Ook saucony's, aan laten meten in runner's world.. de echelon, is een neutrale schoen, loop niet met overpronatie oid..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat voor schoenen gebruiken jullie? Misschien domme vraag maar kan me voorstellen dat de starters niet meteen een complete high tech uitrusting hebben gekocht.
100% hardloopschoenen heb ik niet. wel sportschoenen en tennisschoenen maar daarvan is de demping etc weer anders natuurlijk. Denk er zelf aan mijn tennisschoenen de eerste lessen te gebruiken om te kijken hoe het gaat en dan later nieuwe schoenen aan te schaffen.
Ik vandaag op mn 3e les gelopen. Het ging wel goed, maar ik vond de sterke wind wat minder..quote:
Jup, maandag les 4 gepland.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Ik vandaag op mn 3e les gelopen. Het ging wel goed, maar ik vond de sterke wind wat minder..
Lopen jullie maandag ook de 4e?
Heb ook Saucony. Maar dan wel met overpronatie-steun.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:56 schreef Illuminare het volgende:
[..]
Ook saucony's, aan laten meten in runner's world.. de echelon, is een neutrale schoen, loop niet met overpronatie oid..
Heb ook pas na een aantal weken goede schoenen gekocht, toen ik zeker wist dat ik wel door zou blijven lopen.. Anders ga ik geen 135 euro aan hardloopschoenen uitgeven
Gewoon op myasics een schema aanmaken en daarop lopen. Vind ik veeel fijnerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:34 schreef Illuminare het volgende:
Zijn dr meer mensen die zich irriteren aan die 'tips' van evy?Weet er iemand nog een andere podcast van 5 - 10 km zonder geouwehoer over eten enzo erin?
Ik hou me netjes aan het schema, dus neem 2 rustdagen....dinsdagochtend les 4!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Ik vandaag op mn 3e les gelopen. Het ging wel goed, maar ik vond de sterke wind wat minder..
Lopen jullie maandag ook de 4e?
Hm, kan wel inderdaad, maar vind het aan die muziek juist zo lekker dat je niet op je horloge oid moet kijken..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Gewoon op myasics een schema aanmaken en daarop lopen. Vind ik veeel fijner
Evy's les 4 is inderdaad gelijk aan les 3:quote:Op maandag 22 maart 2010 10:42 schreef Adelante het volgende:
Les 4 ging ook weer fijn, voor m'n gevoel een herhaling van vrijdag (les 3), maar dat maag de pret niet drukken. Het was wel fris vanmorgen buiten, volgende keer toch maar weer lang tight ipv korte broek
Focus vooral op je uitademen. Blaas goed uit en bal eventueel je vuist.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, net les 3 gelopen. Die "moest" eigenlijk gisteren, maar dat kwam even helemaal niet uit. Maar vandaag dus lekker gelopen.
Het valt me tot nu toe nog mee, Al waren die laatste 3 minuten wel lang![]()
Ik loop nu op oude sportschoenen, misschien over een paar lessen maar eens kijken naar betere schoenen. Voor nu lopen deze prima. Heb nu in ieder geval geen last van mijn knie, zoals bij eerdere pogingen..
Heeft iemand hier nog tips voor de ademhaling? Ik kom soms echt in de knoop. Dan probeer ik 2 snuffen in, en 2 puffen uit te doen, dat scheelt iets, maar misschien hier iemand iets geniaals??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |