quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:19 schreef blistah het volgende:
[ afbeelding ]
Micha is weer terug met 1 van haar creaties!
WTF, mooie photoshop van die huidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees OP & try againquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:43 schreef Jerkmaine het volgende:
Met welk argument hoort mevrouw hierboven in dit topic?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik zelf wel een van de ergste
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doen. Scheelt me weer een retourtje leeuwarden en 30 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks spoiler
En toch haal je 'm wegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:48 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Lees OP & try again
Ik moest keihard lachen om d'r onderschrift.
[ afbeelding ]
Micha is een neger gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Wat een dom kalf is het ook, foei.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Micha is een neger geworden
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:14 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat petje
Doe dan geen pet op
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:14 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat petje
Doe dan geen pet op
doe maar 4 tomatenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:41 schreef Together__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Girls, girls, girls...
Doet me denken aan die Japanse subcultuur:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Een sinaasappel zou er jaloers op zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het is ju boy
maar meteen de hele hyves
en dit staat dan weer tussen zijn vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het is ju boy
WTF 4110 vriendenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het is ju boy
Alweer of nog steeds?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef electrocrash het volgende:
The foundation photoshop girl
[ afbeelding ]
Dat ziet er gewoon uit als elk ander MTV programmaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Mylene het volgende:
De guido Jersey Shore nu ook MTV, iedere zondagavond om 20:50.
[ afbeelding ]
Aflevering 1 gemist: exclusieve compilatie van de eerste aflevering
Oh nee geloof me heb al een paar afleveringen gezien dit slaat allesquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon uit als elk ander MTV programma
Snooooooooooooooooki Punch!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, die ouders moeten onmiddelijk uit de ouderlijke macht worden gezeten. Zo kun je je kind toch niet aankleden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
Het kan niet vroeg genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou serieus panterprint op die bandana die ze om dr hoofd heeft?quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
Het kan niet vroeg genoeg
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is dat nou serieus panterprint op die bandana die ze om dr hoofd heeft?
Falende ouders..quote:
Die tasjes horen inmiddels ook bij de kenmerken van deze bazen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef EggsTC het volgende:
ff paar stoere jongens tussen door, daar wil je geen problemen mee.
[ afbeelding ]
Ik had alles gedownload en gekeken en die serie is echt dik lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee geloof me heb al een paar afleveringen gezien dit slaat alles
Mijn god, de Photoshop skills nemen echt drastisch af en worden steeds tenenkrommender.quote:
Dat zit ik me ook al 7 pagina's af te vragenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:14 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
Serieus? Zijn de mensen van al deze foto's serieus?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef Minifan het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook al 7 pagina's af te vragen
hahahaha die Mike "The Situation" lijkt op een klasgenoot van mequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
dagelijks straatbeeldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef popolon het volgende:
OH MY .....
Maar even een vraag: Zie je dit soort patjakkers nou ook in het dagelijkse straatbeeld of zijn die verkleed- en sminkpartijen meer voor in 't weekend?
Pleonasme of tautologie?quote:
gast op 4:10 heeft pancakes (zweetoksels)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hahahaha die Mike "The Situation" lijkt op een klasgenoot van me
Wat moet jouw dag dan snel voorbij gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zie ze dagelijks.
Voordeel van op het station werken
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:33 schreef benidormbrotha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, die zou je toch knetterhard tegen z'n kop stampen als je hem haar ziet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:33 schreef benidormbrotha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen die make-up dragen is de standaard in dit meesterlijke topique.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:44 schreef .ZilveR. het volgende:
draagt die ene hierboven serieus makeup?
WTFquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:33 schreef benidormbrotha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verrekquote:Op maandag 29 maart 2010 08:55 schreef Pencile het volgende:
[..]
WTFis dit nou die "gothic" van gister bij spuiten en slikken.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef TukkerEdje het volgende:
Hier een site met de 20 worst guido's
Precies, ik dacht er ook aanquote:Op maandag 29 maart 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
VerrekIk dacht al die kop heb ik gister ergens gezien
Die WIndows laptop op de achtergrond maakt het er ook niet beter opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Pencile het volgende:
Nee het petje en de riem kan hij prima hebben, op het LV tasje moet ik je gelijk geven maar ja als dat alles is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |