ja ik moet wel werken maar ik heb al mn werk deze week zo ingedeeld dat ik alles thuis kan doen komende week. Wel fijn dat ik veel thuis kan zijn maar ik doe wel 3 keer zo lang over mn werk als ik thuis moet werkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
pff huup, dat klinkt zwaar. Senna heeft het boven verwachting goed gedaan, gelukkig. Ik hoop dat Amélie het ook boven verwachting goed doet!
En ben je de hele week alleen? moet je nog werken?
ja dat wilde ik aanvankelijk dus ook, haar op haar eigen kamertje laten. Dat is ook eigenlijk nog steeds wel het plan als ze het goed doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk juist dat Senna het beter heeft gedaan, omdat ik haar op haar kamertje gevoed heb en in haar eigen bedje teruggelegd heb. Volgens mij slaapt ze tegenwoordig beter in haar eigen bedje dan bij ons. En wij ook
Ow, het gaat zo snel. ALs ik een ander babietje zie die net zo oud en ongeveer net zo groot is denk ik: zo, dat is al een grote baby, maar mijn eigen jongens zijn nog zo klein voor mn gevoel. Ze zijn er net. Maar ja, we gaan al richting hun eerste verjaardag... pff....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Nee, geen lekkages. Kon het goed wegdenken.Ben heel benieuwd naar de shirts! Grote jongens worden het, he?
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat gaan zitten. Een of andere rare draai en hoppa. En daarna heel blij kijken dat het weer gelukt isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef oeke het volgende:
Hij zit wel lekker lang en gaat ook zelf zitten, dat vind ik stoer. En hij kan zo heerlijk alleen spelen en kletsen.
Als Amélie zo verkouden was deed ik vaak een paar minuutjes voor de voeding even met die zoutoplossing sprayen en dan daarna laten drinken, dan had ze net genoeg vrije ademruimte zeg maar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:51 schreef Takkembah het volgende:
Ik kom hier even snel binnensluipen (moet hier over drie weken toch zijn), omdat ik een vraag heb over flinke verkoudheid en de grote beebs en mums meer ervaring mee hebben
Alexa heeft deze week haar tweede tandje 'gekregen'. Koorts, pijn, verkoudheid, diarree. We hadden het meteen.
Nu is de koorts en diarree weg, maar vanochtend werd ze wel krijsend en ontroostbaar wakker....
de verkoudheid is ook niet weg....Ze heeft met drinken nog heel veel moeite door een verstopte neus. (knor, knor, knor) Ze krijgt het dan echt benauwd, hapt naar lucht en gooit eigenlijk de helft van het flesje langs haar mond af naar beneden....Ze ligt dan ook enorm te wrijven in haar ogen (jeuk)
Hebben jullie tips voor een verstopte neus? Hebben op dit moment alleen zoutoplossing in huis... Of zal ik even naar de HA gaan? Aaahgrrr.... en morgen gaat Manlief op skivakantie, ik zie het helemaal zitten
Oh Thijs is echt lang! Fijn dat alles goed was verder!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef McLaura het volgende:
Thijs is naar het CB geweest : 75,5 cm en 9285 gram, hoofd is 48,2.
Lang en slank dus, en alles was prima
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Ca.ra het volgende:
Nog nooit iemand zo horen jompelen over een spuitluier
Spannend!! Je gaat echt wel slapen hoor! Op een gegeven moment ben je zo moe dat je altijd wel kan slapen of ben je nog niet in die fasequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:36 schreef mikoxx het volgende:
AmélieGoed bezig
![]()
Joep, snel beter worden manneke. En yoghurt dan seilram? Dat gaat er hier echt al-tijd inDrinken is belangrijker dan eten he?
Thijs, flinke jongen! Nu aan de buikspieroefeningen en dan gezellig bij mama op de fiets!
Onze jongens gaan morgenavond logeren. En ik vind t niksmaar moet er toch een keertje doorheen. Om de tijd te vullen, gaan we gezellig eten met vrienden. Dat is dan wel superleuk natuurlijk! Ben benieuwd hoe en of ik slaap...
Houdt Senna wel van lange mannen?quote:
Senna is nog niet eenkennig of kritischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |