Laat jij ze dan is zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een chick zonder tieten?
damn jij gaat het moeilijk krijgen op fok
Ga maar zoeken ze staan al op fokquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat anders laten voelen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een chick zonder tieten?
damn jij gaat het moeilijk krijgen op fok
En cup C noem je niks hebben? is toch al gauw een handje vol.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Shirley92 het volgende:
@Huppelmuts: Ik heb cup C en daar ben ik tevreden mee (dat rijmt).
Ik wil ze best eens gaan weggeven. Maar nu absoluut niet! Ik ben hier nieuw. En als ik ze weggeef doe ik dat toch via MSN!
Klopt, en vooral die van mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
En cup C noem je niks hebben? is toch al gauw een handje vol.
Een kinderhand is gauw gevuld
en via msn komt dat vast niet op fokquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Shirley92 het volgende:
Ik wil ze best eens gaan weggeven. Maar nu absoluut niet! Ik ben hier nieuw. En als ik ze weggeef doe ik dat toch via MSN!
al gevonden?quote:
Wie vindt dat dit een kloon/iemand die jullie hier zit te FOKken is, blijft zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Shirley92 het volgende:
shhht, niet verklappen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en via msn komt dat vast niet op fok
quote:
deel 57quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
arme shirley... eindelijk een beleefde usert en dan dit...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wie vindt dat dit een kloon/iemand die jullie hier zit te FOKken is, blijft zitten.
Wie vindt dat dit een MSN sletje is, gaat staan.
dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |