abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:05:56 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78747596
Huup spannend voor jullie. Ga je t de hele week alleen doen, of smokkel je ook een beetje, zoals miss . Nee hoor, ik snap dat Miss het zo doet,zo had ik het zelf ook gedaan! Alleen..... brrrr... ik hou er niet zo van iig. Vind het knap als je dat zo doet!
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 21:07:07 #102
5428 crew  miss_sly
pi_78747658
Ik denk juist dat Senna het beter heeft gedaan, omdat ik haar op haar kamertje gevoed heb en in haar eigen bedje teruggelegd heb. Volgens mij slaapt ze tegenwoordig beter in haar eigen bedje dan bij ons. En wij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78747872
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
pff huup, dat klinkt zwaar. Senna heeft het boven verwachting goed gedaan, gelukkig. Ik hoop dat Amélie het ook boven verwachting goed doet!
En ben je de hele week alleen? moet je nog werken?
ja ik moet wel werken maar ik heb al mn werk deze week zo ingedeeld dat ik alles thuis kan doen komende week. Wel fijn dat ik veel thuis kan zijn maar ik doe wel 3 keer zo lang over mn werk als ik thuis moet werken maar goed, dat komt wel goed.
Ik moet op dinsdag en donderdag naar college en dan komen mn ouders oppassen.

hihi die plofknetter van net... ze heeft op mn lief gepoept
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78747984
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk juist dat Senna het beter heeft gedaan, omdat ik haar op haar kamertje gevoed heb en in haar eigen bedje teruggelegd heb. Volgens mij slaapt ze tegenwoordig beter in haar eigen bedje dan bij ons. En wij ook
ja dat wilde ik aanvankelijk dus ook, haar op haar eigen kamertje laten. Dat is ook eigenlijk nog steeds wel het plan als ze het goed doet.

Maar ze is deze week letterlijk elke nacht echt ieder uur wakker geworden, gemiddeld na 3 kwartier ongeveer. En dan heel hard huilen. Dat red ik echt niet in mn eentje als ik dan steeds zelf eruit moet 1 dag gaat dat wel maar een hele week pff. Ik hoop dat ze vanaf vanavond gewoon weer goed slaapt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78748375
Dat klinkt bekend Huup, als doorkomende tandjes. Hopelijk breken ze snel door, dan heb je weer even wat meer rust. Spannend een hele week alleen. Jammer dat ik het druk heb, anders kwamen Ko en ik meeten.

Miss, wat fijn dat het goed gaat en dat ze het webcammen leuk vind, en zelfs een beetje spannend. En gezellig even in het ouderlijk huis zijn met je dochter.

Jeetje Kers, wat naar van die eczeem. Een dikke kus erop!

Even juichen hoor: gister en vandaag de hele dag weg en Ko heeft vandaag eindelijk uit het flesje gedronken!
Hehe, eindelijk. Kan ik ook met een gerust hart weg. Had alleen al heel lang geen stuwing meer gevoeld, en vandaag tijdens een best heftig werkgesprek...
Wat blijkbaar hielp was dat hij zijn flesje aan tafel in de kinderstoel kreeg waardoor hij het als 'eten' zag ipv een imitatie van de borst ofzo. Althans dit is de theorie van mijn vriend.
Poeh, echt een pak van mijn hart.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:23:41 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78748441
Oh, zo fijn, Oeke Hoe heb je t opgelost met de stuwing??
pi_78748541
Ik heb het gewoon gezegd. Het was met 2 vrouwen dus het was oke.
En toen mijn hersens gedwongen op het goede spoor te blijven en dat gedoe te negeren. Dat hielp. Gelukkig.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:29:56 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78748771
pfff gelukkig maar Oeke. Lijkt me erg onpraktisch zeg maar. Geen lekkages?
Binnenkort een namenshirtfoto trouwens! Ze zitten in 74
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 21:30:38 #109
5428 crew  miss_sly
pi_78748801
ow maar mikoxx, ik vind zelf ook dat ik smokkel, hoor, maar ik vind het wel fijner zo! Dus dan maar smokkelen
Bovendien genieten opa en omi er ook enorm van en Senna ook, dus het is een complete win-win situatie

huup, ik hoop echt voor je dat het meevalt. Kan me voorstellen dat je dan het ledikantje bij je zet, hoor. Toch wat fijner dan iedere keer eruit enzo. Fijn dat je het met je werk goed hebt kunnen regelen.

oeke wat goed van Ko
pi_78749006
Nee, geen lekkages. Kon het goed wegdenken. Ben heel benieuwd naar de shirts! Grote jongens worden het, he?
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:38:41 #111
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78749210
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
Nee, geen lekkages. Kon het goed wegdenken. Ben heel benieuwd naar de shirts! Grote jongens worden het, he?
Ow, het gaat zo snel. ALs ik een ander babietje zie die net zo oud en ongeveer net zo groot is denk ik: zo, dat is al een grote baby, maar mijn eigen jongens zijn nog zo klein voor mn gevoel. Ze zijn er net. Maar ja, we gaan al richting hun eerste verjaardag... pff....
Ko is ook al zo knap he? Zitten enzo! Kruipt hij ook al?

Huup, als het voor jou fijner voelt om het bedje naast jouw bed te zetten, waarom niet? Volg je gevoel zeggen ze toch?
pi_78749405
Nee, hij kruipt nog niet, maar glijdt zo'n beetje door de kamer. Hij gaat we in kruiphouding in zijn bed en op het aankleedkussen, maar verder niet. En vooral als hij wakker wordt of vlak voor hij gaat slapen. En dan weet hij niet meer hoe hij moet gaan liggen, dus dan moeten we hem weer omdraaien.

Hij zit wel lekker lang en gaat ook zelf zitten, dat vind ik stoer. En hij kan zo heerlijk alleen spelen en kletsen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:43:34 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78749475
Stoere Ko
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:04:01 #114
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78750525
Kan hij niet gewoon de rest van zijn leven soep en vla enzo eten?
Tanden, pfff... overrated als je het mij vraagt Kunnen we dat gebitniet gewoon skippen?
Van toffees eten word je toch alleen maar dik...

Oh man, ik vind dit brute geweld in zijn mond van die doorkomende tandjes zo ontzettend zielig!!
Devin heeft er lang niet zoveel last van gehad, maar Toby is al urenlang aan het huilen van de pijn
Heb hem net maar een paracetamol gegeven, zowel Gengigel als Dentinox gesmeerd en dat hielp allemaal niet. Beuhhh...
.... met gevoel voor drama....
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 22:10:23 #115
5428 crew  miss_sly
pi_78750802
Ach Kersjes, arme Toby
pi_78751562
Is ook echt wel stoer dat hij al zelf kan gaan zitten Oeke!

Wat sneu voor Toby zeg.

Werkt de wet van Fok ook op msn? Vertelde vandaag aan Orea dat Graeme zo heerlijk slaapt savonds/snachts. Gister van 18.15 tot 9.00uur! Maar nu is hij het laatste uur elke 5 minuten aan het huilen, en ik weet echt niet wat hij heeft. Normaal doet ie dat alleen als ie zn speen of zn doekje kwijt is... Nu huilt ie niet meer, maar is hij aan het mopperen en dan weer aan het brabbelen. Misschien heeft ie door die hele lange nacht nu geen slaap meer Al kan ik me dat niet voorstellen, want hij heeft de hele dag maar een half uurtje geslapen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78752227
Oy ik was het topic helemaal kwijt

Oh huup moet jij ook al een week alleen? Had ik even gemist...
Sly, fijn dat jouw week in je uppie er alweer bijna op zit! En fijn ook dat zij - en jij! - het zo goed gedaan heeft

Toby Arm jochie. Wat een drama zeg, tandjes. Ik geloof dat ik blij ben dat er hier nog helemaal niets te zien is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78760465
een goede nacht hier
ik zeg het niet te hard... Wet van Fok enzo

ik heb wel een klein strontverkouden zeehondje in huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 07:51:14 #119
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78760955
Ik kom hier even snel binnensluipen (moet hier over drie weken toch zijn), omdat ik een vraag heb over flinke verkoudheid en de grote beebs en mums meer ervaring mee hebben

Alexa heeft deze week haar tweede tandje 'gekregen'. Koorts, pijn, verkoudheid, diarree. We hadden het meteen.
Nu is de koorts en diarree weg, maar vanochtend werd ze wel krijsend en ontroostbaar wakker....
de verkoudheid is ook niet weg....Ze heeft met drinken nog heel veel moeite door een verstopte neus. (knor, knor, knor) Ze krijgt het dan echt benauwd, hapt naar lucht en gooit eigenlijk de helft van het flesje langs haar mond af naar beneden....Ze ligt dan ook enorm te wrijven in haar ogen (jeuk )

Hebben jullie tips voor een verstopte neus? Hebben op dit moment alleen zoutoplossing in huis... Of zal ik even naar de HA gaan? Aaahgrrr.... en morgen gaat Manlief op skivakantie, ik zie het helemaal zitten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78761221
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef oeke het volgende:

Hij zit wel lekker lang en gaat ook zelf zitten, dat vind ik stoer. En hij kan zo heerlijk alleen spelen en kletsen.
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat gaan zitten. Een of andere rare draai en hoppa. En daarna heel blij kijken dat het weer gelukt is
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78761624
Ko wat goed dat je uit een flesje hebt gedroken zeg!

Wat vervelend dat Toby zo'n last heeft van de doorkomende tandjes.

Finn heeft inmiddels 5 tandjes door!! Zover ik kan zien komt er binnenkort nog 1 door.

Takkembah ik zou het gewoon met de zoutoplossing proberen, dat mag je best vaak gebruiken. Ook zou je gewoon even met haar in de badkamer kunnen gaan staan en dan de hete douche aanzetten. De stoom van het water kan het neusje ook nog wel eens wat vrijer maken.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:49:58 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78761748
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 07:51 schreef Takkembah het volgende:
Ik kom hier even snel binnensluipen (moet hier over drie weken toch zijn), omdat ik een vraag heb over flinke verkoudheid en de grote beebs en mums meer ervaring mee hebben

Alexa heeft deze week haar tweede tandje 'gekregen'. Koorts, pijn, verkoudheid, diarree. We hadden het meteen.
Nu is de koorts en diarree weg, maar vanochtend werd ze wel krijsend en ontroostbaar wakker....
de verkoudheid is ook niet weg....Ze heeft met drinken nog heel veel moeite door een verstopte neus. (knor, knor, knor) Ze krijgt het dan echt benauwd, hapt naar lucht en gooit eigenlijk de helft van het flesje langs haar mond af naar beneden....Ze ligt dan ook enorm te wrijven in haar ogen (jeuk )

Hebben jullie tips voor een verstopte neus? Hebben op dit moment alleen zoutoplossing in huis... Of zal ik even naar de HA gaan? Aaahgrrr.... en morgen gaat Manlief op skivakantie, ik zie het helemaal zitten
Als Amélie zo verkouden was deed ik vaak een paar minuutjes voor de voeding even met die zoutoplossing sprayen en dan daarna laten drinken, dan had ze net genoeg vrije ademruimte zeg maar.
En in de ogen wrijven doet ze hier ook bij verstopte neus. Misschien prikt of jeuken haar oogjes? Mijn ogen jeuken ook als ik me niet zo lekker voel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:58:30 #123
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78761928
Sorry, even niet bijgelezen.. beetje vluchtig erover gelezen.

Joep heeft een oorontsteking aan beide oren Hij heeft gister zoveeeeeel gehuild. Ik ging gewoon meehuilen. Eerst om 14.00 de huisarts gebeld: nog geen 3 dagen koorts, dus nog even aankijken. Nou om 18.00 had ik het helemaal gehad, hij kon alleen maar huilen, zo zielig. Dus de hap gebeld en we mochten komen, oorontsteking dus.... En ze zeiden daar: dat kan heel zeer doen. Man, wat voelde ik me slecht dat ik bij de huisarts niet meer had aangedrongen om hem te zien. Maar goed, hij heeft nu een ab kuur. Hij wil alleen niet eten.. niks vast iig. Wel zijn pap en melk. Dus ik heb net maar melk gegeven ipv fruit, zodat hij toch wat binnenkrijgt.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:19:01 #124
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78766474
Oh, Seilram! En aan beide oortjes. Hopen dat de ab kuur snel aanslaat en je gauw weer een vrolijk jongetje thuis hebt. En wat van appelmoes (zonder suiker enzo), gaat dat niet goed?

Fijn dat je een fijne nacht heb gehad, Vicky, en nu hopen dat het slechte nachten een uitzondering worden

Takkembah, heb je niet een soort snotopzuiger? Dat je in de neus kan stoppen en dan kun je dus losse stukjes opzuigen ofzo. Dat hielp bij ons bij lastige stukjes. En zoutoplossing natuurlijk.

Over kleine en grote babies, Beisan is veel kleiner dan de kinderen in mijn familie normaal zijn. En heel anders. Ze doen net alsof ze heel klein is, terwijl ze echt gewoon gemiddeld is. Beetje vreemd... Het is geen alien ofzo
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78775173
Thijs is naar het CB geweest : 75,5 cm en 9285 gram, hoofd is 48,2.

Lang en slank dus, en alles was prima
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:18:10 #126
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78776272
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef McLaura het volgende:
Thijs is naar het CB geweest : 75,5 cm en 9285 gram, hoofd is 48,2.

Lang en slank dus, en alles was prima
Oh Thijs is echt lang! Fijn dat alles goed was verder!
pi_78778021
Ja, hij heeft alleen nog geen goede zitbalans dus mag wat meer rug- en buikspieroefeningen doen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:27:52 #128
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78783832
Bedankt ook hier allemaal voor de tips, gaat een stuk beter met Alexa

en tot over drie weken
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:10:10 #129
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78785781
fijn takkembah! En succes morgen alvast

Thijs goedgekeurd yay!

We hebben hier de ene na de andere spuitluier! ze poept ze poept en hoe! Het ging in het begin nogal met tussenpozen en niet heel regelmatig. Maar nu lijkt het hek wel van de dam. woehoe! Ze heeft al op papa gepoept en mama ondergespetterd (lekker dat gestamp in die luier )
ik hoop alleen dat ze niet als lief weg is dr bedje onder poept ofzo 's nachts dat zijn van die momenten die ik best kan missen volgens mij...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:24:57 #130
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78786536
Nog nooit iemand zo horen jompelen over een spuitluier
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:28:56 #131
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78786729
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Ca.ra het volgende:
Nog nooit iemand zo horen jompelen over een spuitluier

dat draait vast nog wel bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:29:29 #132
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78786753
Huup

Basboussa, dat wil ie ook niet Ik heb er 4 hapjes bloemkool ingekregen en hij heeft een stukje van mijn pannekoek op zitten peuzelen, echt een ministukje en dat was het vandaag met vast voedsel. Voor de rest alleen melk en pap. Gelukkig is wel zijn koorts weg!

Zo Thijs! Ben jij ff flink zeg!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:36:01 #133
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78787041
Amélie Goed bezig

Joep, snel beter worden manneke. En yoghurt dan seilram? Dat gaat er hier echt al-tijd in Drinken is belangrijker dan eten he?

Thijs, flinke jongen! Nu aan de buikspieroefeningen en dan gezellig bij mama op de fiets!

Onze jongens gaan morgenavond logeren. En ik vind t niks maar moet er toch een keertje doorheen. Om de tijd te vullen, gaan we gezellig eten met vrienden. Dat is dan wel superleuk natuurlijk! Ben benieuwd hoe en of ik slaap...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:36:43 #134
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78793374
Zo, eindelijk even tijd om bij te kletsen.
Thomas is woensdag gaan logeren bij opa en oma, en dat was een groot succes. Hij heeft de hele dag gelachen en oma is natuurlijk trots met hem door het dorp gewandeld. Voor herhaling vatbaar dus.
Wij hebben samen een gezellige avond gehad, en een nacht lekker doorgeslapen. De dag erna zijn we Thomas weer gaan halen en hebben we lekker bij mijn ouders meegegeten.

Vandaag hadden we nog wat grappigs op het kinderdagverblijf. Hij krijgt van mij iedere dag een groentehapje mee, een fruithapje maken ze daar zelf vers. Fruit gaat tot nu toe een stuk makkelijker dan groente, maar ik vraag ze om toch elke dag een paar hapjes te proberen. Het is maar dat hij de smaak leert kennen.
Vandaag stond er wortel met avocado op het menu. De leidster was er echter van overtuigd dat ze hem erwtjes had gevoerd. Nee, er zaten ECHT erwtjes doorgeprakt hoor. Ze wist het heeeeeel zeker.
Ja hallo, ik weet toch wel wat ik gekookt heb? Wortel en avocado, geen erwtjes. Toen ging ze ook nog het slabbertje halen om te bewijzen maar het waren dus echt wel gewoon de stukjes avocado die ze voor erwtjes had aangezien.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:33:29 #135
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78796776
Oh mikoxx, hoop dat het toch een beetje een fijne avond/nacht wordt... En dat je kan genieten van een ononderbroken nacht. Waar gaan ze logeren?

Fijn huup, van de poeperij... Beetje enthousiast, maar fijn dat het toch op gang is gekomen...

Seilram, wat vervelend van Joep. Gelukkig is de koorts over, hopen dat zijn trek ook snel weer een beetje terugkomt.. En zich wat beter voelt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:21:00 #136
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78808648
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:36 schreef mikoxx het volgende:
Amélie Goed bezig

Joep, snel beter worden manneke. En yoghurt dan seilram? Dat gaat er hier echt al-tijd in Drinken is belangrijker dan eten he?

Thijs, flinke jongen! Nu aan de buikspieroefeningen en dan gezellig bij mama op de fiets!

Onze jongens gaan morgenavond logeren. En ik vind t niks maar moet er toch een keertje doorheen. Om de tijd te vullen, gaan we gezellig eten met vrienden. Dat is dan wel superleuk natuurlijk! Ben benieuwd hoe en of ik slaap...
Spannend!! Je gaat echt wel slapen hoor! Op een gegeven moment ben je zo moe dat je altijd wel kan slapen of ben je nog niet in die fase De eerste nacht werd ik wel regelmatig wakker omdat ik dacht dat ik ze hoorde hahaha

Geniet ervan en lekker uiteten hmmmm ( ik ga ook vanavond maar met een groepje vriendinnen)
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 11:24:42 #137
5428 crew  miss_sly
pi_78808720
Hoe is het met Joep nu, seilram?

Thijs is groot, McLaura

voor de luiers van Amélie! Idd niet te hopen dat ze dat komende week 's nachts doet, dan kom je echt handen te kort

Ca.ra, fijn dat het logeren goed gegaan is. Een ononderbroken nacht lijkt me ook wel eens fijn, met uitslapen maar uit logeren vind ik nog niets, dus dat gaat hiet nog niet gebeuren.

schaap is weer thuis
Senna meldde zich gisteravond voor het eerst deze week nog voor een late voeding, ipv een nachtvoeding, dus ik was net bezig met voeden toen hij thuiskwam. Senna helemaal slaperig enzo, dus eerst niets door. Ik wilde haar net terug naar bed brengen, toen ze even heel slaperig opkeek. Een nietszeggende blik richting papa, hoofdje weer op mijn borst. Kwam het koppie wer omhoog, keek ze weer naar papa, en kwam er een klein lachje. Dit herhaalde zich nog een keer, alleen toen met een hele brede, blije lach Ze was echt blij hem te zien, zo leuk!
pi_78809092
Ik zeg nooit meer wat over een goede nacht! Stomme Fokwet!

Tess is gek op muziek. Zodra er muziek aangaat gaat ze liggen swingen en heen en weer bewegen met haar hoofd

Senna
Tess vindt het ook zo leuk als M thuis komt. Dan tijgert ze naar m toe klinkt tegen zijn been op en kijkt hem aan alsof ze zegt: papa til me op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78810937
Huup wat fijn dat het poepen nu zo goed gaat!!! Bij Finn gaat het nu juist allemaal veel moeizamer met vaste voeding.

Mikoxx ik hoop dat je een fijne avond hebt en heerlijk slaapt vannacht komt vast goed!

Wat mooi dat Senna zo blij was papa weer te zien! Finn wordt ook altijd helemaal wild als papa thuis komt uit zijn werk, maar dit is natuurlijk nog langer geweest dat ze elkaar hebben moeten missen!
pi_78810991
FTA, misschien gaat poepen wat makkelijker als je een klein beetje olijfolie door de groentehap doet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78811637
Opzich wel een goed idee Vicky, alleen Finn weigert gewoon groentehapjes e.d. te eten. Hij wil alleen maar stukken, zelf eten
pi_78811643
krijgt ie fles of borstvoeding?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78811868
Senna Wat een mooi moment, sly!

Poeopluiers van Amélie! wooeiiii!

Tess de muziekfan

Mikoxx, spannend dat ze uit logeren gaan... daar ben ik echt nog niet aan toe

Turbotante hier heeft het tijgeren echt goed begrepen ondertussen... moet haar overal onder vandaan plukken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78814235
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:15 schreef Vicky het volgende:
krijgt ie fles of borstvoeding?
borstvoeding

Leuk he innepin je baby overal vandaan halen, Finn zat laatst in de hondenmand
pi_78821603
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:24 schreef miss_sly het volgende:

Thijs is groot, McLaura
Houdt Senna wel van lange mannen?
  Moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 19:56:11 #146
5428 crew  miss_sly
pi_78824535
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

Houdt Senna wel van lange mannen?
Senna is nog niet eenkennig of kritisch Als iemand lief is tegen Senna, is Senna lief terug

En ze kan ook vooruit tegenwoordig Het houdt het midden tussen kruipen en tijgeren. Gisteren voor het eerst pre ongeluk een keertje bij opa en omi, vandaag weer een paar keer per ongeluk, maar intussen heeft ze het door en komt ze naar me toe

En ze houdt niet van gepureerd eten Vandaag om eens uit te proberen (toch handig als ze dat wel kent en eet) NaturNes potje worteltjes met kabeljauw gegeven. Zelf geproefd en het smaakt idd gewoon naar worteltjes en kabeljauw. NIets mis mee dus....behalve voor onze dame Ze had liever een (goed schoongeveegd) stukje penne met pasta en tonijn van mama
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:57:52 #147
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78824602
Senna en wat moet dat ook tof zijn geweest voor Schaap! Dat ze hem echt herkende Lief zeg.

Toby, is niks aan he, die stomme tanden! Hoe gaat het met je?

Tess Joep heeft dat ook. Ik zet vaak kinderliedjes op en als ie het hoort begint ie uitgebreid te lachen en mee te gillen. Ik denk soms dat ie wil zingen ofzo.

Miss, het gaat nog steeds niet optimaal met mijn Joepje. Volgens mij heeft ie echt nog wel veel pijn. Veel gehuild vandaag. De ochtend ging redelijk. Toen heeft ie lekker geslapen, maar na de lunch echt huilen, huilen, huilen. Dus heb ik hem een pcm gegeven. Maar niets scheen te werken. Enige afleiding die ik hem kon geven was samen in de venster bank naar auto's en vogels kijken. Daar hebben we dus onderhand de hele middag doorgebracht. Hoop dat het morgen iets beter gaat en anders gaan we maandag naar de huisarts, naar onze eigen huisarts.
pi_78825435
Och Joepje.. voor jullie!

Tess is ook nog steeds niet lekker. Ze heeft een loopneusje, hoest, niest en trekt maar steeds aan haar oor.
Morgenochtend gaat de box naar beneden. Mevrouwtje stond daarstraks helemaal trots in de box..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78827269
och seilram wat naar

en tess ziekjes. beterschap

wij zitten op diarree-spuitluier 5 van vandaag. Hoort bij tandjes toch? Ze is wel alert en vrolijk verder en drinkt goed dus meer dan in de gaten houden hoeft niet toch of wel? ik hoop dat ze een beetje goed slaapt vannacht, zou voor mij een boel schelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78838900
Huup het hoort inderdaad ook bij tandjes! Finn heeft de afgelopen weken echt regelmatig helemaal onder gezeten! Hoe is de nacht gegaan?

Welke luiers gebruiken jullie?
Ik heb laatst eens een pak huggies geprobeerd (normaal altijd pampers), de huggies zijn beter met het opvangen van poep, bij de pampers komt het bijna altijd er boven of aan de zijkant uit. De pampers zijn 's nachts weer beter, de huggies plast hij 's nachts meestal doorheen.

Wij waren al om kwart voor 6 op, we moesten even mijn vriend naar zijn werk brengen om 6 uur rijden er nog geen trams en ik heb vandaag de auto nodig.. Vorige week ging Finn weer lekker slapen bij mij in bed toen we thuis kwamen, maar vandaag was hij klaar wakker

@ McLaura, dat broekje van GAP valt klein zeg!! De meeste broekjes maat 68 past Finn nog niet eens, maar deze broek maat 74 past hij wel al! Het staat hem in ieder geval leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')