Les 26 van de eerste serie of van de tweede serie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef winka het volgende:
Tsja op sommige dagen gaat het gewoon minder en dan is er geen reden voor te vinden. Tenminste, dat is uit eigen ervaring. Ik loop wel in het weekend een stuk makkelijker dan door de week na het werk.
Morgen alweer les 26Ik ben blij dat ik binnenkort af ben van de baggermuziek, maar zal de stem van Evy wel missen
Ik heb écht ontzettend lopen eikelen met mijn ademhaling. Ik heb heel structureel moeten tellen om geen last te krijgen. Nu kan ik het inmiddels (na enkele maanden) het wat vrijer laten, maar ik liep serieus een uur te tellen als een autist met haar eigen wiskundige mantra.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef Deepfreeze het volgende:
-knip-
Heeft iemand hier nog tips voor de ademhaling? Ik kom soms echt in de knoop. Dan probeer ik 2 snuffen in, en 2 puffen uit te doen, dat scheelt iets, maar misschien hier iemand iets geniaals??
Ja ik vind het heel leuk allemaal hoor, en wel handig, maar die muziek heb ik ook wel een beetje gehad jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef winka het volgende:
Tsja op sommige dagen gaat het gewoon minder en dan is er geen reden voor te vinden. Tenminste, dat is uit eigen ervaring. Ik loop wel in het weekend een stuk makkelijker dan door de week na het werk.
Morgen alweer les 26Ik ben blij dat ik binnenkort af ben van de baggermuziek, maar zal de stem van Evy wel missen
Nee, je hebt wel gelijk hoor. Als je er niet over hoeft na te denken en het gaat goed, dan moet je dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:40 schreef Krullehoofd het volgende:
Je kunt dingen ook over analyseren en jezelf maar af blijven vragen waarom, waarom, waarom.
Wat mij betreft is het gewoon een natuurlijke beweging. Je tilt je voet op en zet hem weer neer, de overige zaken omtrent dit moeten onbewust gaan. Als je teveel gaat letten op bepaalde zaken dan ben je heel erg geforceerd bezig imo. Maar ach, iedereen zijn/haar eigen ding toch ?
Uiteraard, dat kan ik begrijpen. Iedereen is anders, wat voor de één werkt, hoeft niet perse voor de ander te werken. Maar de principes van het hardlopen zijn wel voor iedereen gelijk, dus dat zou altijd je basis moeten zijn om vanuit te werken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Het ging me meer over de situatie áls het lopen dus niét goed gaat. Dan kan je wel stug volhouden, in de hoop dat het misschien ooit eens vanzelf over gaat, maar ik zie het meer als: "Kennelijk werkt het zo niet, ik probeer wat anders."![]()
Die vond ik vrij zwaar voor een aantal jaren terug, je denkt dat het meevalt, maar je hebt steeds meer 1 minuut rustquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:24 schreef Djurbus het volgende:
Ik ga zo maar eens aan les 8 beginnen. In deze les zitten 8 stukjes van 2 minuten lopen, wish me luck...
Loop zaterdag dan lekker rustig, niets forceren, geen records proberen te halenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Joene het volgende:
Ik ga pas zaterdag weer lopen , vandaag voor het eerst blessure vrij sinds afgelopen vrijdag.
Even rust dus nog, ook ga ik zondag dus de circuitrun doen dus zaterdag even de spieren"los" lopen
Euh.. Actie sport, Perry sport..gewoon bij sportwinkels.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef crossover het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een simpele stopwatch die ergens te koop is? Ik hoef alleen maar de tijd te meten, hoeft er verder niet leuk uit te zien ofzo.
actionquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef crossover het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een simpele stopwatch die ergens te koop is? Ik hoef alleen maar de tijd te meten, hoeft er verder niet leuk uit te zien ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |