Wie zijn de kopers?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:48 schreef RechtseRukker het volgende:
Lees net dat Eurlings weer 2,6 miljard in asfalt investeert, mijn idee is om het hele snelwegennet te verkopen,net als in Texas.
Het evt rekeningrijden kan dan door de nieuwe eigenaar ingevoerd worden, Ik verwacht een opbrengst van minimaal 100 miljard, het liefst 350 miljard
bv de Spanjaarden die ook het wegennet in Texas hebben gekocht, of investeerders met een echt lange horizon, of Duisters, die zijn gek op auobanenquote:
toch knap, zoveel spelfouten in een simpel zinnetjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:51 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
bv de Spanjaarden die ook het wegennet in Texas hebben gekocht, of investeerders met een echt lange horizon, of Duisters, die zijn gek op auobanen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:51 schreef RechtseRukker het volgende:
of Duisters, die zijn gek op auobanen
Niet 1 eigenaar, gewoon per 10 meter oid. verkopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:48 schreef RechtseRukker het volgende:
Lees net dat Eurlings weer 2,6 miljard in asfalt investeert, mijn idee is om het hele snelwegennet te verkopen,net als in Texas.
Het evt rekeningrijden kan dan door de nieuwe eigenaar ingevoerd worden, Ik verwacht een opbrengst van minimaal 100 miljard, het liefst 350 miljard
En dan zelf bepalen wie er over heen mag rijden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet 1 eigenaar, gewoon per 10 meter oid. verkopen.
En op elk stukje moet je tol betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet 1 eigenaar, gewoon per 10 meter oid. verkopen.
http://justgetthere.us/bl(...)Texas-toll-road.htmlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:55 schreef Klonk het volgende:
ben trouwens wel nieuwsgierig naar een bron van het spanjaarden die wegen in Texas hebben gekochtnog nooit van gehoord
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En op elk stukje moet je tol betalen natuurlijk.
Een spaans bedrijf heeft toestemming gekregen en geld om een tolweg te bouwen, dat is niets nieuws en gebeurt over de hele wereld, een tolweg wordt in bijna alle gevallen door een bedrijf in elkaar geknutseld en die mag er voor een bepaalde tijd geld aan verdienen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:01 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
http://justgetthere.us/bl(...)Texas-toll-road.html
Dat kunnen eigenaars prima onderling regelen, net zoals peering met internetproviders or roaming met telecomproviders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En op elk stukje moet je tol betalen natuurlijk.
Klinkt als een puik businessplan. Ik zou geen eigen bedrijf beginnen als ik jou was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:59 schreef Godtje het volgende:
Dan doe ik nu vast een reservering op de A9 tussen Haarlem en Amsterdam. De weg gaat vervolgens wel dicht vanaf mijn startpunt 10 min voordat ik er ben. 5 min nadat ik weg ben mag het weer open.
Een dergelijke constructie is toch ook mogelijk voor bestaande snelwegen? Het is best mogelijk dat partijen de mogelijkheid krijgen om een (deel) van de snelweg de exploiteren en daar dus tol te heffen. Ik verwacht alleen niet dat het gelijk een succes gaat worden in Nederland.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een spaans bedrijf heeft toestemming gekregen en geld om een tolweg te bouwen, dat is niets nieuws en gebeurt over de hele wereld, een tolweg wordt in bijna alle gevallen door een bedrijf in elkaar geknutseld en die mag er voor een bepaalde tijd geld aan verdienen.
Is heel wat anders dan snelwegen verkopen
Gebeurt over de hele wereld,maar toch had je er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een spaans bedrijf heeft toestemming gekregen en geld om een tolweg te bouwen, dat is niets nieuws en gebeurt over de hele wereld, een tolweg wordt in bijna alle gevallen door een bedrijf in elkaar geknutseld en die mag er voor een bepaalde tijd geld aan verdienen.
Is heel wat anders dan snelwegen verkopen
dikke koekoek, jij hebt het over het verkopen van het snelwegnet en je bedoelt een tolweg, is net zoiets als uitleggen hoe een appel eruit ziet en dan roepen dat je toch een ei bedoeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:06 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Gebeurt over de hele wereld,maar toch had je er nog nooit van gehoord
Businessplan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klinkt als een puik businessplan. Ik zou geen eigen bedrijf beginnen als ik jou was.
Dan heb je zeker geld over.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Businessplan?Het is voor privé gebruik slimmerd.
![]()
Als je dat verschil niet kan zien zou ik als ik jou was ook geen eigen onderneming starten.
Het is wachten op de eerste lamlul met teveel geld die een stuk halverwege de A2 koopt en er grote muren omheen bouwt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kunnen eigenaars prima onderling regelen, net zoals peering met internetproviders or roaming met telecomproviders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |