Doet me denken aan die Japanse subcultuur:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Een sinaasappel zou er jaloers op zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het is ju boy
maar meteen de hele hyves
en dit staat dan weer tussen zijn vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het is ju boy
WTF 4110 vriendenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het is ju boy
Alweer of nog steeds?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef electrocrash het volgende:
The foundation photoshop girl
[ afbeelding ]
Dat ziet er gewoon uit als elk ander MTV programmaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Mylene het volgende:
De guido Jersey Shore nu ook MTV, iedere zondagavond om 20:50.
[ afbeelding ]
Aflevering 1 gemist: exclusieve compilatie van de eerste aflevering
Oh nee geloof me heb al een paar afleveringen gezien dit slaat allesquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon uit als elk ander MTV programma
Snooooooooooooooooki Punch!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Mylene het volgende:
De guido Jersey Shore nu ook MTV, iedere zondagavond om 20:50.
[ afbeelding ]
Aflevering 1 gemist: exclusieve compilatie van de eerste aflevering
Ok, die ouders moeten onmiddelijk uit de ouderlijke macht worden gezeten. Zo kun je je kind toch niet aankleden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
Het kan niet vroeg genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou serieus panterprint op die bandana die ze om dr hoofd heeft?quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
Het kan niet vroeg genoeg
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is dat nou serieus panterprint op die bandana die ze om dr hoofd heeft?
Falende ouders..quote:
Die tasjes horen inmiddels ook bij de kenmerken van deze bazen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef EggsTC het volgende:
ff paar stoere jongens tussen door, daar wil je geen problemen mee.
[ afbeelding ]
Ik had alles gedownload en gekeken en die serie is echt dik lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee geloof me heb al een paar afleveringen gezien dit slaat alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |