Oh hoezo niet? Die volg ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef winka het volgende:
[..]
Ik ook! Die schijnt namelijk niet zo prettig te zijn, dus ben benieuwd naar je ervaringen![]()
Ik vind het ideaal, na een tijdje weet je gewoon precies wat je aankan qua hartslag en kun je je tempo daarop aanpassen zodat je het langer vol kan houden.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:34 schreef Stefanovich het volgende:
Lopen jullie allemaal met een hartslag horloge? Ik zit er over te denken een te halen.... is dat nodig of...?
Ja joh het gaat best redelijk als je netjes elke week 3 keer gaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Adelante het volgende:
Tering, J., dat gaat hard, ik hoop met 6 weken ook zo ver te zijn
ik wissel bos / asfalt afquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Adelante het volgende:
Ik ben al bewust op voetbalden gaan lopen om niet de klap van het asfalt iedere keer te hebben.
Het blijkt dus helemaal niet zo'n rare vraag te zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
ik draag een normale slip of niets onder mn tight.
dit is echt too much informationquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef jack4ya het volgende:
Nogmaals ik ben geen man, maar ik gok dat men het beste af is met een slip.
Een boxer lijkt me nog wat kunnen schuren op de bovenbenen, bij de onderrand zeg maar.
Overigens heb ik wel eens een man zonder iets onder de tight zien lopen, en dat vond ik echt héél érg 'brrrr'... Ik vind het bijna ongepast.(eigenlijk nog erger, maar dat houd ik maar voor me.)
Doe je medemens één lol... zorg dan wel dat je een zwarte tight draagt![]()
*rilt nog bij de herinnering*
Ja, duh! Hij kwam me tegemoet lopen, dus er was geen ontwijken aan.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:50 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
dit is echt too much information
Tuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ja, duh! Hij kwam me tegemoet lopen, dus er was geen ontwijken aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |