Ja, walgelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom nooit van dat mens af zo. Zie infecteert iedere SC.
Oftewel je lultquote:
quote:
Nee hoor. Het gaat gewoon niemand iets aan en ik heb beloofd dat ik m'n muil zou houden*.quote:
Ik ben een soort van antiwildersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
Isdatzo is de bron van stille kennis.
quote:
Maar waarom zou jij het wel weten als simpele mod zijnde? Heb je connecties met FA's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat gewoon niemand iets aan en ik heb beloofd dat ik m'n muil zou houden*.
*Niet aan krentenbol.
FA's, die wilden niks zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar waarom zou jij het wel weten als simpele mod zijnde? Heb je connecties met FA's?
Nee I know en achter de schermen viel niks te vindenquote:
The silent, strong type?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
Isdatzo is de bron van stille kennis.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee I know en achter de schermen viel niks te vindenOf iig, tijdje later niet meer...
Ja wat wil je dan 's ochtends, ga niet eerst m'n tanden poetsen als jij begint te zoenen.quote:
Al dat droge slijm uit je mondje likken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan 's ochtends, ga niet eerst m'n tanden poetsen als jij begint te zoenen.
Had 's nachts nog een glaasje melk gedronkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al dat droge slijm uit je mondje likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |