ja ik moet wel werken maar ik heb al mn werk deze week zo ingedeeld dat ik alles thuis kan doen komende week. Wel fijn dat ik veel thuis kan zijn maar ik doe wel 3 keer zo lang over mn werk als ik thuis moet werkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
pff huup, dat klinkt zwaar. Senna heeft het boven verwachting goed gedaan, gelukkig. Ik hoop dat Amélie het ook boven verwachting goed doet!
En ben je de hele week alleen? moet je nog werken?

ja dat wilde ik aanvankelijk dus ook, haar op haar eigen kamertje laten. Dat is ook eigenlijk nog steeds wel het plan als ze het goed doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk juist dat Senna het beter heeft gedaan, omdat ik haar op haar kamertje gevoed heb en in haar eigen bedje teruggelegd heb. Volgens mij slaapt ze tegenwoordig beter in haar eigen bedje dan bij ons. En wij ook

Ow, het gaat zo snel. ALs ik een ander babietje zie die net zo oud en ongeveer net zo groot is denk ik: zo, dat is al een grote baby, maar mijn eigen jongens zijn nog zo klein voor mn gevoel. Ze zijn er net. Maar ja, we gaan al richting hun eerste verjaardag... pff....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Nee, geen lekkages. Kon het goed wegdenken.Ben heel benieuwd naar de shirts! Grote jongens worden het, he?

Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat gaan zitten. Een of andere rare draai en hoppa. En daarna heel blij kijken dat het weer gelukt isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef oeke het volgende:
Hij zit wel lekker lang en gaat ook zelf zitten, dat vind ik stoer. En hij kan zo heerlijk alleen spelen en kletsen.

Als Amélie zo verkouden was deed ik vaak een paar minuutjes voor de voeding even met die zoutoplossing sprayen en dan daarna laten drinken, dan had ze net genoeg vrije ademruimte zeg maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:51 schreef Takkembah het volgende:
Ik kom hier even snel binnensluipen (moet hier over drie weken toch zijn), omdat ik een vraag heb over flinke verkoudheid en de grote beebs en mums meer ervaring mee hebben
Alexa heeft deze week haar tweede tandje 'gekregen'. Koorts, pijn, verkoudheid, diarree. We hadden het meteen.
Nu is de koorts en diarree weg, maar vanochtend werd ze wel krijsend en ontroostbaar wakker....
de verkoudheid is ook niet weg....Ze heeft met drinken nog heel veel moeite door een verstopte neus. (knor, knor, knor) Ze krijgt het dan echt benauwd, hapt naar lucht en gooit eigenlijk de helft van het flesje langs haar mond af naar beneden....Ze ligt dan ook enorm te wrijven in haar ogen (jeuk)
Hebben jullie tips voor een verstopte neus? Hebben op dit moment alleen zoutoplossing in huis... Of zal ik even naar de HA gaan? Aaahgrrr.... en morgen gaat Manlief op skivakantie, ik zie het helemaal zitten

Oh Thijs is echt lang! Fijn dat alles goed was verder!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef McLaura het volgende:
Thijs is naar het CB geweest : 75,5 cm en 9285 gram, hoofd is 48,2.
Lang en slank dus, en alles was prima

quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Ca.ra het volgende:
Nog nooit iemand zo horen jompelen over een spuitluier

Spannend!! Je gaat echt wel slapen hoor! Op een gegeven moment ben je zo moe dat je altijd wel kan slapen of ben je nog niet in die fasequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:36 schreef mikoxx het volgende:
AmélieGoed bezig
![]()
Joep, snel beter worden manneke. En yoghurt dan seilram? Dat gaat er hier echt al-tijd inDrinken is belangrijker dan eten he?
Thijs, flinke jongen! Nu aan de buikspieroefeningen en dan gezellig bij mama op de fiets!
Onze jongens gaan morgenavond logeren. En ik vind t niksmaar moet er toch een keertje doorheen. Om de tijd te vullen, gaan we gezellig eten met vrienden. Dat is dan wel superleuk natuurlijk! Ben benieuwd hoe en of ik slaap...

Houdt Senna wel van lange mannen?quote:

Senna is nog niet eenkennig of kritischquote:

quote:Op maandag 8 maart 2010 10:01 schreef MeNicole2 het volgende:Kon ie vorige week ineens staan in de box, nu loopt ie al achter zijn blokkenwagen
Mijn gekke blijhoofd

Wat mij betreft is t wel tijd voor een tandje ja. Ze kwijlt wel erg veel en ze bijt overal op (maar dat deed ze altijd al), maar er is nog helemaal niets te voelen of te zien dat lijkt op een tandje.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:51 schreef huuphuup het volgende:
Lastig Innepins. Ik weet het niet, wij hebben hier ook een krappe maand ofzo zulke nachten gehad. De eerste paar vind ik het moeilijkst, daarna wen je eraan, en als ze dan ineens weer doorslaapt ben ik brak van de hoeveelheid slaap![]()
Vannacht is het goed gegaan maar ik weet niet of ze het door gaat zetten. Ik hoop et.
Krijgt Willow niet heel misschien ook iets van een tandje ofzo? Ze heeft er op zich wel de leeftijd voor, voor n eerste tandje toch?

quote:

Ik wil ook fietsen met Leander. maar hij mag van de ka niet ivm zijn ademhalen! Mag pas als het niet meer waaitquote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef tessie het volgende:
Wat knap van Leander!
En Amélie wat beter aan het slapen, fijn zeg!
FTA, we hebben niet zo lang gefietst hoor, ik denk ongeveer 20 minuutjes. Het was best wel koud en ik was best wel moeIk hoop dat het weer snel wat beter wordt, want dit is geen fietsweer

Ja maar nu waait het harder dan in de zomer. We mogen pas proberen als het niet van die wind is als het nu steeds is. En dan kijken hoe ie daar op reageert. Als het goed gaat mogen we steeds stapje verder. Moet natuurlijk voor hem ook leuk zijn!! En niet dat ie naar adem zit te happen!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef tessie het volgende:
Das toch niet zo vaak, dat het echt windstil is? En als je fietst, krijg je toch altijd wind in je gezicht?

Oh nee dat kan gelukkig wel. We moeten het qau ademen gewoon langzaam opbouwen. En daar is nu helaas de juiste tijd niet voor. Straks als het mooi weer is gaan we het helemaal goed maken. We hebben wel vorige week stukje naar de psz geprobeerd (nog geen minuut op de fiets is dat) en het gaat wel tot er een windje langs komt. Dan krijgt ie paniek omdat ik niet kan ademen. Dus was heel zielig. Nu wachten we op de lentequote:Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef tessie het volgende:
Ik begreep het waarom wel, ik snap dat je niet met je kindje gaat fietsen als hij dan geen lucht meer krijgt. Maar ik dacht dat je dan gewoon dus nooit met hem zou kunnen gaan fietsen...

Er geldt toch en minimale grens voor melk?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf wanneer mogen die hele kleintjes gewoon 'zomaar' iets te drinken?
Oscar begon net te miepen, maar het is echt nog lang geen tijd voor een fles en rijstewafeltje of korstje brood wilde hij pertinent niet.
Vanochtend al een flinke fruithap op dus dat wil ik eig niet nu al weer doen en voor groente is het ook net een tikkie te vroeg.Heb hem een klein beetje water gegeven in een flesje en dat ging er gretig in, maar ik vroeg me af of daar eig. ook richtlijnen voor zijn... Weet iemand dat?

Hmm... dat is lastig Tessie, maar ik ben bang dat je m niet altijd kan vangen, helaas.... misschien kan je een kussentje aan zijn hoofd vastmaken?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook geen idee hoeveel precies mag BE. Ik gaf in dat soort situaties idd gewoon een klein beetje water. Het kwam niet zo vaak voor, dus ging er vanuit dat het dan niet zoveel kwaad kan.
Graeme probeert zich sinds vandaag op te trekken aan de bank en in de box!Ik heb hem al een paar keer opgevangen net voor hij met zn hoofd de tegels raakte hier. Ik vind dat toch echt wel heel eng met zo'n harde vloer.

quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Tessie wij hebben een kleed bij de box neergelegd. Dat is toch de plek waar hier het meeste aan opgetrokken word. En soms doet ie het ergens anders en dan valt ie wel. Maar eigenlijk valt ie nooit op zijn koppie. Dat houdt ie op een of andere manier wel tegen. Hij valt alleen op zijn hoofd als ie aan iets optrekt dat omvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moraal van het verhaal: onderschat ze niet en wees altijd op je hoede met die kleintjes. Ze zijn vaak toch slimmer en sneller dan je denkt
.... met gevoel voor drama....

Dan kan diegene meteen de rest van de niet slapende kindjes uitleggen hoe het moetquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:32 schreef Vicky het volgende:
Kan iemands baby aan Tess uitleggen hoe je
moet slapen?? Nacht nummer zoveel die bijna slapeloos was. Ik ben het zo zat..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |