quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
je bent gewoon een zeikerd, er is maar 1 goed (beste) antwoord. En die examens zijn ontwikkeld om mensen die geen gevaren kunnen herkennen (zoals jou) van de weg te houden, en zo te zien lukt dat aardig
Simpel. Bij twijfel altijd het gas loslaten. Iets minder dan de maximumsnelheid rijden bij een onoverzichtelijke situatie is geen ramp, en als je dat niet snapt verdien je dat papiertje niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
OK, ik heb dus eindelijk genoeg geld gespaard om mijn rijbewijs af te kopen en ik verwachtte dat dat theorieexamen een makkie zou zijn. ALleen dan komen ze met zo'n KANKER SUBJECTIEF EXAMEN ALS GEVARENHERKENNING!
A. Remmen B. Gas los C. Niets.
En dat ja. Niet teveel overanalyseren en gewoon het wenselijke antwoord geven, dan zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef nightsleeper het volgende:
Hoe kun je nou zakken voor je theorie.
Niets is toch gewoon je gas inhouden en doorrijden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
C. Niets
Is dat antwoord niet hetzelfde als B. Gas los?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
C. Niets
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
C. Niets
QFTquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
je bent gewoon een zeikerd, er is maar 1 goed (beste) antwoord. En die examens zijn ontwikkeld om mensen die geen gevaren kunnen herkennen (zoals jou) van de weg te houden, en zo te zien lukt dat aardig
Haha, jij bent door gevarenherkenning gezaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
Meest debiele vragen ooit! Het feit dat je er mee dan de helft van fout mag hebben (13 van de 25) is al een teken dat er geen kloot klopt van die vragen.
"Oh, er loopt een man over de weg, laat ik remmen want er zit niemand achter mij"
NEE< JE MOET ALLEEN MAAR AFREMMEN!!
Who cares. Echt, de mensen die dat bedacht en goedgekeurd hebben mogen ze direct voor een vrachtwagen mikken.
Dan moet die vrachtwagen remmen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
Meest debiele vragen ooit! Het feit dat je er mee dan de helft van fout mag hebben (13 van de 25) is al een teken dat er geen kloot klopt van die vragen.
"Oh, er loopt een man over de weg, laat ik remmen want er zit niemand achter mij"
NEE< JE MOET ALLEEN MAAR AFREMMEN!!
Who cares. Echt, de mensen die dat bedacht en goedgekeurd hebben mogen ze direct voor een vrachtwagen mikken.
Nee, 2x de helft!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Rookert het volgende:
Je mag 13 van de 25 fout hebben, meer dan de helft dus
dude?quote:
Je garp was leuk in 2007. Nu niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
Het is niet mijn garpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je garp was leuk in 2007. Nu niet.
Net als ik! Wtf!??1?111!?1!1?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
Daarom heb ik mijn theorie gehaald voordat die vragen erin kwamen.
Dit. Eerder 18 worden lutsers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:04 schreef Smart_ass het volgende:
Daarom heb ik mijn theorie gehaald voordat die vragen erin kwamen.
Ik heb m'n theorie al sinds oktober 2008!!!1quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb m'n theorie al sinds oktober 2008!!!1
En in juni 2009 haalde ik m'n rijbewijs, maar das een ander verhaal.
Nee, dus. Niets is voetjes los, handjes los, maar de handjes waren niet aan de orde, dus voetjes los, en dus gas los. Maar dat is dus het gelegde referentiekader.... dus laat jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niets is toch gewoon je gas inhouden en doorrijden?
2 = 1/2 ?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
Nope, in 1 keer geslaagd met 22 van de 25 goed. Daarom kan ik het nog wel een belachelijke vraagstelling vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, jij bent door gevarenherkenning gezakt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
Obvious troll.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, dus. Niets is voetjes los, handjes los, maar de handjes waren niet aan de orde, dus voetjes los, en dus gas los. Maar dat is dus het gelegde referentiekader.... dus laat jemaar achterwege...
Hoe oefen je het verkrijgen van inzicht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:44 schreef Id_do_her het volgende:
Leer gewoon je theorie fatsoenlijk en oefen gevarenherkenning.
"Het is de schuld van het CBR!"![]()
![]()
Door veel tijd in een auto te gaan zitten en aan ouders te vragen of je mag oefenen in een auto.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe oefen je het verkrijgen van inzicht?
Je pakt het tenminste volwassen aan, niet op een forum gaan roepen dat het CBR alleen homo's in dienst heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:03 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ik zie hier gemengde reacties, de mensen van net 14 lachen me uit omdat ik gezakt ben en de mensen die hem ook nog niet zo lang hebben baalden ook van die subjectieve Hoerenvragen.
Ik heb een officiele klacht ingediend bij dat Konjo () CBR, Puta's
Gelukkig werken er niet alleen homo's anders was bumperkleven ook nog veroorloofdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je pakt het tenminste volwassen aan, niet op een forum gaan roepen dat het CBR alleen homo's in dienst heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Brommer rijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe oefen je het verkrijgen van inzicht?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Gelukkig werken er niet alleen homo's anders was bumperkleven ook nog veroorloofdCheap indeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Ja, ik kon het ook niet geloven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
16 foutkanker hee, 25 vragen en 16 fout terwijl je je best doet om ze goed te beantwoorden
Hoe noem je dat ook alweer? meer geluk dan wijsheidquote:
Dat noemt men kennisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hoe noem je dat ook alweer? meer geluk dan wijsheid
inderdaad, mijns inziens moet het CBR (Een overheidsinstelling) mensen alleen 33 eurie laten betalen voor een examen dat geen dubieuze antwoorden herbergt. Zoals je zegt Gas los/rem, Whats the difference? ik had zelfs af en toe dat ik gas intrappen aan wou vinken maar die stond niet op het schermquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
maar ik vind die gevaarherkenning ook idiootRemmen waar gas los ook kan en andersom, veel subjectief en lastig in te schatten met een schermpje.
Ik had wel 5 fout voor die gevaarherkenning dus laat het lekker achter me
Welke idioot kan nou gevaar herkennen op een foto? Dat doe je aan de hand van bewegende beelden. Je kan niet inschatten of die auto die van rechts komt op de foto met 30 of met 50 km aan komt scheuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
precies, als ze er filmpjes van zouden maken zou het al heel andere koek zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Welke idioot kan nou gevaar herkennen op een foto? Dat doe je aan de hand van bewegende beelden. Je kan niet inschatten of die auto die van rechts komt op de foto met 30 of met 50 km aan komt scheuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel voorspelbare vragen. als je niet kan zien wat ze willen dat je antwoord ben je niet zo heeeel snuggerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat dan ook, vieze CBR nazi's
Die is toevallig wel heel obvious ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heel voorspelbare vragen. als je niet kan zien wat ze willen dat je antwoord ben je niet zo heeeel snugger
HAHA ik twijfelde tussen B en C en koos uiteindelijk voor Bquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Bwehehe, iemand heeft zijn naam tussen Ja en Nee geschreven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik had daar twee fout bitchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is juist het makkelijkste onderdeel
En het scheidt de mensen die geen inzicht hebben van de mensen die gewoon niet geleerd hebben (bij het zakken).
WTF, als je dit fout doet ben je wel een faalhaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jij het zegtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
WTF, als je dit fout doet ben je wel een faalhaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |