maar je hebt toch wel een lint in je haar nu?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, ik werd even in beslag genomen door mijn huwelijkse plichten. Zoals vermeld in een boek uit 1952.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, ik werd even in beslag genomen door mijn huwelijkse plichten. Zoals vermeld in een boek uit 1952.
Als ik toch naar de keuken loop dan vraag ik hem wel of ie wat wilt maar zeg ook meteen dat ik geen zin heb om koffie te zetten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel een lint in je haar nu?
En ik ben best van het drankje pakken enzo voor B. hoor. Maar dan wel als ik naar de keuken loop om voor mezelf wat in te schenken. Of ik zet een kopje koffie als ie thuiskomt na een werkdag ofzo. Mooi niet dat er gecommandeerd wordt of dat ik als veredelde huisslaaf geldt. Je hoela, je hebt ook handjes gekregen.
Dat staat me niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik draai er gewoon altijd een elastiek in...
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is gewoon echt erg grappig. Het gaat over de huwelijksplicht.
Een weigering zonder ernstige reden kan grote zonde zijn en bovendien ernstige gevolgen voor de kuisheid en de onderlinge liefde meebrengen. Deze gevolgen zijn ook te vrezen wanneer een echtgenoot(e) De huwelijksplicht wel niet weigert, maar de geslachtsdaad slechts met duidelijk merkbare tegenzin toestaat.
![]()
Echt hele stukken over het zinnelijk genot als beloning voor het meewerken aan het scheppingsplan.ik ben zo blij dat ik geen vrouw was in 1952
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat staat me niet...
Ei-hoofd met hoog voorhoofd.![]()
Hij gaat maar naar de hoeren als ie een vluggertje wilt.quote:
da's geen ernstige reden toch. En ik werk ook niet, maar daarom kan ik wel eens geen zin hebben. Da's toch niet normaal? en dat je dan ook nog net moet doen of je er van geniet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind moe zijn een goede reden... Vrouwen in 1952 werkten niet fulltime naast het huishouden.
Ja, ik ga binnenkort eens in conclaaf met een echte kapper.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is gewoon echt erg grappig. Het gaat over de huwelijksplicht.
Een weigering zonder ernstige reden kan grote zonde zijn en bovendien ernstige gevolgen voor de kuisheid en de onderlinge liefde meebrengen. Deze gevolgen zijn ook te vrezen wanneer een echtgenoot(e) De huwelijksplicht wel niet weigert, maar de geslachtsdaad slechts met duidelijk merkbare tegenzin toestaat.
![]()
Echt hele stukken over het zinnelijk genot als beloning voor het meewerken aan het scheppingsplan.ik ben zo blij dat ik geen vrouw was in 1952
Je luistert 538 he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik ben vast heel oppervlakkig, maar ik kan het niet helpen te moeten lachen om dat liedje 'ik heb een zachte g, maar ook een harde l'.
Maar jij hebt ook nog eens heel dik haar volgens mij? Dat is dan weer lastig met korte kapsels (is mijn ervaring).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort eens in conclaaf met een echte kapper.
Dat werkt niet als je precies daar een kruin hebt zitten. Wapperende gordijntjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met een hoog voorhoofd een ponny moeten laten knippen.
Als dit uit de kast komt van mijn opa en oma vallen er wel een hoop kwartjes nu.quote:
quote:
Aiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je precies daar een kruin hebt zitten. Wapperende gordijntjes
S heeft inhammen, heel vrouwelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er ook niet echt een kruin zitten maar het groeit wel naar 2 zijkanten bij mij. Erg irritant.
Zie het bij Bep ook al, het arme kind
Paaldansen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
BE, ik moet daar ook heel hard om lachen. Ik heb er zelfs op gedanst, op die harde L.![]()
Het blijft bij mij altijd trekken:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ai.
Ik heb ook dik haar, en laat het nooit meer kort knippen.
Ik hoop dat je in elk geval hebt gedaan alsof je ervan genoot en je geen krullers in je haren had.quote:
Ben benieuwd, jij wil dus juist wel kort haar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het blijft bij mij altijd trekken:
*even wachten*
Dit ben ik een jaar of 5-6 geleden.
Helaas kan dat nu echt niet meer, moet dan echt eerst afvallen vind ik.
Hij staat er weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ben benieuwd, jij wil dus juist wel kort haar?
Belangrijker, wat wil F. ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij staat er weer.
Als het kort is wil ik het 'lang' en als het lang is wil ik het kort.![]()
Ik ben de eeuwige twijfeldoos.
Lang is ook wel leuk, maar vast kan dus niet vind ik.
Jaja, dit is de allerallerlaatste keer dat ik erover zeur, maar ik heb op dit moment gewoon een te dikke kop voor wat dan ook.![]()
![]()
Lang met laagjes is wel mooi bij mij, krijg ik slag, maar dan is het weer net of ik geen nek heb.
![]()
Jeeeeeeeeeemig wat kan ik zeuren zeg!
![]()
Maar jij hebt een grote mond toch? Dan staat allesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hoog voorhoofd maar ook een klein gezicht, als ik een pony doe blijft er niets van mijn gezicht overof ik lijk op een playmobilepoppetje.
elin had eerst een pony maar die leek daardoor op een beatle dus dat groeit nu weer
haar vader heeft 4 kruinen, kan er bij Elin voorlopig maar 2 ontdekken
ik heb een veel te kleine mond voor mn gezichtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grote mond toch? Dan staat alles.
Ik had jou gewoon bijna niet herkend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het blijft bij mij altijd trekken:
[ afbeelding ]
Dit ben ik een jaar of 5-6 geleden.
Helaas kan dat nu echt niet meer, moet dan echt eerst afvallen vind ik.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, BE, Wat wil Stinkie.en als het kort is, waar laat je je lint dan?
Precies!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:12 schreef Ticootje het volgende:
Het is helemaal niet belangrijk wat jij wilt, als je man zegt dat je haar lang moet zijn, dan doe je dat.
Die voelde ik aankomen toen ik de post typte, die foute dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde iets heel fouts zeggen over schaamhaar vlechten.![]()
Ik heb nog even naar jouw foto's gekeken en het moet denk ik maar een combi worden van zoiets en dan met een pony ofzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had jou gewoon bijna niet herkend.![]()
Ik twijfel ook vaak tussen lang en kort... daarom nu maar iets tussenin en dat bevalt heel goed.
Wat betreft drinken pakken enz... we doen het een beetje om en om.. als Peace Lennon naar bed doet, zet ik vaak de thee en andersom. 's-Avonds pakt Peaceman altijd drinken voor ons, want dat vergeet ik altijd...
Groofsken, hoe heb je dat gedaan met R. dan? Die kan toch nog niet op de fiets.
Heerlijk weer inderdaad, vanmorgen koud en nu lekker zonnig.
Maar jij hebt dan ook wel echt een geweldig mooi kapsel, dat je erg goed staatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had jou gewoon bijna niet herkend.![]()
Ik twijfel ook vaak tussen lang en kort... daarom nu maar iets tussenin en dat bevalt heel goed.
Wat betreft drinken pakken enz... we doen het een beetje om en om.. als Peace Lennon naar bed doet, zet ik vaak de thee en andersom. 's-Avonds pakt Peaceman altijd drinken voor ons, want dat vergeet ik altijd...
Groofsken, hoe heb je dat gedaan met R. dan? Die kan toch nog niet op de fiets.
Heerlijk weer inderdaad, vanmorgen koud en nu lekker zonnig.
Okay...ik zou het zelf wel eng vinden. Wel zo handig dat je dat durftquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:14 schreef Groofsken het volgende:
In de draagdoek... discussie daarover is al eens gevoerd...
Maar iets zoals Diaan het heeft? volgens mij is dat heel leuk bij jouw haar en gezicht!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar jouw foto's gekeken en het moet denk ik maar een combi worden van zoiets en dan met een pony ofzo.
Om je hoofd natuurlijk. Als een paaseiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, BE, Wat wil Stinkie.en als het kort is, waar laat je je lint dan?
Ja, dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar iets zoals Diaan het heeft? volgens mij is dat heel leuk bij jouw haar en gezicht!
Eerder stom. Sorry...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay...ik zou het zelf wel eng vinden. Wel zo handig dat je dat durft
Hier ook al.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog even wachten tot volgende maand want de fondsen voor deze maand zijn allemaal al netjes ingedeeld en uitgegeven zeg maar.
Had je maar eerer op moeten staan, had je nog een kopje thee kunnen zetten voor je man....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef lily het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens 10 minuten het ijs van mijn auto moeten krabben. jeetje man, muurvast.
En daarna 5 minuten in de auto zitten met blazer aan voordat ik door de voorruit kon kijken.
Dus te laat op school natuurlijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar jouw foto's gekeken en het moet denk ik maar een combi worden van zoiets en dan met een pony ofzo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:15 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook wel echt een geweldig mooi kapsel, dat je erg goed staat.
Kinderbijslagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel ja.Sowieso, gisteren ook al gezegd geloof ik, wil ik gewoon weer eens echt haar ipv 'doe maar laagjes' ofzo.
Nu nog even wachten tot volgende maand want de fondsen voor deze maand zijn allemaal al netjes ingedeeld en uitgegeven zeg maar.
hey!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Had je maar eerer op moeten staan, had je nog een kopje thee kunnen zetten voor je man....
(heb je die wel?)
Ja, ik heb het net een week en het is al weer klaar met de pret zeg maar. Stom gewoon. Ik moet nog steeds zo wennen aan minder geld door minder werken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef lily het volgende:
[..]
Hier ook al.
Ik zat net op mijn rekening (en de gezamenlijke). Ik schrok wel![]()
D is 11 maart jarig, feestje, uitdelen op school, cadeautjes
en vandaag wordt mijn40! Dus ook al geld aan uitgegeven natuurlijk.
Gisteren nog twee bureaustoelen gekocht voor de jongenskamers...
1 april toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
KinderbijslagIk ga ook naar de kapper... Ik wil gekleurde plukjes
Oh ja. Ik was zo blij dat het weer 1 maart wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel ja.Sowieso, gisteren ook al gezegd geloof ik, wil ik gewoon weer eens echt haar ipv 'doe maar laagjes' ofzo.
Oh dan is het goed. Jij goede vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef lily het volgende:
[..]
hey!
We hebben vanochtend al om 6.30 voor hem gezongen met zn drieeen en cadeaus uitgepakt. Hij heeft net croissants gehad die ik net nog gehaald heb
Das toch volgende maand!quote:
Ik heb af en toe ook een clipje in om "mn lok" opzij te houden. In de zomer vind ik een stoere "haarband" ook wel leuk en handig vooral.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Vicky het volgende:
ik doe niet aan lintjes in haren... alleen elastiekjes.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook kort geweest..en heel erg rood
[ afbeelding ]
Iets langer (en iets slanker) stond me wel beter ^_^
[ afbeelding ]
Dat laatste kapsel is altijd wel het kapsel waardoor ik ga twijfelen of ik niet weer kort en rood wil :-/
Onze salarissen rond de 25e en de 28e...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja ok, maar mijn nieuwe salaris komt eerder.
![]()
Ik volgend jaar ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef lily het volgende:
Ik krijg dan kinderbijslag voor drie kinderen...
jeej
Dat van F. al de 15e!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onze salarissen rond de 25e en de 28e...
Kom ik wel weg met Diaan d'r haar.quote:Halflang is goed
Dit vind ik echt mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu is het zo en dit is ook wel goed
[ afbeelding ]
Het is alleen zo enorm veel werk als ik dit in een andere kleur wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |