Oh en sneeuw is 9/10 keer NIET remmen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Niets te zien: niets doen
Kleine kinderen langs de weg, bal op de weg: remmen
Drukke straat, vuilniswagen etc.: gas los
Tadaa, 3 foutjes![]()
Als je het hier al niet kan ben ik benieuwd hoe jij later een lastige situatie in de auto gaat oplossen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
16 foutkanker hee, 25 vragen en 16 fout terwijl je je best doet om ze goed te beantwoorden
Dat vond ik wel zo'n achterlijke eigenlijk. Waarom moet ik in godsnaam in een 30-zone op m'n rem gaan trappen omdat er twintig meter verderop een bal ligt. Ik rij al stapvoets (meter gaf 20 Km/u aan), mocht er dan toch zo'n koter de weg op rennen dan zie ik 'm echt wel aankomen hoor, dus gewoon gas los is meer dan genoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Tja, misschien reageer je in het echt anders. Maar bij CBR staat veiligheid voorop. Aangezien kinderen kwetsbaar en onverwachts zijn verwachtten ze dat je voor "Remmen" kiestquote:Op maandag 29 maart 2010 14:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat vond ik wel zo'n achterlijke eigenlijk. Waarom moet ik in godsnaam in een 30-zone op m'n rem gaan trappen omdat er twintig meter verderop een bal ligt. Ik rij al stapvoets (meter gaf 20 Km/u aan), mocht er dan toch zo'n koter de weg op rennen dan zie ik 'm echt wel aankomen hoor, dus gewoon gas los is meer dan genoeg.
Vind ik dan. Zij vonden van niet, *BEM!*, fout.![]()
Maar goed, dan rem je dus, blijkbaar. En dan? Sta je daar lekker een partij de boel te blokkeren terwijl er niks komt.
Nou als er geen verkeer achter me zit(want bal op straat is meestal in rustige woonwijken) dan ga ik echt wel op de rem staan. Niets zo onberekenbaar als een kind, en als ik een ding niet op mijn geweten wil hebben is het dat ik een kind heb aangereden. Nee dat vond ik juist een van de meest logische vragen die er tussen zat.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat vond ik wel zo'n achterlijke eigenlijk. Waarom moet ik in godsnaam in een 30-zone op m'n rem gaan trappen omdat er twintig meter verderop een bal ligt. Ik rij al stapvoets (meter gaf 20 Km/u aan), mocht er dan toch zo'n koter de weg op rennen dan zie ik 'm echt wel aankomen hoor, dus gewoon gas los is meer dan genoeg.
Vind ik dan. Zij vonden van niet, *BEM!*, fout.![]()
Maar goed, dan rem je dus, blijkbaar. En dan? Sta je daar lekker een partij de boel te blokkeren terwijl er niks komt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nou als er geen verkeer achter me zit(want bal op straat is meestal in rustige woonwijken) dan ga ik echt wel op de rem staan. Niets zo onberekenbaar als een kind, en als ik een ding niet op mijn geweten wil hebben is het dat ik een kind heb aangereden. Nee dat vond ik juist een van de meest logische vragen die er tussen zat.
Ik vind C een goede keuze. Jij koos politiek-correct voor A, maar in de praktijk zijn taxichauffeurs niet politiek-correct. Het gaat om zo snel mogelijk zo veel mogelijk verdienen, en zal dus C worden.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef Marco001 het volgende:
ach, wees blij dat je niet je taxi-theorie dee..
Daar zaten pas baggervragen bij.. Onder andere 1 waarbij je moest aangeven wat je zou antwoorden als een oud vrouwtje, die je net naar huis hebt gebracht, je vraagt om even mee te helpen met haar koffers naar binnen te tillen.
A)klantvriendelijkheid is belangrijk, dus geen enkel probleem
B) Tot aan de deur
C) Niet helpen(ofzoiets)
Ik had dus A ingevuld, maar het enige goede antwoord was C.. De redenatie hierachter was dat je nooit kan weten of die mevrouw je in haar huis neer zou steken ofzo..![]()
Nou is dat in Amsterdam misschien wel zo, maar in Groningen gebeurt her haast nooit. Sterker nog, daar eisen sommige mensen deur-deur service (bejaardentehuizen).
Als ik een klein kind was he, dan zou ik tijdens zo'n rijexamen gewoon langs de straat staan. Als zo'n lesser langskomt moet ie wel remmen, tot ik overgestoken ben in ieder geval. Gewoon een paar uur wachten, en als ie 't dan helemaal zat is en net aan wil rijden de straat overstekenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Tadaa, 3 foutjes![]()
Als je het hier al niet kan ben ik benieuwd hoe jij later een lastige situatie in de auto gaat oplossen
Mwah, zo'n beetje al mijn collega's zouden voor A kiezen, of B als het druk is op de centrale.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vind C een goede keuze. Jij koos politiek-correct voor A, maar in de praktijk zijn taxichauffeurs niet politiek-correct. Het gaat om zo snel mogelijk zo veel mogelijk verdienen, en zal dus C worden.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Satonkol het volgende:
Ik begin gevarenherkenning eindelijk onder de knie te krijgen![]()
Als ergens een kind in de buurt is van je bolide dan moet je vol op te rem trappen
Ben je in de buurt van een brug of spoorwegovergang dan moet je gas afnemen
Ligt er veel sneeuw of regent het hard dan ook
Bij welke illegale rijschool heb jij gezetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:20 schreef murphyjenkins het volgende:
Altijd hetzelfde met die huilers die net terug komen van het CBR.
het is GEEN conspiracy om veel mensen te laten zakken het is de EXAMINATORS TAAK alleen bekwame mensen het pasje te geven.
en wie weet het nou beter JIJ met je 18 jaar en 20 uurtjes achter het stuur of de mensen die al jaren lang in het vak zitten.
Theorie kun je afaik mee beginnen voordat je 18 bent en je examen kun je doen nog de dag dat je 18 bent zo'n beetje. Alleen rijles in de auto mag pas vanaf je 18e. Zo was 't 12 jaar terug tenminste.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:40 schreef Sh0t het volgende:
Bij welke illegale rijschool heb jij gezeten
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef lelouch het volgende:
Ik heb geen gevaarherkenning gehad? Sinds wanneer is dat erbij gekomen?
Geen rare vraag toch?quote:
Mwah, die vragen zijn veel te simpel... Gevaarherkenning is veel breder dan "gas los, remmen of niets doen"!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat betreft die gevarenherkenningsvragen: was toen niet zo maar klinkt echt extreem simpel. Als je dat soort dingen niet snapt hoor je m.i. niet achter 't stuur.
Heb wat van die vragen gevonden:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Mwah, die vragen zijn veel te simpel... Gevaarherkenning is veel breder dan "gas los, remmen of niets doen"!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |