maar je hebt toch wel een lint in je haar nu?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, ik werd even in beslag genomen door mijn huwelijkse plichten. Zoals vermeld in een boek uit 1952.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, ik werd even in beslag genomen door mijn huwelijkse plichten. Zoals vermeld in een boek uit 1952.
Als ik toch naar de keuken loop dan vraag ik hem wel of ie wat wilt maar zeg ook meteen dat ik geen zin heb om koffie te zetten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel een lint in je haar nu?
En ik ben best van het drankje pakken enzo voor B. hoor. Maar dan wel als ik naar de keuken loop om voor mezelf wat in te schenken. Of ik zet een kopje koffie als ie thuiskomt na een werkdag ofzo. Mooi niet dat er gecommandeerd wordt of dat ik als veredelde huisslaaf geldt. Je hoela, je hebt ook handjes gekregen.
Dat staat me niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik draai er gewoon altijd een elastiek in...
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is gewoon echt erg grappig. Het gaat over de huwelijksplicht.
Een weigering zonder ernstige reden kan grote zonde zijn en bovendien ernstige gevolgen voor de kuisheid en de onderlinge liefde meebrengen. Deze gevolgen zijn ook te vrezen wanneer een echtgenoot(e) De huwelijksplicht wel niet weigert, maar de geslachtsdaad slechts met duidelijk merkbare tegenzin toestaat.
![]()
Echt hele stukken over het zinnelijk genot als beloning voor het meewerken aan het scheppingsplan.ik ben zo blij dat ik geen vrouw was in 1952
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat staat me niet...
Ei-hoofd met hoog voorhoofd.![]()
Hij gaat maar naar de hoeren als ie een vluggertje wilt.quote:
da's geen ernstige reden toch. En ik werk ook niet, maar daarom kan ik wel eens geen zin hebben. Da's toch niet normaal? en dat je dan ook nog net moet doen of je er van geniet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.
Ja, ik ga binnenkort eens in conclaaf met een echte kapper.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is gewoon echt erg grappig. Het gaat over de huwelijksplicht.
Een weigering zonder ernstige reden kan grote zonde zijn en bovendien ernstige gevolgen voor de kuisheid en de onderlinge liefde meebrengen. Deze gevolgen zijn ook te vrezen wanneer een echtgenoot(e) De huwelijksplicht wel niet weigert, maar de geslachtsdaad slechts met duidelijk merkbare tegenzin toestaat.
![]()
Echt hele stukken over het zinnelijk genot als beloning voor het meewerken aan het scheppingsplan.ik ben zo blij dat ik geen vrouw was in 1952
Je luistert 538 he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik ben vast heel oppervlakkig, maar ik kan het niet helpen te moeten lachen om dat liedje 'ik heb een zachte g, maar ook een harde l'.
Maar jij hebt ook nog eens heel dik haar volgens mij? Dat is dan weer lastig met korte kapsels (is mijn ervaring).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort eens in conclaaf met een echte kapper.
Dat werkt niet als je precies daar een kruin hebt zitten. Wapperende gordijntjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippen.
Als dit uit de kast komt van mijn opa en oma vallen er wel een hoop kwartjes nu.quote:
quote:
Aiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je precies daar een kruin hebt zitten. Wapperende gordijntjes
S heeft inhammen, heel vrouwelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er ook niet echt een kruin zitten maar het groeit wel naar 2 zijkanten bij mij. Erg irritant.
Zie het bij Bep ook al, het arme kind
Paaldansen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
BE, ik moet daar ook heel hard om lachen. Ik heb er zelfs op gedanst, op die harde L.![]()
Het blijft bij mij altijd trekken:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ai.
Ik heb ook dik haar, en laat het nooit meer kort knippen.
Ik hoop dat je in elk geval hebt gedaan alsof je ervan genoot en je geen krullers in je haren had.quote:
Ben benieuwd, jij wil dus juist wel kort haar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het blijft bij mij altijd trekken:
*even wachten*
Dit ben ik een jaar of 5-6 geleden.
Helaas kan dat nu echt niet meer, moet dan echt eerst afvallen vind ik.
Hij staat er weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ben benieuwd, jij wil dus juist wel kort haar?
Belangrijker, wat wil F. ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij staat er weer.
Als het kort is wil ik het 'lang' en als het lang is wil ik het kort.![]()
Ik ben de eeuwige twijfeldoos.
Lang is ook wel leuk, maar vast kan dus niet vind ik.
Jaja, dit is de allerallerlaatste keer dat ik erover zeur, maar ik heb op dit moment gewoon een te dikke kop voor wat dan ook.![]()
![]()
Lang met laagjes is wel mooi bij mij, krijg ik slag, maar dan is het weer net of ik geen nek heb.
![]()
Jeeeeeeeeeemig wat kan ik zeuren zeg!
![]()
Maar jij hebt een grote mond toch? Dan staat allesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hoog voorhoofd maar ook een klein gezicht, als ik een pony doe blijft er niets van mijn gezicht overof ik lijk op een playmobilepoppetje.
elin had eerst een pony maar die leek daardoor op een beatle dus dat groeit nu weer
haar vader heeft 4 kruinen, kan er bij Elin voorlopig maar 2 ontdekken
ik heb een veel te kleine mond voor mn gezichtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grote mond toch? Dan staat alles.
Ik had jou gewoon bijna niet herkend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het blijft bij mij altijd trekken:
[ afbeelding ]
Dit ben ik een jaar of 5-6 geleden.
Helaas kan dat nu echt niet meer, moet dan echt eerst afvallen vind ik.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, BE, Wat wil Stinkie.en als het kort is, waar laat je je lint dan?
Precies!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:12 schreef Ticootje het volgende:
Het is helemaal niet belangrijk wat jij wilt, als je man zegt dat je haar lang moet zijn, dan doe je dat.
Die voelde ik aankomen toen ik de post typte, die foute dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde iets heel fouts zeggen over schaamhaar vlechten.![]()
Ik heb nog even naar jouw foto's gekeken en het moet denk ik maar een combi worden van zoiets en dan met een pony ofzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had jou gewoon bijna niet herkend.![]()
Ik twijfel ook vaak tussen lang en kort... daarom nu maar iets tussenin en dat bevalt heel goed.
Wat betreft drinken pakken enz... we doen het een beetje om en om.. als Peace Lennon naar bed doet, zet ik vaak de thee en andersom. 's-Avonds pakt Peaceman altijd drinken voor ons, want dat vergeet ik altijd...
Groofsken, hoe heb je dat gedaan met R. dan? Die kan toch nog niet op de fiets.
Heerlijk weer inderdaad, vanmorgen koud en nu lekker zonnig.
Maar jij hebt dan ook wel echt een geweldig mooi kapsel, dat je erg goed staatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had jou gewoon bijna niet herkend.![]()
Ik twijfel ook vaak tussen lang en kort... daarom nu maar iets tussenin en dat bevalt heel goed.
Wat betreft drinken pakken enz... we doen het een beetje om en om.. als Peace Lennon naar bed doet, zet ik vaak de thee en andersom. 's-Avonds pakt Peaceman altijd drinken voor ons, want dat vergeet ik altijd...
Groofsken, hoe heb je dat gedaan met R. dan? Die kan toch nog niet op de fiets.
Heerlijk weer inderdaad, vanmorgen koud en nu lekker zonnig.
Okay...ik zou het zelf wel eng vinden. Wel zo handig dat je dat durftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:14 schreef Groofsken het volgende:
In de draagdoek... discussie daarover is al eens gevoerd...
Maar iets zoals Diaan het heeft? volgens mij is dat heel leuk bij jouw haar en gezicht!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar jouw foto's gekeken en het moet denk ik maar een combi worden van zoiets en dan met een pony ofzo.
Om je hoofd natuurlijk. Als een paaseiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, BE, Wat wil Stinkie.en als het kort is, waar laat je je lint dan?
Ja, dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar iets zoals Diaan het heeft? volgens mij is dat heel leuk bij jouw haar en gezicht!
Eerder stom. Sorry...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay...ik zou het zelf wel eng vinden. Wel zo handig dat je dat durft
Hier ook al.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog even wachten tot volgende maand want de fondsen voor deze maand zijn allemaal al netjes ingedeeld en uitgegeven zeg maar.
Had je maar eerer op moeten staan, had je nog een kopje thee kunnen zetten voor je man....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef lily het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens 10 minuten het ijs van mijn auto moeten krabben. jeetje man, muurvast.
En daarna 5 minuten in de auto zitten met blazer aan voordat ik door de voorruit kon kijken.
Dus te laat op school natuurlijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar jouw foto's gekeken en het moet denk ik maar een combi worden van zoiets en dan met een pony ofzo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook wel echt een geweldig mooi kapsel, dat je erg goed staat.
Kinderbijslagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel ja.Sowieso, gisteren ook al gezegd geloof ik, wil ik gewoon weer eens echt haar ipv 'doe maar laagjes' ofzo.
Nu nog even wachten tot volgende maand want de fondsen voor deze maand zijn allemaal al netjes ingedeeld en uitgegeven zeg maar.
hey!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Had je maar eerer op moeten staan, had je nog een kopje thee kunnen zetten voor je man....
(heb je die wel?)
Ja, ik heb het net een week en het is al weer klaar met de pret zeg maar. Stom gewoon. Ik moet nog steeds zo wennen aan minder geld door minder werken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef lily het volgende:
[..]
Hier ook al.
Ik zat net op mijn rekening (en de gezamenlijke). Ik schrok wel![]()
D is 11 maart jarig, feestje, uitdelen op school, cadeautjes
en vandaag wordt mijn40! Dus ook al geld aan uitgegeven natuurlijk.
Gisteren nog twee bureaustoelen gekocht voor de jongenskamers...
1 april toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
KinderbijslagIk ga ook naar de kapper... Ik wil gekleurde plukjes
Oh ja. Ik was zo blij dat het weer 1 maart wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel ja.Sowieso, gisteren ook al gezegd geloof ik, wil ik gewoon weer eens echt haar ipv 'doe maar laagjes' ofzo.
Oh dan is het goed. Jij goede vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef lily het volgende:
[..]
hey!
We hebben vanochtend al om 6.30 voor hem gezongen met zn drieeen en cadeaus uitgepakt. Hij heeft net croissants gehad die ik net nog gehaald heb
Das toch volgende maand!quote:
Ik heb af en toe ook een clipje in om "mn lok" opzij te houden. In de zomer vind ik een stoere "haarband" ook wel leuk en handig vooral.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Vicky het volgende:
ik doe niet aan lintjes in haren... alleen elastiekjes.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook kort geweest..en heel erg rood
[ afbeelding ]
Iets langer (en iets slanker) stond me wel beter ^_^
[ afbeelding ]
Dat laatste kapsel is altijd wel het kapsel waardoor ik ga twijfelen of ik niet weer kort en rood wil :-/
Onze salarissen rond de 25e en de 28e...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja ok, maar mijn nieuwe salaris komt eerder.
![]()
Ik volgend jaar ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef lily het volgende:
Ik krijg dan kinderbijslag voor drie kinderen...
jeej
Dat van F. al de 15e!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onze salarissen rond de 25e en de 28e...
Kom ik wel weg met Diaan d'r haar.quote:Halflang is goed
Dit vind ik echt mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu is het zo en dit is ook wel goed
[ afbeelding ]
Het is alleen zo enorm veel werk als ik dit in een andere kleur wil
En nu gaan we gebakje eten.. een collega verderop de gang was jarig...quote:
Ik leerde nooit...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:34 schreef Kimpossible het volgende:
TF wat een prachtige lange lokken!
Ik heb donderdag een tentamen personeelsmanagement/arbeidsrecht.. Iemand nog een flinke portie discipline over? Ik heb echt nog geen reet gedaan..
Met die lengte zou ik het idd ook niet doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:37 schreef Moonah het volgende:
Ik ben nu bezig het rood uit mijn haar te krijgen, dat is dus echt een meerjarenproject hoor.
TF, ik zou het niet rood maken hoor, zeker niet met die lengte. je hebt nu toch keimooi haar, zowel qua lengte, als kleur, als krullen.
Huwelijksaanzoek maar afgewezen...als het op deze manier moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat 'm maar niet aan M. lezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
F. wilde het al printen en lamineren om naast het bed te hangen.
wat een leukerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef Groofsken het volgende:
Mijn zoons haar groeit nu al echt de pan uit. Ik denk dat het voorlopig een manneke wordt met langer schoffie haar, wat jullie? Een beetje zoals de tweede zoon van Lily denk ik. Heeft die eigenlijk een ponny Lily?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef Groofsken het volgende:
Mijn zoons haar groeit nu al echt de pan uit. Ik denk dat het voorlopig een manneke wordt met langer schoffie haar, wat jullie? Een beetje zoals de tweede zoon van Lily denk ik. Heeft die eigenlijk een ponny Lily?
[ afbeelding ]
Ik vind Lennon nu al zo'n boefje om te zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat een mooierd is het toch ook.
Lennon krijgt ook langer schoffie haar!!
Een klein stevig mannetje met geconcentreerde blik, op de buik, met een behoorlijk bos bruin haarquote:
babyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:53 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga volgende keer eens goed kijken hoe dat nou zit dan, op je foto's. Ik vind het altijd zo lief staan![]()
.
Dat klinktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef Groofsken het volgende:
Een klein stevig mannetje met geconcentreerde blik, op de buik, met een behoorlijk bos bruin haar.
David een een ongelooflijke schat, jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Groofsken het volgende:
Jezus Lily, wat een ongelooflijk knap, lief en aandoenlijk kereltje.
Ik zou ook best nog wel meer kinderen willenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook een jochie en nog een meisje en nog een jochie en en en
Ik heb al namen!!
M. heeft nu al aangegeven dat het genoeg is zo... En stiekem zwanger worden zit er niet in...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik zou ook best nog wel meer kinderen willen![]()
....
Ik hoef ze ook niet nu. Ik zou alleen zo graag willen dat de mogelijkheid er in ieder geval was, zodat het in ieder geval een optie was, zeg maar, voor in de toekomst...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
jij hebt net een nieuwe, jij mag even niet hoor!
ik heb wel 10 meisjesnamen klaarliggen en voor jongens net zo
er is er vast wel 1 die vriendlief oke vindten anders dwing ik hem
Das mooi gezegdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef Kimpossible het volgende:
Wij hebben ook al namengeheel compleet en verschillende opties. De een nog prachtiger dan de ander.
Doe mij ook maar zo'n lief prulleke die dan zo langzaam te snel steeds groter groeit en stoerder wordt enzo.
is die optie er niet dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet nu. Ik zou alleen zo graag willen dat de mogelijkheid er in ieder geval was, zodat het in ieder geval een optie was, zeg maar, voor in de toekomst....
Nou ja, eerst maar weer eens aan het werk, oogjes openhouden, leven in de wereld om me heen,... en wie weet... ooit...
En dat lange haar, echt mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef Groofsken het volgende:
Jezus Lily, wat een ongelooflijk knap, lief en aandoenlijk kereltje.
3!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef lily het volgende:
Leah ligt in de box scheel naar haar knuistje te kijken. Zo voor zich houden in de lucht en draaien...lief heh.
olie op het vuur gooit![]()
Nou, hier is het wel welletjes op babygebied hoor.
Nee. Dat is praktisch en financieel niet haalbaar in mijn eentje, en daar sta ik ook voor de volle 100% achterquote:
Bij grote D staat het niet. Hij heeft heel dik haar en krijgt dan echt een helm van haar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil zn haar niet langer en mag het ook niet van zn vader. Moet altijd kort met veel gel.![]()
ahja, logisch. en 3 is ook wel heeeeul veul voor een eenmevrouwsgezin. Je zal je handen al wel stampvol hebben aan deze 2quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Nee. Dat is praktisch en financieel niet haalbaar in mijn eentje, en daar sta ik ook voor de volle 100% achter. Maar ja, in dromenland hè, dan vindt ik binnen nu en twee jaar nog de man van mijn dromen en dàn...
Twan heeft ook heel dik haar en een punt naar voren. Hij wil dus bij ons nooit gel in, staat toch wel iets mooier, bij zn vader staat zn haar stijf van de gel. Het maakt mn ex niets uit of het wel of niet mooi staat, het moet kort zijn..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef lily het volgende:
[..]
Bij grote D staat het niet. Hij heeft heel dik haar en krijgt dan echt een helm van haar.
Niet mooi..
Oh wow, Diaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft ook heel dik haar en een punt naar voren. Hij wil dus bij ons nooit gel in, staat toch wel iets mooier, bij zn vader staat zn haar stijf van de gel. Het maakt mn ex niets uit of het wel of niet mooi staat, het moet kort zijn..![]()
Note to myself: afspraak maken bij de huisarts om spiraal te laten verwijderen. Ik ben er geloof ik wel aan toe... gewoon kijken/afwachten hoe het gaat.![]()
Diaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft ook heel dik haar en een punt naar voren. Hij wil dus bij ons nooit gel in, staat toch wel iets mooier, bij zn vader staat zn haar stijf van de gel. Het maakt mn ex niets uit of het wel of niet mooi staat, het moet kort zijn..![]()
Note to myself: afspraak maken bij de huisarts om spiraal te laten verwijderen. Ik ben er geloof ik wel aan toe... gewoon kijken/afwachten hoe het gaat.![]()
Wrom niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil ook een baby, maar ik mag niet. En hij heeft ook wel gelijk hoor...maar toch, dat kleine kriebeltje in mn onderbuik zegt iets anders
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
Lotte is net 5 maanden...we hebben geen ruimte in huis (alsin: ik wil een 2e baby ook een eigen kamertje kunnen geven), ik moet m'n studie nog afronden, we leven van 1 salaris. En daarbij wil hij ook gewoon geen baby op dit moment. Owja, en we hebben geen seks, dus het is niet mogelijkquote:
Niet te kort laten knippen hè? Ik hou wel van een beetje chaotisch haar bij Lennon, dus vooralsnog wordt hij niet geknipt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef Estrys het volgende:
Seb gaat donderdag weer naar de kapper. Op zich vind ik wat langer wel heel leuk maar hij heeft nu echt een matje. Dus nog even een beetje knippen hier en daar zodat er wat meer model in zit.
Ach soooquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte is net 5 maanden...we hebben geen ruimte in huis (alsin: ik wil een 2e baby ook een eigen kamertje kunnen geven), ik moet m'n studie nog afronden, we leven van 1 salaris. En daarbij wil hij ook gewoon geen baby op dit moment. Owja, en we hebben geen seks, dus het is niet mogelijkMaar toch kriebelt het een beetje
Zo heb ik het gedoneerd, klaar weg d'r af, nog steeds geen spijt van!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu is het zo en dit is ook wel goed
[ afbeelding ]
Het is alleen zo enorm veel werk als ik dit in een andere kleur wil
Ja, dat is wel zo, maar toch twijfelen we al veel langer... nu maar eens gewoon de knoop doorgehakt!! En ik voel me gewoon weer erg lekker/goed de laatste tijd en de lente komt eraan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
succes!
toch maken we elkaar ook wel gek hier hoor
Ja, das ook wel zo, ik ben nog een broekkie, heb nog tijd. tot nu toe zegtie: als je studie klaar is. Nou, das iig motivatiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ach sooo. Wie weet, later als je groot bent
.
Dat klinkt zo lief vind ik, dat mijn zoon iemand aan het rammelen zetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef oeke het volgende:
Oh Estrys, ik vond dat matje met die krulletjes zo leuk bij Seb!![]()
Hier ook voorlopig nog geen tweede hoor.Al rammel ik af en toe wel, vooral bij R. van Groof. Maar niet genoeg plek ook niet in mijn hoofd. En Ko is nog zo klein.
Hier idemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil ook een baby, maar ik mag niet. En hij heeft ook wel gelijk hoor...maar toch, dat kleine kriebeltje in mn onderbuik zegt iets anders
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar toch twijfelen we al veel langer... nu maar eens gewoon de knoop doorgehakt!! En ik voel me gewoon weer erg lekker/goed de laatste tijd en de lente komt eraan.Vanavond alleen nog even tegen Peace vertellen.
Precies, en ook een tijd om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, das ook wel zo, ik ben nog een broekkie, heb nog tijd. tot nu toe zegtie: als je studie klaar is. Nou, das iig motivatie
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar toch twijfelen we al veel langer... nu maar eens gewoon de knoop doorgehakt!! En ik voel me gewoon weer erg lekker/goed de laatste tijd en de lente komt eraan.Vanavond alleen nog even tegen Peace vertellen.
Ow, leuk! Lennon is ook zo'n leukerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, daarom is kort ook wel makkelijk, echt kort dan, want dat hoeft vaak niet gefohnd enzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:
Linda![]()
![]()
TF die eerste fotoje lijkt enorm op de buuf van nr 62 zo qua kapsel
![]()
Die tweede is tof ja
ik heb altijd erg mainstream kapselsik zou best een hip stoer kapsel willen ofzo maar toegegeven, ik ben gewoon echt te lui om het elke ochtend in model te föhnen, hell ik ben zelfs te lam om gel of lak of wat dan ook in mn haar te doen
En ik ben al helemaal niet bereid om iedere zoveel weken de kleur bij te moeten laten werken of om weer langs de kapper te moeten omdat het model eruit groeit.
Dus mainstream en simpel it is![]()
Dat dacht ET ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M. heeft nu al aangegeven dat het genoeg is zo... En stiekem zwanger worden zit er niet in...
Gewoon FOK aanlaten en steeds als je langs de pc loopt ff F5en snel typen en weer doorlopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Groofsken het volgende:
Ow jongens, het wordt lente, en ik gun iedereen lieve leuke babies.
Dat ik eens een keer wat nuttigs ga doen met mijn tijd. Hoe doen jullie dat toch, werken en forummen? Ik kan alleen maar dit doen, als ik dit doe. Ik lijk wel een vent
.
Peace weet het denk ik wel... we hebben het er kort na Lennons verjaardag over gehad, maar toen voelde ik me niet zo goed.. en toen afgesproken dat we zouden wachten totdat ik me weer goed voelde. En dat moment is nu aangebroken.quote:
Heb je het tegen jezelf BEquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet dat die het stiekem deed hoor!Maar ik bedoel meer 'zeg nooit nooit'.
Nou... ik moet het in ieder geval altijd na het wassen fohnen want ander zie ik eruit als een zielig musje (aldus mijn echtgenoot) En er gaat een soort van klei in waardoor wassen ook onvermijdelijk is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, daarom is kort ook wel makkelijk, echt kort dan, want dat hoeft vaak niet gefohnd enzo.
Nou, dat zou wel wat zijn zeg, zomaar per ongelukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet dat die het stiekem deed hoor!Maar ik bedoel meer 'zeg nooit nooit'.
Ik werk met de pc... dus af en toe F5-en en posten... ik zit ook een beetje verdekt opgesteld. Niemand loopt achter mij langs.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Groofsken het volgende:
Ow jongens, het wordt lente, en ik gun iedereen lieve leuke babies.
Dat ik eens een keer wat nuttigs ga doen met mijn tijd. Hoe doen jullie dat toch, werken en forummen? Ik kan alleen maar dit doen, als ik dit doe. Ik lijk wel een vent
.
Sasha moet ook, net te lang bij zijn oren en in zijn nekkie, maar de vorige keer was de bovenkant zo achterlijk kort dat hij meteen op een heel ander (naar) jongetje uit de buurt leek. Nu durven we (ja F. ook) niet meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet te kort laten knippen hè? Ik hou wel van een beetje chaotisch haar bij Lennon, dus vooralsnog wordt hij niet geknipt.
ja maar ik wil het op gelijke lengte krijgen, hij heeft nog wat kortere stukken van die kale plek die hij op een gegeven moment had. En het lijkt wat voller als er meer model in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
Seb heeft het toch ook gewoon hartstikke leuk zitten??
[..]
Peace weet het denk ik wel... we hebben het er kort na Lennons verjaardag over gehad, maar toen voelde ik me niet zo goed.. en toen afgesproken dat we zouden wachten totdat ik me weer goed voelde. En dat moment is nu aangebroken.
Het is nog maar de vraag of het gaat lukken hoor, met mijn rare cylussen en agressief baarmoederslijm, maar we shall see.
Nouja, Oscar was toch ook een verrassing?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, die kans is echt wel heeeeeeeeeeeeeel erg miniem...
Okay, daar zit inderdaad wel wat in. Lennon heeft ook wat stukken met minder haar maar er is nu ook heel wat nieuw haar bij, ik wacht nog eventjes. Ik moet wel elke morgen zn haar nat maken met zwitsal haarwater en kammen, anders staat het alle kanten uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja maar ik wil het op gelijke lengte krijgen, hij heeft nog wat kortere stukken van die kale plek die hij op een gegeven moment had. En het lijkt wat voller als er meer model in zit.
Ik ben benieuwd DiaanLennon is in ieder geval een heel vriendelijk mannetje.
Seb beet gisteren in mijn schouder en hardJe ziet de bijtsporen zitten, en ik had een trui aan
Ja, maar nu komt er een spiraal en anders een knip. Verrassingen zijn echt geen optie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nouja, Oscar was toch ook een verrassing?
Nee precies, alleen maar samen en anders niet.quote:
Ik zit bij het raam met zicht op de deur en genoeg tijd om het scherm te minimaliseren als het nodig isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik werk met de pc... dus af en toe F5-en en posten... ik zit ook een beetje verdekt opgesteld. Niemand loopt achter mij langs.
Das waar dat je 2 ontzettende leukerds hebt. Maar dat zegt niks over je onderbuik-gevoel he...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee precies, alleen maar samen en anders niet.
En ten slotte heb ik wel al gewoon 2 ontzettende leuke jochies en moet ik niet zeuren natuurlijk.Dat ook.
Nee, een 2e zat wel in de planning maar Oscar was ietsje sneller dan zijn vader lief was zeg maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Groofsken het volgende:
Oh echt, was dat een verrassing? Ik dacht dat jullie wel voor een tweede wilden gaan en dat het alleen heel snel raak was, maar dat dat juist heel fijn was ook.
Ach jee.
Precies!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das waar dat je 2 ontzettende leukerds hebt. Maar dat zegt niks over je onderbuik-gevoel he...
Hier was dat beide keren van de verrassingen andersom, Peet helemaal in de gloria ik over de zeikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, een 2e zat wel in de planning maar Oscar was ietsje sneller dan zijn vader lief was zeg maar.
Maar goed, hij was er bij hoor, toen we dachten 'kan wel een keertje, bij Sasha was het ten slotte ook niet meteen raak'.
En toen testte ik op vrijdagavond terwijl hij onderweg was naar een kroeg-avondje, ik was hyper maar wilde het hem per se eerst vertellen, maar wist dat ik niet een hele avond nog mijn mond kon houden en belde hem dus in de auto. Al met al een beetje ongelukkig gegaan en hij was echt even niet blij ermee helaas. Maar goed, hij draaide snel genoeg bij.
Was Seb ook een verrassing dan? nee toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Estrys het volgende:
Nou die van mij sprong ook geen gat in de lucht bij de positieve test. Die keek meer zo:
neee en het was ook nog zijn idee om er dan maar gewoon voor te gaan. Maar lief trok aardig wit weg toen het werkelijkheid werdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Was Seb ook een verrassing dan? nee toch?
Oh wat ontzettend leuk Diaan. Heel veel succes! En ik hoop voor jullie dat het snel en zonder gedoe mag lukken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
Seb heeft het toch ook gewoon hartstikke leuk zitten??
[..]
Peace weet het denk ik wel... we hebben het er kort na Lennons verjaardag over gehad, maar toen voelde ik me niet zo goed.. en toen afgesproken dat we zouden wachten totdat ik me weer goed voelde. En dat moment is nu aangebroken.
Het is nog maar de vraag of het gaat lukken hoor, met mijn rare cylussen en agressief baarmoederslijm, maar we shall see.
Als het lukt, is het zoiezo zonder gedoe... dit keer geen medisch circus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:02 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend leuk Diaan. Heel veel succes! En ik hoop voor jullie dat het snel en zonder gedoe mag lukken!![]()
Oh en, ja fijn, *rammelderammel* daar gaan we weer en bedankt
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Wij geloofden het allebei niet
Ik had eerst 's nachts getest, maar die predictor test duurt 5 minuten ofzo? iig te lang om voor wakker te blijven en toen er met 2-3 minuten nog niets te zien was, ben ik terug naar bed gegaan. Volgende dag bleek die positief. Nou, dat geloofden we geen van beiden, dus is schaap nog even een kruidvat test gaan halen.
En toen zaten we heel verbaasd naar die test te kijken...en daarna heb ik de halve dag als een kip zonde rkop rondjes rond het kookeiland gelopen![]()
Het hangt hier buiten geloof ik Vicky, hier schijnt de zon echt volop: geen wolkje aan de lucht!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef Vicky het volgende:
.
Zo, mijn donderwolk ligt weer in bed.. iemand het zonnige humeur van Tess gezien??
Die van mij vond het streepje ook niet overtuigend genoeg. Dus moest ik er nog eentje doen van hem, dus ik in Italie op zoek naar een test. Die verkochten ze daar in de supermarkt, ik wist alleen niet zeker of het een zwangerschapstest was. Dus misschien heb ik wel op wat anders getest en was dat ook positiefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef Linda2205 het volgende:
mijn lief geloofde het streepje niet. Nou wassie ook wel heel licht, maarja, streep is streep toch!? lijkt me wel lastig hoor, als het niet zo enthousiast ontvangen wordt als je hoopt, vooral als je er inderdaad samen voor gaat.
haha, ik heb mijn moeder meteen gebeld en het verteld. En schaap zijn moeder ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef oeke het volgende:
Haha, Miss Sly!Ik ging mijn moeder bellen en zus en beste vriendin en het dan niet vertellen maar wel ze aan de telefoon willen hebben.
Ow ja, daar zit je ook wel echt op te wachtenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef Groofsken het volgende:
Toen ik zwanger was van S, zei een vriendin dat een vriendin van haar met bepaalde gaves 'gezien' had dat het mis zou gaan...
Dat herken ik wel Miss. Ik denk dat dat bedoeld is al 'bescherming'. Ik wilde t ook t liefst van de daken schreeuwen, maar heb t niet gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ik heb mijn moeder meteen gebeld en het verteld. En schaap zijn moeder ook.
Wa tik dan ook weer niet zo leuk vond was idd dat anderen buiten onszelf een slag om de arm hielden ivm de eerdere miskraam. Zo van: eerst maar even zien of dit wel goed gaat. En wij wilden gewoon blij zijn en enthousiast. Ik begrijp die reactie wel, maar als wij zelf nou gewoon niet voorzichtig blij willen zijn, maar gewoon helemaal, waarom willen anderen dat dan
Laat is zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die van mij vond het streepje ook niet overtuigend genoeg. Dus moest ik er nog eentje doen van hem, dus ik in Italie op zoek naar een test. Die verkochten ze daar in de supermarkt, ik wist alleen niet zeker of het een zwangerschapstest was. Dus misschien heb ik wel op wat anders getest en was dat ook positief![]()
Er zijn van die vakantie overigens nog foto's dat mijn man wezenloos in shock voor zich uit zit te staren![]()
Ik krijg er nog de bibbers van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, daar zit je ook wel echt op te wachten
Nou idd...quote:
Ik durfde het ook niet aan mijn moeder te vertellenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Laat is zien
Ik durfde het mn moeder niet te vertellen..We zouden in maart naar NL komen en toen heb ik dr maar een mailtje gestuurd met de vraag of het goed was dat we met z'n 3en kwamen. Toen hing ze binnen een halve minuut aan de telefoon om te vragen wat ik precies bedoelde
Gelukkig geloof ik niet zo in dat soort gaves, maar leuk om te horen vond ik het niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou idd...stom mens. Gelukkig voor jou zijn dr gaves blijkbaar niet zo goed ontwikkeld
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik durfde het ook niet aan mijn moeder te vertellenzo stom. helemaal hormonaal daar op de bank en mijn moeder die het meteen kon raden. en ik snikkend: ik daaahaaaacht daaahaat je daaahaat nieeehiet leeeheuk zou vinden
hormonster
Ik kan me heel goed voorstellen hoor, dat je zelf wil wachten, of alleen voorzichtig blij durft te zijn. Maar als de mensen zelf die voorzichtigheid niet willen meenemen, moeten anderen dat ook niet doen. Ik vond dat echt zo'n domper. Net alsof mijn zwangerschap niet bijzonder was, omdat het een keer fout was gegaan en we alleen maar blij mochten zijn als er dadelijk een kindje was ofzo...nou ja, klinkt vaag, maar ik vond het gewoon niet fijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef oeke het volgende:
Moussydus hij hoorde van zijn schoonmoeder dat hij vader zou worden
![]()
Ja Miss, wij hadden dus net meegemaakt dat mijn schoonzusje die het meteen aan iedereen verteld had een miskraam had. Zij gingen daarna op vakantie dus mensen vroegen aan ons of het waar was dat ze zwanger was etc. Allemaal heel blij want ze wilden heel graag een kindje erbij.![]()
Wij moesten dus steeds zeggen dat het mis was. En daarboven op/tegelijkertijd mijn eigen vroege miskraam heeft ons doen wachten tot 10 weken.
Maar ik vind dat niemand zo moet reageren. Dat is echt stom.En die vriendin van die vriendin.
Walgelijk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik durfde het ook niet aan mijn moeder te vertellenzo stom. helemaal hormonaal daar op de bank en mijn moeder die het meteen kon raden. en ik snikkend: ik daaahaaaacht daaahaat je daaahaat nieeehiet leeeheuk zou vinden
hormonster
Ik durfde ook niet aan mn moeder te vertellen dat ik zwanger was, mn man heeft mn vader maar gebeld. Maar mn moeder was over de top gelukkig en blij. En dat terwijl ze ook heel erg perfectionist is en ik mn studie nog niet af heb. Terwijl bij mijn schoonfamilie het echt heel lang duurde voor ze blij waren, we hebben het bij 6.5 weken verteld en achteraf denk ik dat ze dat misschien moeilijk vonden, in hun familie komen miskramen namelijk veel voor terwijl in mijn familie bij sommige mensen het ontstaan van een zwangerschap niet zo makkelijk gaat maar het daarna niet meer mis gaat (tot nu toe dan).quote:Ik denk niet dat moeders, hoewel ze erg uitkijkt naar kleinkinderen, blij zou zijn. In eerste instantie dan. Die is nogal voor eerst afstuderen, vaste contracten etcetera.. Maar als ik daar op moet gaan wachten heb ik over minimaal 4 jaar nog geen koter. Als het me gegeven is om uberhaupt kinderen te kunnen krijgen natuurlijk
Jeetje, zoiets zeg je toch niet??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef Groofsken het volgende:
Toen ik zwanger was van S, zei een vriendin dat een vriendin van haar met bepaalde gaves 'gezien' had dat het mis zou gaan...
Echt, dat je zoiets al denkt à la, maar dat je het dan ook nog zegt.
Ik vond het zo schattig wat je in Z&G vertelde over je jongens en de maxi-cosi inde autoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef lily het volgende:
Vind ik ook wel stom, miss... zo'n reactie.
We hebben het de laatste keer pas met een week of 14 verteld aan iedereen (incl de kinderen).
wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik vond het zo schattig wat je in Z&G vertelde over je jongens en de maxi-cosi inde auto
Mijn ouders maken echt geen punt van hoeveel kinderen ieder van hun kids krijgen, Ze zeggen bij de 1 alleen biijvoorbeeld wel dat die meer geschikt is voor een kleiner gezin en dat de ander bij wijze van spreken misschien pas na 10 kids "klaar is". Mijn ouders zijn gewoon heel blij met elk nieuw kleinkind, ook al was mn vader in het begin niet zo gelukkig dat mn schoonzus zwanger bleek van een tweeling. Hij weet dat dat erg zwaar is en met 2 peutertjes ernaast een grote opgave. Hij was erg opgelucht dat ze tot 36 weken bleven zitten en is nu helemaal gelukkig met zn kleinzoons! Wij ergeren onszelf altijd een beetje aan anderen die gaan beslissen hoeveel kids jij zou moeten krijgen. Mijn ouders hebben een groot gezin gekregen, en daar is altijd over gezeurd door ooms en tantes, sterker, er wordt nog steeds over gezeurd, en dat is echt niet leuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk bij evt. een volgende zwangerschap dat mn moeder minder blij zou zijn... ze vindt 2 wel genoeg geloof ik... en een 3e maakt het allemaal wel druk, Lennon is makkelijk enz. enz. In ons kerstgedicht hadden we laten doorschemeren dat ik zwanger was om te eindigen dat het het niet zo was. Ze was gewoon opgelucht geloof ik.
Dat ze de maxi-cosi zagen en dachten dat de baby er al was, vrij vroeg in je zwangerschapquote:
Dat is inderdaad heel bijzonder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef E.T. het volgende:
Van Nienke testte ik op de dag dat we de as van m'n schoonvader gingen uitstrooien..
Toen dachten we ook van alles door elkaar..
Was een emotioneel heftig dagje, zeg maar
oh jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat ze de maxi-cosi zagen en dachten dat de baby er al was, vrij vroeg in je zwangerschap
Stomme gyn! Hebben ze daarna nog meer testen gedaan? Was er misschien ergens iets mis gegaan met de tests of alles goed was? Anders is het eigenlijk wel een wonder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef MeNicole2 het volgende:
R werd helemaal emotioneel toen bleek dat ik zwanger was. We hadden namelijk net de dag ervoor te horen gekregen dat ie onvruchtbaar wasHij geloofde er niks van, dcht dat ik vast iets verkeerd had gedaan, en heel misschien ging ook wel even door zijn gedachten dat ik het met een ander had gedaan
De gyn dacht dat in ieder geval wel
Das ook niet alles, de mijne kwam al binnenstormen op de wc toen ik nog niet eens klaar was..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om jullie verhalen te lezen.
De eerste keer reageerde hij ook erg lauwtjes trouwens, toen waren we natuurlijk al een hele tijd bezig en rekenden we eig. nooit meer ergens op. Zondagmiddag ging er bij mij ineens een lampje branden en ging ik testen. En toen dus naar boven om het tegen F. te zeggen. Die was aan het gamen en nam het eig. een beetje voor kennisgeving aan. Later zei hij dat hij het gewoon echt totaal niet verwacht had en daarom ook echt even niet wist wat hij er mee aan moest.![]()
Achteraf heb ik spijt dat ik hem niet zei dat ik ging testen dat je dan idd samen naar een test gaat zitten staren.
Mini stemmetje in mij zegt dat dat ook een van de redenen is waarom ik het mss nog wel een keertje zou willen doen, gewoon nog eens die spanning en dan gewoon echt feest zeg maar.Met als resultaat nog zo'n pracht kindje.
*uit hoofd zet...
Ze hebben 6 weken (geloof ik) daarna nog eens zijn zaad nagekeken en de uitslag bleef hetzelfde. maar ja er is er maar 1 nodig zei hier iemand toen eens. En dat bleek ook zo te zijn!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Stomme gyn! Hebben ze daarna nog meer testen gedaan? Was er misschien ergens iets mis gegaan met de tests of alles goed was? Anders is het eigenlijk wel een wonder.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das ook niet alles, de mijne kwam al binnenstormen op de wc toen ik nog niet eens klaar was.."enenen?" Man, laat me plassen
Oh hemel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef lily het volgende:
ik zie net op tv een bejaarde vrouw met haar gehandicapte (ook al bejaarde) zoon. Haar zoon kwam toendertijd in stuitligging ter wereld en zijn benen staken uit haar maar zijn hoofd nog niet.
Toen trokken ze met veel geweld zijn hoofd uit haar en brak hij zijn nekje waardoor hij ook nog een hersenbloeding kreeg en geestelijk gehandicapt raakte ...
Oak, branch, chestnut, of gewoon Woody.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
Leuke verhalen om te lezen trouwens![]()
Oh en LindaMooi huwelijksaanzoek
Ik heb trouwens vandaag het boekje RockingNames binnengekregen, is echt leuk johStaan wel héle maffe namen in, maar ook wel veel stoere. Grappig ook om de motivatie te lezen van mensen. Dat ze dan dochter Pebbles noemen en dan een zoon krijgen en die maar Roc noemen want dan heb je steen en steentjes.
![]()
Zal ik nr 2 maar Leaf noemen? Of Berk?
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef oeke het volgende:
Moussydus hij hoorde van zijn schoonmoeder dat hij vader zou worden
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:10 schreef innepin het volgende:
Woody![]()
Juniper vind ik trouwens best mooi.
Had ik al eens verteld waar ik mijn test gedaan heb?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das ook niet alles, de mijne kwam al binnenstormen op de wc toen ik nog niet eens klaar was.."enenen?" Man, laat me plassen
Nee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld waar ik mijn test gedaan heb?
Jeuj, iemand die dat verhaal nog niet kentquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Jeuj, iemand die dat verhaal nog niet kent![]()
D. dacht dat ik misschien wel zwanger was, ik niet want dat kon helemaal niet blablabla. Maar goed, als hij dat zo nodig wil, doe ik wel een testje, dan weet je 't maar zeker enzo. En ach ik moest toch naar Amsterdam voor college, dus heb ik op CS bij de Etos snel een testje gescoord. Richting college gegaan.. oh nog vijf minuten. Dan doe ik wel gelijk die test even in de wc op de UvA, hij is toch negatief.
Vijf minuten later zat ik vol shock en helemaal trillend in de collegezaalik ben maar wat eerder weggegaan, mijn concentratie was niet zo best
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Jeuj, iemand die dat verhaal nog niet kent![]()
D. dacht dat ik misschien wel zwanger was, ik niet want dat kon helemaal niet blablabla. Maar goed, als hij dat zo nodig wil, doe ik wel een testje, dan weet je 't maar zeker enzo. En ach ik moest toch naar Amsterdam voor college, dus heb ik op CS bij de Etos snel een testje gescoord. Richting college gegaan.. oh nog vijf minuten. Dan doe ik wel gelijk die test even in de wc op de UvA, hij is toch negatief.
Vijf minuten later zat ik vol shock en helemaal trillend in de collegezaalik ben maar wat eerder weggegaan, mijn concentratie was niet zo best
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:36 schreef Lishe het volgende:
Whaaaa, Innepin!
Zo moest ik bij 2e zwangerschap testen voor ik aan een behadeling mocht beginnen.Eigenlijk wilde ik niet testen want de gyn had al gezegd dat deze poging mislukt was. Dus omdat ik toch langs de DA kwam gauw test gehaald, op mn werk eroverheen geplast. 2 strepen.Ik heb mn broek omhooggetrokken en ben zo de deur (zit tegenover de wcdeur) weer uitgerend voor nog een test. De mevrouw van de DA vroeg heel voorzichtig: "Vertrouw je het niet?" en ik met een vuurrode kop en piepstemmetje: "Ehm, neee."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |