abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78883480
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef tessie het volgende:
Das toch niet zo vaak, dat het echt windstil is? En als je fietst, krijg je toch altijd wind in je gezicht?
Ja maar nu waait het harder dan in de zomer. We mogen pas proberen als het niet van die wind is als het nu steeds is. En dan kijken hoe ie daar op reageert. Als het goed gaat mogen we steeds stapje verder. Moet natuurlijk voor hem ook leuk zijn!! En niet dat ie naar adem zit te happen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78883621
Ik begreep het waarom wel, ik snap dat je niet met je kindje gaat fietsen als hij dan geen lucht meer krijgt. Maar ik dacht dat je dan gewoon dus nooit met hem zou kunnen gaan fietsen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78884416
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef tessie het volgende:
Ik begreep het waarom wel, ik snap dat je niet met je kindje gaat fietsen als hij dan geen lucht meer krijgt. Maar ik dacht dat je dan gewoon dus nooit met hem zou kunnen gaan fietsen...
Oh nee dat kan gelukkig wel. We moeten het qau ademen gewoon langzaam opbouwen. En daar is nu helaas de juiste tijd niet voor. Straks als het mooi weer is gaan we het helemaal goed maken. We hebben wel vorige week stukje naar de psz geprobeerd (nog geen minuut op de fiets is dat) en het gaat wel tot er een windje langs komt. Dan krijgt ie paniek omdat ik niet kan ademen. Dus was heel zielig. Nu wachten we op de lente
  maandag 8 maart 2010 @ 15:04:33 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78890489
Vanaf wanneer mogen die hele kleintjes gewoon 'zomaar' iets te drinken?
Oscar begon net te miepen, maar het is echt nog lang geen tijd voor een fles en rijstewafeltje of korstje brood wilde hij pertinent niet.
Vanochtend al een flinke fruithap op dus dat wil ik eig niet nu al weer doen en voor groente is het ook net een tikkie te vroeg. Heb hem een klein beetje water gegeven in een flesje en dat ging er gretig in, maar ik vroeg me af of daar eig. ook richtlijnen voor zijn... Weet iemand dat?
pi_78890718
Tess en Leander en Willow! Wat zijn jullie ongeduldig en ondernemend! Stoer!

Joep, wat zielig, ik hoop dat je snel weer beter bent.

Amelie heeft de geneugten van het poepen ontdekt geloof ik.
Hier trouwens ook nooit draadjespoep gesignaleerd maar dat komt door dat weinige poepen van hem, denk ik

Tess, gefeliciteerd met je 9maanddag.

Ko was gisteren 9 maanden, en ik was de hele dag weg. Van 11.00 tot 0.45. Dus ik kon het niet echt vieren. Toch bijzonder, 9 maanden in de buik en vandaag een dag langer erbuiten. En als kado werd ik gister ongesteld. Dat was ik echt vergeten, hoe dat voelt. Nouja, dan zouden we een tweede kunnen gaan maken.
Hij drinkt nog steeds goed uit de fles, dus dat is fijn.
En vanochtend ben ik er samen met Ko weer ingedoken en hebben we enorm lang neus aan neus liggen slapen. Echt even inhalen.

Hij is trouwens zo verkouden, volgens mij sinds de meet. Hij heeft echt zo'n groene druipneus, en hij blaast snotbellen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 8 maart 2010 @ 15:21:13 #181
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78891189
BE ik weet niet goed hoe dat met flesvoeding zit, ik gok dat het t zelfde werkt, maar ik kreeg van het cb het advies om in de gaten te houden hoeveel het was omdat het in ieder geval zeker geen melk-maaltijd mocht vervangen of uitstellen. Een paar slokjes mocht ik geven, meer niet. Maar dat was niet in geval van honger enzo.

Kun je anders niet je cb bellen om het na te vragen?

Ik hoor hier net de vierde luier van vandaag volgebakken worden. Muh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 maart 2010 @ 15:23:08 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78891284
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vanaf wanneer mogen die hele kleintjes gewoon 'zomaar' iets te drinken?
Oscar begon net te miepen, maar het is echt nog lang geen tijd voor een fles en rijstewafeltje of korstje brood wilde hij pertinent niet.
Vanochtend al een flinke fruithap op dus dat wil ik eig niet nu al weer doen en voor groente is het ook net een tikkie te vroeg. Heb hem een klein beetje water gegeven in een flesje en dat ging er gretig in, maar ik vroeg me af of daar eig. ook richtlijnen voor zijn... Weet iemand dat?
Er geldt toch en minimale grens voor melk?

Ik heb eigenlijk niet zo snel een idee wat dat bij 6 maanden zou moeten zijn...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78898722
Ik heb ook geen idee hoeveel precies mag BE. Ik gaf in dat soort situaties idd gewoon een klein beetje water. Het kwam niet zo vaak voor, dus ging er vanuit dat het dan niet zoveel kwaad kan.

Graeme probeert zich sinds vandaag op te trekken aan de bank en in de box! Ik heb hem al een paar keer opgevangen net voor hij met zn hoofd de tegels raakte hier. Ik vind dat toch echt wel heel eng met zo'n harde vloer.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:36:06 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78902929
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook geen idee hoeveel precies mag BE. Ik gaf in dat soort situaties idd gewoon een klein beetje water. Het kwam niet zo vaak voor, dus ging er vanuit dat het dan niet zoveel kwaad kan.

Graeme probeert zich sinds vandaag op te trekken aan de bank en in de box! Ik heb hem al een paar keer opgevangen net voor hij met zn hoofd de tegels raakte hier. Ik vind dat toch echt wel heel eng met zo'n harde vloer.
Hmm... dat is lastig Tessie, maar ik ben bang dat je m niet altijd kan vangen, helaas.... misschien kan je een kussentje aan zijn hoofd vastmaken?

Qua hoeveelheid weet ik t ook niet BE, maar water kan geen kwaad lijkt me, zolang het bij een paar slokjes blijft.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:40:40 #185
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78903228
Graeme stuntman!! Ik heb dat vandaag ook meegemaakt Tessie en ik vind het ook verdomd onhandig. Ik heb parket, maar ben ook zo bang dat ie zich pijn gaat doen.... maar goed, dat was in het begin met het rollen ook en dan huilt een keer en dan leert ie uiteindelijk snel genoeg dat het zo dus niet moet

BE, ik geef Joep altijd wat afkoelde groene thee of rooibos. Gaat er goed in en vindt ie lekker. Een halve tuitbeker vol en dan zonder tuit en daar drinkt ie dan meestal de helft van op.

Finn, ook al een krachtpatser aan het worden! Beetje optrekken aan moeders

Lekker hè Oeke, samen slapen en knuffelen

Ik ben zo blij met mijn ventje Hij achtervolgt me en moppert als ik ga plassen en dan komt ie ook naar de wc. Net een klein zeehondje is het Hij is weer lekker opgeknapt en we hebben een heerlijke dag samen gehad.
Niet mieten! Door gieten!
pi_78931594
Haha goed idee Mikoxx Ik heb echt in mn hoofd het idee dat een val op tegels veel harder aankomt dan op laminaat bijvoorbeeld, al lijkt het me, als ik logisch nadenk, niet zoveel verschillen... maar goed, ben echt bang dat ie een gat in zn hoofd valt, of een hersenschudding ofzo. Denk dat we maar een groot kleed gaan kopen, dan hebben we in elk geval een klein stukje wat iets minder eng is. (ja ja, ik weet dat ie dan vast net daar gaat vallen waar het kleed ophoudt )

We hebben net weer lekker een rondje om de plas gefietst en daarna nog even wat boodschapjes gedaan. Voor het eerst heeft Graeme in het winkelwagentje gezeten, Was nog wel wat wiebelig.

Wat schattig dat Joep je overal volgt Seilram!

En dat neus aan neus slapen van Oeke en Ko klinkt zo lief! Hier is het meestal zo dat ik probeer te slapen, en dat hij in mn neus knijpt
pi_78932983
Tessie wij hebben een kleed bij de box neergelegd. Dat is toch de plek waar hier het meeste aan opgetrokken word. En soms doet ie het ergens anders en dan valt ie wel. Maar eigenlijk valt ie nooit op zijn koppie. Dat houdt ie op een of andere manier wel tegen. Hij valt alleen op zijn hoofd als ie aan iets optrekt dat omvalt
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:57:29 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78933192
Tessie goed plan, al lijkt me jouw 'maar' heel reeel Haha! Ik denk idd dat het net als met omrollen gaat hoor, dat ging hier in t begin ook 'boem! weeeeh..' en dat g aat nu ook goed. Wat MeNicole zegt....

Samen fietsen, gezellig in het zitje van de winkelkar Leuk! M en T kunnen nog niet zelf zitten, dus wij wachten daar nog maar eventjes mee. Vanmorgen wel met de fietskar op bezoek geweest bij een vriendin en de heren lagen op de terugweg allebei te slapen . Vanmiddag nog lekker een stuk gewandeld. Echt, ik wordt zo vrolijk van het heerlijke zonnetje!
pi_78933701
Met omrollen vond ik het nooit zo erg eigenlijk. Ja natuurlijk wel super zielig, maar niet eng. Maar als ie gaat staan en hij klapt achterover, dan is dat toch wel iets meer afstand en snelheid dan wanneer zn hoofd al bijna op grond hoogte was zeg maar. En hij valt dus wel gewoon echt achterover, al weet ik dus niet of hij misschien zn hoofd in zou trekken voor ie neer zou vallen, want ik heb hem tot nu toe nog op kunnen vangen.
Jee, ik voel me nu wel zo'n overbezorgde muts
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:10:18 #190
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78933764
Nee hoor Tessie, volgens mij heet dat 'mama zijn'. Ik snap je helemaal!
pi_78934025
Ik sluit mij aan bij Mikoxx!
ohh tessie je bent gewoon al meer dan 12 weken zwanger Zo gaaf

Joep de zeehond wat schattig!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78934112
Jah 12 weken en 1 dag

En nu hij weer wakker is kan ik het zeggen want dan kan de wet van Fok niet meer werken (voor vandaag dan ) Graeme heeft vandaag 2 keer in zijn eigen bed geslapen overdag!!! (dat wil hij normaal nog steeds niet, en vandaag ging het zomaar ineens goed!!)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:19:22 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78934162
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Tessie wij hebben een kleed bij de box neergelegd. Dat is toch de plek waar hier het meeste aan opgetrokken word. En soms doet ie het ergens anders en dan valt ie wel. Maar eigenlijk valt ie nooit op zijn koppie. Dat houdt ie op een of andere manier wel tegen. Hij valt alleen op zijn hoofd als ie aan iets optrekt dat omvalt
Flashback
En tevens dringende waarschuwing:

Zorg er alsjeblieft voor dat je de kinderwagen thuis altijd inklapt of op de rem zet als je hem ergens hebt staan waar je baby bij kan!
En niet denken "er gebeurt toch niks, kind komt toch amper vooruit", want voordat je het door hebt trekken ze zich ineens overal aan op. Als het voorwerp wielen heeft, zoals een kinderwagen, gaat het rijden en zo kan het gebeuren dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moraal van het verhaal: onderschat ze niet en wees altijd op je hoede met die kleintjes. Ze zijn vaak toch slimmer en sneller dan je denkt
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:24:33 #194
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78934360
Kersjes
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:20:48 #195
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78936879
Ow Kersjes, wat vreselijk zielig

Het is inderdaad ook heerlijk weer om te fietsen Tessie! En nee hoor, niks overbezorgd! Ik heb er ook last van.

Joep is nu echt aan het kruipen. Zo lief en hij kijkt er zo trots bij. Soms glijdt ie uit en ligt ie weer ineens lang uit op zijn buik, maar dan zet ie weer snel de achtervolging in
Niet mieten! Door gieten!
pi_78937606
Oh wat een eng verhaal Kersjes. Ik ga vrijdag bij Ikea kijken of ze een groot kleed hebben voor in de woonkamer, dat valt toch weer iets zachter.
pi_78943348
Wat leuk al die ondernemende kindjes... en ook wel eng...

Iris zit steeds vaker op handen en knieën heen en weer te wiebelen. Maar vooruit doet ze nog steeds buikschuivend! Ze komt waar ze wezen wil en begint zich zelfs op de vloerbedekking vooruit te bewegen!

Kers brrrr .
Fake it till you make it...
pi_78949942
Oeh Kersjes
Ik vond het al zielig toen madame vanmiddag in die twee tellen dat ik niet keek naar het salontafeltje was getijgerd en alle tijdschriften er onderuit getrokken had (die dus over haar heen vielen), maar zij keek alleen maar een beetje en vond het verder wel prima.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78958177
We hebben in de kamer verder niks wat om kan vallen. Alleen de geluidsbox dus. En dat heeft wel aantrekkingskracht want daar moet ik hem steeds weghalen. En bij het traphekje gaat het ook nog wel eens mis. Dan zit ie niet op slot zeg maar en dan wil ie daaraan gaan staan en dan beweegt het. En dan valt ie ook om. Maar dat kan niet boven op hem vallen gelukkig!!
pi_78958199
Kan iemands baby aan Tess uitleggen hoe je
moet slapen?? Nacht nummer zoveel die bijna slapeloos was. Ik ben het zo zat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')