Hoe noem je dat ook alweer? meer geluk dan wijsheidquote:
Dat noemt men kennisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hoe noem je dat ook alweer? meer geluk dan wijsheid
inderdaad, mijns inziens moet het CBR (Een overheidsinstelling) mensen alleen 33 eurie laten betalen voor een examen dat geen dubieuze antwoorden herbergt. Zoals je zegt Gas los/rem, Whats the difference? ik had zelfs af en toe dat ik gas intrappen aan wou vinken maar die stond niet op het schermquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
maar ik vind die gevaarherkenning ook idiootRemmen waar gas los ook kan en andersom, veel subjectief en lastig in te schatten met een schermpje.
Ik had wel 5 fout voor die gevaarherkenning dus laat het lekker achter me
Welke idioot kan nou gevaar herkennen op een foto? Dat doe je aan de hand van bewegende beelden. Je kan niet inschatten of die auto die van rechts komt op de foto met 30 of met 50 km aan komt scheuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
je bent gewoon een zeikerd, er is maar 1 goed (beste) antwoord. En die examens zijn ontwikkeld om mensen die geen gevaren kunnen herkennen (zoals jou) van de weg te houden, en zo te zien lukt dat aardig
precies, als ze er filmpjes van zouden maken zou het al heel andere koek zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Welke idioot kan nou gevaar herkennen op een foto? Dat doe je aan de hand van bewegende beelden. Je kan niet inschatten of die auto die van rechts komt op de foto met 30 of met 50 km aan komt scheuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel voorspelbare vragen. als je niet kan zien wat ze willen dat je antwoord ben je niet zo heeeel snuggerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat dan ook, vieze CBR nazi's
Die is toevallig wel heel obvious ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heel voorspelbare vragen. als je niet kan zien wat ze willen dat je antwoord ben je niet zo heeeel snugger
HAHA ik twijfelde tussen B en C en koos uiteindelijk voor Bquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Bwehehe, iemand heeft zijn naam tussen Ja en Nee geschreven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik had daar twee fout bitchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is juist het makkelijkste onderdeel
En het scheidt de mensen die geen inzicht hebben van de mensen die gewoon niet geleerd hebben (bij het zakken).
WTF, als je dit fout doet ben je wel een faalhaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jij het zegtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
WTF, als je dit fout doet ben je wel een faalhaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |