Oppassen hoor, zit je daar ineens als Duitserquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In A'dam & R'dam zijn grote schermen en bier buiten verboden vanwege veiligheid.
Op de plaats waar voorheen de superdeboer zatquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
en waar komt de jumbo? Heb er nog niks van gezien
Nee, dat weet ik ook zo niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op de plaats waar voorheen de superdeboer zatgeen idee waar dat dan is...
De Super de boer was eind vorige week al half leeg, en volgens de kassiere vullen ze amper meer bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
en waar komt de jumbo? Heb er nog niks van gezien
Zeg dan gewoon in winkelcentrum Bloemendaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Achterin de hoek. Maar dat helpt ook niet dan.
Weet je de Marskramer te zitten? Van daaruit gezien rechtdoor naar binnen lopen. Dan loop je er tegenaan.
Nouja, voor mij nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Brighteyes het volgende:Ik dacht dat dat wel duidelijk was al!
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef Duvel het volgende:
Vandaag voor het eerst naar de Hoogvliet geweest, als we het toch over supermarkten hebben...
Nee, de oude.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke? Die nieuwe bij het politiebureau?
Is die er al dan?
Dat hebben ze rap gedaan hè!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vliegtuigbom Gouda onschadelijk gemaakt
Bronquote:Kom er zelf net vandaan. Het betrof een klein wok restaurant annex snackbar. Een oud pand ingeklemd tussen nieuwbouw panden.
Het was een forse uitslaande brand, meters hoge vlammen uit alle kanten van het pand. Met gevaar voor omliggende woningen.
Daar stond toch eerst een kerk in plaats van een betonnen doos met rode badkamertegels? Of was dat op de plek van de V&D? Ik ben in elk geval van mening dat de HEMA een patent heeft op oerlelijke gebouwen (Gouda, Purmerend, Zutphen).quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, het is niet supermooi, maar het staat er wel al 100 jaar.
Voor mij hoort het gewoon bij Gouda.
Tenzij ze er iets echt HEEL moois voor in de plaats zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |