Ik volg het nieuws dagelijks maar heb geen idee dat dat ingevoerd was en wanneer. Soms mis je dingen, shit happensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ook niet als je ook maar een beetje het nieuws volgt?
Ja, ik vond die 50km weg met die bocht een beetje raar. Ik laat voor zo'n bocht gas los, maar je moet kennelijk remmen. Remmen is energieverspillingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef drivehome het volgende:
Wat kan er moeilijk aan zijn? Als je kinderen ziet remmen, bij ander gevaar gas loslaten of het moet echt gevaarlijk zijn, en in andere situaties gewoon 'niets doen'.
Heb het zelf maar gegoogled, 1 maart 2009. Bedankt voor nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook niet als je ook maar een beetje het nieuws volgt?
Deed 't pijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef lelouch het volgende:
[..]
Heb het zelf maar gegoogled, 1 maart 2009. Bedankt voor niets
Daar heb ik dus zo'n schijthekel aan, aan mensen die bij elk bochtje op de rem gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik vond die 50km weg met die bocht een beetje raar. Ik laat voor zo'n bocht gas los, maar je moet kennelijk remmen. Remmen is energieverspilling
Ooit die snelheidsmeter in het dashboard gezien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Seneca het volgende:
Jullie zijn echt allemaal mongolen als je serieus denkt dat je aan de hand van een stilstaand plaatje je eigen snelheid en die van je medeweggebruikers zo kunt inschatten dat je een weloverwogen beslissing kunt maken.
Oh, het spijt me, ik wist niet dat die ook aangaf hoe snel die fietser op het plaatje nu van rechts komtquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ooit die snelheidsmeter in het dashboard gezien?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef drivehome het volgende:
Mensen die bij gevaarherkenning meer dan 12 fouten hebben. Dan hoor je gewoon niet op de weg
.
Wat wil je nou helemaal zeggen? Dat je de vragen niet kan maken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh, het spijt me, ik wist niet dat die ook aangaf hoe snel die fietser op het plaatje nu van rechts komtEn alsof je IRL de beslissing of je voor die fietser moet remmen enkel en alleen baseert op die snelheidsmeter, en niet op de relatieve snelheid van jouw auto en die fietser ten opzichte van elkaar.
In de praktijk maak je dat soort beslissingen aan de hand van bewegende beelden, niet aan de hand van een plaatje met een snelheidsmeter.
Wie kijkt daar nou nog naar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ooit die snelheidsmeter in het dashboard gezien?
Gewoon vol overheen ploegen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik had ook zo'n vraag:
Zag je een foto van een vrouw met een stok in dr hand langs de kant van de weg staan.
Vragen ze wat je moet doen:
A. stoppen en de voetganger laten oversteken B. Gas los en voorzichtig naderen C. Door blijven rijden.
Ik had dus C ingevuld, was dat fout. Maar was een strikvraag want de vrouw had een burka op
dat die corupte toko nog niet uit de lucht is gehaald zeg. De eerste keer slagen is anno 2010 bij het cbr bijna onmogelijk geworden.quote:CBR lijdt verlies, maar salaris directie gaat omhoog
maandag 22 maart 2010 22:17
De directie van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) heeft ondanks een dreigend miljoenenverlies een fikse loonsverhoging gekregen. De rest van het personeel krijgt er niets bij.
Dat blijkt uit onderzoek door RTL Nieuws uit onderzoek.
Andere categorie
In 2009 had de directeur productie een jaarsalaris van ruim 271.000 euro, 17 procent meer dan in 2008. De algemeen directeur kreeg in 2008 bijna 439.000 euro, in 2009 was dat 448.000.
Volgens de regels van het CBR valt de directie onder een andere categorie medewerkers. 'Afspraken op dat niveau zijn niet te vergelijken met de CAO-onderhandelingen met alle overige medewerkers,' aldus een woordvoerder.
Vakbond FNV meldt dat het CBR over 2009 een miljoenenverlies heeft geleden. Het verlies zou 6 miljoen euro bedragen. Het CBR verwacht voor dit jaar een positief resultaat.
Rijbewijs afkopen..? Bij welke CBR vestiging kan dat.. en wat mag dat kosten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
OK, ik heb dus eindelijk genoeg geld gespaard om mijn rijbewijs af te kopen en ik verwachtte dat dat theorieexamen een makkie zou zijn. ALleen dan komen ze met zo'n KANKER SUBJECTIEF EXAMEN ALS GEVARENHERKENNING!
A. Remmen B. Gas los C. Niets.
Dat verschilt per persoon toch? ok sommige vragen zijn echt Obvious maar je hebt twijvelgevallen. Maar het is ook duidelijk dat het CBR dit toevoegd om mensen te laten zakken, aangezien ieder mens dit anders invult.
Klacht : Het CBR
Subklacht: 2 fout op het theoriegedeelte
16 fout op gevarenherkenning
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |