Ja maar nu waait het harder dan in de zomer. We mogen pas proberen als het niet van die wind is als het nu steeds is. En dan kijken hoe ie daar op reageert. Als het goed gaat mogen we steeds stapje verder. Moet natuurlijk voor hem ook leuk zijn!! En niet dat ie naar adem zit te happen!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef tessie het volgende:
Das toch niet zo vaak, dat het echt windstil is? En als je fietst, krijg je toch altijd wind in je gezicht?
Oh nee dat kan gelukkig wel. We moeten het qau ademen gewoon langzaam opbouwen. En daar is nu helaas de juiste tijd niet voor. Straks als het mooi weer is gaan we het helemaal goed maken. We hebben wel vorige week stukje naar de psz geprobeerd (nog geen minuut op de fiets is dat) en het gaat wel tot er een windje langs komt. Dan krijgt ie paniek omdat ik niet kan ademen. Dus was heel zielig. Nu wachten we op de lentequote:Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef tessie het volgende:
Ik begreep het waarom wel, ik snap dat je niet met je kindje gaat fietsen als hij dan geen lucht meer krijgt. Maar ik dacht dat je dan gewoon dus nooit met hem zou kunnen gaan fietsen...
Er geldt toch en minimale grens voor melk?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf wanneer mogen die hele kleintjes gewoon 'zomaar' iets te drinken?
Oscar begon net te miepen, maar het is echt nog lang geen tijd voor een fles en rijstewafeltje of korstje brood wilde hij pertinent niet.
Vanochtend al een flinke fruithap op dus dat wil ik eig niet nu al weer doen en voor groente is het ook net een tikkie te vroeg.Heb hem een klein beetje water gegeven in een flesje en dat ging er gretig in, maar ik vroeg me af of daar eig. ook richtlijnen voor zijn... Weet iemand dat?
Hmm... dat is lastig Tessie, maar ik ben bang dat je m niet altijd kan vangen, helaas.... misschien kan je een kussentje aan zijn hoofd vastmaken?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook geen idee hoeveel precies mag BE. Ik gaf in dat soort situaties idd gewoon een klein beetje water. Het kwam niet zo vaak voor, dus ging er vanuit dat het dan niet zoveel kwaad kan.
Graeme probeert zich sinds vandaag op te trekken aan de bank en in de box!Ik heb hem al een paar keer opgevangen net voor hij met zn hoofd de tegels raakte hier. Ik vind dat toch echt wel heel eng met zo'n harde vloer.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Tessie wij hebben een kleed bij de box neergelegd. Dat is toch de plek waar hier het meeste aan opgetrokken word. En soms doet ie het ergens anders en dan valt ie wel. Maar eigenlijk valt ie nooit op zijn koppie. Dat houdt ie op een of andere manier wel tegen. Hij valt alleen op zijn hoofd als ie aan iets optrekt dat omvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moraal van het verhaal: onderschat ze niet en wees altijd op je hoede met die kleintjes. Ze zijn vaak toch slimmer en sneller dan je denkt
.... met gevoel voor drama....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |