:
Hij staat ingeschreven ja, maar is eerst gevraagd voor een opdracht. En ja, Buum is ook zeer blond. Al is het best eens lullig voor de oppas uitgemaakt te worden...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig kun je altijd teruglezen, anders had ik die leuke foto's gemist. Debuurvrouw, wat zijn jouw kinderen hoogblond zeg! En wat leuk dat je kind meedeed aan een Batavuscampagne. Staat hij ergens ingeschreven of was het toeval? Sterre heeft ooit ook een fotoshoot gehad, voor een kalender, maar dat was via mijn zwager, die werkt in een gebouw waar ook een fotograaf zit, en die had Sterre getipt voor die opdracht.
2 paracetamol en voor na die tijd nog 2 paracetamol en een bonbonblok.quote:
Ja, nouja. Ik denk dat ik het wel aankijk. Als ik last krijg doe ik het daarna welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
2 paracetamol en voor na die tijd nog 2 paracetamol en een bonbonblok.![]()
chocola=nodig. ik vond mijzelf vet zielig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nouja. Ik denk dat ik het wel aankijk. Als ik last krijg doe ik het daarna wel.
Waaaaaaaaaaaaah! da's goed zeg!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik merk dat mijn leren jas niet meer op mijn kont blijft hangen. Hij zakt weer naar benee
.
Hebb je het boek ook gelezen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
hoi!
ik kijk the lovely bones
+ mooi, tot nu toe...
en zometeen hopelijk wel mn nichtje uitlachen @ take me out.
ze noemt zichzelf op hyves al (little miss sexy en Miss fine) (en dat is ze niet)
en ze heeft vroeger mn babypoes in t zwembadje gesmeten
Ja, idd. Sinds de vorige schok is er ruim 4kg af, dus eigenlijk mag ik nog niet klagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaah! da's goed zeg!!![]()
Ik zit ook weer in de centimeterperiode. maar het gaat echt maar langzaam. Maar het gáát tenminste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |