abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 21:07:07 #102
5428 crew  miss_sly
pi_78747658
Ik denk juist dat Senna het beter heeft gedaan, omdat ik haar op haar kamertje gevoed heb en in haar eigen bedje teruggelegd heb. Volgens mij slaapt ze tegenwoordig beter in haar eigen bedje dan bij ons. En wij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78747872
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
pff huup, dat klinkt zwaar. Senna heeft het boven verwachting goed gedaan, gelukkig. Ik hoop dat Amélie het ook boven verwachting goed doet!
En ben je de hele week alleen? moet je nog werken?
ja ik moet wel werken maar ik heb al mn werk deze week zo ingedeeld dat ik alles thuis kan doen komende week. Wel fijn dat ik veel thuis kan zijn maar ik doe wel 3 keer zo lang over mn werk als ik thuis moet werken maar goed, dat komt wel goed.
Ik moet op dinsdag en donderdag naar college en dan komen mn ouders oppassen.

hihi die plofknetter van net... ze heeft op mn lief gepoept
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78747984
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk juist dat Senna het beter heeft gedaan, omdat ik haar op haar kamertje gevoed heb en in haar eigen bedje teruggelegd heb. Volgens mij slaapt ze tegenwoordig beter in haar eigen bedje dan bij ons. En wij ook
ja dat wilde ik aanvankelijk dus ook, haar op haar eigen kamertje laten. Dat is ook eigenlijk nog steeds wel het plan als ze het goed doet.

Maar ze is deze week letterlijk elke nacht echt ieder uur wakker geworden, gemiddeld na 3 kwartier ongeveer. En dan heel hard huilen. Dat red ik echt niet in mn eentje als ik dan steeds zelf eruit moet 1 dag gaat dat wel maar een hele week pff. Ik hoop dat ze vanaf vanavond gewoon weer goed slaapt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78748375
Dat klinkt bekend Huup, als doorkomende tandjes. Hopelijk breken ze snel door, dan heb je weer even wat meer rust. Spannend een hele week alleen. Jammer dat ik het druk heb, anders kwamen Ko en ik meeten.

Miss, wat fijn dat het goed gaat en dat ze het webcammen leuk vind, en zelfs een beetje spannend. En gezellig even in het ouderlijk huis zijn met je dochter.

Jeetje Kers, wat naar van die eczeem. Een dikke kus erop!

Even juichen hoor: gister en vandaag de hele dag weg en Ko heeft vandaag eindelijk uit het flesje gedronken!
Hehe, eindelijk. Kan ik ook met een gerust hart weg. Had alleen al heel lang geen stuwing meer gevoeld, en vandaag tijdens een best heftig werkgesprek...
Wat blijkbaar hielp was dat hij zijn flesje aan tafel in de kinderstoel kreeg waardoor hij het als 'eten' zag ipv een imitatie van de borst ofzo. Althans dit is de theorie van mijn vriend.
Poeh, echt een pak van mijn hart.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:23:41 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78748441
Oh, zo fijn, Oeke Hoe heb je t opgelost met de stuwing??
pi_78748541
Ik heb het gewoon gezegd. Het was met 2 vrouwen dus het was oke.
En toen mijn hersens gedwongen op het goede spoor te blijven en dat gedoe te negeren. Dat hielp. Gelukkig.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:29:56 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78748771
pfff gelukkig maar Oeke. Lijkt me erg onpraktisch zeg maar. Geen lekkages?
Binnenkort een namenshirtfoto trouwens! Ze zitten in 74
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 21:30:38 #109
5428 crew  miss_sly
pi_78748801
ow maar mikoxx, ik vind zelf ook dat ik smokkel, hoor, maar ik vind het wel fijner zo! Dus dan maar smokkelen
Bovendien genieten opa en omi er ook enorm van en Senna ook, dus het is een complete win-win situatie

huup, ik hoop echt voor je dat het meevalt. Kan me voorstellen dat je dan het ledikantje bij je zet, hoor. Toch wat fijner dan iedere keer eruit enzo. Fijn dat je het met je werk goed hebt kunnen regelen.

oeke wat goed van Ko
pi_78749006
Nee, geen lekkages. Kon het goed wegdenken. Ben heel benieuwd naar de shirts! Grote jongens worden het, he?
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:38:41 #111
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78749210
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Nee, geen lekkages. Kon het goed wegdenken. Ben heel benieuwd naar de shirts! Grote jongens worden het, he?
Ow, het gaat zo snel. ALs ik een ander babietje zie die net zo oud en ongeveer net zo groot is denk ik: zo, dat is al een grote baby, maar mijn eigen jongens zijn nog zo klein voor mn gevoel. Ze zijn er net. Maar ja, we gaan al richting hun eerste verjaardag... pff....
Ko is ook al zo knap he? Zitten enzo! Kruipt hij ook al?

Huup, als het voor jou fijner voelt om het bedje naast jouw bed te zetten, waarom niet? Volg je gevoel zeggen ze toch?
pi_78749405
Nee, hij kruipt nog niet, maar glijdt zo'n beetje door de kamer. Hij gaat we in kruiphouding in zijn bed en op het aankleedkussen, maar verder niet. En vooral als hij wakker wordt of vlak voor hij gaat slapen. En dan weet hij niet meer hoe hij moet gaan liggen, dus dan moeten we hem weer omdraaien.

Hij zit wel lekker lang en gaat ook zelf zitten, dat vind ik stoer. En hij kan zo heerlijk alleen spelen en kletsen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:43:34 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78749475
Stoere Ko
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:04:01 #114
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78750525
Kan hij niet gewoon de rest van zijn leven soep en vla enzo eten?
Tanden, pfff... overrated als je het mij vraagt Kunnen we dat gebitniet gewoon skippen?
Van toffees eten word je toch alleen maar dik...

Oh man, ik vind dit brute geweld in zijn mond van die doorkomende tandjes zo ontzettend zielig!!
Devin heeft er lang niet zoveel last van gehad, maar Toby is al urenlang aan het huilen van de pijn
Heb hem net maar een paracetamol gegeven, zowel Gengigel als Dentinox gesmeerd en dat hielp allemaal niet. Beuhhh...
.... met gevoel voor drama....
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 22:10:23 #115
5428 crew  miss_sly
pi_78750802
Ach Kersjes, arme Toby
pi_78751562
Is ook echt wel stoer dat hij al zelf kan gaan zitten Oeke!

Wat sneu voor Toby zeg.

Werkt de wet van Fok ook op msn? Vertelde vandaag aan Orea dat Graeme zo heerlijk slaapt savonds/snachts. Gister van 18.15 tot 9.00uur! Maar nu is hij het laatste uur elke 5 minuten aan het huilen, en ik weet echt niet wat hij heeft. Normaal doet ie dat alleen als ie zn speen of zn doekje kwijt is... Nu huilt ie niet meer, maar is hij aan het mopperen en dan weer aan het brabbelen. Misschien heeft ie door die hele lange nacht nu geen slaap meer Al kan ik me dat niet voorstellen, want hij heeft de hele dag maar een half uurtje geslapen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78752227
Oy ik was het topic helemaal kwijt

Oh huup moet jij ook al een week alleen? Had ik even gemist...
Sly, fijn dat jouw week in je uppie er alweer bijna op zit! En fijn ook dat zij - en jij! - het zo goed gedaan heeft

Toby Arm jochie. Wat een drama zeg, tandjes. Ik geloof dat ik blij ben dat er hier nog helemaal niets te zien is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78760465
een goede nacht hier
ik zeg het niet te hard... Wet van Fok enzo

ik heb wel een klein strontverkouden zeehondje in huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 07:51:14 #119
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78760955
Ik kom hier even snel binnensluipen (moet hier over drie weken toch zijn), omdat ik een vraag heb over flinke verkoudheid en de grote beebs en mums meer ervaring mee hebben

Alexa heeft deze week haar tweede tandje 'gekregen'. Koorts, pijn, verkoudheid, diarree. We hadden het meteen.
Nu is de koorts en diarree weg, maar vanochtend werd ze wel krijsend en ontroostbaar wakker....
de verkoudheid is ook niet weg....Ze heeft met drinken nog heel veel moeite door een verstopte neus. (knor, knor, knor) Ze krijgt het dan echt benauwd, hapt naar lucht en gooit eigenlijk de helft van het flesje langs haar mond af naar beneden....Ze ligt dan ook enorm te wrijven in haar ogen (jeuk )

Hebben jullie tips voor een verstopte neus? Hebben op dit moment alleen zoutoplossing in huis... Of zal ik even naar de HA gaan? Aaahgrrr.... en morgen gaat Manlief op skivakantie, ik zie het helemaal zitten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78761221
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef oeke het volgende:

Hij zit wel lekker lang en gaat ook zelf zitten, dat vind ik stoer. En hij kan zo heerlijk alleen spelen en kletsen.
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat gaan zitten. Een of andere rare draai en hoppa. En daarna heel blij kijken dat het weer gelukt is
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78761624
Ko wat goed dat je uit een flesje hebt gedroken zeg!

Wat vervelend dat Toby zo'n last heeft van de doorkomende tandjes.

Finn heeft inmiddels 5 tandjes door!! Zover ik kan zien komt er binnenkort nog 1 door.

Takkembah ik zou het gewoon met de zoutoplossing proberen, dat mag je best vaak gebruiken. Ook zou je gewoon even met haar in de badkamer kunnen gaan staan en dan de hete douche aanzetten. De stoom van het water kan het neusje ook nog wel eens wat vrijer maken.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:49:58 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78761748
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 07:51 schreef Takkembah het volgende:
Ik kom hier even snel binnensluipen (moet hier over drie weken toch zijn), omdat ik een vraag heb over flinke verkoudheid en de grote beebs en mums meer ervaring mee hebben

Alexa heeft deze week haar tweede tandje 'gekregen'. Koorts, pijn, verkoudheid, diarree. We hadden het meteen.
Nu is de koorts en diarree weg, maar vanochtend werd ze wel krijsend en ontroostbaar wakker....
de verkoudheid is ook niet weg....Ze heeft met drinken nog heel veel moeite door een verstopte neus. (knor, knor, knor) Ze krijgt het dan echt benauwd, hapt naar lucht en gooit eigenlijk de helft van het flesje langs haar mond af naar beneden....Ze ligt dan ook enorm te wrijven in haar ogen (jeuk )

Hebben jullie tips voor een verstopte neus? Hebben op dit moment alleen zoutoplossing in huis... Of zal ik even naar de HA gaan? Aaahgrrr.... en morgen gaat Manlief op skivakantie, ik zie het helemaal zitten
Als Amélie zo verkouden was deed ik vaak een paar minuutjes voor de voeding even met die zoutoplossing sprayen en dan daarna laten drinken, dan had ze net genoeg vrije ademruimte zeg maar.
En in de ogen wrijven doet ze hier ook bij verstopte neus. Misschien prikt of jeuken haar oogjes? Mijn ogen jeuken ook als ik me niet zo lekker voel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:58:30 #123
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78761928
Sorry, even niet bijgelezen.. beetje vluchtig erover gelezen.

Joep heeft een oorontsteking aan beide oren Hij heeft gister zoveeeeeel gehuild. Ik ging gewoon meehuilen. Eerst om 14.00 de huisarts gebeld: nog geen 3 dagen koorts, dus nog even aankijken. Nou om 18.00 had ik het helemaal gehad, hij kon alleen maar huilen, zo zielig. Dus de hap gebeld en we mochten komen, oorontsteking dus.... En ze zeiden daar: dat kan heel zeer doen. Man, wat voelde ik me slecht dat ik bij de huisarts niet meer had aangedrongen om hem te zien. Maar goed, hij heeft nu een ab kuur. Hij wil alleen niet eten.. niks vast iig. Wel zijn pap en melk. Dus ik heb net maar melk gegeven ipv fruit, zodat hij toch wat binnenkrijgt.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:19:01 #124
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78766474
Oh, Seilram! En aan beide oortjes. Hopen dat de ab kuur snel aanslaat en je gauw weer een vrolijk jongetje thuis hebt. En wat van appelmoes (zonder suiker enzo), gaat dat niet goed?

Fijn dat je een fijne nacht heb gehad, Vicky, en nu hopen dat het slechte nachten een uitzondering worden

Takkembah, heb je niet een soort snotopzuiger? Dat je in de neus kan stoppen en dan kun je dus losse stukjes opzuigen ofzo. Dat hielp bij ons bij lastige stukjes. En zoutoplossing natuurlijk.

Over kleine en grote babies, Beisan is veel kleiner dan de kinderen in mijn familie normaal zijn. En heel anders. Ze doen net alsof ze heel klein is, terwijl ze echt gewoon gemiddeld is. Beetje vreemd... Het is geen alien ofzo
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78775173
Thijs is naar het CB geweest : 75,5 cm en 9285 gram, hoofd is 48,2.

Lang en slank dus, en alles was prima
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:18:10 #126
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78776272
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef McLaura het volgende:
Thijs is naar het CB geweest : 75,5 cm en 9285 gram, hoofd is 48,2.

Lang en slank dus, en alles was prima
Oh Thijs is echt lang! Fijn dat alles goed was verder!
pi_78778021
Ja, hij heeft alleen nog geen goede zitbalans dus mag wat meer rug- en buikspieroefeningen doen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:27:52 #128
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78783832
Bedankt ook hier allemaal voor de tips, gaat een stuk beter met Alexa

en tot over drie weken
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:10:10 #129
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78785781
fijn takkembah! En succes morgen alvast

Thijs goedgekeurd yay!

We hebben hier de ene na de andere spuitluier! ze poept ze poept en hoe! Het ging in het begin nogal met tussenpozen en niet heel regelmatig. Maar nu lijkt het hek wel van de dam. woehoe! Ze heeft al op papa gepoept en mama ondergespetterd (lekker dat gestamp in die luier )
ik hoop alleen dat ze niet als lief weg is dr bedje onder poept ofzo 's nachts dat zijn van die momenten die ik best kan missen volgens mij...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:24:57 #130
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78786536
Nog nooit iemand zo horen jompelen over een spuitluier
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:28:56 #131
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78786729
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Ca.ra het volgende:
Nog nooit iemand zo horen jompelen over een spuitluier

dat draait vast nog wel bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:29:29 #132
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78786753
Huup

Basboussa, dat wil ie ook niet Ik heb er 4 hapjes bloemkool ingekregen en hij heeft een stukje van mijn pannekoek op zitten peuzelen, echt een ministukje en dat was het vandaag met vast voedsel. Voor de rest alleen melk en pap. Gelukkig is wel zijn koorts weg!

Zo Thijs! Ben jij ff flink zeg!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:36:01 #133
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78787041
Amélie Goed bezig

Joep, snel beter worden manneke. En yoghurt dan seilram? Dat gaat er hier echt al-tijd in Drinken is belangrijker dan eten he?

Thijs, flinke jongen! Nu aan de buikspieroefeningen en dan gezellig bij mama op de fiets!

Onze jongens gaan morgenavond logeren. En ik vind t niks maar moet er toch een keertje doorheen. Om de tijd te vullen, gaan we gezellig eten met vrienden. Dat is dan wel superleuk natuurlijk! Ben benieuwd hoe en of ik slaap...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:36:43 #134
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78793374
Zo, eindelijk even tijd om bij te kletsen.
Thomas is woensdag gaan logeren bij opa en oma, en dat was een groot succes. Hij heeft de hele dag gelachen en oma is natuurlijk trots met hem door het dorp gewandeld. Voor herhaling vatbaar dus.
Wij hebben samen een gezellige avond gehad, en een nacht lekker doorgeslapen. De dag erna zijn we Thomas weer gaan halen en hebben we lekker bij mijn ouders meegegeten.

Vandaag hadden we nog wat grappigs op het kinderdagverblijf. Hij krijgt van mij iedere dag een groentehapje mee, een fruithapje maken ze daar zelf vers. Fruit gaat tot nu toe een stuk makkelijker dan groente, maar ik vraag ze om toch elke dag een paar hapjes te proberen. Het is maar dat hij de smaak leert kennen.
Vandaag stond er wortel met avocado op het menu. De leidster was er echter van overtuigd dat ze hem erwtjes had gevoerd. Nee, er zaten ECHT erwtjes doorgeprakt hoor. Ze wist het heeeeeel zeker.
Ja hallo, ik weet toch wel wat ik gekookt heb? Wortel en avocado, geen erwtjes. Toen ging ze ook nog het slabbertje halen om te bewijzen maar het waren dus echt wel gewoon de stukjes avocado die ze voor erwtjes had aangezien.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:33:29 #135
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78796776
Oh mikoxx, hoop dat het toch een beetje een fijne avond/nacht wordt... En dat je kan genieten van een ononderbroken nacht. Waar gaan ze logeren?

Fijn huup, van de poeperij... Beetje enthousiast, maar fijn dat het toch op gang is gekomen...

Seilram, wat vervelend van Joep. Gelukkig is de koorts over, hopen dat zijn trek ook snel weer een beetje terugkomt.. En zich wat beter voelt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:21:00 #136
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78808648
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:36 schreef mikoxx het volgende:
Amélie Goed bezig

Joep, snel beter worden manneke. En yoghurt dan seilram? Dat gaat er hier echt al-tijd in Drinken is belangrijker dan eten he?

Thijs, flinke jongen! Nu aan de buikspieroefeningen en dan gezellig bij mama op de fiets!

Onze jongens gaan morgenavond logeren. En ik vind t niks maar moet er toch een keertje doorheen. Om de tijd te vullen, gaan we gezellig eten met vrienden. Dat is dan wel superleuk natuurlijk! Ben benieuwd hoe en of ik slaap...
Spannend!! Je gaat echt wel slapen hoor! Op een gegeven moment ben je zo moe dat je altijd wel kan slapen of ben je nog niet in die fase De eerste nacht werd ik wel regelmatig wakker omdat ik dacht dat ik ze hoorde hahaha

Geniet ervan en lekker uiteten hmmmm ( ik ga ook vanavond maar met een groepje vriendinnen)
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 11:24:42 #137
5428 crew  miss_sly
pi_78808720
Hoe is het met Joep nu, seilram?

Thijs is groot, McLaura

voor de luiers van Amélie! Idd niet te hopen dat ze dat komende week 's nachts doet, dan kom je echt handen te kort

Ca.ra, fijn dat het logeren goed gegaan is. Een ononderbroken nacht lijkt me ook wel eens fijn, met uitslapen maar uit logeren vind ik nog niets, dus dat gaat hiet nog niet gebeuren.

schaap is weer thuis
Senna meldde zich gisteravond voor het eerst deze week nog voor een late voeding, ipv een nachtvoeding, dus ik was net bezig met voeden toen hij thuiskwam. Senna helemaal slaperig enzo, dus eerst niets door. Ik wilde haar net terug naar bed brengen, toen ze even heel slaperig opkeek. Een nietszeggende blik richting papa, hoofdje weer op mijn borst. Kwam het koppie wer omhoog, keek ze weer naar papa, en kwam er een klein lachje. Dit herhaalde zich nog een keer, alleen toen met een hele brede, blije lach Ze was echt blij hem te zien, zo leuk!
pi_78809092
Ik zeg nooit meer wat over een goede nacht! Stomme Fokwet!

Tess is gek op muziek. Zodra er muziek aangaat gaat ze liggen swingen en heen en weer bewegen met haar hoofd

Senna
Tess vindt het ook zo leuk als M thuis komt. Dan tijgert ze naar m toe klinkt tegen zijn been op en kijkt hem aan alsof ze zegt: papa til me op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78810937
Huup wat fijn dat het poepen nu zo goed gaat!!! Bij Finn gaat het nu juist allemaal veel moeizamer met vaste voeding.

Mikoxx ik hoop dat je een fijne avond hebt en heerlijk slaapt vannacht komt vast goed!

Wat mooi dat Senna zo blij was papa weer te zien! Finn wordt ook altijd helemaal wild als papa thuis komt uit zijn werk, maar dit is natuurlijk nog langer geweest dat ze elkaar hebben moeten missen!
pi_78810991
FTA, misschien gaat poepen wat makkelijker als je een klein beetje olijfolie door de groentehap doet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78811637
Opzich wel een goed idee Vicky, alleen Finn weigert gewoon groentehapjes e.d. te eten. Hij wil alleen maar stukken, zelf eten
pi_78811643
krijgt ie fles of borstvoeding?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78811868
Senna Wat een mooi moment, sly!

Poeopluiers van Amélie! wooeiiii!

Tess de muziekfan

Mikoxx, spannend dat ze uit logeren gaan... daar ben ik echt nog niet aan toe

Turbotante hier heeft het tijgeren echt goed begrepen ondertussen... moet haar overal onder vandaan plukken
pi_78814235
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef Vicky het volgende:
krijgt ie fles of borstvoeding?
borstvoeding

Leuk he innepin je baby overal vandaan halen, Finn zat laatst in de hondenmand
pi_78821603
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:24 schreef miss_sly het volgende:

Thijs is groot, McLaura
Houdt Senna wel van lange mannen?
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 19:56:11 #146
5428 crew  miss_sly
pi_78824535
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

Houdt Senna wel van lange mannen?
Senna is nog niet eenkennig of kritisch Als iemand lief is tegen Senna, is Senna lief terug

En ze kan ook vooruit tegenwoordig Het houdt het midden tussen kruipen en tijgeren. Gisteren voor het eerst pre ongeluk een keertje bij opa en omi, vandaag weer een paar keer per ongeluk, maar intussen heeft ze het door en komt ze naar me toe

En ze houdt niet van gepureerd eten Vandaag om eens uit te proberen (toch handig als ze dat wel kent en eet) NaturNes potje worteltjes met kabeljauw gegeven. Zelf geproefd en het smaakt idd gewoon naar worteltjes en kabeljauw. NIets mis mee dus....behalve voor onze dame Ze had liever een (goed schoongeveegd) stukje penne met pasta en tonijn van mama
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:57:52 #147
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78824602
Senna en wat moet dat ook tof zijn geweest voor Schaap! Dat ze hem echt herkende Lief zeg.

Toby, is niks aan he, die stomme tanden! Hoe gaat het met je?

Tess Joep heeft dat ook. Ik zet vaak kinderliedjes op en als ie het hoort begint ie uitgebreid te lachen en mee te gillen. Ik denk soms dat ie wil zingen ofzo.

Miss, het gaat nog steeds niet optimaal met mijn Joepje. Volgens mij heeft ie echt nog wel veel pijn. Veel gehuild vandaag. De ochtend ging redelijk. Toen heeft ie lekker geslapen, maar na de lunch echt huilen, huilen, huilen. Dus heb ik hem een pcm gegeven. Maar niets scheen te werken. Enige afleiding die ik hem kon geven was samen in de venster bank naar auto's en vogels kijken. Daar hebben we dus onderhand de hele middag doorgebracht. Hoop dat het morgen iets beter gaat en anders gaan we maandag naar de huisarts, naar onze eigen huisarts.
pi_78825435
Och Joepje.. voor jullie!

Tess is ook nog steeds niet lekker. Ze heeft een loopneusje, hoest, niest en trekt maar steeds aan haar oor.
Morgenochtend gaat de box naar beneden. Mevrouwtje stond daarstraks helemaal trots in de box..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78827269
och seilram wat naar

en tess ziekjes. beterschap

wij zitten op diarree-spuitluier 5 van vandaag. Hoort bij tandjes toch? Ze is wel alert en vrolijk verder en drinkt goed dus meer dan in de gaten houden hoeft niet toch of wel? ik hoop dat ze een beetje goed slaapt vannacht, zou voor mij een boel schelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78838900
Huup het hoort inderdaad ook bij tandjes! Finn heeft de afgelopen weken echt regelmatig helemaal onder gezeten! Hoe is de nacht gegaan?

Welke luiers gebruiken jullie?
Ik heb laatst eens een pak huggies geprobeerd (normaal altijd pampers), de huggies zijn beter met het opvangen van poep, bij de pampers komt het bijna altijd er boven of aan de zijkant uit. De pampers zijn 's nachts weer beter, de huggies plast hij 's nachts meestal doorheen.

Wij waren al om kwart voor 6 op, we moesten even mijn vriend naar zijn werk brengen om 6 uur rijden er nog geen trams en ik heb vandaag de auto nodig.. Vorige week ging Finn weer lekker slapen bij mij in bed toen we thuis kwamen, maar vandaag was hij klaar wakker

@ McLaura, dat broekje van GAP valt klein zeg!! De meeste broekjes maat 68 past Finn nog niet eens, maar deze broek maat 74 past hij wel al! Het staat hem in ieder geval leuk!
pi_78839266
Hier gewoon pampers, voor overdag maat 3 en de nacht maat 4, want de 3 is echt overvol anders 's morgens.

Haha, ik zit hier met mn twee meiden aan tafel, kleine dame aan de broodkorst, die ze op raadselachtige wijze razendsnel laat verdwijnen...
Grote dame eet een stukje ontbijtkoek, let even niet op met haar hand binnen bereik van Iris... 1 graai en ze had het stukje koek ontfutselt van zuslief... .
Kon het nog onderscheppen voor het het mondje in ging en Mirte zat met grote ogen van verbazing te kijken
Fake it till you make it...
  zondag 7 maart 2010 @ 09:43:12 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78839470
oh okay dan misschien een keer een klein pak huggies proberen ofzo
die pampers sluiten hier niet goed aan denk ik ze heeft iedere keer natte broeken als ze geplast heeft.

Fijn om te horen dat het erbij hoort. Ze is vannacht wel 7 keer wakker geweest ofzo, toen om 1 uur nog es gevoed, om 5 uur weer wakker en daarna pas weer om half 9. Dus al met al heb ik prima geslapen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78839608
Wij hadden Pampers maar hebben nu Aldi luiers, maat 4. Ik ben er zeer tevreden over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 7 maart 2010 @ 09:58:30 #154
5428 crew  miss_sly
pi_78839636
Geen idee of spuitluiers bij tandjes horen, hier niet gezien en wel tandjes maar je hoort het idd wel vaker.

Wij hebben pampers, maat 3 en die doen het prima voor overdag en 's nachts.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:41:12 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78853000
Hier ook pampers, maatje 4 alweer. Bevalt ons erg goed, en meestal wel ergens in de aanbieding, dus dan slaan we in
Het logeren is supergoed gegaan! We hebben zelf ook goed geslapen, zelfs beter dan we verwacht hadden voor herhaling vatbaar dus! Manlief opperde al: volgend weekend bij jouw ouders, het weekend erna weer bij die van mij, etc. , no way! Maar t was wel fijn om niet op de tijd te hoeven letten en om vanmorgen even heerlijk te kunnen blijven liggen.

Spuitluiers en tandjes klinken hier niet bekend.
pi_78854361
Fijn dat jullie lekker hebben kunnen slapen en het logeren goed ging Mikoxx!

En Huup, wel lastig steeds die spuitluiers. Jammer dat je niet gewoon ook luiers per stuk kan kopen, om ze even te proberen. Wij hebben er heeeel veel geprobeerd, maar ze lekten allemaal steeds door, behalve die van kruitvat, dus die gebruiken we nu al een hele tijd en gaat bijna altijd goed gelukkig. Maar het verschilt volgens mij echt per kindje, welke goed past.

Wij hebben gister een fietsstoeltje gekocht voor Graeme, en zijn vandaag een stukje gaan fietsen. Was echt zo gezellig, en Grae vond het harstikke spannend. Hij zat helemaal om zich heen te kijken de hele tijd, en was doodmoe (met rode appelwangen ) toen we weer thuis kwamen. Zo leuk, denk dat we elke dag (als het niet regent) even een stukje gaan fietsen. Is voor mij ook wel goed
  zondag 7 maart 2010 @ 18:33:16 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78854779
Mikoxx fijn dat het goed is gegaan

en Graeme op de fiets ik kan niet wachten om ons fietsstoeltje te gaan gebruiken!

Wij gebruiken ook kruidvatluiers Tessie, ze bevallen inderdaad prima maar die spuitluiers zijn even lastig nu ik zie in haar mond trouwens een heel klein wit puntje doorkomen woehoe! ik weet alleen niet of het tandje in kwestie écht door is al of dat hij op het punt staat om door te gaan breken. We zullen zien ernaast zit nog een tandje dat bijna gelijk op gaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78857901
hmm lastig dus de luiers, ik denk dat ik het dan toch maar gewoon blijf afwisselen. Kruitvatluiers krijgt Finn uitslag van.
Tessie hebben jullie ook een helmpje voor hem? Ik heb gisteren alvast voor mijn verjaardag van mijn moeder een fietsstoeltje gehad, meteen wat helmpjes voor Finn gepast, maar ze zijn allemaal nog te groot. Zijn hoofdomtrek is nu 44. Iemand een idee of er voor die maat helmpjes te krijgen zijn?
  zondag 7 maart 2010 @ 20:00:37 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78858255
FTA, ik heb geen idee qua helmpjes, maar weten ze het in de betere fietsenzaken niet? Daar hebben ze vast ervaring...
Graeme, gezellig mee op de fiets! Hoe lang hebben jullie gefietst Tessie? Lijkt me ook zo gezellig, maar t zittten is hier echt nog niet stevig genoeg hoor. Dan maar in de fietskar mee, ook leuk! Al lijkt me het zo cute zo voorop mee op de fiets.
Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. En voor t eerst hadden ze echt aandacht voor de dieren. De olifanten gaven even een showtje weg, zo leuk! En lachen
  zondag 7 maart 2010 @ 21:40:32 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78864162
Huup, anders doe je de theelepeltjes-test: met de bolle kant van een theelepeltje over de plek van de (vermoedelijke) tand heen. Als er inderdaad een tandje zit hoor je dat overduidelijk

Graeme, gezellig op de fiets!

En Tess kan staan, wat knap

Agossie Joep, oorontsteking is zo enorm pijnlijk Beterschap!

Miss_Sly, dat klinkt als een mooie hereniging van Senna met haar papa!

Toby is zo'n heerlijk ventje
Ik moet altijd zo om hem lachen, hij is zo droog! Gister weer urenlang lekker bij me in de draagdoek gezeten en hij heeft nu echt mijn gezicht ontdekt, loopt constant aan mijn lip te trekken, vingers in mijn neus te proppen, aan mijn kin sabbelen... Kleine friemelkont
Nog wel tandjespijn maar we smeren vrolijk door. Het is ook niet meer zo heftig als een paar dagen terug en van spuitluiers is ook niet echt sprake gelukkig.
pi_78878009
Ik wil ook met Tess gaan fietsen, maar dan moet het toch echt eerst beter weer worden. Ga iig wel het zitje weer van de kast halen..

Ik heb nog een leuk filmpje
Tess gaat staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 8 maart 2010 @ 09:25:07 #162
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78878243
Tess wat wordt ze groot zeg!

Toby friemelkontje
bedankt voor de tip kers! Ik ga het eens proberen

Amélie heeft gister wel een pak beter geslapen. Ze ging er rond een uur of 10 of half 11 ofzo in, en ik ook, en daarna werd ze om 7 uur wakker. Met twee of drie kleine speenonderbrekingen. Best wel goed dus!
De luiers zijn alleen nog niet weg zo poept ze nooit....
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 maart 2010 @ 09:28:56 #163
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78878329
Huup, wat een fijne nacht!

Mikoxx, wat super dat het zo goed ging zeg!

Vicky wat een razend snelle is ze zeg!

Hier een opknappend Joepje
pi_78878573
Tess

Ah Huup, wat lief van je dochter dat ze jou heeft laten slapen

Die van mij doet dat ineens niet meer. We gaan echt van nachten van 22-10 slapen naar nachten waarin ze nauwelijks slaapt. Vannacht om tien voor twee maar een extra flesje gedaan omdat ze echt honger had... maar daarna was ze ineens klaarwakker Wel in bed gelegd, maar daar ging ze alleen maar liggen miepen en kraaien en kletsen.
Pas om iets van half vier wilde ze wel slapen, en in slaap blijven

Wil iemand me vertellen dat dat vast een sprongetje is en binnenkort wel weer beter zal gaan?
pi_78878614
Ik zeg helemaal niks meer over slapen
want steeds als ik zeg dat het goed gaat gaat het de dag daarna helemaal mis...
zoals nu... Normaal slaapt Tess van 9.00 tot 10.00 maarnu ligt ze al ruim een half uur te mekkeren en te piepen..

Fijn dat Joep weer beter aan het worden is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 8 maart 2010 @ 09:51:13 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78878840
Lastig Innepins. Ik weet het niet, wij hebben hier ook een krappe maand ofzo zulke nachten gehad. De eerste paar vind ik het moeilijkst, daarna wen je eraan, en als ze dan ineens weer doorslaapt ben ik brak van de hoeveelheid slaap Vannacht is het goed gegaan maar ik weet niet of ze het door gaat zetten. Ik hoop et.
Krijgt Willow niet heel misschien ook iets van een tandje ofzo? Ze heeft er op zich wel de leeftijd voor, voor n eerste tandje toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78879086
Kon ie vorige week ineens staan in de box, nu loopt ie al achter zijn blokkenwagen Mijn gekke blijhoofd
pi_78879121
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Kon ie vorige week ineens staan in de box, nu loopt ie al achter zijn blokkenwagen Mijn gekke blijhoofd
wat goed!

Tess is 9 maanden vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78879131
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:51 schreef huuphuup het volgende:
Lastig Innepins. Ik weet het niet, wij hebben hier ook een krappe maand ofzo zulke nachten gehad. De eerste paar vind ik het moeilijkst, daarna wen je eraan, en als ze dan ineens weer doorslaapt ben ik brak van de hoeveelheid slaap Vannacht is het goed gegaan maar ik weet niet of ze het door gaat zetten. Ik hoop et.
Krijgt Willow niet heel misschien ook iets van een tandje ofzo? Ze heeft er op zich wel de leeftijd voor, voor n eerste tandje toch?
Wat mij betreft is t wel tijd voor een tandje ja. Ze kwijlt wel erg veel en ze bijt overal op (maar dat deed ze altijd al), maar er is nog helemaal niets te voelen of te zien dat lijkt op een tandje.
pi_78879198
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

wat goed!

Tess is 9 maanden vandaag

Moet eerlijk zeggen dat het hem veel moeite en blauwe plekken en bulten koste hoor Maar hij bleef zich maar optrekken aan dat ding en toen ie eindelijk stond ging karretje rijden. Dus in het begin viel ie steeds weer omdat ie niet mee liep En gistermiddag had ie ineens door dat hij dat ook kon, helemaal blij was ie. En papa en mama in een weekend 10 jaar ouder
pi_78879258
Innepin een tandje was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik je stukje las. Het kan heel snel gaan hoor!

MeNicole wat goed zeg!! Wat gaat hij toch hard!

Tess alweer 9 maanden!

Finn is ineens bang voor zijn opblaasbare tuimelbeer. Gisteren had ik hem op de grond gezet voor die beer en ineens trok hij een pruillipje, draaide zich om en trok zich omhoog tegen mij aan Ook hier gaan we de box maar eens omlaag zetten.
pi_78879324
Huup hoe gaat het tot nu toe, die week alleen met Amélie? En Amélie ben je lekker al die poepluiers die je nooit had aan het inhalen meid? Huup die foto van jou met tandjes, lief! Hopelijk zijn ze bij Amélie gauw door, het is zo zielig als ze er last van hebben

Ko uit het flesje gedronken! Goedzo jongen

Arme Toby ook al last van doorbrekende tandjes

Joep oorontsteking.. In beide oren.. Dat heeft Timo ook gehad, echt vreselijk was dat voor hem.. Hopelijk werkt de abkuur inmiddels goed en heeft hij geen last meer

Thijs wat ben je lang zeg! En Laura wat voor oefeningen moet je dan doen?

Cara lekker zeg, dat Thomas het fijn had bij opa en oma

Senna fijn he, dat papa weer thuis is Wat lief hoe ze er op reageerde Miss

Tess lekker swingen En wat knap zeg, dat filmpje Gefeliciteerd met je ver9maanddag

En Willow al aan het tijgeren, inderdaad turbotante! Timo heeft het vooralsnog bij die ene poging van laatst gehouden.. Ik denk dat hij zo gefrustreerd was dat het niet lukte dat hij het maar heeft opgegeven

Mikoxx heerlijk dat het logeren goed is gegaan!

Graeme op de fiets Wij gaan binnenkort ook eens kijken voor een fietsstoeltje, ik hoop van de zomer lekker met Timo op de fiets te kunnen

Leander knap van je zeg!

Wij hebben nu al een paar aardige nachten gehad, Timo wordt nog wel af en toe wakker voor zn speen, maar de nachtvoedingen lijken er nu weer vanaf te zijn..
Over luiers, hier gebruiken we altijd pampers en dat gaat meestal altijd goed, ook bij grote poepluiers.. Behalve gisterochtend, toen zat het in zijn nek.. En hij heeft ook een grote bobbel op zijn tandvlees zitten, het lijkt of er een hoektandje door gaat komen in plaats van snijtandjes Nou ja, we zullen zien..
pi_78882438
Wat knap van Leander!

En Amélie wat beter aan het slapen, fijn zeg!

FTA, we hebben niet zo lang gefietst hoor, ik denk ongeveer 20 minuutjes. Het was best wel koud en ik was best wel moe Ik hoop dat het weer snel wat beter wordt, want dit is geen fietsweer
pi_78882508
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef tessie het volgende:
Wat knap van Leander!

En Amélie wat beter aan het slapen, fijn zeg!

FTA, we hebben niet zo lang gefietst hoor, ik denk ongeveer 20 minuutjes. Het was best wel koud en ik was best wel moe Ik hoop dat het weer snel wat beter wordt, want dit is geen fietsweer
Ik wil ook fietsen met Leander. maar hij mag van de ka niet ivm zijn ademhalen! Mag pas als het niet meer waait
pi_78882987
Das toch niet zo vaak, dat het echt windstil is? En als je fietst, krijg je toch altijd wind in je gezicht?
pi_78883480
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef tessie het volgende:
Das toch niet zo vaak, dat het echt windstil is? En als je fietst, krijg je toch altijd wind in je gezicht?
Ja maar nu waait het harder dan in de zomer. We mogen pas proberen als het niet van die wind is als het nu steeds is. En dan kijken hoe ie daar op reageert. Als het goed gaat mogen we steeds stapje verder. Moet natuurlijk voor hem ook leuk zijn!! En niet dat ie naar adem zit te happen!!
pi_78883621
Ik begreep het waarom wel, ik snap dat je niet met je kindje gaat fietsen als hij dan geen lucht meer krijgt. Maar ik dacht dat je dan gewoon dus nooit met hem zou kunnen gaan fietsen...
pi_78884416
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef tessie het volgende:
Ik begreep het waarom wel, ik snap dat je niet met je kindje gaat fietsen als hij dan geen lucht meer krijgt. Maar ik dacht dat je dan gewoon dus nooit met hem zou kunnen gaan fietsen...
Oh nee dat kan gelukkig wel. We moeten het qau ademen gewoon langzaam opbouwen. En daar is nu helaas de juiste tijd niet voor. Straks als het mooi weer is gaan we het helemaal goed maken. We hebben wel vorige week stukje naar de psz geprobeerd (nog geen minuut op de fiets is dat) en het gaat wel tot er een windje langs komt. Dan krijgt ie paniek omdat ik niet kan ademen. Dus was heel zielig. Nu wachten we op de lente
  maandag 8 maart 2010 @ 15:04:33 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78890489
Vanaf wanneer mogen die hele kleintjes gewoon 'zomaar' iets te drinken?
Oscar begon net te miepen, maar het is echt nog lang geen tijd voor een fles en rijstewafeltje of korstje brood wilde hij pertinent niet.
Vanochtend al een flinke fruithap op dus dat wil ik eig niet nu al weer doen en voor groente is het ook net een tikkie te vroeg. Heb hem een klein beetje water gegeven in een flesje en dat ging er gretig in, maar ik vroeg me af of daar eig. ook richtlijnen voor zijn... Weet iemand dat?
pi_78890718
Tess en Leander en Willow! Wat zijn jullie ongeduldig en ondernemend! Stoer!

Joep, wat zielig, ik hoop dat je snel weer beter bent.

Amelie heeft de geneugten van het poepen ontdekt geloof ik.
Hier trouwens ook nooit draadjespoep gesignaleerd maar dat komt door dat weinige poepen van hem, denk ik

Tess, gefeliciteerd met je 9maanddag.

Ko was gisteren 9 maanden, en ik was de hele dag weg. Van 11.00 tot 0.45. Dus ik kon het niet echt vieren. Toch bijzonder, 9 maanden in de buik en vandaag een dag langer erbuiten. En als kado werd ik gister ongesteld. Dat was ik echt vergeten, hoe dat voelt. Nouja, dan zouden we een tweede kunnen gaan maken.
Hij drinkt nog steeds goed uit de fles, dus dat is fijn.
En vanochtend ben ik er samen met Ko weer ingedoken en hebben we enorm lang neus aan neus liggen slapen. Echt even inhalen.

Hij is trouwens zo verkouden, volgens mij sinds de meet. Hij heeft echt zo'n groene druipneus, en hij blaast snotbellen.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:21:13 #181
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78891189
BE ik weet niet goed hoe dat met flesvoeding zit, ik gok dat het t zelfde werkt, maar ik kreeg van het cb het advies om in de gaten te houden hoeveel het was omdat het in ieder geval zeker geen melk-maaltijd mocht vervangen of uitstellen. Een paar slokjes mocht ik geven, meer niet. Maar dat was niet in geval van honger enzo.

Kun je anders niet je cb bellen om het na te vragen?

Ik hoor hier net de vierde luier van vandaag volgebakken worden. Muh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 maart 2010 @ 15:23:08 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78891284
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf wanneer mogen die hele kleintjes gewoon 'zomaar' iets te drinken?
Oscar begon net te miepen, maar het is echt nog lang geen tijd voor een fles en rijstewafeltje of korstje brood wilde hij pertinent niet.
Vanochtend al een flinke fruithap op dus dat wil ik eig niet nu al weer doen en voor groente is het ook net een tikkie te vroeg. Heb hem een klein beetje water gegeven in een flesje en dat ging er gretig in, maar ik vroeg me af of daar eig. ook richtlijnen voor zijn... Weet iemand dat?
Er geldt toch en minimale grens voor melk?

Ik heb eigenlijk niet zo snel een idee wat dat bij 6 maanden zou moeten zijn...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78898722
Ik heb ook geen idee hoeveel precies mag BE. Ik gaf in dat soort situaties idd gewoon een klein beetje water. Het kwam niet zo vaak voor, dus ging er vanuit dat het dan niet zoveel kwaad kan.

Graeme probeert zich sinds vandaag op te trekken aan de bank en in de box! Ik heb hem al een paar keer opgevangen net voor hij met zn hoofd de tegels raakte hier. Ik vind dat toch echt wel heel eng met zo'n harde vloer.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:36:06 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78902929
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook geen idee hoeveel precies mag BE. Ik gaf in dat soort situaties idd gewoon een klein beetje water. Het kwam niet zo vaak voor, dus ging er vanuit dat het dan niet zoveel kwaad kan.

Graeme probeert zich sinds vandaag op te trekken aan de bank en in de box! Ik heb hem al een paar keer opgevangen net voor hij met zn hoofd de tegels raakte hier. Ik vind dat toch echt wel heel eng met zo'n harde vloer.
Hmm... dat is lastig Tessie, maar ik ben bang dat je m niet altijd kan vangen, helaas.... misschien kan je een kussentje aan zijn hoofd vastmaken?

Qua hoeveelheid weet ik t ook niet BE, maar water kan geen kwaad lijkt me, zolang het bij een paar slokjes blijft.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:40:40 #185
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78903228
Graeme stuntman!! Ik heb dat vandaag ook meegemaakt Tessie en ik vind het ook verdomd onhandig. Ik heb parket, maar ben ook zo bang dat ie zich pijn gaat doen.... maar goed, dat was in het begin met het rollen ook en dan huilt een keer en dan leert ie uiteindelijk snel genoeg dat het zo dus niet moet

BE, ik geef Joep altijd wat afkoelde groene thee of rooibos. Gaat er goed in en vindt ie lekker. Een halve tuitbeker vol en dan zonder tuit en daar drinkt ie dan meestal de helft van op.

Finn, ook al een krachtpatser aan het worden! Beetje optrekken aan moeders

Lekker hè Oeke, samen slapen en knuffelen

Ik ben zo blij met mijn ventje Hij achtervolgt me en moppert als ik ga plassen en dan komt ie ook naar de wc. Net een klein zeehondje is het Hij is weer lekker opgeknapt en we hebben een heerlijke dag samen gehad.
pi_78931594
Haha goed idee Mikoxx Ik heb echt in mn hoofd het idee dat een val op tegels veel harder aankomt dan op laminaat bijvoorbeeld, al lijkt het me, als ik logisch nadenk, niet zoveel verschillen... maar goed, ben echt bang dat ie een gat in zn hoofd valt, of een hersenschudding ofzo. Denk dat we maar een groot kleed gaan kopen, dan hebben we in elk geval een klein stukje wat iets minder eng is. (ja ja, ik weet dat ie dan vast net daar gaat vallen waar het kleed ophoudt )

We hebben net weer lekker een rondje om de plas gefietst en daarna nog even wat boodschapjes gedaan. Voor het eerst heeft Graeme in het winkelwagentje gezeten, Was nog wel wat wiebelig.

Wat schattig dat Joep je overal volgt Seilram!

En dat neus aan neus slapen van Oeke en Ko klinkt zo lief! Hier is het meestal zo dat ik probeer te slapen, en dat hij in mn neus knijpt
pi_78932983
Tessie wij hebben een kleed bij de box neergelegd. Dat is toch de plek waar hier het meeste aan opgetrokken word. En soms doet ie het ergens anders en dan valt ie wel. Maar eigenlijk valt ie nooit op zijn koppie. Dat houdt ie op een of andere manier wel tegen. Hij valt alleen op zijn hoofd als ie aan iets optrekt dat omvalt
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:57:29 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78933192
Tessie goed plan, al lijkt me jouw 'maar' heel reeel Haha! Ik denk idd dat het net als met omrollen gaat hoor, dat ging hier in t begin ook 'boem! weeeeh..' en dat g aat nu ook goed. Wat MeNicole zegt....

Samen fietsen, gezellig in het zitje van de winkelkar Leuk! M en T kunnen nog niet zelf zitten, dus wij wachten daar nog maar eventjes mee. Vanmorgen wel met de fietskar op bezoek geweest bij een vriendin en de heren lagen op de terugweg allebei te slapen . Vanmiddag nog lekker een stuk gewandeld. Echt, ik wordt zo vrolijk van het heerlijke zonnetje!
pi_78933701
Met omrollen vond ik het nooit zo erg eigenlijk. Ja natuurlijk wel super zielig, maar niet eng. Maar als ie gaat staan en hij klapt achterover, dan is dat toch wel iets meer afstand en snelheid dan wanneer zn hoofd al bijna op grond hoogte was zeg maar. En hij valt dus wel gewoon echt achterover, al weet ik dus niet of hij misschien zn hoofd in zou trekken voor ie neer zou vallen, want ik heb hem tot nu toe nog op kunnen vangen.
Jee, ik voel me nu wel zo'n overbezorgde muts
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:10:18 #190
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78933764
Nee hoor Tessie, volgens mij heet dat 'mama zijn'. Ik snap je helemaal!
pi_78934025
Ik sluit mij aan bij Mikoxx!
ohh tessie je bent gewoon al meer dan 12 weken zwanger Zo gaaf

Joep de zeehond wat schattig!
pi_78934112
Jah 12 weken en 1 dag

En nu hij weer wakker is kan ik het zeggen want dan kan de wet van Fok niet meer werken (voor vandaag dan ) Graeme heeft vandaag 2 keer in zijn eigen bed geslapen overdag!!! (dat wil hij normaal nog steeds niet, en vandaag ging het zomaar ineens goed!!)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:19:22 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78934162
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Tessie wij hebben een kleed bij de box neergelegd. Dat is toch de plek waar hier het meeste aan opgetrokken word. En soms doet ie het ergens anders en dan valt ie wel. Maar eigenlijk valt ie nooit op zijn koppie. Dat houdt ie op een of andere manier wel tegen. Hij valt alleen op zijn hoofd als ie aan iets optrekt dat omvalt
Flashback
En tevens dringende waarschuwing:

Zorg er alsjeblieft voor dat je de kinderwagen thuis altijd inklapt of op de rem zet als je hem ergens hebt staan waar je baby bij kan!
En niet denken "er gebeurt toch niks, kind komt toch amper vooruit", want voordat je het door hebt trekken ze zich ineens overal aan op. Als het voorwerp wielen heeft, zoals een kinderwagen, gaat het rijden en zo kan het gebeuren dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moraal van het verhaal: onderschat ze niet en wees altijd op je hoede met die kleintjes. Ze zijn vaak toch slimmer en sneller dan je denkt
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:24:33 #194
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78934360
Kersjes
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:20:48 #195
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78936879
Ow Kersjes, wat vreselijk zielig

Het is inderdaad ook heerlijk weer om te fietsen Tessie! En nee hoor, niks overbezorgd! Ik heb er ook last van.

Joep is nu echt aan het kruipen. Zo lief en hij kijkt er zo trots bij. Soms glijdt ie uit en ligt ie weer ineens lang uit op zijn buik, maar dan zet ie weer snel de achtervolging in
pi_78937606
Oh wat een eng verhaal Kersjes. Ik ga vrijdag bij Ikea kijken of ze een groot kleed hebben voor in de woonkamer, dat valt toch weer iets zachter.
pi_78943348
Wat leuk al die ondernemende kindjes... en ook wel eng...

Iris zit steeds vaker op handen en knieën heen en weer te wiebelen. Maar vooruit doet ze nog steeds buikschuivend! Ze komt waar ze wezen wil en begint zich zelfs op de vloerbedekking vooruit te bewegen!

Kers brrrr .
Fake it till you make it...
pi_78949942
Oeh Kersjes
Ik vond het al zielig toen madame vanmiddag in die twee tellen dat ik niet keek naar het salontafeltje was getijgerd en alle tijdschriften er onderuit getrokken had (die dus over haar heen vielen), maar zij keek alleen maar een beetje en vond het verder wel prima.
pi_78958177
We hebben in de kamer verder niks wat om kan vallen. Alleen de geluidsbox dus. En dat heeft wel aantrekkingskracht want daar moet ik hem steeds weghalen. En bij het traphekje gaat het ook nog wel eens mis. Dan zit ie niet op slot zeg maar en dan wil ie daaraan gaan staan en dan beweegt het. En dan valt ie ook om. Maar dat kan niet boven op hem vallen gelukkig!!
pi_78958199
Kan iemands baby aan Tess uitleggen hoe je
moet slapen?? Nacht nummer zoveel die bijna slapeloos was. Ik ben het zo zat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78958266
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:32 schreef Vicky het volgende:
Kan iemands baby aan Tess uitleggen hoe je
moet slapen?? Nacht nummer zoveel die bijna slapeloos was. Ik ben het zo zat..
Dan kan diegene meteen de rest van de niet slapende kindjes uitleggen hoe het moet

Wij zijn aan het aftellen. Volgend weekend gaat Leander 2 2 nachten ui logeren 2 Nachten Wat zullen we slapen enzo
pi_78958268
He balen Vicky. Je gelooft niet in sprongetjes toch? Maar er zou wel een sprongetje zijn rond de 8,5 maand volgens mij, en soms duurt dat wel lang. Misschien gaat het dus vanzelf weer over. Ik hoop het voor je in elk geval.

En ik zit wel een beetje te pruilen omdat volgens mij niemand gezien heeft dat Graeme gister gewoon 2 keer (1e keer een uur, 2e keer anderhalf uur!) in zn eigen bedje heeft geslapen overdag. En ik ben er echt zo over! Ik vind het zo goed! Dus vandaar dat ik het lekkre nog een keer zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')